Προς το περιεχόμενο

Τεχνολογία της Nissan για την “ανάγνωση” της σκέψης του οδηγού


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, GoldenAssassin είπε

Με τις λιγες γνωσεις που εχω μου φαινεται προσωρινα αδυνατο να μεταφρασεις την ωμη σκεψη σε πραξη μεσω υπολογιστη. Γιατι δεν ειναι σκεφτομαι οτι πρεπει να παρω την στεροφη και την παιρνει το αμαξι. Ποτε στριβω, με τι ταχυτητα , ποσες μοιρες θα γυρισω το τιμονι και σε ποσο χρονο, ποτε θα πατησω γκαζι , ποτε θα αλλαξω ταχυτητα. Δεν νομιζω ολες αυτες οι σκεψεις να παιζουν μια μια για να τις μεταφρασει η μηχανη.

Κατά πάσα πιθανότητα, αυτή η τεχνολογία θα χρησιμοποιηθεί σε συνδιασμό με πολλούς αισθητήρες και έναν υπολογιστή, για να μπορεί στην ουσία το αυτοκίνητο να κάνει αυτό που σκέφτεσαι με μεγάλη ακρίβεια και πάντα σε σχέση με το περιβάλλον του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

"Τεχνολογία της Nissan για την “ανάγνωση” της σκέψης του οδηγού"

Αναγνωριση σκεψης οδηγου απο το Β2V

"μα καλα..τελικα ποσο μαλ@κ@ς μπορει να ειναι;"

Επεξ/σία από greed
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, SWEDEN είπε

Αμα κάνουμε πρόστυχες σκέψεις η κάτι σεξουαλικό μέσα στο αυτοκίνητο?:lol::lol:
Δεν θέλω να ξέρω!!!!

Απλα θα βγαινει αυτοματα απο το ντουλαπακι το προφυλακτικο. Αν ειναι ανηλικη τηλεφωνο αστυνομια και μπαμπα, ακομα και αν δεν εχεις κανει τιποτα. Σαν να λεμε minority report .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδη αν βλεπεις καμια ωραια γυναικα στον δρομο το αμαξι παει κατα πανω της?

Η αν μπλεξεις στην κινηση κ εχεις αργησει το αμαξι καβαλαει μονο του το πεζοδρομιο κ περναει ολα τα φαναρια με κοκκινο?

αν εισαι αγγλοφωννος κ εκει που μιλας πεις  "οh right" ή " he left early" θα στριβει δεξια κ αριστερα απο μονο του?

Μια απο τις μαλακιες του google glass ηταν οτι αν καποιος διπλα σου ελεγε "ok google show me gay porn"

σου εδειχνε gay porn χωρις να εχεις ανοιξει το στομα σου κ ειναι ενας απο τους λογους που το πεταξανε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...και θα στέλνει τις σκέψεις στον κεντρικό υπολογιστή στα  γραφεία της nissan...σε μια γωνία λίγων gigabyte στο δίσκο πυριτίου θα αποθηκεύονται με το όνομα μας...θα συνδέεται με άλλους κεντρικούς υπολογιστές άλλων  καλών εταιριών που θα συλλέγουν στοιχεία για το καλό μας για να ζούμε καλύτερα αφού.. 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τέτοια συστήματα δεν διαβάζουν σκέψεις, απλά κάνουν keymap ένα αόριστο pattern ηλεκτρικής δραστηριότητας με συγκεκριμένες δράσεις του συστήματος οδήγησης. Για παράδειγμα οπότε θέλει κάποιος να φρενάρει αυξάνει η ηλεκτρική δραστηριότητα σε συγκεκριμένες περιοχές του εγκεφάλου του. Το σύστημα μαθαίνει να αναγνωρίζει το μοτίβο και το συνδέει με τα φρένα. Τέτοια συστήματα έχουν τόσο μικρή ανάλυση που δεν νομίζω ότι μπορούν να κάνουν πολλά παραπάνω από απλές εντολές on/off (ειδικά σε υλοποιήσεις που θα είναι πρακτικές, δεν πιστεύω να θέλει ποτέ κάποιος να βάζει τζελ σε κράνη με εκατοντάδες αισθητήρες για να αυξήσει την ανάλυση)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Kostasspil είπε

Φανταζομαι το οφελος ειναι στην αμεσοτητα με την οποια θα γινεται το φρεναρισμα π.χ. Αυτο μαλλον ειναι το σκεπτικο.

 

Πιθανόν. Αν και σε ένα φρενάρισμα ή έναν ελιγμό ανάγκης τα αυτόματα συστήματα είναι σημαντικά γρηγορότερα. Η επεξεργασία της όρασης στον ανθρώπινο εγκέφαλο θέλει 200-300 msec (και άλλα τόσα η αποστολή της εντολής στο μυϊκό σύστημα). 300 msec είναι μια αιωνιότητα για ένα ψηφιακό επεξεργαστή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, Omnigeek είπε

Πιθανόν. Αν και σε ένα φρενάρισμα ή έναν ελιγμό ανάγκης τα αυτόματα συστήματα είναι σημαντικά γρηγορότερα. Η επεξεργασία της όρασης στον ανθρώπινο εγκέφαλο θέλει 200-300 msec (και άλλα τόσα η αποστολή της εντολής στο μυϊκό σύστημα). 300 msec είναι μια αιωνιότητα για ένα ψηφιακό επεξεργαστή.

 

1 ώρα πριν, Omnigeek είπε

Τέτοια συστήματα δεν διαβάζουν σκέψεις, απλά κάνουν keymap ένα αόριστο pattern ηλεκτρικής δραστηριότητας με συγκεκριμένες δράσεις του συστήματος οδήγησης. Για παράδειγμα οπότε θέλει κάποιος να φρενάρει αυξάνει η ηλεκτρική δραστηριότητα σε συγκεκριμένες περιοχές του εγκεφάλου του. Το σύστημα μαθαίνει να αναγνωρίζει το μοτίβο και το συνδέει με τα φρένα. Τέτοια συστήματα έχουν τόσο μικρή ανάλυση που δεν νομίζω ότι μπορούν να κάνουν πολλά παραπάνω από απλές εντολές on/off (ειδικά σε υλοποιήσεις που θα είναι πρακτικές, δεν πιστεύω να θέλει ποτέ κάποιος να βάζει τζελ σε κράνη με εκατοντάδες αισθητήρες για να αυξήσει την ανάλυση)

ναι άμα το βλέπεις τόσο κοντόφθαλμα όλα γίνονται για το καλό των καταναλωτών,εξάλλου όλες οι εταιρείες μόνο αυτό έχουν κατά νου

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...