bilgoagil Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2018 Καλημερα σε ολους..1η προσπαθεια αγορας απο αμαζον, δεν εχω ξαναπαραγγειλει ποτε..εχω δωσει παραγγελια αυτη τη στιγμη στο γαλλικο και στο γερμανικο(με το ιδιο account) και εβαλα να χρησιμοποιηθει η χρεωστικη μου καρτα..η καρτα ειναι απο εθνικη τραπεζα και ειναι η debit mastercard ..μου ηρθε αυτο mail απο αμαζον : Greetings from Amazon.de. Please note that your order is currently on hold pending the verification of your billing information. We will be happy to proceed with your order as soon as we receive a recent credit card statement for the credit card you referenced for this order. At your earliest convenience, please fax us a statement which displays the billing name and address for the card. You can find our fax number on the Amazon.de Help page: www.amazon.de/fax Alternatively, you can ask the issuing bank of your credit card to contact us with verification of these details. You will not be able to access your account online until this verification procedure has been completed. However, it is not necessary to open a new account or place a new order; we will complete the processing of outstanding orders once your billing information has been verified. Thank you for your patience with our security measures. Sincerely, Amazon.de http://www.amazon.de Το θεμα ειναι το εξης..επικοινωνησα με την εθνικη τραπεζα και μου παν οτι για τις χρεωστικες καρτες το μονο που μπορω να εχω ειναι η κινησεις του λογαρμασμου,το οποιο το βρηκα και μονος μου στο ebanking...κατι σαν το βιβλιαριο δλδ..ακομα το ψαχνω μηπως βρω κατι αλλο στο ebanking που να τους κανει..εχει αντιμετωπισει κανεις κατι παρομοιο??
Hapatingo Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2018 Ναι αυτό θέλουν. Σε winbank υπάρχει το παραστατικό των καρτών και διευθύνσεις επάνω με διάφορα άλλα στοιχεία κινήσεων. Προφανώς το ίδιο θα ισχύει σε όλες τις τράπεζες.
bilgoagil Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Γραφω πιο πανω οτι επικοινωνησα με την Εθνικη και δε δινουν κατι τετοιο για χρεωστικες..Βρηκα κατι τετοιο στο ibank site αλλα περαν των συναλλαγων μονο ο αριθμος καρτας αναγραφεται.Οχι δλδ το ονομα μου και η διευθυνση που ζητανε...! παιδια βοηθηστε ειδα κι αλλα threads στο φορουμ με αντιστοιχες περιπτωσεις δωστε μου τα φωτα σας!! Επεξ/σία 7 Ιανουαρίου 2018 από bilgoagil
koystado Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2018 να πας απο εκεί και να τους ζητήσεις την "παρουσίαση της συνεργασίας με την ΕΤΕ"
NikosKallithea Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2018 @bilgoagil Θα πας στο ebanking σου, στις κάρτες σου και θα πατήσεις το εικονίδιο στον κύκλο και θα εκδόσεις ενα statement και το στέλνεις
Νικόλας Τσώνης Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2018 Φίλε γιατί έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα . Το έφτιαξες ; Αν ναι πως ακριβώς ;
Νικόλας Τσώνης Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2018 Στις 1/7/2018 στις 11:35 ΠΜ, bilgoagil είπε Καλημερα σε ολους..1η προσπαθεια αγορας απο αμαζον, δεν εχω ξαναπαραγγειλει ποτε..εχω δωσει παραγγελια αυτη τη στιγμη στο γαλλικο και στο γερμανικο(με το ιδιο account) και εβαλα να χρησιμοποιηθει η χρεωστικη μου καρτα..η καρτα ειναι απο εθνικη τραπεζα και ειναι η debit mastercard ..μου ηρθε αυτο mail απο αμαζον : Greetings from Amazon.de. Please note that your order is currently on hold pending the verification of your billing information. We will be happy to proceed with your order as soon as we receive a recent credit card statement for the credit card you referenced for this order. At your earliest convenience, please fax us a statement which displays the billing name and address for the card. You can find our fax number on the Amazon.de Help page: www.amazon.de/fax Alternatively, you can ask the issuing bank of your credit card to contact us with verification of these details. You will not be able to access your account online until this verification procedure has been completed. However, it is not necessary to open a new account or place a new order; we will complete the processing of outstanding orders once your billing information has been verified. Thank you for your patience with our security measures. Sincerely, Amazon.de http://www.amazon.de Το θεμα ειναι το εξης..επικοινωνησα με την εθνικη τραπεζα και μου παν οτι για τις χρεωστικες καρτες το μονο που μπορω να εχω ειναι η κινησεις του λογαρμασμου,το οποιο το βρηκα και μονος μου στο ebanking...κατι σαν το βιβλιαριο δλδ..ακομα το ψαχνω μηπως βρω κατι αλλο στο ebanking που να τους κανει..εχει αντιμετωπισει κανεις κατι παρομοιο?? Φίλε γιατί έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα . Το έφτιαξες ; Αν ναι πως ακριβώς ;
GiorgosVontz Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 καλησπερα παιδια. επειδη εχω και εγω αυτο το προβλημα μπορειτε να μου πειτε αν το λυσατε και πως?
bilgoagil Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Καλησπερα παιδια! καταρχας εστειλα φαξ στο γερμανικο αμαζον, με το μονο που μπορουσα να βγαλω για debit card.Τα transactions της καρτας + τον αριθμο της και ενα σκρινσοτ απο το ebanking μου και να εμφανιζεται το ονομα μου διπλα απτον αριθμο της καρτας.Τλκ ομως μου απαντησαν αμεσα με mail Οτι αυτα δεν αρκουν. Το ελυσα λοιπον με τον εξης τροπο.Μπηκα απο το app της amazon στο android, οπου για καποιο λογο με αφησε να κανω log in κανονικα.Μαλιστα το εκανα απο 2 διαφορετικα accounts γιατι ειχα 2.Εμενα λοιπον ο λογος που εφαγαν τα account block ειναι ή επειδη έβαλα την ίδια κάρτα και στα 2 account (καπου διαβασα οτι δε στο αφηνει) ή επειδη καπου εκανα λαθος στα στοιχεια της καρτας εξαρχης(ονομα,τηλ,κλπ).Δε μου το ειπαν απλα αυτο καταλαβα.Μπηκα λοιπον απτο andoid amazon app και εστειλα 1 μακροσκελες mail σωστα γραμμενο που τους εξηγουσα πως και τι.Οτι δε βλεπω το λογο που χω φαει μπλοκ ..και θελω να κανω αγορες..σας παρακαλω και τετοια..μου ηρθε μετα ενα μαιλ απο αμαζον uk οτι εφυγαν τα μπλοκ και ολα καλα...Τλκ επειδη μια παραγγελια δε μπορουσε να προχωρησει παλι μετα αλλα μου ζηταγε στοιχεια για τη συγκεκριμενη ιδια καρτα ξανα,ενω αλλη παραγγελια που εκανα με αλλη καρτα προχωρησε, καταλαβα οτι κατι απο τα 2 παραπανω που ανεφερα πηγε στραβα και λογο της καρτας μπλοκαριστηκε το account.Τλκ εβαλα αλλη καρτα για πληρωμη κ ολα καλα.Βγαζεις πανευκολα και γρηγορα μεσω ibank για εθνικλη τουλαχιστον.
GiorgosVontz Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 μαλιστα. επειδη και εγω εχω χρεωστικη στην εθνικη και ibank τι να κανω δηλαδη? δεν νομιζω να εχω κανει καπου λαθους αλλα μπορει να εκανα καπου λαθος στα στοιχεια και για αυτο να εφαγα το μπλοκ. εχω μονο εναν λογαριασμο...να δοκιμασω να μπω απο το android app και να στειλω μειλ? καταφερα και εστειλα βεβαια ηδη μειλ απο μια αλλη φορμα που βρηκα. επισης εστειλα και μειλ σαν απαντηση σε ενα μειλ με το οποιο μιλουσα με το αμαζον πριν κανω την παραγγελεια για κατι ερωτησεις που τους ειχα κανει..μεχρι στιγμης δεν μου εχουν απαντησει ομως. εσυ εβγαλες καινουργια καρτα δηλαδη? χρεωστικη απο την εθνικη? και εκανες την παραγγελεια με την καινουργια καρτα? δεν προκειτε να μπω σε τετοια διαδικασια...
bilgoagil Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) εβγαλα μια virtual prepaid απο το site και επειδη πηγα στην εθνικη να ρωτησω αν μπορουσαν να μου βγαλουν εκεινο το billing statement για την αλλη καρτα που λεγαμε , εβγαλα και αλλη μια prepaid.η virtual ειδικα ειναι πανευκολο να βγει αφου το κανεις κατευθειαν απτο ebanking μεσα σε 5'.Αν θες λογκαρε με το account σου απο αμαζον app στο κινητο ..αν σαφησει και μπεις στειλε κ συ ενα mail ..σε εμενα επιασε..συνιστω να ειναι οσο πιο formal γινεται το mail να γραψω εδω οτι αγορασα τλκ αυτα που ηθελα και εβαλα διαφορετικες καρτες σε διαφορετικες παραγγελιες.με την αρχικη debit card που υπηρχε το προβλημα.απλα απο το αλλο account στο αμαζον την εβγαλα απτα payment options Επεξ/σία 18 Ιανουαρίου 2018 από bilgoagil
GiorgosVontz Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 το θεμα ειναι οτι τους εχω ηδη στειλει 2 mail. Θα περιμενω να μου απαντησουν σε αυτα. Χθες με πηραν και τηλεφωνο και τους μιλησα και ολα ηταν οκ...αλλα αφου τους εστειλες εσυ φαξ και δεν δουλεψε δεν μπορω να κανω κατι παραπανω...θα περιμενω να δω τι θα μου απαντησουν στο μειλ και βλεπω..κριμα παντως γιατι ειχα κανει μια παραγγελεια και η τιμη του προιοντος ανεβηκε τωρα...
bilgoagil Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 πιστευω και να μη σου απαντησουν και γενικα να μη βγαλεις ακρη ..βγαζεις απλα μια virtual prepaid και κανεις νεο account sto amazon εμπα οπως εισαι απτο αμαζον app μη περιμενεις σιγα....και να τους ερθει και αλλο mail δε τρεχει τπτ
GiorgosVontz Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 virtual prepaid τι εννοεις? πως μπορω να κανω μια τετοια? το θεμα μου ειναι οτι δεν θελω να παραγγειλω τωρα. ειχα κανει pre order αυτο που ηθελα οταν ηταν χαμηλα η τιμη του...τωρα εχει ανεβει..
bilgoagil Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 καταλαβα..σαυτο πρεπει να περιμενεις τοτε..! η virual prepaid βγαινει πανευκολα εμπα στο σαιτ στο ibank της εθνικης να δεις
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα