Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παίδες καλησπέρα

Ένας φίλος ενδιαφέρεται να αγοράσει άδεια ταξί απλά για εκμετάλλευση..Συγκεκριμένα του είπαν ότι θα είναι μόνιμα νοικιασμένη με 1,000€ ενοίκιο το μήνα με κόστος άδειας στα 80,000€ περίπου

Δεν έχει μιλήσει ακόμα με κάποιον λογιστή γιαυτό και ρωτάω εδώ κάποιες απορίες του

Καταρχάς με την αγορά της άδειας αυτομάτως θεωρείται ελεύθερος επαγγελματίας με ότι αυτό συνεπάγεται?

Αξίζει γενικά η συγκεκριμένη επένδυση ή όχι?

Από τα 1000€ του ενοικίου πόσα μένουν στο περίπου καθαρά στην τσέπη?

Τώρα αν υποθέσουμε ότι αγοράσει την άδεια και αγοράσει και ταξί το οποίο και θα νοικιάζει ολόκληρο τότε το ενοίκιο θα είναι γύρω στα 1500€ αλλά εκεί τα έξοδά του θα είναι μεγαλύτερα αν υπολογίσουμε ασφάλειες , φθορές, ΙΚΑ οδηγού κτλ ή κάνω λάθος?

  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε εναν κοσμο που αλλαζει, οπου μεσω του κινητου σου θα μπορεις να παιρνεις "ταξι" ανα πασα στιγμη σε οποιο σημειο του κοσμου και να εισαι, μεσω UBER ή οποιας αλλης εταιριας που θα κανει το ιδιο, δεν βλεπω κανενα νοημα να επενδησεις σε ταξι. Ο κοσμος αλλαζει και πλεον δεν θα χρειαζοντε ταξι καθως ολοι θα μπορουμε να ειμαστε ταριφες για να εχουμε ενα εξτρα μεροκαματο. Ειτε γινει σε 1 ειτε γινει σε 10 χρονια, ειναι σιγουρο οτι η βιομηχανια των μεταφορων θα αλλαξει οσο δεν αλλαξε τα τελευταια 100 χρονια. Ηδη στην αμερικη οι νεοι , διαβασα σε αρθρο, εχουν σταματησει να βγαζουν διπλωματα οδηγησης σε ενα ποσοστο 10% καθως εχουν ανα πασα ενα uber που με ελαχιστο αντιτιμο σε παει παντου και φτηνα.

 

Να σημειωσω οτι τα "πειρατικα" ταξι υπηρχαν παντα, ομως μεσω της τεχνολογιας και της πληροφοριας που ειναι τοσο ευκολα προσβασιμη στα κινητα μας, ολα αλλαζουν. Πολλα επαγγελματα λοιπον, οπως του ταριφα, θα συρρικνωθούν.

Επεξ/σία από NemeSis1990
Δημοσ.

Για κάποιον που είναι άνεργος έχει το ποσό για μισή άδεια και θέλει να δουλέψει τη μισή βάρδια μόνος του,οδηγώντας συνεχόμενα μέχρι 12 ώρες κάτι γίνεται.

Για επένδυση αν δεν ξέρει την πιάτσα παίζει να μπαίνει και μέσα.

  • Like 5
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Για κάποιον που είναι άνεργος έχει το ποσό για μισή άδεια και θέλει να δουλέψει τη μισή βάρδια μόνος του,οδηγώντας συνεχόμενα μέχρι 12 ώρες κάτι γίνεται.

Για επένδυση αν δεν ξέρει την πιάτσα παίζει να μπαίνει και μέσα.

Αυτό που σκέφτεται είναι να νοικιάζει απλά την άδεια και να παίρνει το ενοίκιο...Από την στιγμή που δεν θα πάρει ταξί στην κατοχή του δεν νομίζω να παίζει ρόλο αν θα ξέρει την πιάτσα..

Δημοσ.

Κατάλαβα τι σκέφτεται αλλά που και σε ποιον θα το νοικιάσει;;;; Σε ταρίφα μόνος του;;; Θα ψάχνεται.

Σε γραφείο;;;; Εκεί να δεις τι γίνεται.   Για αυτό λέω να ξέρει την πιάτσα και όχι τις πιάτσες που αράζουν.:)

  • Like 1
Δημοσ.

Ναι κατάλαβα τι εννοείς κι εγώ από αυτά που μου είπε κατάλαβα ότι λογικά την άδεια θα την εκμεταλλεύεται γραφείο και θα του δίνει 1000€ το μήνα

Δημοσ.

εμένα τα ποσά δε μου στέκουν και τόσο.

παλαιότερα τα ταξι βγάζαν λεφτά. ανάλογα και την περιοχή βέβαια, πλέον τα κέρδη έχουν μειωθεί αισθητά.

λογικά με 80.000€ αγοράζεις άδεια σε σχετικά μεγάλη πόλη (>=100.000). αλλά και πάλι πόσα λεφτά θα βγαίνουν ώστε να καλυφτούν έξοδα κίνησης, κέρδη οδηγού..... και να πάρει ο φίλος σου ενοίκιο 1000€.

πιστεύω δε βγαίνει

  • Like 3
Δημοσ.
4 ώρες πριν, torq είπε

εμένα τα ποσά δε μου στέκουν και τόσο.

παλαιότερα τα ταξι βγάζαν λεφτά. ανάλογα και την περιοχή βέβαια, πλέον τα κέρδη έχουν μειωθεί αισθητά.

λογικά με 80.000€ αγοράζεις άδεια σε σχετικά μεγάλη πόλη (>=100.000). αλλά και πάλι πόσα λεφτά θα βγαίνουν ώστε να καλυφτούν έξοδα κίνησης, κέρδη οδηγού..... και να πάρει ο φίλος σου ενοίκιο 1000€.

πιστεύω δε βγαίνει

Μάλλον αυτός που πουλάει την άδεια είναι μαντράς και την έχει ήδη μισθωμένη...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

12*1000=€12,000. 80,000/12,000=6,67.

 

Δηλαδη ακομα και να ισχυουν τα νουμερα, το νωριτερο που ο φιλος θα αρχισει να βγαζει κερδος ειναι το 2025. Κι αυτα χωρις να υπολογιζεται η εφορια απο τα εισοδηματα που θα εχει. Αν μπει κι αυτη μεσα, καληνυχτα...

Επεξ/σία από ProponitisTouKanape
  • Like 3
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

12*1000=€12,000. 80,000/12,000=6,67.

Δηλαδη ακομα και να ισχυουν τα νουμερα, το νωριτερο που ο φιλος θα αρχισει να βγαζει κερδος ειναι το 2025. Κι αυτα χωρις να υπολογιζεται η εφορια απο τα εισοδηματα που θα εχει. Αν μπει κι αυτη μεσα, καληνυχτα...

Δεν ειναι τοσο σωστο το σκεπτικο σου μιας και θα εχει στα χερια του ενα περιουσιακο στοιχειο,οσο τουλαχιστον ειναι κλειστο το επαγγελμα.Αν την πουλησει δηλαδη το 2021 και χαμενο δεν τον λες.Ολα αυτα με καποιες προυποθεσεις.Οτι θα μεινει κλειστο το επαγγελμα και δεν θα ειναι απλα ενα χαρτι η αδεια που θα αγορασει,οτι δεν θα πεσουν(πολυ) οι τιμες,που αν ειναι αθηνα το βλεπω απιθανο να πεσουν και οτι θα μπορει να βρει αγοραστη οταν αποφασισει να την δωσει.Το 2025 δηλαδη θα εχει 100% αποδοση κεφαλαιου με τα παραπανω δεδομενα.Για αυτο και η λεξη ''τοσο΄΄ στην πρωτη προταση μου.

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, fastnq2 είπε

Δεν ειναι τοσο σωστο το σκεπτικο σου μιας και θα εχει στα χερια του ενα περιουσιακο στοιχειο,οσο τουλαχιστον ειναι κλειστο το επαγγελμα.Αν την πουλησει δηλαδη το 2021 και χαμενο δεν τον λες.Ολα αυτα με καποιες προυποθεσεις.Οτι θα μεινει κλειστο το επαγγελμα και δεν θα ειναι απλα ενα χαρτι η αδεια που θα αγορασει,οτι δεν θα πεσουν(πολυ) οι τιμες,που αν ειναι αθηνα το βλεπω απιθανο να πεσουν και οτι θα μπορει να βρει αγοραστη οταν αποφασισει να την δωσει.Το 2025 δηλαδη θα εχει 100% αποδοση κεφαλαιου με τα παραπανω δεδομενα.Για αυτο και η λεξη ''τοσο΄΄ στην πρωτη προταση μου.

Ναι θα εχει ενα περουσιακο στοιχειο το οποιο μπορει να χασει την αξια του κατακορυφα απο μερα σε μερα, αν αυριο στα επομενα προαπαιτουμενα μπει το ανοιγμα του επαγγελματος και βγαζεις αδεια με €1,000, παει. Κανενας δε θα ενδιαφερεται να αγορασει την αδεια του για να τον ξελασπωσει. Δεν εχει τον ιδιο κινδυνο με τα ακινητα που μπορει να το ξεφορτωθει πριν χασει τα παντα, στην αδεια μπορει σε μια μερα να μην αξιζει τιποτα η περιουσια του. 

  • Like 1
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Ναι θα εχει ενα περουσιακο στοιχειο το οποιο μπορει να χασει την αξια του κατακορυφα απο μερα σε μερα, αν αυριο στα επομενα προαπαιτουμενα μπει το ανοιγμα του επαγγελματος και βγαζεις αδεια με €1,000, παει. Κανενας δε θα ενδιαφερεται να αγορασει την αδεια του για να τον ξελασπωσει. Δεν εχει τον ιδιο κινδυνο με τα ακινητα που μπορει να το ξεφορτωθει πριν χασει τα παντα, στην αδεια μπορει σε μια μερα να μην αξιζει τιποτα η περιουσια του. 

Tα εγραψα αυτα που λες στο ιδιο μηνυμα που εκανες παραθεση.

Δημοσ.

Θας σας δώσω ένα πραγματικό παράδειγμα, (προς αποφυγή..)

Τα ίδια ίσχυαν και τα φορτηγά δημοσίας χρήσης,ειδικά για τα Διεθνών μεταφορών η άδεια τό 2009 είχε κοντά στα 80.000€.

Πάει λοιπόν το 2009 ο Χ άνθρώπος να πάρει ένα δάνειο για να προσθέσει ή ξεκινήσει σαν ελεύθεριος επαγγελματίας.

Πέρνει λοιπόν ενα δάνειο 100.000 για άδεια και αγορά φορτηγού.Ερχονται λοιπόν τότε τα προαπετούμενα και πρέπει να 'ανοίξουν' τα επαγγέλματα (ήταν μέσα και τα ταξί αλλα τα εξαίρεσαν.)

Άρα περνάει ένας νόμος σε μια νύχτα οτι μπορείς πλέον να πάρεις άδεια με ένα μικρό ποσό (5.000-10.000€)

Ο Χ λοιπόν βρίσκεταί με ένα δάνειο 100.000€ στο όνομα του και το χειρότερο χωρίς δουλειά αφού οι εταίριες πλέον πέρνουν άδειες κατα δεκάδες, βάζουν οδηγούς.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Δεν νομιζω οτι οι εταιρειες ενδιαφερθηκαν τοσο να μπουν σε εξτρα εξοδα για δχ αδειες + αγορα βυτιοφορων /φορτηγων ενω εχουν την ευχερεια να κοβουν ενα απλο τιμολογιο παροχης υπηρεσιων σε αλλον...

Διεθνων μεταφορων επαιζε καιρο μεσω βουλγαριας...

Τελος θα θελα να μαθω τις προτασεις σας που αποδίδουν περισσοτερο ή γενικοτερα απλα αποδιδουν :P

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...