Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλησπερα! μολις αλλαξα ηχεια στο αυτοκινητο..εβαλα τα vibe pulse 69 v4 και θελω να τα ρυθμισω οσο το δυνατον γινεται πιο σωστα ωστε να μην τα καψω...τα εχω πανω στον blaupunkt gta 480 ο οποιος εχει 2 διαφορετικα crossover...στα rear εχω sub και στα front τα οβαλ...ετσι δεν μπορω να αποκοψω τα μπροστινα ηχεια που ειναι στην πηγη στα front..η πηγη ειναι pioneer deh x2900ui. βγαζει 2v στα rca...στον ενισχυτη το gain ειναι απο 0.3 εως 8.. στα 4 περιπου βολτ αρχισαν να παιζουν...να τα παω περιπου στα 2 η θα τα καψω? την παραμορφωση δεν μπορω να την ακουσω λογο των μπροστινων ηχειων  συν οτι τα ποτενσιομετρα οταν τα ακουμπαω βγαζουν θορυβο που μαλλον θελει ενα σπρει επαφων για να σταματησει...καμια ιδεα?

 

Δημοσ.

Εσυ εισαι που περνάς από την πλατεία με την μουσική στο διαπασόν και τρέμουν τα τζάμια.οποτε περνάς τρέμουν όλα τα τζάμια πεφτουν κάτω τα ποτήρια .ελεος

Δημοσ.

εμένα μου ξυπνάει το μωρό ο άτιμος και μετά άντε να το κοιμήσω. 

Δημοσ.

Η "μπακάλικη" πρακτική που ακολουθούν όσοι εγκαταστάτες δεν έχουν εξοπλισμό μέτρησης, είναι ΑΝΕΒΑΖΩ σιγά-σιγά το GAIN έως τη παραμόρφωση και ΚΑΤΕΒΑΖΩ/ΜΕΙΩΝΩ ελάχιστα.

Χωρίς όργανα μέτρησης, μόνο το ΑΥΤΙ μετράει.

Να "καούν" τα ηχεία το κόβω χλωμό όταν οι προδιαγραφές τους είναι 100 RMS και τα οδηγεί ενισχυτής που "βγάζει" 75 RMS στο κανάλι.

Ποτενσιόμετρα που βγάζουν θόρυβο, θέλουν έλεγχο γιατί τα πράγματα μπορεί να είναι σοβαρά. Το Contact Spray με τον ενισχυτή στη θέση του μάλλον είναι πολύ κακή ιδέα.

Κανονικά τον αφαιρείς, τον ανοίγεις, ψεκάζεις, τον αφήνεις να στεγνώσει ΚΑΛΑ, τοποθετείς και δοκιμάζεις αν πέτυχε η πατέντα.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...