kkailas Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Καλημέρα σε όλους. Αγόρασα στις 15/12 ένα τάμπλετ από Gearbest. Την προηγούμενη εβδομάδα έφτασε εδώ, αλλά έπρεπε να πληρώσω 35ευρω για τον εκτελωνισμό. Τέλος πάντων τα πλήρωσα και πήρα το τάμπλετ. Μου είπες ένας στο fb ότι μπορώ να στείλω την απόδειξη της πληρωμής από τα ελτα στο support του gearbest και εκείνοι θα μου επιστρέψουν τα χρήματα σε μορφή gearbest wallet, λόγω του ότι δεν υπήρχε priority line, όταν έκανα την παραγγελία. Ξέρετε αν ισχύει; Επεξ/σία 10 Φεβρουαρίου 2018 από kkailas
kkailas Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, turbat0s είπε Ποτέ δε ξέρεις, δοκίμασε και πες μας. Έστειλα μήνυμα χθες. Τους είπα ότι το διάβασα στο ίντερνετ. Μου είπαν να τους στείλω ένα screenshot. Δεν μπορώ να το βρω με τίποτα τώρα όμως. Ξαναέστειλα, αλλά μάλλον πάει από Δευτέρα τώρα.. Επεξ/σία 10 Φεβρουαρίου 2018 από kkailas
stelios18120 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2018 Τι δεν μπορείς να βρεις; Στο fb αυτό που διάβασες; Τεσπά δεν νομίζω να σου δώσουν τίποτα χρήματα του τελωνείου πίσω αλλά δοκίμασε δεν χάνεις τίποτα.
isay Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2018 To άτυπο : Το gearbest εχει πει στους κουπονάδες οτι θα καλυψει τα εξοδα τελωνειου Το τυπικό : Δεν το εχει αναρτήσει ΠΟΥΘΕΝΑ επισημα, δε θα το δεις πουθενα γραμμένο απο τα πληκτρολογια τους. Επισης Αν επικοινωνήσεις καθ'όποιοδηποτε τρόπο μαζί τους, θα σου πουν οτι τα τελωνεια ειναι του πελάτη Η πραγματικότητα : Ο κινεζος θα κάνει τον κινέζο οταν ειναι να "δωσει" χρήματα και θα σου βγάλει την πίστη μεχρι να σου δώσει μέρος ή ολοκληρο το ποσό (ενιοτε και τιποτα). Θα δεις οτι θα σου απαντάνε άσχετα πραγματα αλλά θελει επιμονή γιατι μονο ετσι ΙΣΩΣ βγει κάτι. Βασικά το gearbest το κάνει ετσι απο προθεση. Δεν το λεει πουθενα επισημα για να ειναι καλυμμένο. Σε δυσκολευει πολύ για να δικαιωθείς και σποραδικά το κανει για να υπάρχει φήμη στην αγορα οτι καλυπτει το τελωνειο, ωστε να μη χάνει πωλήσεις. 1 1
aces Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Το προβλημα το ΜΕΓΑΛΟ με τους 2 (γνωστους) κουποναδες δεν ειναι οτι βγαζουν λεφτα και προμηθειες απο τα κουπονια που δινουν στον κοσμο (καλα κανουν οτι κανουν) κ βοηθανε με τα εκπτωτικα κουπονια. (αν και αμφιβαλλω κατα ποσο το κανουν για βοηθεια.....) Το μεγαλο τους προβλημα ειναι η ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ αφου επισημα δεν αναφερεται κατι επι αυτου κ για αυτο φωναζουμε και διαμαρτυρομαστε τοσα ατομα επι του συγκεκριμενου θεματος. (που ειναι ατυπο - αρα μη επισημο απο το ιδιο το καταστημα η καλυψη του ποσου του εκτελωνισμου αν σταματησει κλπ) Καποιοι τα καταφεραν - καποιοι παλευουν καθημερινα με το "support" 19 λεπτά πριν, isay είπε Σε δυσκολευει πολύ για να δικαιωθείς και σποραδικά το κανει για να υπάρχει φήμη στην αγορα οτι καλυπτει το τελωνειο, ωστε να μη χάνει πωλήσεις. συμφωνω και στα υπολοιπα αλλα κυριως στο τελευταιο αφου χανουν πωλησεις με τα πειραματα (με τις μεθοδους αποστολων) ολο αυτον τον καιρο, με χαμενες παραγγελιες στο UK (κατα το παρελθον) αλλα κυριως εχουν χασει σχεδον την αξιοπιστια τους για αυτο και κατεβαζουν τις τιμες τους οσο μπορουνε. (ενω το banggood ανεβαζει τις τιμες στον αντιποδα) Επεξ/σία 10 Φεβρουαρίου 2018 από aces
isay Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Δεν ειναι μονο 2 αλλά αρκετοι. Εγω παρακολουθώ τουλάχιστον 4 και θα ασχοληθώ μονο με τα 2 άκρα. Για μενα ο καλυτερος ειναι ο σωτήρης (unboxing) γιατί πρωτον κάνει συνεχή review (με το δικό του ιδιαίτερο τρόπο) και γράφει αληθειες που ενας καλος (ή ανήθικος ) πωλητης δεν τις λεει γιατί θα χάνει πωλήσεις. Απο τους ελληνες θεωρώ οτι ο σώτος κοιτά περισσότερο να εχει σταθερους πελάτες και οχι μεγιστοποιηση των πωλήσεων. Θελει να ψωνιζουν απο τα δικά του referal απο διαφορα μαγαζια και δειχνει που μας συμφερει. Εχει τη μικρότερη παραπληροφόρηση και βασανίζεται να εξηγεί τι πραγματικά συμβαίνει. Το εχω πει ξανα, πολλες φορές αγοράζω απο διαφορα sites με το δικό του referal ακόμα κι αν δεν εχω κανενα συμφερον. Στο άλλο ακρο ειναι ο "συμπαθής" μου gearbest greece ο οποιος για μενα ειναι ο ορισμός της παραπληροφόρησης. Δεν εχει ΚΑΜΙΑ επισημη σχεση με gearbest, γράφει μονο οτι τον συμφερει και πάρα πολύ συχνα (ειμαι κοντα στο πάντα) αποκρύπτει πληροφορίες που θα του κόψουν πωλήσεις. Ακομα και τώρα που γραφω εχει καραναρτησάρα "ψωνιστε απο gearbest με pdm" με ένα quick update εντος της σελιδας. Το ειχε μαλιστα ανεβάσει (την αναρτηση, οχι το update) πριν ακομα αρχισουν να φτάνουν τα δεματα ωστε να φανει αν η μεθοδος εχει ή οχι τελωνειο. Επεξ/σία 10 Φεβρουαρίου 2018 από isay
ASTOU Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2018 Καλά καμία σχέση όλοι οι υπόλοιμη με τον Σωτήρη aka Unboxing Specialist, ο άνθρωπος κάνει ότι μπορεί για να σε εξπυρετήσει. Δοκίμασε να στείλεις στο gearbest και πες τους από ποιόν το είδες. Εγώ είχα πάρει έτσι επιστροφή 40 ευρώ για κινητό που βέβαια είχα αγοράσει με referal του Σωτήρη, οπότε ίσως έπαιξε και αυτό τον ρόλο του. Ουσιαστικά όταν μου είπαν ότι τα έξοδα τελωνείου βαραίνουν τους πελάτες, τους είπα ότι έχω κάνει τόσες αγορές από εκεί και δεν είναι αυτή αντιμετώπιση. Επίσης ανέφερα τον Unboxing Specialist, και έκαναν κατευθείαν refund.
kkailas Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2018 Στις 2/10/2018 στις 11:22 ΠΜ, turbat0s είπε Ποτέ δε ξέρεις, δοκίμασε και πες μας. Στις 2/10/2018 στις 11:41 ΠΜ, isay είπε To άτυπο : Το gearbest εχει πει στους κουπονάδες οτι θα καλυψει τα εξοδα τελωνειου Το τυπικό : Δεν το εχει αναρτήσει ΠΟΥΘΕΝΑ επισημα, δε θα το δεις πουθενα γραμμένο απο τα πληκτρολογια τους. Επισης Αν επικοινωνήσεις καθ'όποιοδηποτε τρόπο μαζί τους, θα σου πουν οτι τα τελωνεια ειναι του πελάτη Η πραγματικότητα : Ο κινεζος θα κάνει τον κινέζο οταν ειναι να "δωσει" χρήματα και θα σου βγάλει την πίστη μεχρι να σου δώσει μέρος ή ολοκληρο το ποσό (ενιοτε και τιποτα). Θα δεις οτι θα σου απαντάνε άσχετα πραγματα αλλά θελει επιμονή γιατι μονο ετσι ΙΣΩΣ βγει κάτι. Βασικά το gearbest το κάνει ετσι απο προθεση. Δεν το λεει πουθενα επισημα για να ειναι καλυμμένο. Σε δυσκολευει πολύ για να δικαιωθείς και σποραδικά το κανει για να υπάρχει φήμη στην αγορα οτι καλυπτει το τελωνειο, ωστε να μη χάνει πωλήσεις. Στις 2/10/2018 στις 11:39 ΠΜ, stelios18120 είπε Τι δεν μπορείς να βρεις; Στο fb αυτό που διάβασες; Τεσπά δεν νομίζω να σου δώσουν τίποτα χρήματα του τελωνείου πίσω αλλά δοκίμασε δεν χάνεις τίποτα. Στις 2/10/2018 στις 12:56 ΜΜ, ASTOU είπε Καλά καμία σχέση όλοι οι υπόλοιμη με τον Σωτήρη aka Unboxing Specialist, ο άνθρωπος κάνει ότι μπορεί για να σε εξπυρετήσει. Δοκίμασε να στείλεις στο gearbest και πες τους από ποιόν το είδες. Εγώ είχα πάρει έτσι επιστροφή 40 ευρώ για κινητό που βέβαια είχα αγοράσει με referal του Σωτήρη, οπότε ίσως έπαιξε και αυτό τον ρόλο του. Ουσιαστικά όταν μου είπαν ότι τα έξοδα τελωνείου βαραίνουν τους πελάτες, τους είπα ότι έχω κάνει τόσες αγορές από εκεί και δεν είναι αυτή αντιμετώπιση. Επίσης ανέφερα τον Unboxing Specialist, και έκαναν κατευθείαν refund. Στις 2/10/2018 στις 11:50 ΠΜ, aces είπε Το προβλημα το ΜΕΓΑΛΟ με τους 2 (γνωστους) κουποναδες δεν ειναι οτι βγαζουν λεφτα και προμηθειες απο τα κουπονια που δινουν στον κοσμο (καλα κανουν οτι κανουν) κ βοηθανε με τα εκπτωτικα κουπονια. (αν και αμφιβαλλω κατα ποσο το κανουν για βοηθεια.....) Το μεγαλο τους προβλημα ειναι η ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ αφου επισημα δεν αναφερεται κατι επι αυτου κ για αυτο φωναζουμε και διαμαρτυρομαστε τοσα ατομα επι του συγκεκριμενου θεματος. (που ειναι ατυπο - αρα μη επισημο απο το ιδιο το καταστημα η καλυψη του ποσου του εκτελωνισμου αν σταματησει κλπ) Καποιοι τα καταφεραν - καποιοι παλευουν καθημερινα με το "support" συμφωνω και στα υπολοιπα αλλα κυριως στο τελευταιο αφου χανουν πωλησεις με τα πειραματα (με τις μεθοδους αποστολων) ολο αυτον τον καιρο, με χαμενες παραγγελιες στο UK (κατα το παρελθον) αλλα κυριως εχουν χασει σχεδον την αξιοπιστια τους για αυτο και κατεβαζουν τις τιμες τους οσο μπορουνε. (ενω το banggood ανεβαζει τις τιμες στον αντιποδα) Χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια... 1
turbat0s Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 13 λεπτά πριν, kkailas είπε Χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια... Ωραίος και μάλιστα χωρίς να ζητήσουν δικαιολογητικά(!) , βέβαια περίμενε να τα δείς κιόλας. Επεξ/σία 11 Φεβρουαρίου 2018 από turbat0s
kkailas Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2018 27 λεπτά πριν, turbat0s είπε Ωραίος και μάλιστα χωρίς να ζητήσουν δικαιολογητικά(!) , βέβαια περίμενε να τα δείς κιόλας. Το μόνο που έστειλα ήταν η απόδειξη. Πιστεύω αύριο θα τα βάλουν
ASTOU Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2018 Ωραίος, πες τους αν γίνεται να σου τα βάλουν στο Paypal.
isay Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2018 Οντως πιεσε τους να σου κανουν refund στο paypal.
kkailas Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2018 19 ώρες πριν, ASTOU είπε Ωραίος, πες τους αν γίνεται να σου τα βάλουν στο Paypal. 14 ώρες πριν, isay είπε Οντως πιεσε τους να σου κανουν refund στο paypal. Ακόμα καλύτερα 1
moumos Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2018 Εχω κάνει αρκετές αγορές από το GB και πρόσφατα είπα να αγοράσω ένα gateway από ευρωπαική αποθήκη. Αφού έκανα την αγορά, ζήτησα κ έναν αντάπτορα ώστε να μπορώ να το χρησιμοποιήσω κ μου απάντησαν ότι ένα τέτοιο εξάρτημα χρεώνεται και εάν συμφωνώ μπορούν να το αποστείλουν με απλό ταχυδρομείο από Κίνα. (Αναμονή δηλ. 3-4 μηνών.) Τελικά έκανα ένα cancel και να τον χαίρονται τον αντάπτορα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα