Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
46 λεπτά πριν, washcloud είπε

...στην περίπτωσή σου (καταναλώσεις λιγότερες από το άνω όριο της κρατικής επιδότησης), σε συμφέρει να μείνεις όπου είσαι - για την ώρα έστω : αν σταματήσει/μειωθεί η επιδότηση, πας σταθερό. Το θέμα είναι σε τί τιμές και με τί όρους θα είναι τότε (τα σταθερά της ΔΕΗ), αν και όταν σταματήσει η επιδότηση. Από την άλλη, αν τυχόν πέσουν οι τιμές χονδρικής μετά τον χειμώνα (ή μετά την άνοιξη ή όποτε τεσπα τυχόν πέσουν). θα βρεθείς με ασύμφορο σταθερό (...που ΟΜΩΣ θα έχει πολύ μικρή ρήτρα αποχώρησης, πχ μετά το 3μηνο θα είναι 40€ και μετά το 6μηνο μόλις 20).

Με άλλα λόγια : για σένα δεν είναι ζήτημα άμεσου συμφέροντος, αλλά,,,,πρόβλεψης του μέλλοντος...

Οπότε ή διαλέγεις από τώρα την "πιο ασφαλή" διαδρομή, ή συνεχίζεις ως έχει ευελπιστώντας ότι τα πράγματα δεν θα χειροτερεύσουν...

Δύσκολη ζαριά, με εντελώς αστάθμιτες παραμέτρους. Πόσο μάλλον αν τυχόν ξαναπέσουν οι τιμές χονδρικής στο πάτωμα, το καλοκαίρι (και τότε θα λες "καλά που δεν έφυγα"). Καθαρά ζήτημα ψυχολογίας/χαρακτήρα για το τί απόφαση θα πάρεις. Εγώ πχ είμαι του "κάλλιο πέντε και στο χέρι" και θα πήγαινα σε σταθερό ΔΕΗ (πόσο μάλλον που όλα δείχνουν πως "το μέλλον είναι εκεί"), κι ας ήξερα ότι γενικά θα μου έβγαινε λίγο ακριβότερα. Έχεις όμως καλές πιθανότητες να σου βγει πιο σωστή η επιλογή του "ρίσκου" να παραμείνεις στο ρητροπρόγραμμα. Ειδικά αν το 8μηνο που απομένει έχει ποινή αποχώρησης μόνο 8x2,69 (δλδ το πάγιο)...

Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου.


Και γενικά να ευχαριστήσω όλους εδώ που προσπαθείτε να μας ξεστραβώσετε. 

  • Απαντ. 24,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5900

  • HERTHAN

    1466

  • ekrepali

    1040

  • DownUNDERground

    753

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, indesmack είπε

Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου.
Και γενικά να ευχαριστήσω όλους εδώ που προσπαθείτε να μας ξεστραβώσετε. 

Να 'σαι καλά.

Το καλό (για 'σένα) με την δική σου περίπτωση, είναι ότι "δεν βιάζεσαι" ακριβώς (λόγω δεδομένων) - ΕΧΕΙΣ περιθώρια για να κατασταλάξει μέσα σου το τί θεωρείς καλύτερη κίνηση για το μέλλον. Που είναι πολύ βασικό : το να κάνεις κάτι για το οποίο έχεις ψαχτεί και θα αίσθάνεσαι "σιγουριά" με την όποια απόφαση...

Κατά τ' άλλα, τα σταθερά της ΔΕΗ θα ισχύουν με αυτές τις τιμές/όρους μέχρι 31/1 (ΑΝ δεν κάνουν τίποτε αιφνιδιαστικό μέχρι τότε), οπότε γενικά να παρακολουθείς τα πράγματα πως εξελίσσονται...

(Υπ' όψιν, η αλλαγή παρόχου, κατά πάσα πιθανότητα θα καθυστερήσει, μπορεί και βδομάδες, αν όχι και περισσότερο - οπότε κράτα το ΚΑΙ αυτό στην άκρη του μυαλού, αναφορικά με εκείνο το 31/1...Δηλαδή αν τελικά πεις να πας σε σταθερό ΔΕΗ και το κάνεις πχ στις 25/1, πιθανώς η ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ στο νέο πάροχο/πρόγραμμα, θα γίνει από Φλεβάρη, και ποιος ξέρει τί θα ισχύει ΤΟΤΕ, με το πρόγραμμα που αιτήθηκες ΠΡΙΝ.....Κι αν όντως το πας έτσι, μακρυά από econtract : πας σε ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΔΕΗ και αιτείσαι την αλλαγή παρόχου : γίνονται πιο γρήγορα οι διαδικασίες...)

Δημοσ.
1 ώρα πριν, silenoz66 είπε

Απο αύριο μπαίνω σε νέο σπίτι και πρέπει να κάνω νεα σύνδεση για ρεύμα.

Υπολογίζω να καιω καπου στις ~200-250 kwh τον μήνα .

κάνε τις πράξεις ,

τα κυμαινόμενα 0,30 περίπου

επιδότηση κράτους

0,03€/kw Σεπ
0,06€/kw Οκτ 0,08 KOT
0,13€/kw Νοε 0,16 KOT
0,165€/kw Δεκ 0,185 KOT
Σταθερά προγράμματα 0,02€/kw
μέχρι 300kw/μήνα
Ιαν : 0,16€/kw<150kw/μήνα και 0,12€/kw 150kw έως 300kw , 0,18€/kw για ΚΟΤ

άγνωστο τον επόμενο μήνα πόση , μέχρι πόσο χρόνο, για πόσα kw και με τι κριτήρια θα δίνεται

3 ώρες πριν, indesmack είπε

Έχω διαβάσει αρκετές από τις σελίδες αλλά μου έχει δημιουργηθεί μια σύγχυση και θα ήθελα μια επιβεβαίωση. 

δες πιο πάνω

αλλά απο τη στιγμή που ανέβασες τους λογαριασμούς κάνε € "αξίας ηλεκτρικού ρεύματος" δια kw (μέρας + νύχτας)

για αμφισβήτηση ρήτρας δες λινκ της υπογραφής μου

  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους, 

Από το σοκ (και καλά) δεν μπορώ να ανατρέξω στις προηγούμενες σελίδες να δω αν αναφέρθηκε.

Είμαι από αυτους που άλλαξε την εφα και πήγα δεη αρχές δεκεμβρίου, χάνοντας περίπου 2 μήνες καλής τιμής, καθώς δεν ήθελα να μετράω μέρες για ρήτρα κτλ κτλ. Μην τα πολυλογώ σήμερα είδα τελικό εκκαθαριστικό από εφα με 120€ ρήτρα αποχώρησης. Πήρα τηλέφωνο, το ξέρανε και αναμένουμε απάντηση αύριο ή μεθαύριο. Προς το παρόν μου είπαν να μην πληρώσω τίποτα.

:cry:

Δημοσ.

Μπήκα στο myefa και είδα ότι εκδόθηκε λογαριασμός που περιέχει τη ρήτρα αποχώρησης 120€.

Από την efa έφυγα για ΔΕΗ στις 16/12/21 και  το 6 μηνο  του συμβολαίου μου έληγε στις 21/1/22 και μου είχαν απαντήσει σε email μου ότι η πρόωρη αποχώρηση δεν θα επιβαρυνθεί με ρήτρα.

Σε τηλεφωνική μου επικοινωνία η υπάλληλος μου είπε ότι θα εκδοθεί νέος λογαριασμός.

Περιμένω.

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, koulis1 είπε

Μπήκα στο myefa και είδα ότι εκδόθηκε λογαριασμός που περιέχει τη ρήτρα αποχώρησης 120€.

Από την efa έφυγα για ΔΕΗ στις 16/12/21 και  το 6 μηνο  του συμβολαίου μου έληγε στις 21/1/22 και μου είχαν απαντήσει σε email μου ότι η πρόωρη αποχώρηση δεν θα επιβαρυνθεί με ρήτρα.

Σε τηλεφωνική μου επικοινωνία η υπάλληλος μου είπε ότι θα εκδοθεί νέος λογαριασμός.

Περιμένω.

Να στείλεις e-mail παραπόνου άμεσα , ότι και να σου είπε η υπάλληλος.

Τέτοιες κουτοπονηριές δεν περίμενα να κάνουν , ας πούμε σε εμένα με τηλεφωνική επικοινωνία όταν είχα αλλάξει πάροχο και μου είχαν βάλει 400kwh φυσικό αέριο παραπάνω τέλη του 2020 , να φανταστείς ακόμα δεν έχει διαγραφτεί το ποσό ή να εκδοθεί νέος λογαριασμός.

Κακώς το είχα ξεχάσει , τώρα ψάχνω κάποια στοιχεία για να κάνω καταγγελία myRae.

Οπότε σου προτείνω να κάνεις παράπονο και πάντα , σε τέτοιες περιπτώσεις να στέλνεις e-mail και τις απαντήσεις να τις δέχεσαι μόνο με e-mail.

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, tomtsir είπε

Να στείλεις e-mail παραπόνου άμεσα , ότι και να σου είπε η υπάλληλος.

Τέτοιες κουτοπονηριές δεν περίμενα να κάνουν , ας πούμε σε εμένα με τηλεφωνική επικοινωνία όταν είχα αλλάξει πάροχο και μου είχαν βάλει 400kwh φυσικό αέριο παραπάνω τέλη του 2020 , να φανταστείς ακόμα δεν έχει διαγραφτεί το ποσό ή να εκδοθεί νέος λογαριασμός.

Κακώς το είχα ξεχάσει , τώρα ψάχνω κάποια στοιχεία για να κάνω καταγγελία myRae.

Οπότε σου προτείνω να κάνεις παράπονο και πάντα , σε τέτοιες περιπτώσεις να στέλνεις e-mail και τις απαντήσεις να τις δέχεσαι μόνο με e-mail.

Ακόμα δε μου έχει έρθει ο λογαριασμός ( στο myefa τον είδα). Στο email μου απάντησαν με email ότι δε θα χρεωθεί ρήτρα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα, είμαι και εγώ σε αναμονή μεταβασης στη ΔΕΗ. Στη Volterra δεν έχω πληρώσει έναν λογαρισμό που έληξε πριν λίγες μέρες, ενώ εκδόθηκε και ο επόμενος, λόγω του ότι είναι σε εκκρεμότητα η αμφισβήτηση της χρέωσης της ρήτρας. Ο ληγμένος είναι 260€, υπάρχει περίπτωση με αυτό το ποσό να μου κάνουν διακοπή; Επίσης, αν έχεις αλλάξει πάροχο, μπορεί ο προηγούμενος, αν έχεις οφειλές να δώσει στο δεδδηε αίτημα διακοπής; 
 

Επεξ/σία από naive
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, naive είπε

Καλησπέρα, είμαι και εγώ σε αναμονή μεταβασης στη ΔΕΗ. Στη Volterra δεν έχω πληρώσει έναν λογαρισμό που έληξε πριν λίγες μέρες, ενώ εκδόθηκε και ο επόμενος, λόγω του ότι είναι σε εκκρεμότητα η αμφισβήτηση της χρέωσης της ρήτρας. Ο ληγμένος είναι 260€, υπάρχει περίπτωση με αυτό το ποσό να μου κάνουν διακοπή; Επίσης, αν έχεις αλλάξει πάροχο, μπορεί ο προηγούμενος, αν έχει οφειλές να δώσει στο δεδδηε αίτημα διακοπής; 
 

Ναι, μπορεί να δώσει αίτημα διακοπής. Πρακτικά δε νομίζω να κάνουν κάτι όσο υπάρχει αμφισβήτηση, αλλά κάποια στιγμή θα πρέπει να φτάσετε σε κάποιο συμβιβασμό και να πληρωθεί μέρος ή όλος του λογαριασμού...

  • Like 1
Δημοσ.
29 λεπτά πριν, Sovjohn είπε

Ναι, μπορεί να δώσει αίτημα διακοπής. Πρακτικά δε νομίζω να κάνουν κάτι όσο υπάρχει αμφισβήτηση, αλλά κάποια στιγμή θα πρέπει να φτάσετε σε κάποιο συμβιβασμό και να πληρωθεί μέρος ή όλος του λογαριασμού...

Ναι, θεωρητικά όσο υπάρχει αμβισβήτηση δε μπορούν να το διακόψουν, σύμφωνα και με τους όρους του συμβολαίου. 

Αναφορά σε κείμενο

Για κάθε διαφορά ή διαφωνία που τυχόν προκύψει κατά την εκτέλεση της παρούσας, τα μέρη θα καταβάλλουν κάθε προσπάθεια για φιλική διευθέτηση της διαφοράς ή διαφωνίας. Για κάθε διαφωνία μεταξύ Πελάτη και Προμηθευτή ο Πελάτης μπορεί να απευθυνθεί στον Συνήγορο του Καταναλωτή ή σε κάθε άλλο αρμόδιο όργανο που λειτουργεί ως εξωδικαστικό όργανο συναινετικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών. Ειδικότερα σε περίπτωση διαφωνίας ως προς το ποσό του λογαριασμού κατανάλωσης, η εξής διαδικασία αποτελεί προυπόθεση προσφυγής σε ένδικα βοηθήματα ή εξωδικαστική συναινετική διαδικασία: Ο Πελάτης οφείλει να υποβάλει τεκμηριωμένες αντιρρήσεις εγγράφως προς τον Προμηθευτή του, πριν την λήξη της προθεσμίας εξόφλησης του επόμενου λογαριασμού κατανάλωσης που έπεται του λογαριασμού που αμφισβητείται. Ο Προμηθευτής εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών από την λήψη των αντιρρήσεων αποφαίνεται τεκμηριωμένα, οριστικοποιεί τα ποσά και κοινοποιεί τελική κατάσταση πληρωμών και ιστορικό δεδομένων κατανάλωσης, θέτοντας προθεσμία εξόφλησης δέκα (10) εργασίμων ημερών. Ο Πελάτης καταβάλει το ποσό της τελικής κατάστασης πληρωμών εντός της αναγραφόμενης προθεσμίας, εφόσον συμφωνεί, άλλως η επίλυση της διαφοράς δύναται να γίνει εξωδίκως ενώπιον των αρμοδίων οργάνων ή με προσφυγή σε ένδικα βοηθήματα

Απλά δεν τους έχω εμπιστοσύνη ότι θα το τηρήσουν. 
Δε σκοπεύω να τους πιστολιάσω, αλλά προφανώς δε θα πληρώσω αυτά που μου έχουν χρεώσει καταχρηστικά.
 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, naive είπε

Καλησπέρα, είμαι και εγώ σε αναμονή μεταβασης στη ΔΕΗ. Στη Volterra δεν έχω πληρώσει έναν λογαρισμό που έληξε πριν λίγες μέρες, ενώ εκδόθηκε και ο επόμενος, λόγω του ότι είναι σε εκκρεμότητα η αμφισβήτηση της χρέωσης της ρήτρας. Ο ληγμένος είναι 260€, υπάρχει περίπτωση με αυτό το ποσό να μου κάνουν διακοπή; Επίσης, αν έχεις αλλάξει πάροχο, μπορεί ο προηγούμενος, αν έχεις οφειλές να δώσει στο δεδδηε αίτημα διακοπής; 

Ναι πλέον μπορεί ο "επόμενος" να ζητήσει (κατ' απαίτηση του προηγούμενου), διακοπή. Και πρακτικά, το κάνουν (πλέον).

Όμως όταν υπάρχει η διαδικασία αμφισβήτησης, θεωρητικά πρέπει να σεβαστούν την περίοδο "παγώματος διαδικασιών" (διακοπής). Πρακτικά,,,,,,θα το δεις στην πράξη....(1.000-2 μπορεί να γίνουν, και να καταλήξεις παρά τον νόμο, χωρίς ρεύμα. Βέβαια μετά θα τους κυνηγήσεις ΚΑΙ για αυτό, είτε έγινε "κατά λάθος", είτε σκόπιμα, αλλά με,,,,φακό.....).

Σπήκινγκ οφ Βολτέρα, εγώ για 3+ χρόνια δεν είχα κάποιο παράπονο για δύο παροχές (όποτε τους καλούσα απαντούσαν και αμέσως και γενικά ήταν εξυπηρετικοί οι υπάλληλοί τους/όχι "διεκπεραιωτικοί"). Ακόμη και πρόσφατα που αιτήθηκα αλλαγή από ρητροπρόγραμμα σε,,,ΛΗΓΜΕΝΟ σταθερό τους με σχετικά χαμηλή τιμή κιλοβατώρας (0,12) (βέβαια μου είχαν στείλει την "προσφορά" πριν την επίσημη λήξη του) πριν την έκδοση εκκαθαριστικού, με τιμολογήσανε "αναδρομικά" για ΟΛΟ το 4μηνο (το "ληγμένο" το αιτήθηκα ΜΟΛΙΣ μια βδομάδα πριν την έκδοση εκκαθαριστικού) με τις τιμές του "φθηνού σταθερού" και ΟΧΙ με την "ρήτρα" (κοντολογίς, μου χαρίσανε πάνω από την μισή ρήτρα, ήτοι γύρω στο 200άρι). Και πάντα απορροφούσαν "ρήτρα" - ποτέ δεν μου ήρθε επί Βολτέρα, ποσό "ρήτρας" (ούτε καν στον έναντι του Οκτώβρίου, κι ας είχα ειδοποίηση για ανατιμήσεις από Αύγουστο). Γενικά θα τους έλεγα ίσως του πιο εντάξει από τους εναλλακτικούς, αν κρίνω από όσα έχω διαβάσει για όλους τους άλλους. Θέλω να καταλήξω στο ότι φραγκοφονιάδες και κοπρόσκυλα (σαν κάτι άλλους) ΔΕΝ μοιάζουν (έστω) να είναι (τόσο καιρό εδώ, δεν πέτυχα κάποιο ποστ εναντίον τους), άρα ίσως και να μην προβούν σε "παράνομο" αίτημα διακοπής σου, αν πράγματι είναι ζήτημα "φιλοσοφίας εταιρίας"...

Κατά τ' άλλα, ΙΣΩΣ να ήταν σωστό από μέρους σου (δεν είμαι ειδικός όμως), να πλήρωνες έστω αυτά που θα πληρώσεις βρέξει/χιονίσει = την "χρέωση ρεύματος", τις "ρυθμιζόμενες" - όλο δηλαδή τον λογαριασμό ΕΚΤΟΣ του ποσού της "ΟΤΣ", το οποίο βρίσκεται και σε αμφισβήτηση...Κι εκτός από "σωστό", ΙΣΩΣ να είναι και ΥΠΕΡ σου κάτι τέτοιο (και αναφορικά πώς θα το δει η Βολτέρα, αλλά και η ΡΑΕ αν έκανες/κάνεις καταγγελία για την "ρήτρα")...

Επεξ/σία από washcloud
  • Like 1
Δημοσ.

Ήρθε σε κανέναν τελικός από την ΕΦΑ; Έκανα αλλαγή στο 20 ήμερο μετά την ενημέρωση και βλέπω ρήτρα στον λογαριασμό.

 

image.png.516c63ba07604fab63af67f58f2aba38.png

 

image.png.aab1b3d4bbb71284659149ea8d626752.png

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, naive είπε

Απλά δεν τους έχω εμπιστοσύνη ότι θα το τηρήσουν. 
Δε σκοπεύω να τους πιστολιάσω, αλλά προφανώς δε θα πληρώσω αυτά που μου έχουν χρεώσει καταχρηστικά.

...και τώρα που το καλοσκέφτομαι, ΔΕΝ είχες στο συμβόλαιό σου όρο για "έκπτωση συνέπειας"...; Ειδικά αν αυτός ήταν τύπου "50%" (όπως είχα εγώ στο ρητροπρόγραμμα που ήμουν), κακώς έκανες και τον άφησες να λήξει....(τώρα βέβαια ότι έγινε, έγινε)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@washcloud

Από τη volterra γενικώς είχα το καλό ότι ήμουν ευχαριστημένος με τις τιμές στο συμβόλαιο, αφετέρου, είχα διάφορα προβληματάκια με λάθος χρεώσεις. Μια φορά χρειάστηκε να προσφύγω στο ΣτΚ για να δικαιωθώ και μια άλλη το κατάφερα μόνο με την απειλή της προσφυγής. Ωστόσο με την αλλαγή που έκαναν τώρα στη ρήτρα και την καταχρηστική εφαρμογή της άμεσα αντί μετά από 60 μέρες, είναι εντελώς ασύμφορη ως προς τις χρεώσεις και αυτό που έκανε το ερμηνεύω μόνο ως απενεννοημενο διάβημα, δηλαδή το έκανε και όπου πιάσει ενόψει χρεωκοπίας. Με άλλα λόγια δεν τη βλέπω να αντέχει.
Γενικώς κρίμα θα έλεγα, γιατί κατά τα άλλα ήταν οργανωμένη από την αρχή, με την εφαρμογή και ένα σχετικά καλό επίπεδο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης.
Περιμένω να γίνει η μεταφορά και να βγει τελικός λογαρισμός, γιατί υπάρχει και η εγγύηση. Στον τελικό, αν συνεχίζουν να μη μου απαντάνε, ισως να πληρώσω μόνο αυτά που θεωρώ σωστά (έχω κάνει τους υπολογισμούς της σωστής ρήτρας) και θα παραπέμψω την εκκρεμότητα στο ΣτΚ.
Η διαδικασία να σου το διακόψουν απότι είδες και στους όρους δεν είναι τόσο απλή και απαιτεί προείδοποιήσεις. Αν γίνει καμία στραβή και το κόψουν παρανόμως, προφανώς δε θα μείνω σε καταγγελίες, αλλά θα περάσω σε αγωγές... Αλλά δεν πιστεύω να φτάσουμε εκεί, άλλωστε και αυτοί αν δουν ότι έχω φύγει δεν έχουν ιδιαίτερο λόγο να το κόψουν, από την άποψη ότι δε θα είμαι επικίνδυνος να τους συσσωρεύσω χρέη.

Επεξ/σία από naive
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...