Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εχω κανει εγγραφη στο Μητρωω 11 αλλα εξακολουθουν να με καλουν για προωθηση προϊοντων...Και στο σταθερο ΟΤΕ και στα κινητα Vodafone.

Τους λεω οτι εχω κανει εγγραφη στο μητρωο 11και απλα...ζητουν συγνωμη.

Δημοσ.

Και σε εμενα ετσι έκαναν και καποιοι συνεχίζουν, οποτε μετα απο πολύ ευγενεια περασα στην καφρίλα. Υπουλοι αυτοίμ οποτε μάχαιρα στη μαχαιρα κι εγω.

Ζητώ την αδεια τους να ηχογραφήσω τη συνομιλία και αρχίζω να ρωτώ ερωτήσεις (κανοντας το χαζο) ώστε να καταγραφεί η πραγματική εταιρεία (αν ειναι μεταπωλητης ή η ίδια η εταιρεία) και μετα ενυπογραφη καταγγελία με πλήρη στοιχεία. Εχω κάνει 6 μεχρι στιγμής. Δεν με ενδιαφέρει τι θα γινει τελικά (κάποια στιγμή θα ζητήσω ενημερωση), αλλά αν το κάναμε πολλοί, θα μειωνονταν κατακορυφα οι ενοχλήσεις

Κάποιοι πιο πονηροι λένε οτι το νουμερο επιλεχθηκε τυχαία και εκεί ειναι που κυνηγώ την καταγγελία γιατί μονο τυχαίο δεν ειναι και το παιζουν κουτοπονηροι.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

Εχω κανει εγγραφη στο Μητρωω 11 αλλα εξακολουθουν να με καλουν για προωθηση προϊοντων...Και στο σταθερο ΟΤΕ και στα κινητα Vodafone.

Τους λεω οτι εχω κανει εγγραφη στο μητρωο 11και απλα...ζητουν συγνωμη.

Παλι καλα γιατι ειναι και μερικοι που επιμενουν. Συνηθως θελει καποιο χρονο για να μπει ο αριθμος στο μητρωο 11 τις περισσοτερες φορες σταματουν αν οχι ξανακανε αιτημα στον παροχο και εξηγησε τους οτι εξακολουθεις να δεχεσαι διαφημιστικες κλησεις.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, aces είπε

Παλι καλα γιατι ειναι και μερικοι που επιμενουν. Συνηθως θελει καποιο χρονο για να μπει ο αριθμος στο μητρωο 11 τις περισσοτερες φορες σταματουν αν οχι ξανακανε αιτημα στον παροχο και εξηγησε τους οτι εξακολουθεις να δεχεσαι διαφημιστικες κλησεις.

To roll-out στις λίστες με τα νούμερα που εντάχθηκαν στο μητρώο οι πάροχοι το κάνουν -κατά μέσο όρο- ανά 1-2 μήνες και -όχι- δεν σταματούν (τουλάχιστον δεν θα έπρεπε με βάση την νομοθεσία). Αν εξακολουθείς να δέχεσαι κλήσεις, και ο πάροχος σε έχει ήδη εγγράψει στο μητρώο, τότε δεν έχει κάποιο νόημα να ενοχλήσεις τον πάροχο και ούτε μπορεί να κάνει κάτι γι' αυτό. Η αρμοδιότητα είναι απλά, με την δική σου συναίνεση, να σε προσθέσει στο μητρώο. Από κει και πέρα το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι καταγγελία στην ΑΠΔΠΧ, που είναι και η αρμόδια Αρχή.

Επεξ/σία από l337
  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...