Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παρήγγειλα ένα προϊόν μέσω gearbest από Ευρωπαϊκή αποθήκη GW5, 13 Μαρτίου, μέσω DHL (απλό) το tracking number δείχνει ότι βρίσκεται ακόμα στη Γερμανία ενώ ως ημερομηνία παράδοσης deadline ήταν 24 Μαρτίου. Πλήρωσα με paypal.

 

Total Cost Commodity price :  201.47 + Delivery costs: 5.05 + Insurance: 4.86

Είναι η δεύτερη αγορά από Gearbest, η πρώτη από την ίδια αποθήκη ήρθε στις 10 ημέρες.

>πως θα ζητήσω refund, από gearbest? τους στέλνω μήνυμα και μου απαντάνε μπούρδες ότι η ημερομηνία παράδοσης είναι 24/3 (σήμερα είναι 30/3)

>να ζητήσω από paypal? (escalate)

>να περιμένω, έχεις τύχη και σε άλλους τόση καθυστέρηση?

την γνώμη σας παιδιά, ευχαριστώ.

Καταγραφή.JPG

Δημοσ.

Αρχικά αν μπορείς επικοινώνησε με τη DHL ίσως σου δώσουν παραπάνω πληροφορίες από το tracking. Έπειτα, άνοιξε ένα ticket στο Support του Gearbest. Συνήθως επικοινωνούν με την κούριερ και δίνουν λύσεις έπειτα, δε νομίζω να χρειαστεί ν' ανοίξεις dispute. Αλλά καλό είναι να μιλήσεις και με DHL να δεις που βρίσκεται το προϊόν σου.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Μίλησα με την DHL μου είπαν ότι το δέμα είναι στη Γερμανία και δεν έχουν πρόσβαση σε αυτό, θα πρέπει ο πωλητής να μιλήσει με την DHL της Γερμανίας. Όταν έρθει στην Ελλάδα παίρνει άλλο tracking number. Είναι απλό ταχυδρομείο.

Ticket έχω ανοίξει, μου απάντησαν απλώς δίνοντάς μου πληροφορίες για την παραγγελία και ότι το deadline είναι 24 Μαρτίου. Οτι να ναι δηλαδή. Τους ξανά απάντησα και από τότε σιγή ιχθύος.

Δημοσ.

To ταχυδρομείο αυτό είναι αργό. Θα πρέπει να περιμένεις. Το Gearbest δεν είναι αξιόπιστο site, ούτε έχει σοβαρό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών γιαυτο και οι απαντήσεις που παίρνεις

  • Thanks 1
Δημοσ.

Οπότε παίζει να είναι και σε transit γι' αυτό να μην έχει ενημερωθεί εφόσον είναι απλό ταχυδρομείο. Για το gearbest πάντως εγώ προς το παρόν δεν είχα θέμα όποτε χρειάστηκα την εξυπηρέτηση. Πάντα όταν άνοιγα ticket ερχόταν ένα αυτοματοποιημένο με τις πληροφορίες της παραγγελείας. Δε νομίζω να έχεις πρόβλημα πάντως.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To ίδιο ακριβώς είχα και εγω πρίν 1 μηνα. Έστειλα email στη DHL , και βάσει αριθμού αποστολής (μορφής:CH---------DE) κόλλησε στην Γερμανια 10 ημέρες.

Η απάντηση ήταν οτι ειναι απλό δέμα και απλώς περιμένω.

Δέν είναι Express οπως υποστηρίζει το Gearbest , τα Express δέματα είναι 10 ψηφίων.

Yπάρχει πρόβλημα και με τα ΕΛΤΑ.

Απλώς υπομονη

 

Επεξ/σία από meletis_m
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σήμερα μου απάντησαν

CH163710300DE - W1803130206003429
For this issue, we have sent a report to the logistics provider to make an investigation, please allow 5-7 business days, for us to have an update available. And contact us later to check their feedback. Thank you for your patience.

Χαχα αυτό μου άρεσε "And contact us later to check their feedback", "θύμισε μας σε καμιά βδομάδα να δούμε τι γίνεται με την περίπτωσή σου γιατί εμείς βαριόμαστε"!

Πάντως στο παρελθόν ότι δέμα παρέλαβα από DHL το παρέλαβα από το τοπικό τους κατάστημα , όχι από τα ΕΛΤΑ, εδώ στην Λάρισα τουλάχιστον.

Επεξ/σία από kappadokas
  • Like 1
Δημοσ.

Οταν μιλαμε για gearbest ασε τι ήξερες και τι ειχε γινει παλια. Αλλαζουν τις αποστολές τους κάθε μηνα-διμηνο.

Για τη δική σου περιπτωση, ερχεται με ταχυδρομειο dhl (εκτος απο courier υπαρχει και ταχυδρομειο) και ΑΝ το θεμα εφυγε τη μερα που σου ειπανε (*) υπολογισε 15 ημερες για να φτάσει στα χέρια σου. Υπομονη λοιπον και πάθημα μάθημα για gearbest.

(*)To gearbest πολλές φορές εχει fake διαθεσιμοτητες. Δεσμευουν ενα αριθμο αποστολης, στο στελνουν και λενε shipped out αλλα ουσιαστικά μπορει να μην εχυν καν στοκ και να περιμενουν να ερθει κοντεινερ απο κίνα, για να στο στειλουν. ΔΕΝ ειναι ο κανονας τους, αλλα το κανουν. Εδω δεν φαίνεται να εγινε ετσι, οποτε υπομονη

  • Like 3
Δημοσ.
2 ώρες πριν, isay είπε

Οταν μιλαμε για gearbest ασε τι ήξερες και τι ειχε γινει παλια. Αλλαζουν τις αποστολές τους κάθε μηνα-διμηνο.

Για τη δική σου περιπτωση, ερχεται με ταχυδρομειο dhl (εκτος απο courier υπαρχει και ταχυδρομειο) και ΑΝ το θεμα εφυγε τη μερα που σου ειπανε (*) υπολογισε 15 ημερες για να φτάσει στα χέρια σου. Υπομονη λοιπον και πάθημα μάθημα για gearbest.

(*)To gearbest πολλές φορές εχει fake διαθεσιμοτητες. Δεσμευουν ενα αριθμο αποστολης, στο στελνουν και λενε shipped out αλλα ουσιαστικά μπορει να μην εχυν καν στοκ και να περιμενουν να ερθει κοντεινερ απο κίνα, για να στο στειλουν. ΔΕΝ ειναι ο κανονας τους, αλλα το κανουν. Εδω δεν φαίνεται να εγινε ετσι, οποτε υπομονη

Μέχρι πρόσφατα αγόραζα από ebay χωρίς κανένα πρόβλημα, μέχρι που έφαγα μερικά τελωνεία στο κεφάλι και αποφάσισα να μην παραγγέλνω από Κίνα ακριβά προϊόντα  και στο ebay οι Ευρωπαίοι πωλητές είναι φωτιά και λάβρα.

Δημοσ.

Σήμερα ξανα-απάντησαν
We regret to hear about this issue and wish to take this opportunity to personally apologize to you. 
We have already submitted a delivery investigation to the cargo agent(logistic company).
They are trying to locate your package and it usually will take 5-7 working days to get the results.
Once we got result from them, we will offer you the best solutions based on our policy. 
Thank you for your patience and understanding.
Best Regards
Rucy
Gearbest customer service

Αυτό δεν ακούγεται καλά... "we will offer you the best solutions based on our policy." 

Δημοσ.

Κλασσικά gearbest. Απαντήσεις κονσέρβα και μπάλα στην κερκίδα για να κερδίσουν χρόνο. Να εισαι προετοιμασμένος και για το χειροτερο και για το "λογικό".

Π.χ. να σου απαντησουν οτι φταίει η μεταφορική και "σαν ενδειξη καλής θέλησης" σας δινουμε partial refund

ή

Δε βγήκε ακρη, θα σας κάνουμε full refund

Υπομονή.

  • Like 1
Δημοσ.

Επειδή έτυχε να περάσω και από logistics κάποτε, δεν είναι όλα τόσο απλά όσο τα βλέπουμε. Δηλαδή, το κάθε κατάστασημα δεν είναι σε φάση σηκώνω τηλέφωνο, "Έλα Μπάμπη, πού είναι το δέμα του Θοδωρή, γιατί αργει κλπ." Δυστυχώς, γίνονται συστημικά αυτά και επειδή υπάρχει υπογεγραμμένη ρήτρα μεταξύ καταστήματος μεταφορικής πρέπει να γίνει σαφές το ποιος έκανε μαλακία και αν έκανε μαλακία, καθώς επίσης οι μεταφορικές σου λένε (στους συνεργάτες εννοώ) ότι εγώ θα στα παραδίδω σε 5 μέρες αλλά το όριο για να θεωρηθεί ότι χάθηκε το πακέτο θα είναι οι 20 μέρες. Εκεί, έχει να κάνει πλέον καθαρά με τα χρήματα που παίζονται και το πού θα μεταφερθεί το κόστος της ταχύτερης εξυπηρέτησης. Στη δική σου περίπτωση πάντως έχεις αγοράσει insurance οπότε δεν υπάρχει περίπτωση να χάσεις τα λεφτά σου. Απλά θα χρειαστεί να περιμένεις, μην ξεχνάς ότι έπεσες και στο Πάσχα. Στην Αυστρία που είμαι η DHL δεν κυκλοφορεί από την Πέμπτη εξαιτίας αυτού.

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...