kappadokas Δημοσ. 30 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2018 Παρήγγειλα ένα προϊόν μέσω gearbest από Ευρωπαϊκή αποθήκη GW5, 13 Μαρτίου, μέσω DHL (απλό) το tracking number δείχνει ότι βρίσκεται ακόμα στη Γερμανία ενώ ως ημερομηνία παράδοσης deadline ήταν 24 Μαρτίου. Πλήρωσα με paypal. Total Cost Commodity price : 201.47 + Delivery costs: 5.05 + Insurance: 4.86 Είναι η δεύτερη αγορά από Gearbest, η πρώτη από την ίδια αποθήκη ήρθε στις 10 ημέρες. >πως θα ζητήσω refund, από gearbest? τους στέλνω μήνυμα και μου απαντάνε μπούρδες ότι η ημερομηνία παράδοσης είναι 24/3 (σήμερα είναι 30/3) >να ζητήσω από paypal? (escalate) >να περιμένω, έχεις τύχη και σε άλλους τόση καθυστέρηση? την γνώμη σας παιδιά, ευχαριστώ.
dkmaster Δημοσ. 30 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2018 Αρχικά αν μπορείς επικοινώνησε με τη DHL ίσως σου δώσουν παραπάνω πληροφορίες από το tracking. Έπειτα, άνοιξε ένα ticket στο Support του Gearbest. Συνήθως επικοινωνούν με την κούριερ και δίνουν λύσεις έπειτα, δε νομίζω να χρειαστεί ν' ανοίξεις dispute. Αλλά καλό είναι να μιλήσεις και με DHL να δεις που βρίσκεται το προϊόν σου. 1
kappadokas Δημοσ. 30 Μαρτίου 2018 Μέλος Δημοσ. 30 Μαρτίου 2018 Μίλησα με την DHL μου είπαν ότι το δέμα είναι στη Γερμανία και δεν έχουν πρόσβαση σε αυτό, θα πρέπει ο πωλητής να μιλήσει με την DHL της Γερμανίας. Όταν έρθει στην Ελλάδα παίρνει άλλο tracking number. Είναι απλό ταχυδρομείο. Ticket έχω ανοίξει, μου απάντησαν απλώς δίνοντάς μου πληροφορίες για την παραγγελία και ότι το deadline είναι 24 Μαρτίου. Οτι να ναι δηλαδή. Τους ξανά απάντησα και από τότε σιγή ιχθύος.
spartak1 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2018 To ταχυδρομείο αυτό είναι αργό. Θα πρέπει να περιμένεις. Το Gearbest δεν είναι αξιόπιστο site, ούτε έχει σοβαρό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών γιαυτο και οι απαντήσεις που παίρνεις 1
dkmaster Δημοσ. 30 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2018 Οπότε παίζει να είναι και σε transit γι' αυτό να μην έχει ενημερωθεί εφόσον είναι απλό ταχυδρομείο. Για το gearbest πάντως εγώ προς το παρόν δεν είχα θέμα όποτε χρειάστηκα την εξυπηρέτηση. Πάντα όταν άνοιγα ticket ερχόταν ένα αυτοματοποιημένο με τις πληροφορίες της παραγγελείας. Δε νομίζω να έχεις πρόβλημα πάντως. 1
meletis_m Δημοσ. 31 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) To ίδιο ακριβώς είχα και εγω πρίν 1 μηνα. Έστειλα email στη DHL , και βάσει αριθμού αποστολής (μορφής:CH---------DE) κόλλησε στην Γερμανια 10 ημέρες. Η απάντηση ήταν οτι ειναι απλό δέμα και απλώς περιμένω. Δέν είναι Express οπως υποστηρίζει το Gearbest , τα Express δέματα είναι 10 ψηφίων. Yπάρχει πρόβλημα και με τα ΕΛΤΑ. Απλώς υπομονη Επεξ/σία 31 Μαρτίου 2018 από meletis_m 1
kappadokas Δημοσ. 31 Μαρτίου 2018 Μέλος Δημοσ. 31 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) Σήμερα μου απάντησαν CH163710300DE - W1803130206003429 For this issue, we have sent a report to the logistics provider to make an investigation, please allow 5-7 business days, for us to have an update available. And contact us later to check their feedback. Thank you for your patience. Χαχα αυτό μου άρεσε "And contact us later to check their feedback", "θύμισε μας σε καμιά βδομάδα να δούμε τι γίνεται με την περίπτωσή σου γιατί εμείς βαριόμαστε"! Πάντως στο παρελθόν ότι δέμα παρέλαβα από DHL το παρέλαβα από το τοπικό τους κατάστημα , όχι από τα ΕΛΤΑ, εδώ στην Λάρισα τουλάχιστον. Επεξ/σία 31 Μαρτίου 2018 από kappadokas 1
isay Δημοσ. 31 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2018 Οταν μιλαμε για gearbest ασε τι ήξερες και τι ειχε γινει παλια. Αλλαζουν τις αποστολές τους κάθε μηνα-διμηνο. Για τη δική σου περιπτωση, ερχεται με ταχυδρομειο dhl (εκτος απο courier υπαρχει και ταχυδρομειο) και ΑΝ το θεμα εφυγε τη μερα που σου ειπανε (*) υπολογισε 15 ημερες για να φτάσει στα χέρια σου. Υπομονη λοιπον και πάθημα μάθημα για gearbest. (*)To gearbest πολλές φορές εχει fake διαθεσιμοτητες. Δεσμευουν ενα αριθμο αποστολης, στο στελνουν και λενε shipped out αλλα ουσιαστικά μπορει να μην εχυν καν στοκ και να περιμενουν να ερθει κοντεινερ απο κίνα, για να στο στειλουν. ΔΕΝ ειναι ο κανονας τους, αλλα το κανουν. Εδω δεν φαίνεται να εγινε ετσι, οποτε υπομονη 3
kappadokas Δημοσ. 31 Μαρτίου 2018 Μέλος Δημοσ. 31 Μαρτίου 2018 2 ώρες πριν, isay είπε Οταν μιλαμε για gearbest ασε τι ήξερες και τι ειχε γινει παλια. Αλλαζουν τις αποστολές τους κάθε μηνα-διμηνο. Για τη δική σου περιπτωση, ερχεται με ταχυδρομειο dhl (εκτος απο courier υπαρχει και ταχυδρομειο) και ΑΝ το θεμα εφυγε τη μερα που σου ειπανε (*) υπολογισε 15 ημερες για να φτάσει στα χέρια σου. Υπομονη λοιπον και πάθημα μάθημα για gearbest. (*)To gearbest πολλές φορές εχει fake διαθεσιμοτητες. Δεσμευουν ενα αριθμο αποστολης, στο στελνουν και λενε shipped out αλλα ουσιαστικά μπορει να μην εχυν καν στοκ και να περιμενουν να ερθει κοντεινερ απο κίνα, για να στο στειλουν. ΔΕΝ ειναι ο κανονας τους, αλλα το κανουν. Εδω δεν φαίνεται να εγινε ετσι, οποτε υπομονη Μέχρι πρόσφατα αγόραζα από ebay χωρίς κανένα πρόβλημα, μέχρι που έφαγα μερικά τελωνεία στο κεφάλι και αποφάσισα να μην παραγγέλνω από Κίνα ακριβά προϊόντα και στο ebay οι Ευρωπαίοι πωλητές είναι φωτιά και λάβρα.
kappadokas Δημοσ. 1 Απριλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 1 Απριλίου 2018 Σήμερα ξανα-απάντησαν We regret to hear about this issue and wish to take this opportunity to personally apologize to you. We have already submitted a delivery investigation to the cargo agent(logistic company). They are trying to locate your package and it usually will take 5-7 working days to get the results. Once we got result from them, we will offer you the best solutions based on our policy. Thank you for your patience and understanding. Best Regards Rucy Gearbest customer service Αυτό δεν ακούγεται καλά... "we will offer you the best solutions based on our policy."
isay Δημοσ. 1 Απριλίου 2018 Δημοσ. 1 Απριλίου 2018 Κλασσικά gearbest. Απαντήσεις κονσέρβα και μπάλα στην κερκίδα για να κερδίσουν χρόνο. Να εισαι προετοιμασμένος και για το χειροτερο και για το "λογικό". Π.χ. να σου απαντησουν οτι φταίει η μεταφορική και "σαν ενδειξη καλής θέλησης" σας δινουμε partial refund ή Δε βγήκε ακρη, θα σας κάνουμε full refund Υπομονή. 1
kappadokas Δημοσ. 1 Απριλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 1 Απριλίου 2018 Τους απάντησα "I will wait until Friday April 6, then i will escalate paypal claim with no warning, thank you." 2
kappadokas Δημοσ. 1 Απριλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 1 Απριλίου 2018 Το καλό είναι ότι πλήρωσα με paypal και πλήρωσα και extra ασφάλιση.
dkmaster Δημοσ. 1 Απριλίου 2018 Δημοσ. 1 Απριλίου 2018 Επειδή έτυχε να περάσω και από logistics κάποτε, δεν είναι όλα τόσο απλά όσο τα βλέπουμε. Δηλαδή, το κάθε κατάστασημα δεν είναι σε φάση σηκώνω τηλέφωνο, "Έλα Μπάμπη, πού είναι το δέμα του Θοδωρή, γιατί αργει κλπ." Δυστυχώς, γίνονται συστημικά αυτά και επειδή υπάρχει υπογεγραμμένη ρήτρα μεταξύ καταστήματος μεταφορικής πρέπει να γίνει σαφές το ποιος έκανε μαλακία και αν έκανε μαλακία, καθώς επίσης οι μεταφορικές σου λένε (στους συνεργάτες εννοώ) ότι εγώ θα στα παραδίδω σε 5 μέρες αλλά το όριο για να θεωρηθεί ότι χάθηκε το πακέτο θα είναι οι 20 μέρες. Εκεί, έχει να κάνει πλέον καθαρά με τα χρήματα που παίζονται και το πού θα μεταφερθεί το κόστος της ταχύτερης εξυπηρέτησης. Στη δική σου περίπτωση πάντως έχεις αγοράσει insurance οπότε δεν υπάρχει περίπτωση να χάσεις τα λεφτά σου. Απλά θα χρειαστεί να περιμένεις, μην ξεχνάς ότι έπεσες και στο Πάσχα. Στην Αυστρία που είμαι η DHL δεν κυκλοφορεί από την Πέμπτη εξαιτίας αυτού. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα