Yperaspisths Δημοσ. 1 Απριλίου 2018 Δημοσ. 1 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) Δυστυχώς τα kayaba excel που βάζω μετα τις 30.000χμ τα φτύνουν και γενικά δεν είμαι ευχαριστημένος. Και κοπανάνε ,αλλά το κυριότερο το αμάξι είναι φτερό στον άνεμο. Μαζι με τοποθέτηση πάνε στα 200ε. Είδα οτι η bilstein βγάζει τα b6 για το getz. Aυτά μπαίνουν με τα μαμά ελατήρια . Σωστά; Τα εχω βρει στα 400ε. Εχει βάλει κανείς σε αντίστοιχο αμάξι(fiesta, polo, ι20 κ.τ.λ). Είναι τελείως κούτσουρα; Επίσης απο κράτημα θα δω διαφορά; Δεν θα το χαμηλώσω ουτε θα αλλαξω διαστάσεις(175/65/14). Απλά θελω σταθερότητα καλύτερη,γιατί μετα τα 80χμ το Getz είναι έτοιμο να πετάξει. Απο αντοχή πως πάνε; Μετα απο 30.000χμ θα τα εχουν φτύσει; Αντι να δίνω 200ε ανα 30.000χμ ,σκέφτομα να δωσω 400-450ε και να τα κρατήσω μέχρι να παει για απόσυρση ο κουβάς. Επεξ/σία 1 Απριλίου 2018 από Yperaspisths
Mr V Δημοσ. 1 Απριλίου 2018 Δημοσ. 1 Απριλίου 2018 φιλε το αμαξι για το οποιο μας μιλας δεν ειναι για πανω απο 80 km/h... Τα εχω οδηγησει και αυτο και το accent...και ειναι καθαρα για πολη κ μετακινησεις σε επαρχιακους δρομους μεχρι 80..Στα 100+ κανει τρομερο θορυβο και το μοτερ τους.. Γνωμη μου μην ριξεις καθολου λεφτα...μην πιεζεις το αμαξι και κρατα τα λεφτα σου για οταν αλλαξεις αυτοκινητο.
Yperaspisths Δημοσ. 1 Απριλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 1 Απριλίου 2018 1 λεπτό πριν, Mr V είπε φιλε το αμαξι για το οποιο μας μιλας δεν ειναι για πανω απο 80 km/h... Τα εχω οδηγησει και αυτο και το accent...και ειναι καθαρα για πολη κ μετακινησεις σε επαρχιακους δρομους μεχρι 80..Στα 100+ κανει τρομερο θορυβο και το μοτερ τους.. Γνωμη μου μην ριξεις καθολου λεφτα...μην πιεζεις το αμαξι και κρατα τα λεφτα σου για οταν αλλαξεις αυτοκινητο. To γνωρίζω. Όμως κάνω ταξίδια και παω μεχρι 130-140 και θέλω μεγαλύτερη ασφάλεια. Καινούργιο αμάξι δεν προβλέπεται με την κρίση. Θα το κρατήσω μεχρι να τα φτύσει
christopher0016 Δημοσ. 1 Απριλίου 2018 Δημοσ. 1 Απριλίου 2018 φιλε η αποψη μου ειναι οτι δεν αξιζει με τιποτα. να ειχες κανα σαξοραλλο το συζηταγαμε.. βαλε τα μαμα αμορτισερ μια χαρα ειναι. εαν θελεις αμαξι να στριβει πουλα το και παρε κανα πιο σπορτ. οσα λεφτα να δωσεις στο getz πεταμενα θα ειναι .
Invader Δημοσ. 1 Απριλίου 2018 Δημοσ. 1 Απριλίου 2018 Οποιαδήποτε αναβάθμιση σε θέμα ασφαλείας αξίζει τα λεφτά.Αν δεν υπάρχει δυνατότητα για αλλαγή αυτοκινήτου τότε προχώρα στην αντικατάσταση αμορτισέρ.Καλό θα είναι να βάλεις και ελατήρια (σετ χαμηλώματος) για να πατήσει καλύτερα το αμάξι.Βέβαια μην περιμένεις τραγικές διαφορές απλά σε οριακή περίπτωση θα σε σώσει με χαμηλωμένο/σκληρότερο αμάξι.Αν όντως κάνεις διαδρομές με 130-140 km θα δεις διαφορά στη σταθερότητα και στο τιμόνι.Προυπόθεση να υπάρχουν και λάστιχα της προκοπής βέβαια. 1
Yperaspisths Δημοσ. 1 Απριλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 1 Απριλίου 2018 32 λεπτά πριν, Invader είπε Οποιαδήποτε αναβάθμιση σε θέμα ασφαλείας αξίζει τα λεφτά.Αν δεν υπάρχει δυνατότητα για αλλαγή αυτοκινήτου τότε προχώρα στην αντικατάσταση αμορτισέρ.Καλό θα είναι να βάλεις και ελατήρια (σετ χαμηλώματος) για να πατήσει καλύτερα το αμάξι.Βέβαια μην περιμένεις τραγικές διαφορές απλά σε οριακή περίπτωση θα σε σώσει με χαμηλωμένο/σκληρότερο αμάξι.Αν όντως κάνεις διαδρομές με 130-140 km θα δεις διαφορά στη σταθερότητα και στο τιμόνι.Προυπόθεση να υπάρχουν και λάστιχα της προκοπής βέβαια. Για ελαστικά λεω για bridgeston b280 ή michelin energy saver
toyo73 Δημοσ. 1 Απριλίου 2018 Δημοσ. 1 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, Yperaspisths είπε Για ελαστικά λεω για bridgeston b280 ή michelin energy saver Tα Michelin.Aμορτισερ βαλε τα bilstein ειναι καλυτερα.Παντως με ενα χαμηλωμα θα ειναι πιο σταθερο τα αμαξι και θα "παταει" και θα "ακουει" καλυτερα.Στο προτεινω. Επεξ/σία 1 Απριλίου 2018 από toyo73
christopher0016 Δημοσ. 1 Απριλίου 2018 Δημοσ. 1 Απριλίου 2018 επειδη θα βαλετε σκληροτερα αμορτισερ και ελατηρια δεν σημενει οτι θα αλλαξει τρομερα η οδικη του συμπεριφορα ενα 1000αρακι 1200αρακι σε καμοια περιπτωση δεν ειναι για κανιβαλισμους... ουτε για στησιμο.. μιλαμε για αμαξι που τα 180χιλιομετρα θα τα δει μονο στην μεγαλη κατηφορα για τον αδη 2
mp123 Δημοσ. 1 Απριλίου 2018 Δημοσ. 1 Απριλίου 2018 Οτι και να βαλεις το getz το πολυ 100 110 χλμ παει με καποια ασφαλεια. . Οτι παει παει και 150 αλλα νομιζεις οτι θα πεταξει. Βαλε αυτα που εβαζες. Μην πετας τζαμπα λεφτα. Τα ιδια θα ειναι. Δεν αξιζει. 1
zio10 Δημοσ. 1 Απριλίου 2018 Δημοσ. 1 Απριλίου 2018 Τι παθαίνουν τα αμορτισέρ στις 30 χιλιάδες;! 120 κοντεύω και δεν έχω αλλάξει.
Dare-Devil Δημοσ. 2 Απριλίου 2018 Δημοσ. 2 Απριλίου 2018 8 ώρες πριν, Yperaspisths είπε To γνωρίζω. Όμως κάνω ταξίδια και παω μεχρι 130-140 και θέλω μεγαλύτερη ασφάλεια. Καινούργιο αμάξι δεν προβλέπεται με την κρίση. Θα το κρατήσω μεχρι να τα φτύσει Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι πειράζοντας τα αμορτισέρ και βάζοντας σκληρότερα ή αλλάζοντας ελατήρια αμορτισέρ σετ θα αυξήσεις την ενεργητική ασφάλεια του αυτοκινήτου ; Έτσι απλά! Δίχως γενικό ανασχεδιασμό της ανάρτησης και υπολογιστικές μελέτες . Ούτε για αστείο δεν θα σκεφτόμουν το πείραγμα της ανάρτησης δίχως να έχω τρέξει υπολογιστικά μοντέλα . Δείτε απλά ένα αρθρο που έχουν γράψει το οποίο είναι τέρμα για τέρμα έγκυρο . Όσοι έχουν γνώσεις στο κλάδο της μηχανολογίας καταλαβαίνουν. https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/75108.asp 4
cobain_7 Δημοσ. 2 Απριλίου 2018 Δημοσ. 2 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) Φιλε το οτι ειναι οπως λες φτερο στον ανεμο, δεν θα στο διορθωσει ως δια μαγειας κανενα αμορτισερ απο μονο του. Το αυτοκινητο σου δεν ειναι απλα στημενο να πηγαινει στα 140χαω που το πηγαινεις, ασχετα αν μπορει να τα πιασει. Αν εχεις σκοπο να πεταξεις χρηματα στο να βαλεις μεγαλυτερες ζαντες, φαρδυτερα λαστιχα, σκληροτερα χαμηλα ελατηρια, σκληροτερα αμορτισερ, μπαρα θολων... τοτε θα δεις διαφορα.. οχι τρελη, αλλα αισθητη διαφορα ναι. Γνωμη μου.. αν θελεις μεγαλυτερη ασφαλεια στα ταξιδια που κανεις, κοψε και κινησου μεχρι τα 120χαω αντι για 140χαω που πηγαινεις, και περασε στο Getz ενα Σετ Επισκευης Βασης Αμορτισερ της Kayaba (μιας και λες πως κοπανανε) και θα εισαι ωραιος. Τα αμορτισερ που εχεις βγαζουν διπλασια χιλιομετρα απο τα 30.000χλμ. Και ριξε μια σκεψη οταν θα αλαξεις ελαστικα αν μπορεις να βαλεις στις ζαντες σου 185 λαστιχα. Επεξ/σία 2 Απριλίου 2018 από cobain_7
Επισκέπτης Δημοσ. 2 Απριλίου 2018 Δημοσ. 2 Απριλίου 2018 οτι ειπαν οι παραπάνω , δεν αξιζει να πας σε Β6 , αντε b4 μαυρα εαν θες ντε και καλα bilstein
kostaskalamatas Δημοσ. 2 Απριλίου 2018 Δημοσ. 2 Απριλίου 2018 Ως κατοχος,για 2 και παραπανω χρονια ενώς γκετζ, θελω να ξεκαθαρισω την παρεξηγηση που δημιουργηθηκε με την αναβαθμιση των αναρτησεων του αναφερθέντος οχηματος.Την ευθυνη βεβαια την εχει ο TS, γιατι δε διατυπωσε σωστα το ερωτημα του περνωντας το μηνυμα οτι θελει να κανει αναβαθμιση επιδοσεων. Το γκετζ, ενω ειναι ενα παρα πολυ καλο αυτοκινητο πολης αναλογικα για την τιμη του, εχει σοβαρο προβλημα με τις αναρτησεις του!!! τοσο σοβαρο, που ειναι στα ορια του μη αποδεκτου!!! ακομα και για αστικη και απλη χρηση. (με ταχυτητα, οχι μεγαλυτερη των 5 χιλιομετρων, αν προσπαθουσες να περασεις σαμαρακι,-αυτα τα μαυρα πλαστικα εξω απο τα σχολεια-, εβρισκε το καρτερ πανω στο σαμαρακι απο το "μπαλοναρισμα" των αναρτησεων!!!) Ελυσα μερικως το προβλημα, κανοντας το απλως αποδεκτο, τοποθετωντας τα b6 μαζι με σκληροτερα ελατηρια(οχι χαμηλοτερα) και ταυτοχρονα ριβαλβινγκ στις αναρτησεις για να ανταπεξελθουν στα σκληροτερα ελατηρια. αυτο στοιχησε, αν θυμαμαι καλα, περιπου 850 ευρω στη μπιλσταιν την καλλιθεα. οι λυσεις που μπορω να σκεφτω για σενα ειναι, ή κανεις μια καλη και ολοκληρωμενη δουλεια αλλα ακριβη οπως εγω παραπανω, ή το πουλας, ή αποδεχεσαι το προβλημα και εισαι πιο προσεχτικος.
Yperaspisths Δημοσ. 2 Απριλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 2 Απριλίου 2018 2 ώρες πριν, kostaskalamatas είπε Ως κατοχος,για 2 και παραπανω χρονια ενώς γκετζ, θελω να ξεκαθαρισω την παρεξηγηση που δημιουργηθηκε με την αναβαθμιση των αναρτησεων του αναφερθέντος οχηματος.Την ευθυνη βεβαια την εχει ο TS, γιατι δε διατυπωσε σωστα το ερωτημα του περνωντας το μηνυμα οτι θελει να κανει αναβαθμιση επιδοσεων. Το γκετζ, ενω ειναι ενα παρα πολυ καλο αυτοκινητο πολης αναλογικα για την τιμη του, εχει σοβαρο προβλημα με τις αναρτησεις του!!! τοσο σοβαρο, που ειναι στα ορια του μη αποδεκτου!!! ακομα και για αστικη και απλη χρηση. (με ταχυτητα, οχι μεγαλυτερη των 5 χιλιομετρων, αν προσπαθουσες να περασεις σαμαρακι,-αυτα τα μαυρα πλαστικα εξω απο τα σχολεια-, εβρισκε το καρτερ πανω στο σαμαρακι απο το "μπαλοναρισμα" των αναρτησεων!!!) Ελυσα μερικως το προβλημα, κανοντας το απλως αποδεκτο, τοποθετωντας τα b6 μαζι με σκληροτερα ελατηρια(οχι χαμηλοτερα) και ταυτοχρονα ριβαλβινγκ στις αναρτησεις για να ανταπεξελθουν στα σκληροτερα ελατηρια. αυτο στοιχησε, αν θυμαμαι καλα, περιπου 850 ευρω στη μπιλσταιν την καλλιθεα. οι λυσεις που μπορω να σκεφτω για σενα ειναι, ή κανεις μια καλη και ολοκληρωμενη δουλεια αλλα ακριβη οπως εγω παραπανω, ή το πουλας, ή αποδεχεσαι το προβλημα και εισαι πιο προσεχτικος. Ποιό getz έχεις; Αυτο με το κάρτερ δεν το εχω παρατηρήσει στο δικό μου(2003 μοντέλο 1300 κυβικα ,82 άλογα). Αυτό που εχω παρατηρήσει είναι οτι πλέει μετά τα 80χμ ,ενω ο πίσω άξονας είναι απότομος ,σκληρός και τερματίζει για πλάκα. Οσοι κάθονται πίσω για ταξίδι δεινοπαθούν. Και είναι κρίμα γιατι το Getz εχει καλό τιμονι σε αίσθηση και καλό κιβώτιο. Πάντως 850ε είναι πολλά και δεν τα έχω. 400-430ε τα βρίσκω τα b6 ,οπότε με τοποθέτηση ,άντε να πάνε 500ε. Γενικά σαν αίσθηση πως είναι πλεον με τα bilstein? Εχει καλυτερη σταθερότητα στα 120χμ? Ο πίσω άξονας πως συμπεριφέρεται αν πέσει σε λακούβα στην στροφή;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα