Προς το περιεχόμενο

Περίεργη συσκευασία


arisenal

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα παιδιά, σήμερα μου ήρθε νέα τηλεόραση από το Πλαίσιο την οποία δεν άνοιξα ακόμα γιατί μου ήρθε έτσι ακριβώς.

Με πρόχειρη ταινία "σφραγισμένη" και υπολείμματα κολλημένου χαρτιού πάνω. Δε ξέρω πόσο κακή συσκευασία θεωρείται αλλά οι αμφιβολίες μου μπήκαν κανονικότατα, όμως πριν την ανοίξω θα ήθελα και τη γνώμη σας. Να την ανοίξω να δω αν όλα είναι καλά και βλέπουμε ή την δίνω για αντικατάσταση έτσι όπως είναι?

20180402_163540.jpg

20180402_163851.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

πισω οπως ειναι. Μπορει να ειναι και σπασμενη.

Οταν σου ερθει κανονικο κουτι σε τελεια κατασταση ζητας απο την μεταφορικη να σου την ανοιξει για να δεις αν ειναι σπασμενη. Μετα υπογραφεις πως δεν ειναι σπασμενη. Τους δινεις και κανενα tips και στο καλο. 

Επεξ/σία από greed
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο που λες για ανοιγμα και ελεγχο δεν υφίσταται, οπως δεν υφίσταται να υπογραψεις οτι δεν ειναι σπασμένη.

Οταν παραλαμβάνεις εχεις δυο επιλογες.

  • Δεν παραλαμβάνεις ως απαραδεκτο και το μαγαζι ας τα βρουν με τη μεταφορική
  • Αν ειναι λιγο (αλλά εμφανώς) αλλοιωμένη η συσκευασια, επικοινωνείς αμεσα με το καταστημα (χωρις να εχεις παραλαβει), αναφέρεις την αλλοίωση και στη χειροτερη παραλαμβάνεις βαζοντας το μεταφορεα να υπογραψει οτι η συσκευασια ειναι αλλοιωμένη. Μετά κάνεις unboxing video και αν κάτι πάει στραβά μιλάς με το καταστημα (μονο) για αντικατασταση με δικά τους κόστη και αυτοι ας τα βρουν με τη μεταφορική

Τέλος αν ο πελατης δε χρησιμοποιει δικό του μεταφορέα, μοναδικός υπευθυνος για την ορθη παραδοση ειναι το κατάστημα αγορας, γιατί αυτή επιλέγει τη μεταφορική. Το γραφω αυτό γιατί κάποια μαγαζιά κάνουν σκατα συσκευασίες, το ειδος φτάνει κουδουνιστρα και μετά ο πελάτης γινεται μπαλάκι αναμεσα σε μαγαζι και μεταφορική (γιατί αγνοεί το δικαίωμα του). Το μαγαζι ειναι υπεύθυνο να κανει καλη συσκευασία και η μεταφορική σωστή μεταφορα και αν υπάρξει προβλημα μονο μεταξύ τους να τα βρουν.

Για το tip συμφωνω αν παραλαμβάνεις συχνα. Σε παλιοτερη δουλεια που παραλάμβανα κάθε μερα απο ενα κουτι μεχρι ολοκληρα φορτηγα, ειχα στα ωπα-ωπα τους οδηγους (με τιπς, καφεδες,  γλυκά, κλπ) και εκανα (εγω) τη δουλειά μου γρήγορα και με "ατυπη" προτεραιότητα. Τωρα σε αλλη δουλεια που παραλαμβάνω 1 κουτα ανα 15-20 ημέρες, η ευγένεια και ενα ζεστό καλημέρα ειναι αρκετα (αντε και ενα γλυκο στη γιορτή μου)

@arisenal

Απο τις φωτογραφίες μάλλον το κουτί εχει ανοιχτει στο παρελθον στο καταστημα που πρακτικά σημαίνει τρια πραγματα

  1. Εκθεσιακό μοντέλο
  2. Επιστροφή απο πελάτη που αλλαξε γνώμη
  3. (Οριακα) Επισκευή απο εργαστηριο

Αν εσύ πλήρωσες καινούργιο, χωρίς γενναία έκπτωση, τοτε για τα 1 και 2 σίγουρα γκρίνια στο μαγαζι και αντικατάσταση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εμενα μου το ζητασαν απο μονοι τους για να μην εχουν μετα αυτες τρεχαματα λογικα.

 

Γενικα ειναι και το καλυτερο. Unboxing video δεν λεει και πολλα. Μπορει να πει πως ζωρισες το πανελ κατα την διαρκεια που την εβγαζες απο το κουτι ή χιλια δυο. Ελλαδα ειμαστε..Ανοιγμα απο τους ιδιους και μετα παραλαβη.. για ιδιωτες. Δεν την βγαζεις εσυ απο συσκευασια αλλα αυτοι. Και σιγα την μαγεια που θα χασει ο αλλος αν δεν την βγαλει αυτος απο το κουτι. unboxibg video σε ιντερνετικες αγορες αξιας απο το εξωτερικο παντα κανω... οπως και boxing.

Επεξ/σία από greed
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από τις δυο φωτογραφίες αν προσέξετε το αυτοκόλλητο φαίνετε ξεκάθαρα ότι έχει ξεκολλήσει για 20-30 εκατοστά.. μετά διακρίνεται ότι είναι άθικτο…

Αυτό εγώ πιστεύω είναι δείγμα οτι δεν ανοίχτηκε το κουτί τελείως, αλλά για κάποιον λόγο για 20-30 εκατοστά…

Αν είχε ανοιχτεί όλο το αυτοκόλλητο θα ήταν ευδιάκριτα τα σημάδια σε όλο το μήκος…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ κι εγώ με τον @bromiaris. Αυτό το χαρτόνι άπαξ και ξεκολλήσει δεν ξανακολλάει με τίποτα.

Από την πρώτη φωτογραφία φαίνεται να είναι ανοιγμένο σε μήκος μέχρι περίπου το N του Samsung.

Μπορεί κάποιος στην έκθεση/ προηγούμενος πελάτης/κτλ πήγε να την ανοίξει και το μετάνιωσε.

Πάντως η συσκευασία από τις φώτο που έχεις postάρει ΔΕΝ φαίνεται να είναι πλήρως ανοιγμένη. Εσύ που είσαι κοντά βέβαια και το βλέπεις ξέρεις καλύτερα.

Ούτε χέρι μπορεί να μπει μέσα (να πάρει το τηλεκοντρόλ πχ) από το ξεκολλημένο χαρτόνι καθώς από κάτω υπάρχει δεύτερο χαρτόνι. Άρα είναι μία συσκευασία που για x λόγο κάποιος πήγε να την ανοίξει (όπως φαίνεται από τις φωτογραφίες, το τονίζω). 

Εγώ, αν ισχύουν αυτά που γράφω παραπάνω, θα την άνοιγα. Εγώ σαν saxos55. Εσύ μπορείς να κάνεις ό,τι νομίζεις.

Κατά τα άλλα, για μελλοντικές αγορές συμφωνώ απόλυτα με αυτά που έγραψε παραπάνω ο @isay.

Ανάλογα με το πόσο ταλαιπωρημένη είναι η συσκευασία, είτε δεν παραλαμβάνεις και τη στέλνεις πίσω είτε γράφεις πάνω στην απόδειξη (ή το αποδεικτικό παραλαβής):

«Παραλαμβάνω με επιφύλαξη λόγω ταλαιπωρημένης/χτυπημένης/σκισμένης συσκευασίας» και βάζεις τον μεταφορέα να το διαβάσει και να υπογράψει δίπλα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα και πάλι, ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις, έκανα αυτό που είπατε κι οι περισσότεροι, δε την άνοιξα τους πήρα και θα έρθουν να την πάρουν μεθαύριο (με δικά μου μεταφορικά τελικά) για να την ελέγξουν κι αυτοί.

Να σημειώσω και κάτι που με διαβεβαίωσε για τις υποψίες μου που δε φαίνεται στις φωτογραφίες κι εγώ το πρόσεξα αφού την ξαναεξέτασα πιο εξονυχιστικά. Κάτω απο την ξεκολλημένη ταινία υπάρχει και δεύτερη ταινία η οποία είναι κομμένη με κοπίδι - μαχαίρι. Γι αυτο και δεν  έχει σημάδια σε όλο το μήκος της που λένε κι οι φίλοι bromiaris  και saxos55. Επομένως η συσκευασία έχει ανοιχτεί ήδη μία φορά.

Δυστυχώς δε την παρέλαβα εγώ την TV λόγω δουλειάς, αλλιώς εννοείται πως δε θα τη δεχόμουνα σε τέτοια κατάσταση ή τουλάχιστον θα έκανα κάτι όπως αυτό που προτείνει ο saxos.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 περιπτώσεις παίζει να έγιναν είτε ήταν εκθεσιακή είτε πήγε δόθηκε σε πελάτη και άλλαξε γνώμη αλλά όπως και να έχει και στης 2 περιπτώσεις έπρεπε να σου κάνουν κάποια έκπτωση λόγω ότι είναι μεταχειρισμένη 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Καλησπέρα μετά από καιρό. Λοιπόν κατόπιν μεγάλης καθυστέρησης και υπομονής απο μέρος μου, μου πιστώσαν το ποσό μαζί με τα μεταφορικά που έδωσα (850Ε), πήγα στο κατάστημα να ζητήσω επιστροφή χρημάτων την οποία και θα κάνουν αλλα μου αντιπρότειναν για να μη με χάσουν είτε αυτήν με 1099 https://www.plaisio.gr/thleoraseis/tv/tileoraseis/Sony-TV-49-KD49XE9005BAEP.htm, είτε αυτήν  https://www.plaisio.gr/thleoraseis/tv/tileoraseis/Samsung-Tv-49-Ue49nu8002-TXXH.htm που έχει και τη δεύτερη tv δώρο. Ας πούμε ότι έχουν ίδια τιμή μεταξύ τους, εσείς θα προτιμούσατε τη sony που είναι απ τα κορυφαία μη qled/oled μοντέλα του 2017 ή τη samsung που ειναι φετινή?

Επειδή βέβαια και οι 2 προυποθέτουν budget έξτρα 250ευρω τουλάχιστον, λέτε να πάρω τα λεφτά και να περιμένω μέχρι το μουντιάλ μπας και βγει καμιά καλή προσφορά σε καινούρια μοντέλα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 3/4/2018 στις 3:04 ΠΜ, isay είπε

Αυτο που λες για ανοιγμα και ελεγχο δεν υφίσταται, οπως δεν υφίσταται να υπογραψεις οτι δεν ειναι σπασμένη.

Οταν παραλαμβάνεις εχεις δυο επιλογες.

  • Δεν παραλαμβάνεις ως απαραδεκτο και το μαγαζι ας τα βρουν με τη μεταφορική
  • Αν ειναι λιγο (αλλά εμφανώς) αλλοιωμένη η συσκευασια, επικοινωνείς αμεσα με το καταστημα (χωρις να εχεις παραλαβει), αναφέρεις την αλλοίωση και στη χειροτερη παραλαμβάνεις βαζοντας το μεταφορεα να υπογραψει οτι η συσκευασια ειναι αλλοιωμένη. Μετά κάνεις unboxing video και αν κάτι πάει στραβά μιλάς με το καταστημα (μονο) για αντικατασταση με δικά τους κόστη και αυτοι ας τα βρουν με τη μεταφορική

Τέλος αν ο πελατης δε χρησιμοποιει δικό του μεταφορέα, μοναδικός υπευθυνος για την ορθη παραδοση ειναι το κατάστημα αγορας, γιατί αυτή επιλέγει τη μεταφορική. Το γραφω αυτό γιατί κάποια μαγαζιά κάνουν σκατα συσκευασίες, το ειδος φτάνει κουδουνιστρα και μετά ο πελάτης γινεται μπαλάκι αναμεσα σε μαγαζι και μεταφορική (γιατί αγνοεί το δικαίωμα του). Το μαγαζι ειναι υπεύθυνο να κανει καλη συσκευασία και η μεταφορική σωστή μεταφορα και αν υπάρξει προβλημα μονο μεταξύ τους να τα βρουν.

Απ το ekpizo.gr:

Αναφορά σε κείμενο

Όταν παραλαμβάνετε το προϊόν

Κατά την παραλαβή του προϊόντος ελέγχετε προσεκτικά το προϊόν και το εξετάζετε. Όσο και αν βιάζεται ο μεταφορέας που σας το έφερε, έχετε το δικαίωμα να το επιθεωρήσετε. Δηλώστε ότι δεν υπογράφετε την παραλαβή του προϊόντος, εάν δεν σας αφήσει να το επιθεωρήσετε.  Αν κατά τον έλεγχο διαπιστώσετε ότι δεν είναι αυτό ακριβώς που παραγγείλατε ή ότι έχει ελαττώματα, αρνηθείτε να το παραλάβετε, επιστρέψτε το αμέσως και ζητείστε να σας αποστείλουν άλλο που δεν θα έχει ελαττώματα. Προσέξτε ιδιαίτερα το προϊόν που αγοράζετε να συνοδεύεται από αναλυτικές, γραπτές οδηγίες χρήσης, διατήρησης, συντήρησης και πλήρους αξιοποίησής του στην ελληνική γλώσσα.

https://www.ekpizo.gr/el/το_εργο_μας/δικαιώματα/ελαττωματικό-προϊόν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, aggelos87 είπε

Το δευτερο quote του ekpoizo ειναι ένας αχταρμάς απο δυο-τρια διαφορετικά πραγματα, που όμως ο συντάκτης για λόγους απλότητας δε φρόντισε να τα διαχωρίσεις ξεκάθαρα.

Θα ξεκινήσω απο την τελευταία προταση, που όντως ειναι νομική υποχρεώση αλλά αυτό ειναι ανεξάρτητο απο την παραλαβή. Τα προιόντα στην Ελλάδα πρεπει να εχουν ελληνικες οδηγίες

Πάμε στο υπολοιπο. Το άνοιγμα χωρίς προτερη υπογραφή παραστατικου παραλαβής είναι παρανομο γιατί εναντιώνεται στη νομοθεσία για το απορρητο της αλληλογραφίας. Αυτό μπαινει σε γκρί περιοχή αν η εταιρεία μεταφορών "επιτρέπει" έλεγχο εφόσον ο αποστολέας έχει προσυμφωνήσει γραπτά με αυτό ΑΛΛΑ και πάλι πολλές εταιρίες δεν το δέχονται γιατί μετά μπορεί να εχουν μπλεξίματα (γκρι περιοχή).

Πάμε τώρα στα γραφόμενα χωρίς την τελευταία προταση. Αφενός καλύπτει πλήρως τις εξωτερικές ζημιές που μπορεί να εχουν προέρθει απο κακή μεταφορά/χρήση. Επισης καλύπτει πλήρως την περιπτωση που τα εξωτερικά χαρακτηριστικά ενός προϊόντος.  Πχ αγορασες τηλεοραση samsung και σου ήρθε κουτί που γράφει LG. Τέλος εφαρμόζεται αν ο μεταφορέας είναι το ίδιο το κατάστημα και οχι κάποιος τρίτος συνεργάτης εταιρεία (δηλαδη αν στο φέρει van/υπάλληλος του μαγαζιου και οχι κάποια αλλη μεταφορικήΤο κείμενο όμως δεν ειναι καθολου σαφές για άνοιγμα και πρότερο έλεγχο ΠΡΙΝ την παραλαβή.

Για να είσαι σίγουρος και να βοηθήσεις όλους απο παραπληροφόρηση του εκποιζω, κάνε κάτι πολύ απλο. Στείλε ενα email (οχι τηλεφωνο) στο εκποιζω και ρώτησε διευκρίνηση για την τάδε παραγραφο στην συγκεκριμένη ιστοσελίδα τους. Γράψε του κείμενου του τύπου:

Εκανα παραγγελία είδους Α, απο την εταιρεία Β, το οποίο εστάλη με εταιρεία Γ, σε διακριτική μη διαφανή συσκευασία Δ, χωρίς καμία προτερη συμφωνία για άνοιγμα και έλεγχο πριν την παραλαβή. Εστω οτι η συκευασία Δ δεν εχει σαφή δείγματα καταστροφής ή κακομεταχείρησης, τοτε εχω νομικό δικαίωμα να ανοιξω, ελεγξω το περιοεχόμενο ΠΡΙΝ την υπογραφή του παραστατικου παραλαβής ή αυτό εναντιώνεται στη νομοθεσία περι απορρήτου της αλληλογραφίας; Γενικά σε ποιο βαθμό μου επιτρέπεται νομικά να προβώ σε άνοιγμα, έλεγχο, δοκιμή προ της προυποθεσης να υπογράψω το παραστατικό παραλαβής;

Θα χαρώ να βγω ψεύτης ή να διαφωτιστώ για νεότερη νομοθεσία, αλλά ποντάρω οτι θα λάβεις αρνητική απαντηση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, isay είπε

Πάμε στο υπολοιπο. Το άνοιγμα χωρίς προτερη υπογραφή παραστατικου παραλαβής είναι παρανομο γιατί εναντιώνεται στη νομοθεσία για το απορρητο της αλληλογραφίας. Αυτό μπαινει σε γκρί περιοχή αν η εταιρεία μεταφορών "επιτρέπει" έλεγχο εφόσον ο αποστολέας έχει προσυμφωνήσει γραπτά με αυτό ΑΛΛΑ και πάλι πολλές εταιρίες δεν το δέχονται γιατί μετά μπορεί να εχουν μπλεξίματα (γκρι περιοχή).

Μήπως υπάρχει κάποιος διαχωρισμός  μεταξύ αλληλογραφίας και αντικειμένων που (πρέπει να) μεταφέρονται με τα κατάλληλα παραστατικα, τιμολόγιο, απόδειξη ή δελτίο αποστολής; Δεν ξέρω, απλά αναρωτιέμαι

Αναφορά σε κείμενο

Για να είσαι σίγουρος και να βοηθήσεις όλους απο παραπληροφόρηση του εκποιζω

Λίγο άσχημο ακούστηκε αυτό, δεν χρησιμοποιησα σαν πηγή μου το μακελειό.γρ! Υποτίθεται πως το εκποιζω ειναι μια γνωστή, πιστοποιημένη ένωση καταναλωτών. Σίγουρα δεν γράφει οτι θέλει αλλά ναι, μπορεί αυτά που γράφει να μην ερμηνεύονται σωστά.

Αναφορά σε κείμενο

 

Στείλε ενα email (οχι τηλεφωνο) στο εκποιζω και ρώτησε διευκρίνηση για την τάδε παραγραφο στην συγκεκριμένη ιστοσελίδα τους. Γράψε του κείμενου του τύπου:

Εκανα παραγγελία είδους Α, απο την εταιρεία Β, το οποίο εστάλη με εταιρεία Γ, σε διακριτική μη διαφανή συσκευασία Δ, χωρίς καμία προτερη συμφωνία για άνοιγμα και έλεγχο πριν την παραλαβή. Εστω οτι η συκευασία Δ δεν εχει σαφή δείγματα καταστροφής ή κακομεταχείρησης, τοτε εχω νομικό δικαίωμα να ανοιξω, ελεγξω το περιοεχόμενο ΠΡΙΝ την υπογραφή του παραστατικου παραλαβής ή αυτό εναντιώνεται στη νομοθεσία περι απορρήτου της αλληλογραφίας; Γενικά σε ποιο βαθμό μου επιτρέπεται νομικά να προβώ σε άνοιγμα, έλεγχο, δοκιμή προ της προυποθεσης να υπογράψω το παραστατικό παραλαβής;

Θα χαρώ να βγω ψεύτης ή να διαφωτιστώ για νεότερη νομοθεσία, αλλά ποντάρω οτι θα λάβεις αρνητική απαντηση.

 

Την συγκεκριμένη ανάρτηση την είχα δει πριν 3 περίπου μήνες, δεν ήμουν σίγουρος αν αναφέρετε μόνο σε μεταφορικές εταιρείες που φέρνουν σπίτι σου έναν καναπέ πχ ή και στις εταιρίες κούριερ που αναλαμβάνουν εκτός απο δέματα και αλληλογραφία και εκεί ίσως υπήρχε θέμα με το απόρρητο όπως είπες και εσύ. Έτσι έστειλα  το παρακάτω email (Τα bold δεν υπήρχαν). Δυστυχώς δεν είχα το μυαλό για να τα γράψω όσο ωραία και ξεκάθαρα τα έγραψες εσύ.

Αναφορά σε κείμενο
Γειά σας,
Στο site σας αναφέρεται πως:
Κατά την παραλαβή του προϊόντος ελέγχετε προσεκτικά το προϊόν και το εξετάζετε. Όσο και αν βιάζεται ο μεταφορέας που σας το έφερε, έχετε το δικαίωμα να το επιθεωρήσετε. Δηλώστε ότι δεν υπογράφετε την παραλαβή του προϊόντος, εάν δεν σας αφήσει να το επιθεωρήσετε.  Αν κατά τον έλεγχο διαπιστώσετε ότι δεν είναι αυτό ακριβώς που παραγγείλατε ή ότι έχει ελαττώματα, αρνηθείτε να το παραλάβετε, επιστρέψτε το αμέσως και ζητείστε να σας αποστείλουν άλλο που δεν θα έχει ελαττώματα. Προσέξτε ιδιαίτερα το προϊόν που αγοράζετε να συνοδεύεται από αναλυτικές, γραπτές οδηγίες χρήσης, διατήρησης, συντήρησης και πλήρους αξιοποίησής του στην ελληνική γλώσσα.
 
Αυτό ισχύει και για δέματα που παραλαμβάνουμε μέσω κουριερ ή ισχύει μόνο για τις μεταφορικές εταιρίες;;
Δηλαδή έχουμε δικαίωμα να ζητήσουμε να ανοιχτεί το πακέτο μπροστά στον κούριερ ή εντός του καταστήματος κουριερ ώστε να επαληθέυσουμε την κατάσταση του αντικειμένου που παραλαμβάνουμε;;

και η απάντηση που έλαβα ήταν η παρακάτω:

Αναφορά σε κείμενο
Καλησπέρα σας, 
 
ισχύει για οτιδήποτε έχετε παραγγείλει και επιθυμείτε να το παραλάβετε χωρίς κανένα πραγματικό ελάττωμα. 

Με ονομαστική υπογραφή κάποιας νομικής συμβούλου του εκποίζω, τα στοιχεία της δεν ξέρω αν μπορώ να τα αναρτήσω.

Φυσικά η ερώτηση και η απάντηση υπάρχουν στο εμαιλ μου, σε περίπτωση που χρειάζεστε screenshots

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...