Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα, 

Έχω ένα xiaomi redmi note 3 αγορασμένο από Κωτσοβολο που είναι εντός της παρεχόμενης εγγύησης. 

Σε επίσκεψή μου στο κατάστημα αγοράς μου είπαν ότι θα πρέπει να το επιστρέψω απευθείας στην infoquest. 

Οπότε μου προέκυψε το ερώτημα κατά πόσο υποχρεούνται αυτοί (Κωτσοβολος και εκάστοτε κατάστημα αγοράς) να αναλάβουν την επιστροφή. 

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Η νομοθεσία ειναι ξεκάθαρη. Τη φασαρία την αναλβάνει ο πωλητης του ειδους. Είναι η ίδια νομοθεσία που ορίζει και τις εγγυήσεις.Αυτοι για να αποφύγουν τη φασαρία, τα έξοδα, τις πιθανες ζημιες και τις εργατοώρες (και αυτό εναι κοστος) εχουν γραμμη να λενε στον πελατη "πρεπει εσεις να το κάνετε". Αν πας και τους πεις "με βαση τον τάδε νομο ειστε υποχρεωμένοι" θα "γλυκάνουν" και θα σου πουν (και καλα εμπιστευτικα) "εμεις το λεμε γιατί ειναι καλύτερο για εσάς, διοτι αν το κάνουμε εμεις εχει γραφειοκρατία και θα πάρει πάνω απο μήνα να φτιαχτεί, ενω αν το στειλετε εσείς, θα γινει πιο γρήγορα". Κάποιοι τσιμπάνε και τρώνε το χάπι και ειναι και ικανοποιημένοι που τους "ειπαν το κόλπο", αλλά η ίδια νομοθεσία οριζει οτι αν η επισκευη δεν γινει σε ευλογο χρονικο διάστημα, ειναι υποχρεωμένοι να σου παρεχουν προσωρινή συσκευή αντικατάστασης (οχι αναγκαία ίδια), οποτε απαντας και εσύ τι λεει η νομοθεσία και αν ξεπεράσει τις 10-15 ημερες θα χαρείς να σου δωσουν συσκευή αντικατάστασης.

Εσύ σαν πελάτης ζυγίζεις τι σε συμφέρει και κινείσαι ανάλογα. Αν π.χ. ειναι να στείλω ένα κινητό (μικρή συσκευή) μαλλον με συμφέρει να το στειλω μονος μου ή να το πάω στην εταιρεία αν ειναι κοντά μου. Αν ομως ειναι να στείλω μια τηλεορασάρα, θα βάλω των πωλητη να το κάνει και αν μου φέρει και χαρτί να υπογράψω οτι δε φέρει ευθυνη, απλά απευθείας καταγγελία.

Με δυο λογια, μίλα με την infoquest και ρώτα αν επιβαρύνονται αυτοι τα εξοδα μεταφορας και αν ναι, στειλε το απευθειας infoquest.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, isay said:

Η νομοθεσία ειναι ξεκάθαρη. Τη φασαρία την αναλβάνει ο πωλητης του ειδους. Είναι η ίδια νομοθεσία που ορίζει και τις εγγυήσεις.Αυτοι για να αποφύγουν τη φασαρία, τα έξοδα, τις πιθανες ζημιες και τις εργατοώρες (και αυτό εναι κοστος) εχουν γραμμη να λενε στον πελατη "πρεπει εσεις να το κάνετε". Αν πας και τους πεις "με βαση τον τάδε νομο ειστε υποχρεωμένοι" θα "γλυκάνουν" και θα σου πουν (και καλα εμπιστευτικα) "εμεις το λεμε γιατί ειναι καλύτερο για εσάς, διοτι αν το κάνουμε εμεις εχει γραφειοκρατία και θα πάρει πάνω απο μήνα να φτιαχτεί, ενω αν το στειλετε εσείς, θα γινει πιο γρήγορα". Κάποιοι τσιμπάνε και τρώνε το χάπι και ειναι και ικανοποιημένοι που τους "ειπαν το κόλπο", αλλά η ίδια νομοθεσία οριζει οτι αν η επισκευη δεν γινει σε ευλογο χρονικο διάστημα, ειναι υποχρεωμένοι να σου παρεχουν προσωρινή συσκευή αντικατάστασης (οχι αναγκαία ίδια), οποτε απαντας και εσύ τι λεει η νομοθεσία και αν ξεπεράσει τις 10-15 ημερες θα χαρείς να σου δωσουν συσκευή αντικατάστασης.

Εσύ σαν πελάτης ζυγίζεις τι σε συμφέρει και κινείσαι ανάλογα. Αν π.χ. ειναι να στείλω ένα κινητό (μικρή συσκευή) μαλλον με συμφέρει να το στειλω μονος μου ή να το πάω στην εταιρεία αν ειναι κοντά μου. Αν ομως ειναι να στείλω μια τηλεορασάρα, θα βάλω των πωλητη να το κάνει και αν μου φέρει και χαρτί να υπογράψω οτι δε φέρει ευθυνη, απλά απευθείας καταγγελία.

Με δυο λογια, μίλα με την infoquest και ρώτα αν επιβαρύνονται αυτοι τα εξοδα μεταφορας και αν ναι, στειλε το απευθειας infoquest.

Σε ευχαριστώ, θα ψάξω να βρω τη νομοθεσία. Θα μιλήσω και με infoquest αλλά ήδη ως πελάτης νιώθω εξαπατημένος για το χρόνο που έχασα πηγαίνοντας στο κατάστημα και γυρνώντας με άδεια χέρια, οπότε σίγουρα ορισμένα reviews και emails προς Dixons θα φύγουν προς επιμόρφωση τουλάχιστον για τις πρακτικές τους. 

 

Για την ιστορία, εδώ η σχετική νομοθεσία της ΕΕ:

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

Επεξ/σία από billdepo
  • Like 1
  • Thanks 1
  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.
On 4/15/2018 at 00:17, isay said:

Κάποιοι τσιμπάνε και τρώνε το χάπι και ειναι και ικανοποιημένοι που τους "ειπαν το κόλπο", αλλά η ίδια νομοθεσία οριζει οτι αν η επισκευη δεν γινει σε ευλογο χρονικο διάστημα, ειναι υποχρεωμένοι να σου παρεχουν προσωρινή συσκευή αντικατάστασης (οχι αναγκαία ίδια), οποτε απαντας και εσύ τι λεει η νομοθεσία και αν ξεπεράσει τις 10-15 ημερες θα χαρείς να σου δωσουν συσκευή αντικατάστασης.

Επειδή τρέχω ήδη ένα σερί ανω των 20 ημερών αναμονής, έχεις καμιά ιδέα που μπορώ να βρω τη νομοθεσία για τις 10-15 μέρες που αναφέρεις;

Μίλησα με το customer support του Κωτσόβολου και υποστηρίζουν ότι δεν υφίσταται τέτοια νομοθεσία.

Δημοσ.

Δεν εισαι νομικός υποθέτω. Παρε και πες τους οτι ισχυει και δεν κανουν αυτο που πρέπει θα απευθυνθείς στον συνήγορο του καταναλωτή. 

Αν και παλι δεν πειστούν, απευθυνσου. 

Δεν θα κανει διαφορά ακομα και αν τους στειλεις τον νόμο. Θα σου πουν μια μπούρδα του τύπου ότι ίσχυε παλιά και τωρα αντικαταστάθηκε απο άλλον κλπ κλπ. 

Δημοσ.

 

1 hour ago, Μακιαβέλλι said:

Δεν εισαι νομικός υποθέτω. Παρε και πες τους οτι ισχυει και δεν κανουν αυτο που πρέπει θα απευθυνθείς στον συνήγορο του καταναλωτή. 

Αν και παλι δεν πειστούν, απευθυνσου. 

Δεν θα κανει διαφορά ακομα και αν τους στειλεις τον νόμο. Θα σου πουν μια μπούρδα του τύπου ότι ίσχυε παλιά και τωρα αντικαταστάθηκε απο άλλον κλπ κλπ. 

Πιο πολύ για μένα ήθελα να το διαβάσω για να είμαι σίγουρος ότι κάτι τέτοιο υφίσταται νομικά.

Δε νομίζω να πειστούν μιας και τους το είπα ήδη ευθαρσώς χωρίς κανένα αποτέλεσμα.

Θα απευθυνθώ στο συνήγορο λοιπόν, ευχαριστώ!

Δημοσ.
18 hours ago, Diskimpex said:

Θα φας αρκετο χρονο επισης .Ο συνηγορος δεν εχει μονο εσενα με παραπονα

Κάτι έχει πάρει το αυτί μου από ανάλογες περιπτώσεις που εν τέλει δεν κατέληξαν και κάπου.

Δημοσ.

Ισως μαζευουν πακετο ιδια παραπονα .Να τους συμφερει να κινηθουν.Θα ακουνε παραπονα και απο ασχετους

Δημοσ.

Σε επικοινωνία με InfoQuest (το κινητό δόθηκε στον Κωτσόβολο που απ'ό,τι λέει έχει φτάσει InfoQuest από τις 2 Μαϊου), μου είπαν το εξής:

Quote

Από την στιγμή που η συσκευή έχει σταλεί μέσω καταστήματος ,πελάτης μας θεωρείται το κατάστημα και κάθε επικοινωνία – πληροφορία εκτός των συναλλασσόμενων απαγορεύεται ρητά.
Τις πληροφορίες που χρειάζεστε θα σας τις δώσει το κατάστημα που παραδώσατε την συσκευή σας.

Σε συνέχεια ρωτώντας ξανά για δυνατότητα προσωρινής αντικατάστασης συσκευής και αναμενόμενο/μέγιστο χρόνο επισκευής για smartphones πήρα την εξής απάντηση:

Quote

Δεν υπάρχει δυνατότητα παροχής προσωρινής αντικατάστασης συσκευής .
Ο αναμενόμενος χρόνος επισκευης εξαρτάται από πολλούς παράγοντες και δεν είναι κάτι στο οποίο μπορούμε να είμαστε απολυτοί.
Συνήθως χρειάζονται 4-5 εργάσιμες από την ημέρα της εισαγωγής ,οι οποίες βέβαια μπορεί να  αυξηθούν αναλόγως τον όγκο των εισαγωγών στο τεχνικό μας τμήμα.

Ο Κωτσόβολος από τη μεριά του ήδη από την προηγούμενη βδομάδα (3η εργάσιμη σήμερα) υποτίθεται πως έχει ζητήσει ενημέρωση από την InfoQuest για την κατάσταση που βρίσκεται το service. Από τότε δεν έχω ξανακούσει από αυτούς. Τραγικό customer support.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...