Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πες απλά ότι αντιμετωπίζεις ένα έκτακτο θέμα υγείας και ότι δεν θες να μπεις σε λεπτομέρειες. 

Κάτι τέτοιο θα τους οδηγήσει στη σκέψη κάτι πολύ σοβαρού και για λόγους διακριτικότητας δεν νομίζω να επεκταθούν σε ερωτήσεις που θα σε φέρουν σε δύσκολη θέση.

Αν το "παιξεις" σωστά όχι μόνο δεν θα αμαυρώσεις το όνομα σου αλλά αντιθέτως θα δημιουργήσεις συναίσθημα οίκτου/συμπάθειας που στην προκειμένη θα είναι the best you can get από όλο αυτό.

Λίγο social engineering δεν έβλαψε ποτέ κανέναν 🤓

  • Like 1
  • Sad 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, webparts είπε

Ειμαστε αναλωσιμοι και το ξερουμε και εμεις και αυτοι,αυτοι ( οι εργοδοτες ) γιατι τα γραφαν ολα στα @@ τους μια ζωη και εμεις πρεπει να ειμαστε σωστοι;Εδω η αλλη με απελυσε απο ντελιβερυ επειδη την πηρε τηλεφωνο στο μαγαζι καποια που δηθεν εβρισα και απειλουσε με μηνυσεις.

Εν ώρα εργασίας αν ο υπάλληλος μιας εταιρείας βρίζει άλλους τότε έχει την ευθύνη η εταιρεία. Ίσως θα ήταν καλύτερο να αποκτήσεις τρόπους. Δεν φταίει η εταιρεία στην προκειμένη περίπτωση.

  • Sad 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν ο Bspus από πάνω, προσδιορίζει τον εαυτό του, την εργασία του και την απόδοσή του ως καθαρή ζημία, εμάς δεν μας πέφτει λόγος.

Εμείς που πιστεύουμε πως όποιος μας ζητά να αφήσουμε το σπίτι μας και να απασχολούμαστε κάτω από τις δικές του οδηγίες, θα πρέπει να μας πληρώνει, φυσικά και δεν χαρίζουμε ούτε σεντ και συμβουλεύουμε αναλόγως τον συνάνθρωπο.

Επεξ/σία από akeraios
  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...