Προς το περιεχόμενο

Καταστήματα Γερμανός, κέρδος απο την πώληση προιόντων?


sdfr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

23 λεπτά πριν, isay είπε

Άλλο έγραψα, άλλο διάβασες, αλλο ερμήνευσες, αλλο απαντησες.

Εγραψα πουθενα οτι θα του έβγαζα κίτρινη κάρτα επειδή ειδα κάπου online παραπονα; ΟΧΙ

Θα τον έβαζα στην "πιθανόν να απολυθεί-κιτρίνη καρτα" λίστα, αν εβλεπα οτι απο την πρώτη εβδομάδα ψάχνονταν για αβάντες που δεν είναι καθιερωμένες και στράβωνε νομίζοντας οτι δεν του γίνεται το χατήρι. ΑΛΛΟ το ένα και ΑΛΛΟ το άλλο.

Εχω δουλεχει και ως υπαλληλος και ως προισταμενος παραρτήματων, εχω δει την πραγματικότητα και απο τις δυο πλευρές και όλες σχεδόν τις κατηγορίες αφεντικών και υπαλλήλων. Είχα νεο υπάλληλο, που αφου έγινε η προσληψη, τη δευτερη ημέρα εργασίας, ερχεται στο γραφείο και μου ζητα να ερχεται μισή ώρα αργότερα γιατί η γυναίκα του δεν οδηγούσε και έκανε αυτός τη διανομή παιδιών/γυναίκας σε σχολείο δουλεια. Του εξήγησα οτι αυτό δεν μπορει να γινεται για συγκεκριμένες περιοδους του χρόνου (ήταν τετοια η φύση της δουλειας) και για το διάστημα που θα μπορουσε να γίνεται θα το δεχόμουν με την προϋποθεση να σχολά μισή ώρα αργότερα για να καλύπτει τον όγκο δουλειας. Στράβωσε και κάτι ψέλισε οτι του είναι δυσκολο, αλλα θα προσπαθήσει. Μάντεψε. 9/10 έρχονταν αργοτερα 40-45 λεπτα (μια δεν εβρισκε να παρκάρει, μια τον ζητησε ενας καθηγητης, μια κατι αλλο) και στα 15-20 λεπτά στο τέλος ήταν έτοιμος, ντυμένος να φύγει οταν δεν έβλεπα (ετσι νομιζε). Στις 15 ημερες δεν ειχα δει καμια θέληση για εργασία και ήδη ειχα βρεί και εκπαίδευα τον αντικαταστάτη του σε άλλο παράρτημα. Τον κράτησα ένα μήνα μόνο και μόνο για να πάρει το μηνιάτικο. Δεν περιμενα καν να φτάσουμε στην περιοδο που ολοι επρεπε να ειμαστα 10 λεπτα νωρίτερα στο γραφείο.

Τώρα κατανοείς τι έγραψα και μιλάμε για ενηλικα με οικογενεια και παιδια, οχι πιτσιρικα

Από ότι βλέπω το λάθος μου ήταν που δεν τόνισα με τεράστια γραμματοσειρά και μπολντ γράμματα τη (πρώτη πρώτη) λέξη "αν". Όπως ακριβώς έκανες με τη λέξη "όχι" αλλά σε ακόμα μεγαλύτερη γραμματοσειρά γιατί είναι δύο γράμματα και διαφεύγουν  πολύ τα άτιμα. Όπως σου διεύφυγε (παρερμήνευσες; ) ότι πήρα συγκεκριμένο κομμάτι από τη δημοσίευση σου, χωρίς να αλλοιωθεί το νόημα στο πλαίσιο που αναφερόταν (αυτό περί "'άλλο έγραψα, άλλο απάντησες") και πάτησα σε ένα υποθετικό σενάριο ("αν") για να ισχυριστώ αυτό που ισχυρίστηκα.

Δεν ξέρω αν εσύ προσωπικά θα τον έβαζες σε λίστα "πιθανόν να απολυθεί-κιτρίνη καρτα" αν τύγχαινε να δεις κάπου online παράπονα (να το μαντέψουμε όπως μαντέψαμε τι  θα απογίνει ο TS στην καινούρια του δουλειά; μπα), αλλά εξήγησα γιατί αυτός ο συλλογισμός είναι γενικότερα λάθος. Ελπίζω να μην χρειάζεται να διπλοτονίσω το "εξήγησα γιατί αυτός ο συλλογισμός είναι γενικότερα λάθος".

Ξαναδιάβασε αυτό που έγραψα μήπως κατανοήσεις καλύτερα γιατί είναι άκυρο να συγκρίνεις τον έναν που αργούσε με τον άλλον που δεν ξέρουμε τι έκανε μετά, επειδή απλά "και οι δύο ζήτησαν χάρη". Ίσως μετά αναθεωρήσεις και συνειδητοποιήσεις ότι αυτό που έγραψα ήταν ορθό, παρότι υποθετικό σενάριο και γενικευμένο δεύτερο ενικού προσώπου, και συνδεόταν άψογα με το κομμάτι που κακώς αφαίρεσες.

Αν δεν πιστεύεις (εσύ ή άλλος, ο οποιοσδήποτε) γιατί ο κάθε εργαζόμενος μπορεί με το καλημέρα να ζητάει "χάρες" (σκέτο. τελεία. χωρίς άλλα συνδετικά το τι μπορεί να έκανε ή δεν έκανε πάνω στη δουλειά του), τότε μπορώ να επιχειρηματολογήσω και επί αυτού.
 

40 λεπτά πριν, dimtsef είπε

το πιο πιθανό είναι να σε τραβάνε με εγγραφες απολογίες γιατί έδωσες εταιρικά μυστικά προς τα έξω, δουλεύω σε κατάστημα παρόμοιο και με έχουν περάσει φύλλο και φτερό για παρόμοια περιστατικά , συνιστώ και εγώ να σβηστεί τελείως το συγκεκριμένο τοπικ !

Ποια είναι τα εταιρικά μυστικά και έχει ξανα-αναφερθεί εδώ; Η τιμή του playstation  (hint: ούτε δικό τους προϊόν) σε "χονδρική" τιμή;

Αυτά είναι τα ανταγωνιστικά μυστικά που αν αποκαλυφθούν θα ζημιωθεί η τάδε εταιρία; ελ - όου - ελ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, triapoulakiakathontan είπε

Από ότι βλέπω το λάθος μου ήταν που δεν τόνισα με τεράστια γραμματοσειρά και μπολντ γράμματα τη (πρώτη πρώτη) λέξη "αν". Όπως ακριβώς έκανες με τη λέξη "όχι" αλλά σε ακόμα μεγαλύτερη γραμματοσειρά γιατί είναι δύο γράμματα και διαφεύγουν  πολύ τα άτιμα. Όπως σου διεύφυγε (παρερμήνευσες; ) ότι πήρα συγκεκριμένο κομμάτι από τη δημοσίευση σου, χωρίς να αλλοιωθεί το νόημα στο πλαίσιο που αναφερόταν (αυτό περί "'άλλο έγραψα, άλλο απάντησες") και πάτησα σε ένα υποθετικό σενάριο ("αν") για να ισχυριστώ αυτό που ισχυρίστηκα.

 

Το λάθος σου στο οποίο αντέδρασα ηταν οτι έκανες εντονα bold το παρακάτω κείμενο

"Αν ήμουν το αφεντικό σου και έβλεπα οτι μολις ξεκίνησες στραβώνεις που δεν εχεις χοντρές αβαντες, ήδη θα σε ειχα βγάλει κίτρινη κάρτα στο όνομα σου."

και μετά ξεκίνησες με την προταση

"Αν ήσουν αφεντικό του και του έβγαζες κίτρινη επειδή έτυχε να είδες εκτός εργασίας του να δημοσιεύει παράπονα (λογικά ή παράλογα), τότε θα έπρεπε να σου κάνουν μήνυση κατά τη γνώμη μου."

Ναι, είναι επιλεκτική παρερμηνεία γιατί έκανες quote κομμάτι δικου μου γραφόμενου χωρίς ποτέ να γράψω (στο αρχικό ή άλλες αναρτήσεις) για online αναρτήσεις. Αυτό ειναι αλλοίωση της απαντησης μου.

Το μονο που αναγνωρίζω, ειναι οτι ίσως δεν έκανα ξεκάθαρο, οτι "κίτρινη κάρτα" δε σημαίνει απαραίτητα παρατήρηση, μήνυση, επιπληξη (οτι θες) αλλά επισης στο επομενο λάθος (ή μειωμένη αποδοση) δεν θα υπάρξει δευτερη ευκαιρία.

Δε θέλω να το τραβήξω παραπάνω, γιατί το ΟΛΟ εκεινο μήνυμα ήταν για τον ts, ως συμβουλευτικό για το πως λειτουργουν οι επιχειρήσεις και πως μπορεί να χάσει τη δουλειά του απο κάτι ανουσια μικρό.

 

 

Επεξ/σία από isay
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, isay είπε

Αυτό ειναι αλλοίωση της απαντησης μου.

Όχι, κάνεις λάθος. Δεν είναι αλλοίωση γιατί δεν απευθύνεται σε σένα, το έγραψα και πριν. Το δικό σου κομμάτι ήταν η βάση για να τοποθετηθώ στο point μου.

Και τα δύο πράγματα που έκανες μπολντ είναι υποθετικά σενάρια. Είναι ολοφάνερο.

Μου κάνει εντύπωση πάντως που επιμένεις στον όρο "κίτρινη κάρτα" αλλά δεν θα παίξουμε άλλο την κολοκυθιά, ούτε θα σχολιάσω τις φράσεις "στραβώνεις που δεν έχεις χοντρές αβαντες", "επόμενο λάθος", "δεύτερη ευκαιρία". Αντιθέτως θα πω ότι οι επιχειρήσεις έχουν τις εσωτερικές εκπτώσεις ως επιπλέον κίνητρα προσέλκυσης προσωπικού γιατί δουλειές customer service υπάρχουν πάρα πολλές. Κοινώς, αν η συνολική αμοιβή του εργαζομένου είναι συνεχώς μικρότερη από τα σουβλατζίδικα, τις καφετέριες ή τις άλλες εκατοντάδες άλλες επιχειρήσεις, τότε θα μείνει το αφεντικό μόνο του με κανέναν άλλον και θα περιμένουν παρέα τον ιδανικό, ημέρας 0, εργαζόμενο επειδή τους ξινίζουν που τα υπαλληλάκια τολμάνε να ζητάνε πράγματα.

Και πάντα αυτοί οι ένας-δύο θα λένε σε έναν πιτσιρικά "αν δεν σ'αρέσει, υπάρχουν κι άλλοι ουρά για αυτήν την θέση"......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...