Pireotis88 Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Εχει προκύψει τελευταία ένα θέμα στον Πειραιά με την πιθανή επέκταση των προβλητών κρουαζιέρας στο νοτιο τμημα του λιμανιού. Κάποιοι συμπολίτες μου έχουν αρχίσει να μαζεύουν ηλεκτρονικές υπογραφές στο Avaaz καθως και χειρογραφες υπογραφές με ονοματεπώνυμο σε χαρτί.. Είναι αποτελεσμαιτκο αυτό? ΕΙδικά με το avaaz έχει υπάρξει ποτε κάποια "νίκη" ? Παλιότερα είχα υπογράψει και εγώ κάπου,και τελικά το μονο που είδα ηταν να μου στέλνουν email και αυτο που ειχα υπογράψει να μη γινεινα γινεται..
kenobi Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Θεωρω ότι έχει. Φυσικά ισχύει και με αυτόν τον τρόπο, ότι ισχυει με τον παραδοσιακό. Αν μαζευτούν 200 υπογραφές ειναι μια τρύπα στο νερο.....αν μαζευτούν 15,000 ειναι μηνυμα. Υπόψη ότι το Avaaz εχει μεγαλύτερη επιτυχία σε θέματα διεθνούς ενδιαφέροντος (πχ ιδιωτικότητα στο Internet, μεταλλαγμένα, περιβάλλον) όπου πράγματι εχουν ανασταλεί αποφάσεις (και) χάρη σε αυτό. Ενα πρόσφατο παράδειγμα είναι αγωγή της Monsanto ενάντια του, που σημαίνει ότι αν δεν είχε δύναμη δεν θα ασχολιόταν. 2
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) Δεν βοηθάνε ιδιαίτερα. Μπορείς βέβαια αν έχεις χρόνο και χρήμα να κάνεις συνεχώς νέες προσφυγές στο ΣτΕ για τα επόμενα 50 χρόνια και να εμποδίζεις διάφορα έργα. Οπως κάνουν για παράδειγμα στο Ελληνικό. Ο ένας μπορεί να κάνει προσφυγή γιατί του κόβει την θέα η νέα επένδυση. Ο άλλος για την προστασία της δεκαοχτούρας, άλλος για την προστασία των δασικών εκτάσεων του λιμανιού του Πειραιά ή γιατί το λιμάνι θεωρείται αρχαιολογικός χώρος ή βρίσκεται από κάτω η αρχαία ατλαντίδα. Επεξ/σία 3 Μαΐου 2018 από Επισκέπτης
Pireotis88 Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Μέλος Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Xμμ,στην Ελλάδα έχει καταφέρει κάποιος κάτι ? Γιατι εγω τους προτείνω να κινηθούν με άλλους τρόπους νομικούς. Να ζητησουν τοπικά δημοψηφίσματα που τους το επιτρέπει ο νόμος..
isay Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) Να κάνω εγώ μια ερώτηση κυριολεκτικά λόγω άγνοιας του θέματος. Ποιο ειναι το κακό που θα κάνει στον Πειραιά και ποιο το καλό, για τώρα αλλά και για το μελλον. Πάντα πιστευα οτι έργα μεγάλης κλίμακας μόνο καλά ειναι για το μέλλον μιας περιοχής (και μάλιστα της ευρύτερης, οχι μονο σε στενά ορια). Ειδικά για τον τουρισμό, παρατηρώ οτι πόλεις/νησιά/χώρες κάνουν π@π@ες για να σταμάτανε μεγάλα κρουαζιεροπλοια στα λιμάνια τους. Είναι χρήμα και μάλιστα ζεστό. Επιπλεον έχοντας τετοιες υποδομές, άνετα τις μεταλλάσεις στο μελλον (απο το να μην τις έχεις καθολου) Ξαναλεω, ρωτώ με προσεγγιση άσχετου με το συγκεκριμένο θέμα. Επεξ/σία 3 Μαΐου 2018 από isay 1
AristidisZ Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Να σου απαντήσω εγώ που ζω 35 χρόνια στον Πειραιά και κινούμαι (σχεδόν) άλλα τόσα σε καθημερινή βάση: Η συγκεκριμένη πόλη ήταν ανέκαθεν άναρχη, με τεράστιο κυκλοφοριακό πρόβλημα Όταν κάποια στιγμή πάρθηκε η απόφαση να μονοδρομήσουν κάποιες βασικές οδικές αρτηρίες, με σκοπό να φέρουν το πιο άχρηστο μεταφορικό μέσον ever (aka τραμ) στον Πειραιά\ Η πόλη είναι εδώ και καμιά δεκαπενταετία ένα απέραντο εργοτάξιο. Δρόμοι που ήταν 4 λωρίδων (2 + 2) έχουν καταλήξει να είναι μίας πλέον Σκέψου ότι κάποιος πανέξυπνος αποφάσισε να κάνει έναν δρόμο (Τσαμαδού) αποκλειστικής κυκλοφορίας για λεωφορεία Φυσικά ρύθμισαν τα φανάρια με την λογική ότι π.χ. θα περνάει ένα όχημα ανά 5 λεπτά (απολύτως λογικό) Έλα που όμως ο δρόμος λειτουργεί όπως λειτουργούσε πάντα (κοινώς μπαίνουν όλοι κανονικά) Γενικά αν αρχίσω να γράφω για τις παθογένειες του Πειραιά δε θα τελειώσω ούτε τον Δεκαπενταύγουστο Δε ξέρω για το συγκεκριμένο έργο τι προβλέπει, πάντως το μόνο σίγουρο είναι ότι η πόλη πρέπει να αποσυμφορηθεί άμεσα... 1
AristidisZ Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Εκεί μπροστά δεν είναι και η Δοκίμων και η ΝΔΑ ;;;;
DrLo Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, kenobi είπε Θεωρω ότι έχει. Φυσικά ισχύει και με αυτόν τον τρόπο, ότι ισχυει με τον παραδοσιακό. Αν μαζευτούν 200 υπογραφές ειναι μια τρύπα στο νερο.....αν μαζευτούν 15,000 ειναι μηνυμα. αν είναι μήνυμα 15.000 κλίκ που στην καλύτερη (και όχι πάντα) αντιστοιχούν σε 15.000 άτομα, έστω όλοι έλληνες, όλοι ενήλκες, όλοι ψηφοφόροι ... μπορείς να αναλογιστείς τη σημασία που έχει συγκρίνοντάς το νούμερο των ψήφων που παίρνει ενα κόμμα σε εθνικές εκλογές ή (εσχάτως) σε δημοψηφισματα και να κάνεις την αναγωγή στο κατά πόσο επηρεάζει τις αποφάσεις του. - Το Avaaz είναι μια γραφικότητα για τέτοια ζητήματα. Το "μάζεμα υπογραφών" σε "φυσική μορφή, είναι απλά ένα happening .... έχει γίνει πάρα πολλές φορές για πολλά ζητήματα, και ο βασικός λόγος είναι να έχουν κάποιοι να μιλάνε, ουσιαστικά είναι πεταμένο χαρτί. Επεξ/σία 3 Μαΐου 2018 από DrLo
kenobi Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 1 ώρα πριν, Pireotis88 είπε Xμμ,στην Ελλάδα έχει καταφέρει κάποιος κάτι ? Γιατι εγω τους προτείνω να κινηθούν με άλλους τρόπους νομικούς. Να ζητησουν τοπικά δημοψηφίσματα που τους το επιτρέπει ο νόμος.. Στην Ελλάδα δεν νομίζω ιδιαίτερα...ισως προσελκύσει κάποιους δημοσιογράφους
isay Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, AristidisZ είπε Να σου απαντήσω εγώ που ζω 35 χρόνια στον Πειραιά και κινούμαι (σχεδόν) άλλα τόσα σε καθημερινή βάση: Η συγκεκριμένη πόλη ήταν ανέκαθεν άναρχη, με τεράστιο κυκλοφοριακό πρόβλημα Όταν κάποια στιγμή πάρθηκε η απόφαση να μονοδρομήσουν κάποιες βασικές οδικές αρτηρίες, με σκοπό να φέρουν το πιο άχρηστο μεταφορικό μέσον ever (aka τραμ) στον Πειραιά\ Η πόλη είναι εδώ και καμιά δεκαπενταετία ένα απέραντο εργοτάξιο. Δρόμοι που ήταν 4 λωρίδων (2 + 2) έχουν καταλήξει να είναι μίας πλέον Σκέψου ότι κάποιος πανέξυπνος αποφάσισε να κάνει έναν δρόμο (Τσαμαδού) αποκλειστικής κυκλοφορίας για λεωφορεία Φυσικά ρύθμισαν τα φανάρια με την λογική ότι π.χ. θα περνάει ένα όχημα ανά 5 λεπτά (απολύτως λογικό) Έλα που όμως ο δρόμος λειτουργεί όπως λειτουργούσε πάντα (κοινώς μπαίνουν όλοι κανονικά) Γενικά αν αρχίσω να γράφω για τις παθογένειες του Πειραιά δε θα τελειώσω ούτε τον Δεκαπενταύγουστο Δε ξέρω για το συγκεκριμένο έργο τι προβλέπει, πάντως το μόνο σίγουρο είναι ότι η πόλη πρέπει να αποσυμφορηθεί άμεσα... 37 λεπτά πριν, Pireotis88 είπε Αυτη ειναι η επέκταση που θελουν να κανουν Και ρωτώ πάλι με την προσεγγιση άσχετου με το θέμα. Ποιο ειναι το point της άρνησης; Ποιο ειναι το καταστροφικό που θα φέρει στον πειραιά, που σε καμια περιπτωση δεν θα εχει θετικό αντίκτυπο στον Πειραιά και σε ολες τις γυρω περιοχές. Δηλαδη αν κατάλαβα καλα, η συχνή άφιξη 5000 ατόμων θα δημιουργήσει περισσότερη κυκλοφοριακή συμφόρηση στον πειραια, όπως πχ ημερομηνίες αιχμής που ο κόσμος φεύγει με τα καράβια για νησια; Αν είναι αυτο το βασικό επιχείρημα, τοτε πρεπει με την ίδια λογική να αδειάσει και το λιμάνι του πειραια και οι οποιες μετακινησεις να γινονται απο Ραφήνα, Ελευσίνα ή όπου αλλου βολεύει. Ειλικρινά θέλω να καταλάβω και δεν μπορώ. Ας πουμε οτι η πλειοψηφία των αφιχθέντων ΔΕΝ θελει να γυροβολίσει στα τοπικά μερη του Πειραια (εκει να δεις ζεστό χρήμα) και θελει να ανεβει στην Αθήνα. Λεωφορεία σε εσωτερικό διάδρομο του λιμανιου μεχρι το τραίνο/προαστιακό και φόρτωμα για Αθηνα. Λεφτά στον Πειρια, λεφτά στα τρένα, λεφτά στην Αθήνα Εζησα πρακτικά στο Ηράκλειο Κρήτης, την κατακόρυφη αυξηση των αφίξεων κρουαζιερόπλοιων και μιλάμε για μια πολη που η αναρχη δόμηση του πειραιά ειναι παιδική ασθένεια μπροστά στην αναρχη δομηση του ηρακλειου. Τα έσοδα, ειδικά σε νεκρές περιόδους ήταν τεράστια. . Επεξ/σία 3 Μαΐου 2018 από isay 1
AristidisZ Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Κοίτα, αφήνοντας απέξω το κυκλοφοριακό, με μια πολύ γρήγορη προσέγγιση, βλέπω ότι για αρχή αυτή η επέκταση κλείνει ένα μεγάλο κομμάτι μπροστά από την παραλία Εσύ αν είχες δώσει ένα 700ράκι για να αγοράσεις σπίτι εκεί μπροστά πως θα σου φαινόταν ;
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 21 λεπτά πριν, AristidisZ είπε Εσύ αν είχες δώσει ένα 700ράκι για να αγοράσεις σπίτι εκεί μπροστά πως θα σου φαινόταν ; Καλύτερα ένα σπίτι σε μια περιοχή που ευημερεί, παρά σε ένα παρατημένο λιμάνι-ερείπιο που σίγουρα θα μείωσει την αξία του ακινήτου στο μέλλον. Οπως και να έχει, αυτός που αγοράζει σπίτι κοντά λιμάνι, δεν το κάνει για να έχει ησυχία. Επεξ/σία 3 Μαΐου 2018 από Επισκέπτης
AristidisZ Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Αυτή είναι η δική σου άποψη αφενός, αφετέρου η Πειραϊκή δεν είναι λιμάνι... Εντελώς φιλικά επίσης να σου πω ότι το σχόλιο περί ευημερίας του Πειραιά λόγω λιμανιού μόνο γέλιο μπορεί να προκαλέσει 1
DrLo Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 1 ώρα πριν, AristidisZ είπε Αυτή είναι η δική σου άποψη αφενός, αφετέρου η Πειραϊκή δεν είναι λιμάνι... Εντελώς φιλικά επίσης να σου πω ότι το σχόλιο περί ευημερίας του Πειραιά λόγω λιμανιού μόνο γέλιο μπορεί να προκαλέσει Ξέρεις το Λιμάνι του Πειραια δε έγινε για να ευημερήσει ο Πειραιάς, όπως και το αεροδρόμιο στα Σπάτα δεν έγινε για να ευημερίσουν τα Σπάτα ή τα εργοστάσια της ΔΕΗ στη Κοζάνη δεν έγιναν για να ευημερίσει η κοζάνη. Λόγω τεχνικών δυσκολιών να γίνει λιμάνι στη Λάρισα, κριθηκε προτιμοτερο να γίνει στον Πειραιά όπως και λόγω έλειψης Λιγνίτη στην Αντίπαρο κρίθηκε προτιμότερο να γίνουν τα ερογστάσια της ΔΕΗ στηΚοζάνη. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα