Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πήρα το Νόκια 8 τον Ιανουαριο. Πριν λιγες μέρες μου έβγαλε χωρίς κανένα λόγο αυτο που δείχνει η φώτο. Το πήγα πίσω και ζήτησα αντικατάσταση όχι επισκευή αφού ήταν στην εγγύηση. Δεν λογάριασαν τίποτα και μου το έφεραν πίσω επισκευασμένο, άλλαξαν μητρική μου είπαν και εκαναν update (κλαιν μαιν). Το παραλαμβάνω και σε μισή ώρα απο την παραλαβή του το τηλέφωνο πάλι έβγαλε το ίδιο.  Πόσο δουλεμαααααα IMG_1719.JPG.8537d107a698adc3b0731c018aa3645c.JPG

Επεξ/σία από copyright
  • Απαντ. 50
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Αντικατασταση δεν μπορεις να ζητησεις επειδη ετσι το γουσταρεις.Αν το προβλημα σου ειχε εμφανιστει στις πρωτες μερες που το αγορασες λογω DOA,τοτε εκει ναι να ζητησεις αντικατασταση.

Προφανως και η προβλεπομενη διαδικασια ειναι η επισκευη.

ΑΛλα ενα αλλο θελω να ρωτησω.Στο Πλαισιο εκαναν την επισκευη?

Αν ναι να ζητησεις(ή να το πας ο ιδιος)στην αντιπροσωπεια της nokia.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Αντικατασταση δεν μπορεις να ζητησεις επειδη ετσι το γουσταρεις.Αν το προβλημα σου ειχε εμφανιστει στις πρωτες μερες που το αγορασες λογω DOA,τοτε εκει ναι να ζητησεις αντικατασταση.

Προφανως και η προβλεπομενη διαδικασια ειναι η επισκευη.

ΑΛλα ενα αλλο θελω να ρωτησω.Στο Πλαισιο εκαναν την επισκευη?

Αν ναι να ζητησεις(ή να το πας ο ιδιος)στην αντιπροσωπεια της nokia.

https://www.georgasnet.gr/dikaiomata-katanaloti.html

Το επειδη έτσι το γουστάρω με ξεπερνά απλά. 

Επεξ/σία από copyright
Δημοσ.

Οτι ακριβως αναφερω και εγω δηλαδη δεν καταλαβαινω τι μου το βαζεις το παραπανω.Διορθωση(επισκευη) ή αντικατασταση αναλογα με την περιπτωση.

Αν νομιζεις οτι ισχυει κατι διαφορετικο,υπαρχουν οι αρμοδιοι φορεις οπως συνηγορος και ΓΓΚ.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Fulgore είπε

Οτι ακριβως αναφερω και εγω δηλαδη δεν καταλαβαινω τι μου το βαζεις το παραπανω.Διορθωση(επισκευη) ή αντικατασταση αναλογα με την περιπτωση.

Αν νομιζεις οτι ισχυει κατι διαφορετικο,υπαρχουν οι αρμοδιοι φορεις οπως συνηγορος και ΓΓΚ.

Κάνανε την αντικατάσταση που ζήτησα εξ αρχής? Πως αναφέρεις το ίδιο? 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, copyright είπε

Κάνανε την αντικατάσταση που ζήτησα εξ αρχής? Πως αναφέρεις το ίδιο? 

Αγορασες ενα κινητο τον Ιανουαριο και σου εβγαλε προβλημα πριν λιγες μερες.Αρα το Doa των πρωτων ημερων για αντικατασταση της συσκευης με καινουργια δεν σε καλυπτει.

Αρα για ποιο λογο να σου γινει αντικατασταση?

Η σωστη διαδικασια οσον αφορα τα smartphones ειναι να παραδωσεις το κινητο στον πωλητη που το αγορασες και αυτος να το στειλει στο επισημο service για επισκευη.Απαγορευεται δια ροπαλου να δοκιμασει να το επισκευασει αυτος,αν το service του δεν εχει εγκριθει απο την εταιρεια/κατασκευαστη.

Αν η επισκευη για χ,ψ λογους δεν ειναι δυνατη,τοτε γινεται αντικατασταση της συσκευης με αλλη σφραγισμενη ή γινεται επιστροφη χρηματων.

Αν στο παραμικρο προβλημα σε ολα τα πραγματα γινοταν μονο αντικατασταση με αλλη συσκευη,τοτε θα ειχαν κλεισει ολα τα service πανευρωπαικα.........

  • Like 5
Δημοσ.

Μπηκα και εγω με μια χαρα να κραξω για πλαισιο αλλα είναι από τις φορες που η κατασταση ακολουθησε τα προβλεπόμενα. Περαν τουτου την εγγυηση στην δινει 3ος κατασκευαστης και όχι ο reseller εκτος αν μιλαμε για εξουσιοδοτημενο που να εχει και σερβις. Από εκει και περα δεν εγινε ουτε αρνηση επισκευης ουτε σε κορόιδεψαν. Επισκέπτεστε παλι το κατάστημα και ευγενικα με σωστα λογια αντιμετωπιζεις την κατασταση και ζητας να μεταφερουν τα σχολια σου στην αντιπροσωπεια η οποια δεν επισκευασε σωστα την συσκευή με αποτέλεσμα να παρουσιαζει το ιδιο πρόβλημα μεσα σε λιγες ωρες μερες κλπ. από την ωρα παραλαβης. λογω αυτου αιτουμε αντικαταστασης συσκευής.

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, DeVilMaYcRyGR είπε

Μπηκα και εγω με μια χαρα να κραξω για πλαισιο αλλα είναι από τις φορες που η κατασταση ακολουθησε τα προβλεπόμενα. Περαν τουτου την εγγυηση στην δινει 3ος κατασκευαστης και όχι ο reseller εκτος αν μιλαμε για εξουσιοδοτημενο που να εχει και σερβις. Από εκει και περα δεν εγινε ουτε αρνηση επισκευης ουτε σε κορόιδεψαν. Επισκέπτεστε παλι το κατάστημα και ευγενικα με σωστα λογια αντιμετωπιζεις την κατασταση και ζητας να μεταφερουν τα σχολια σου στην αντιπροσωπεια η οποια δεν επισκευασε σωστα την συσκευή με αποτέλεσμα να παρουσιαζει το ιδιο πρόβλημα μεσα σε λιγες ωρες μερες κλπ. από την ωρα παραλαβης. λογω αυτου αιτουμε αντικαταστασης συσκευής.

Ετσι οπως γραφτηκε πιο πανω εγω πηρα την εντυπωση οτι το Πλαισιο εκανε την επισκευη και το ρωτησα κιολας αυτο αλλα απαντηση δεν πηρα...

Δημοσ.

Όχι βέβαια σαν πρώην πλαισιάς του σέρβις σου λέω εγγυημένα ότι δεν αγγίζαμε ούτε ένα από αυτά που ήταν εντός εγγύησης . Για κινητά μιλώντας πάντα. Λάπτοπ ας πούμε που είναι εξουσιοδοτημένο hp τα τσεκαραμε κανονικά

Δημοσ.
4 ώρες πριν, copyright είπε

Πήρα το Νόκια 8 τον Ιανουαριο. Πριν λιγες μέρες μου έβγαλε χωρίς κανένα λόγο αυτο που δείχνει η φώτο. Το πήγα πίσω και ζήτησα αντικατάσταση όχι επισκευή αφού ήταν στην εγγύηση. Δεν λογάριασαν τίποτα και μου το έφεραν πίσω επισκευασμένο, άλλαξαν μητρική μου είπαν και εκαναν update (κλαιν μαιν). Το παραλαμβάνω και σε μισή ώρα απο την παραλαβή του το τηλέφωνο πάλι έβγαλε το ίδιο.  Πόσο δουλεμαααααα IMG_1719.JPG.8537d107a698adc3b0731c018aa3645c.JPG

Προφανώς δεν γνωρίζεις ποτέ γίνεται αντικατάσταση συσκευής και ποτέ όχι.

Χρειάζεσαι ενημέρωση παραπάνω στο κομμάτι αυτό.

Επί της ουσίας.  Μετά από 4+ μήνες η διαδικασία είναι επιδιόρθωση. Αν δεν είναι εφικτή λόγω Π.χ. έλλειψης ανταλλακτικών γίνεται αντικατάσταση της συσκευής ή πίστωση.

Επίσης μπορείς να απαιτήσεις αντικατάσταση μόνο όταν μέσα σε εύλογο χρονικό περιθώριο έχει παρουσιάσει γνωστοποιημενες πάνω από 3 φορές βλάβη. (Στο h/w)

 

Τέλος θα προσθέσω Ότι, συσκευές εντός εγγύησης αποστέλλονται σε εξουσιοδοτημένο σέρβις αντιπροσωπείας. 

ΜΦΧ 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, Fulgore είπε

Αγορασες ενα κινητο τον Ιανουαριο και σου εβγαλε προβλημα πριν λιγες μερες.Αρα το Doa των πρωτων ημερων για αντικατασταση της συσκευης με καινουργια δεν σε καλυπτει.

Αρα για ποιο λογο να σου γινει αντικατασταση?

Η σωστη διαδικασια οσον αφορα τα smartphones ειναι να παραδωσεις το κινητο στον πωλητη που το αγορασες και αυτος να το στειλει στο επισημο service για επισκευη.Απαγορευεται δια ροπαλου να δοκιμασει να το επισκευασει αυτος,αν το service του δεν εχει εγκριθει απο την εταιρεια/κατασκευαστη.

Αν η επισκευη για χ,ψ λογους δεν ειναι δυνατη,τοτε γινεται αντικατασταση της συσκευης με αλλη σφραγισμενη ή γινεται επιστροφη χρηματων.

Αν στο παραμικρο προβλημα σε ολα τα πραγματα γινοταν μονο αντικατασταση με αλλη συσκευη,τοτε θα ειχαν κλεισει ολα τα service πανευρωπαικα.........

Ξαναδιάβασε τον συνδεσμο που σου παράθεσα.

10 ώρες πριν, kormos είπε

Προφανώς δεν γνωρίζεις ποτέ γίνεται αντικατάσταση συσκευής και ποτέ όχι.

Χρειάζεσαι ενημέρωση παραπάνω στο κομμάτι αυτό.

Επί της ουσίας.  Μετά από 4+ μήνες η διαδικασία είναι επιδιόρθωση. Αν δεν είναι εφικτή λόγω Π.χ. έλλειψης ανταλλακτικών γίνεται αντικατάσταση της συσκευής ή πίστωση.

Επίσης μπορείς να απαιτήσεις αντικατάσταση μόνο όταν μέσα σε εύλογο χρονικό περιθώριο έχει παρουσιάσει γνωστοποιημενες πάνω από 3 φορές βλάβη. (Στο h/w)

Τέλος θα προσθέσω Ότι, συσκευές εντός εγγύησης αποστέλλονται σε εξουσιοδοτημένο σέρβις αντιπροσωπείας. 

ΜΦΧ 

Διαβασε τον συνδεσμο που παρέθεσα στον παραπάνω φιλο.

14 ώρες πριν, DeVilMaYcRyGR είπε

Μπηκα και εγω με μια χαρα να κραξω για πλαισιο αλλα είναι από τις φορες που η κατασταση ακολουθησε τα προβλεπόμενα. Περαν τουτου την εγγυηση στην δινει 3ος κατασκευαστης και όχι ο reseller εκτος αν μιλαμε για εξουσιοδοτημενο που να εχει και σερβις. Από εκει και περα δεν εγινε ουτε αρνηση επισκευης ουτε σε κορόιδεψαν. Επισκέπτεστε παλι το κατάστημα και ευγενικα με σωστα λογια αντιμετωπιζεις την κατασταση και ζητας να μεταφερουν τα σχολια σου στην αντιπροσωπεια η οποια δεν επισκευασε σωστα την συσκευή με αποτέλεσμα να παρουσιαζει το ιδιο πρόβλημα μεσα σε λιγες ωρες μερες κλπ. από την ωρα παραλαβης. λογω αυτου αιτουμε αντικαταστασης συσκευής.

Διάβασε επίσης τον σύνδεσμο που επεξηγεί υπέροχα τι προβλέπεται. Ο πωλητής είναι υπεύθυνος για οτιδήποτε πουλάει και όχι η εταιρεία. Υποτίθεται έχουν συμφωνήσει τι να κάνουν σε περιπτώσεις ελαττωμάτων. Και φυσικά σε αυτό που ποντάρουν είναι οτι ο πολίτης δεν ξέρει και θα αγοράσει την πολιτική τους. Οτι λεει ο νόμος. Ο πολίτης επιλέγει τι θέλει σε περιπτωση που βγεί ελαττωματικό το προιον, τελεία. Τωρα για την κοροιδία το να σου λένε οτι σου άλλαξαν μητρική σε ένα τηλέφωνο ενώ δεν έχουν κάνει απολύτως τίποτα το αφήνω ασχολίαστο. Νοιώσε λίγο το πώς είναι να παίρνεις επισκευασμένο κινητο και σε δεκα λεπτά να έχεις τα ίδια. Αλλά ναι αυτα συμβαίνουν ρε παιδια, δεν θα παθουμε και τιποτα, σιγά την ταλαιπωρία . Δες στο youtube πως το ανοίγουν μόνο τι διαδικασία χρειάζεται και θα καταλαβεις οτι επουδενι κάνανε τίποτα. Το πάτησαν ενα hard reset, και το έστειλαν πίσω. Δεν με ενδιαφέρει τι θα κάνει η αντιπροσωπεία απο την στιγμή που υπόλογος για την σωστή λειτουργία του προιόντος είναι αυτος που το πουλάει. Ξεκάθαρα ΠΛΗΡΩΣΑ για ενα προιον που δεν δουλεύει και ΑΙΤΗΘΗΚΑ με όσα ορίζει ο ΝΟΜΟΣ τα προβλεπόμενα.

Επεξ/σία από copyright
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, copyright είπε

Ξαναδιάβασε τον συνδεσμο που σου παράθεσα.

Διαβασε τον συνδεσμο που παρέθεσα στον παραπάνω φιλο.

Διάβασε επίσης τον σύνδεσμο που επεξηγεί υπέροχα τι προβλέπεται. Ο πωλητής είναι υπεύθυνος για οτιδήποτε πουλάει και όχι η εταιρεία. Υποτίθεται έχουν συμφωνήσει τι να κάνουν σε περιπτώσεις ελαττωμάτων. Και φυσικά σε αυτό που ποντάρουν είναι οτι ο πολίτης δεν ξέρει και θα αγοράσει την πολιτική τους. Οτι λεει ο νόμος. Ο πολίτης επιλέγει τι θέλει σε περιπτωση που βγεί ελαττωματικό το προιον, τελεία. Τωρα για την κοροιδία το να σου λένε οτι σου άλλαξαν μητρική σε ένα τηλέφωνο ενώ δεν έχουν κάνει απολύτως τίποτα το αφήνω ασχολίαστο. Νοιώσε λίγο το πώς είναι να παίρνεις επισκευασμένο κινητο και σε δεκα λεπτά να έχεις τα ίδια. Αλλά ναι αυτα συμβαίνουν ρε παιδια, δεν θα παθουμε και τιποτα, σιγά την ταλαιπωρία . Δες στο youtube πως το ανοίγουν μόνο τι διαδικασία χρειάζεται και θα καταλαβεις οτι επουδενι κάνανε τίποτα. Το πάτησαν ενα hard reset, και το έστειλαν πίσω. Δεν με ενδιαφέρει τι θα κάνει η αντιπροσωπεία απο την στιγμή που υπόλογος για την σωστή λειτουργία του προιόντος είναι αυτος που το πουλάει. Ξεκάθαρα ΠΛΗΡΩΣΑ για ενα προιον που δεν δουλεύει και ΑΙΤΗΘΗΚΑ με όσα ορίζει ο ΝΟΜΟΣ τα προβλεπόμενα.

Δεν χρειάζομαι να διαβάσω κάτι γιατί γνωρίζω κάτι παραπάνω από εσένα που λείπουν απ ότι βλέπω βασικές έννοιες του τι εστί εγγύηση και πότε ένα προιόν μπορέι να γίνει αντικατάσταση...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, kormos είπε

Δεν χρειάζομαι να διαβάσω κάτι γιατί γνωρίζω κάτι παραπάνω από εσένα που λείπουν απ ότι βλέπω βασικές έννοιες του τι εστί εγγύηση και πότε ένα προιόν μπορέι να γίνει αντικατάσταση...

οκ και στο κεφαλακι σου τοτε. Ακουσα οτι υπαρχουν στρατιωτακια των μαγαζιων που σχολιαζουν για να θολωνουν τα νερα στις νομιμες απαιτησεις αληθεύει? Δεν θελετε να ξυπνησουν τα προβατα ετσι?να αλωνίζετε αφοβα.

22 λεπτά πριν, kormos είπε

Δεν χρειάζομαι να διαβάσω κάτι γιατί γνωρίζω κάτι παραπάνω από εσένα που λείπουν απ ότι βλέπω βασικές έννοιες του τι εστί εγγύηση και πότε ένα προιόν μπορέι να γίνει αντικατάσταση...

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

Αν καταλαβαίνεις Ελληνικα αφιέρωσε λίγα λεπτα για να το διαβασεις.

Επεξ/σία από copyright
Δημοσ.

Newbie εισαι και Newbie θα παραμεινεις με αυτα που λες.................................

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...