kalogeros Δημοσ. 23 Μαΐου 2018 Δημοσ. 23 Μαΐου 2018 Πριν από ένα μήνα αποφάσισα να αλλάξω τη γραμμή μου από Forthnet σε Vodafone, κυρίως για λόγους οικονομίας. Και στις δύο εταιρείες το πακέτο μου ήταν triple play. Αφού ενεργοποιήθηκε η γραμμή μου και έλαβα και τον εξοπλισμό για την τηλεόραση, συνειδητοποιώ ότι κάποια κανάλια ντοκυμαντέρ δεν παίζουν. Κάλεσα στο τεχνικό τμήμα, όπου με ενημέρωσαν ότι για να μου τα ενεργοποιήσουν έχει έξτρα μηνιαία χρέωση, παρόλο που εγώ είχα ρωτήσει την πωλήτρια που μου έκανε τη σύνδεση και με είχε διαβεβαιώσει ότι όλα τα κανάλια εκτός από τα αθλητικά είναι μέσα στο πακέτο. Συγκεκριμένα πρόκειται για τα κανάλια Animal planet, Discovery science και IDx. Καλώ στην εξυπηρέτηση πελατών, αναφέρω το θέμα και μου λένε ότι θα το ερευνήσουν. Πριν δύο μέρες, την Δευτέρα που μας πέρασε, με κάλεσε η πωλήτρια που μου έκανε τη σύνδεση γιατί την ενημέρωσαν από τα κεντρικά ότι υπάρχει πρόβλημα με τη σύνδεσή μου. Στην τηλεφωνική μας επικοινωνία μου ξαναεπιβεβαίωσε ότι το πακέτο μου συμπεριλαμβάνει όλα τα κανάλια, μαζί με αυτά που μου ζητάν έξτρα λεφτά, εκτός από τα αθλητικά. Της αναφέρω το πρόβλημά μου και μου λέει ότι θα το διευθετήσει. Πριν λίγο με κάλεσαν από τη Vodafone και με ενημέρωσαν ότι δεν γίνεται να μου ενεργοποιήσουν τα 3 κανάλια χωρίς χρέωση, καθώς κάτι τέτοιο δεν υποστηρίζεται. Μου είπαν, μάλιστα, ότι επικοινώνησαν με το κατάστημα που έκανε τη σύνδεση και τους είπαν ότι αποκλείεται να μου πούλησαν πακέτο που να συμπεριλαμβάνει τα τρία επίμαχα κανάλια. Αυτή εν συντομία είναι η εμπειρία μου με τη Vodafone στις 2-3 εβδομάδες που είμαι πελάτης τους. Το κακό είναι ότι το συμβόλαιο είναι για δύο χρόνια. Το απόγευμα θα τους καλέσω να μου πουν ποιο είναι το κόστος αν αποχωρήσω νωρίτερα από την υπηρεσία και σε περίπτωση που είναι κανένα λογικό ποσό (100 - 150 ευρώ), θα φύγω τρέχοντας, διότι σε καμία περίπτωση δεν ανέχομαι την κοροϊδία. Σκέφτομαι να απευθυνθώ σε κάποια οργάνωση προστασίας καταναλωτών, γι' αυτό αν έχει κανείς να προτείνει κάποια καλή, ας τη γράψη στα σχόλια.
slk200gr Δημοσ. 23 Μαΐου 2018 Δημοσ. 23 Μαΐου 2018 22 λεπτά πριν, kalogeros είπε Πρέπει, κάποια στιγμή, όλοι εσείς οι καπνιστές να καταλάβετε, ότι αυτή η κακιά συνήθεια, εκτός από ανθυγιεινή, είναι και πάρα πολύ ενοχλητική. ανεκτιμητη αξια με το καφεδακι
malakudi Δημοσ. 23 Μαΐου 2018 Δημοσ. 23 Μαΐου 2018 Ζήτα την απομαγνητοφώνηση της συνομιλίας σου με το τμήμα πωλήσεων. Αν όντως σου είχαν προτείνει αυτό που λες, είτε είναι υποχρεωμένοι να σου το δώσουν είτε φεύγεις χωρίς καμία χρέωση υπαναχώρησης, αφού είναι δικιά τους η ευθύνη. 2
UsualSuspect__ Δημοσ. 23 Μαΐου 2018 Δημοσ. 23 Μαΐου 2018 Με πρόλαβε ο φίλος Malakudi. Η μ@λ@κία είναι πως αν ηχογραφήσεις εσύ, θα βρεις και τον μπελά σου, άρα μόνο αυτό σε σώζει τώρα.
ikaruga24 Δημοσ. 23 Μαΐου 2018 Δημοσ. 23 Μαΐου 2018 Οπως ήδη ειπώθηκε, είτε θα στο δώσουν κατ' εξαίρεση χωρίς επιπλέον χρέωση είτε φεύγεις χωρίς να πληρώσεις πέναλτι λόγο του ότι δεν υφίστανται τα συμφωνηθέντα. Τόσο απλά και άνετα. 1
pp6210 Δημοσ. 23 Μαΐου 2018 Δημοσ. 23 Μαΐου 2018 Εαν όντως έγινε τηλεφωνική συμφωνία πώλησης θα πρέπει να μπορούν να διερευνήσουν την ηχογράφηση συνομιλίας, σε κάθε περίπτωση όμως η πωλήτρια σου περιέγραψε λάθος την υπηρεσία (σκόπιμα ή από λάθος δεν έχει σημασία πια), αφού τα εξτρα κανάλια ήταν από την αρχή της HOL TV με χρέωση και δεν υπήρχαν ποτέ σε κάποιο πακέτο. Το οτι σε κάλεσε πίσω να σε ρωτήσει τι πρόβλημα υπάρχει το θεωρώ πολύ ενθαρρυντικό, σημαίνει οτι όντως έψαξαν και την βρήκαν την πωλήτρια - άρα πιθανόν υπάρχει καταγεγραμμένο σχετικό ticket από το πρώτο σου σχετικό παράπονο. Συνεπώς, και από τη στιγμή που σου λένε οτι δεν γίνεται να στα δώσουν δωρεάν, κάνεις καταγγελία στον συνήγορο καταναλωτή για παραπλανητική πώληση και ζητάς να κάνεις διακοπή συμβολαίου αζημίως. Όπως το περιέγραψες σε εμάς γράψτο και στον συνήγορο καταναλωτή, με συγκεκριμένες ημερομηνίες και ώρες και το όνομα της πωλήτριας αν το έχεις.
kalogeros Δημοσ. 23 Μαΐου 2018 Μέλος Δημοσ. 23 Μαΐου 2018 Παιδιά ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις. Ξέχασα να αναφέρω ότι η αρχική πώληση δεν έγινε τηλεφωνικά, αλλά face to face, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι δεν υπάρχει ηχογράφηση της πώλησης. Θα απευθυνθώ στον συνήγορο του καταναλωτή για να δούμε τι μπορεί να γίνει.
l337 Δημοσ. 23 Μαΐου 2018 Δημοσ. 23 Μαΐου 2018 1 ώρα πριν, kalogeros είπε ...Ξέχασα να αναφέρω ότι η αρχική πώληση δεν έγινε τηλεφωνικά... Τότε δύσκολα θα βρεις το δίκιο σου.
bill2015 Δημοσ. 23 Μαΐου 2018 Δημοσ. 23 Μαΐου 2018 face to face σε κατάστημα της vodafone εγινε η σε εξωτερικό συνεργάτη;
kalogeros Δημοσ. 24 Μαΐου 2018 Μέλος Δημοσ. 24 Μαΐου 2018 17 ώρες πριν, bill2015 είπε face to face σε κατάστημα της vodafone εγινε η σε εξωτερικό συνεργάτη; Σε εξωτερικό συνεργάτη.
bill2015 Δημοσ. 24 Μαΐου 2018 Δημοσ. 24 Μαΐου 2018 Δυστυχώς οι εξωτερικοί συνεργάτες λένε πολλά για να κάνεις τη σύμβαση μαζί τους Εμένα απο τη nova χτές που με κάλεσαν μου είπε ότι το vdsl θα συνδεθεί σε ιδιοκτήτη καμπινα της εταιρίας μας και ότι το τηλέφωνο τους ειναι με καλώδιο ενώ σε όλους τους υπολοίπους ειναι με κεραίες. Λένε πολλά πουν δεν ισχυουν Στη δικιά σου περίπτωση μπορ εις να τους κάνεις καταγγελία στην εεττ και στο συνήγορο του καταναλωτή ώστε να σου πάρεις τα κανάλια που σου είπαν δωρεάν
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα