Katherine Δημοσ. 31 Μαΐου 2018 Δημοσ. 31 Μαΐου 2018 Καλησπέρα. Από ένα σάιτ στο ίντερνετ είχα αγοράσει μια πρέσα μαλλιών η οποία μέσα σε ένα μήνα χάλασε, σταμάτησε να ανάβει στα καλά καθούμενα. Τους τηλεφώνησα, την επέστρεψα με δική τους χρέωση και μου την αντικατέστησαν με μια άλλη. Η νέα πρέσα, μετά από 8 μήνες, κι ενώ τη χρησιμοποιούσα, έσκασε στα χέρια μου. Δλδ από το καλώδιο βγήκε φωτιά και καπνός. Να σημειώσω ότι δε τη χρησιμοποιούσα πολύ. Τους τηλεφώνησα, τους ανέλυσα το πρόβλημα κι ότι ήταν η δεύτερη που χαλάσει (και μάλιστα αυτό που συνέβη ήταν επικίνδυνο) κι ότι δε τη χρησιμοποίησα πολλές φορές (αυτό αν θέλουν το πιστεύουν γιατί δεν έχω αποδείξεις για αυτό) και με ρώτησε ο κύριος στο τηλέφωνο "Μα καλά τι κάνεις και χαλάνε;" και του είπα ότι μόνο τα μαλλιά μου ίσιωνα. Ήταν γενικά επικριτικό το ύφος του και μου είπε ότι δε τους έχει ξανασυμβεί αυτό. Θα τη στείλω πίσω φυσικά αλλά δεν έχω το κουτί, αλλά δε νομίζω να χρειαστεί γιατί δε σηκώνει επιδιόρθωση μιας και το καλώδιο έχει τρύπα και λογικά όλο το εργαλείο έχει καεί. Τι μπορώ να κάνω για να πάρω τα λεφτά μου πίσω; Αισθάνομαι ότι δε θα βγάλω άκρη. Το καλώδιο όπως προείπα έχει τρύπα και μπορούν να πουν κάλλιστα ότι το έκανα εγώ. Σας ευχαριστώ
AristidisZ Δημοσ. 31 Μαΐου 2018 Δημοσ. 31 Μαΐου 2018 Γενικά επιστροφή χρημάτων δύσκολο νομίζω Σκέψου το ενδεχόμενο να ζητήσεις πιστωτικό για να πάρεις κάτι άλλο (διαφορετική πρέσα ή τέλος πάντων κάτι άσχετο) Είχα αυτό το πρόβλημα με κάτι usb stick Kingston Για κάποιο περίεργο λόγο "έσκαγαν" όταν τα έβαζα στην τηλεόραση Το eshop μου το άλλαξε 2 φορές, και την τρίτη μου πρότειναν (μόνοι τους) να πάρω με πιστωτικό κάτι άλλο Βέβαια μιλάω για αξία προϊόντος κοντά στο 20ρικο 1
Katherine Δημοσ. 31 Μαΐου 2018 Μέλος Δημοσ. 31 Μαΐου 2018 Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Ελπίζω έστω να μου την αντικαταστήσουν, αν και δεν έχω εμπιστοσύνη.
MikeJ Δημοσ. 31 Μαΐου 2018 Δημοσ. 31 Μαΐου 2018 Το κουτί δεν είσαι υποχρεωμένος να το κρατάς πάντως. Την απόδειξη χρειάζεσαι. Το προϊόν εφόσον είναι εντός εγγύησης , δεν έχει καμία σημασία αν στο έχουν αλλάξει ή επιδιορθώσει ήδη μια ή δέκα φορές. Απλά η εγγύηση σε αρκετές εταιρείες ισχύει με βάση την ημερομηνία αγοράς του αρχικού προϊόντος πχ στην Apple αν αγοράσεις ένα iphone (που έχει 1 χρόνο εγγύηση) και σου χαλάσει μετά από 8 μήνες , το νέο που θα σου δώσουν θα έχει 4 μήνες εγγύηση , ενώ αν χαλούσε με υπόλοιπο κάτω από 3 μήνες θα σου έδιναν minimum 3. Πάντως αυτό που αναφέρεις είναι στα όρια του επικίνδυνου και θα ήταν καλό να είχες βγάλει φωτογραφίες ή και βίντεο μόλις είχε συμβεί καθώς φτάνει σε safety issue και δεν μιλάμε απλά για αντικατάσταση ή επιδιόρθωση που είναι το ελάχιστο.
Katherine Δημοσ. 31 Μαΐου 2018 Μέλος Δημοσ. 31 Μαΐου 2018 Καλησπέρα. Δεν ήταν εφικτό να βγάλω φωτογραφίες ή βίντεο γιατί ήταν τεράστιο το σοκ και απλά κοιτούσα μέχρι να σβήσει η φωτιά. Τώρα άμα το δει κάποιος διακρίνει μόνο μια τρύπα στο καλώδιο και τίποτε άλλο. Μόλις τώρα, Katherine είπε Καλησπέρα. Δεν ήταν εφικτό να βγάλω φωτογραφίες ή βίντεο γιατί ήταν τεράστιο το σοκ και απλά κοιτούσα μέχρι να σβήσει η φωτιά. Τώρα άμα το δει κάποιος διακρίνει μόνο μια τρύπα στο καλώδιο και τίποτε άλλο. Δεν έχω την απόδειξη γιατί τη δεύτερη δε την πλήρωσα και η συμφωνία έγινε τηλεφωνικώς
MikeJ Δημοσ. 31 Μαΐου 2018 Δημοσ. 31 Μαΐου 2018 Ναι για την συσκευή αντικατάστασης δεν παίρνεις απόδειξη, την αρχική όμως απόδειξη της πρώτης πρέσας ;
Katherine Δημοσ. 31 Μαΐου 2018 Μέλος Δημοσ. 31 Μαΐου 2018 1 ώρα πριν, Katherine είπε Δεν την έχω γιατι τους την είχα στείλει μαζί με τη πρώτη ελαττωματική πρέσα και δε μου την έστειλαν πίσω
txcellas Δημοσ. 31 Μαΐου 2018 Δημοσ. 31 Μαΐου 2018 1 ώρα πριν, Katherine είπε Δεν την έχω γιατι τους την είχα στείλει μαζί με τη πρώτη ελαττωματική πρέσα και δε μου την έστειλαν πίσω Αυτό ίσως είναι πρόβλημα. Τώρα περιμένεις στον επαγγελματισμό τους! Πηρα προϊόν με εγγυηση από κοτσωβολο και πριν λίγο καιρό έκανα την 3τη αλλαγή λόγο μη καλής λειτουργίας του. (Μπλέντερ) Γκρινιαξαν λίγο αλλά βασίστηκα στην απόδειξη και στην ασφάλεια που είχα κάνει όποτε και εξυπηρέτηθηκα! 1
papoys1 Δημοσ. 31 Μαΐου 2018 Δημοσ. 31 Μαΐου 2018 4 ώρες πριν, Katherine είπε Καλησπέρα. Από ένα σάιτ στο ίντερνετ είχα αγοράσει μια πρέσα μαλλιών η οποία μέσα σε ένα μήνα χάλασε, σταμάτησε να ανάβει στα καλά καθούμενα. Τους τηλεφώνησα, την επέστρεψα με δική τους χρέωση και μου την αντικατέστησαν με μια άλλη. Η νέα πρέσα, μετά από 8 μήνες, κι ενώ τη χρησιμοποιούσα, έσκασε στα χέρια μου. Δλδ από το καλώδιο βγήκε φωτιά και καπνός. Να σημειώσω ότι δε τη χρησιμοποιούσα πολύ. Τους τηλεφώνησα, τους ανέλυσα το πρόβλημα κι ότι ήταν η δεύτερη που χαλάσει (και μάλιστα αυτό που συνέβη ήταν επικίνδυνο) κι ότι δε τη χρησιμοποίησα πολλές φορές (αυτό αν θέλουν το πιστεύουν γιατί δεν έχω αποδείξεις για αυτό) και με ρώτησε ο κύριος στο τηλέφωνο "Μα καλά τι κάνεις και χαλάνε;" και του είπα ότι μόνο τα μαλλιά μου ίσιωνα. Ήταν γενικά επικριτικό το ύφος του και μου είπε ότι δε τους έχει ξανασυμβεί αυτό. Θα τη στείλω πίσω φυσικά αλλά δεν έχω το κουτί, αλλά δε νομίζω να χρειαστεί γιατί δε σηκώνει επιδιόρθωση μιας και το καλώδιο έχει τρύπα και λογικά όλο το εργαλείο έχει καεί. Τι μπορώ να κάνω για να πάρω τα λεφτά μου πίσω; Αισθάνομαι ότι δε θα βγάλω άκρη. Το καλώδιο όπως προείπα έχει τρύπα και μπορούν να πουν κάλλιστα ότι το έκανα εγώ. Σας ευχαριστώ Παιδιά κινέζικες συσκευές με αντίσταση γενικά να τις αποφεύγετε. Για λόγους οικονομίας χρησιμοποιούν πολύ λεπτά καλώδια,για να λειτουργήσουν τραβάνε πολύ ρεύμα,υπερθερμαίνονται τα καλώδια και πολύ εύκολα μπορούν να πάρουν φωτιά. Το να καταστραφούν είναι το λιγότερο.Κάλιστα μπορεί κάποιος με τυχόν βραχυκύκλωμα να πάθει ηλεκτροπληξία. 3 1
thant Δημοσ. 1 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2018 5 ώρες πριν, papoys1 είπε Παιδιά κινέζικες συσκευές με αντίσταση γενικά να τις αποφεύγετε. Για λόγους οικονομίας χρησιμοποιούν πολύ λεπτά καλώδια,για να λειτουργήσουν τραβάνε πολύ ρεύμα,υπερθερμαίνονται τα καλώδια και πολύ εύκολα μπορούν να πάρουν φωτιά. Το να καταστραφούν είναι το λιγότερο.Κάλιστα μπορεί κάποιος με τυχόν βραχυκύκλωμα να πάθει ηλεκτροπληξία. Δεν έχεις άδικο... τι να πάρεις όμως; Αφου οτι κυκλοφορεί ειναι κινέζικο.
panossar95 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Και εγώ κάτι ψευτοακουστικα που είχα πάρει από κοτσω κάποτε μου τα άλλαζαν συνέχεια χωρίς πρόβλημα. Παίζει να τα είχα αλλάξει 5-6 φορές άνετα. Φευγαν τα προστατευτικά στα αυτιά. Για πσ ήταν μεγάλα. Τα αλλαζα με απόδειξη κανονικά, και μου έκανε εντύπωση που μου έδιναν καινούργια χωρίς να μου πουν κάτι. 10 ευρώ είχαν... Και εγγύηση στα καινούργια κανονικά, όσο αν τα αγόραζα για πρώτη φορά. 10 ώρες πριν, Katherine είπε Καλησπέρα. Από ένα σάιτ στο ίντερνετ είχα αγοράσει μια πρέσα μαλλιών η οποία μέσα σε ένα μήνα χάλασε, σταμάτησε να ανάβει στα καλά καθούμενα. Τους τηλεφώνησα, την επέστρεψα με δική τους χρέωση και μου την αντικατέστησαν με μια άλλη. Η νέα πρέσα, μετά από 8 μήνες, κι ενώ τη χρησιμοποιούσα, έσκασε στα χέρια μου. Δλδ από το καλώδιο βγήκε φωτιά και καπνός. Να σημειώσω ότι δε τη χρησιμοποιούσα πολύ. Τους τηλεφώνησα, τους ανέλυσα το πρόβλημα κι ότι ήταν η δεύτερη που χαλάσει (και μάλιστα αυτό που συνέβη ήταν επικίνδυνο) κι ότι δε τη χρησιμοποίησα πολλές φορές (αυτό αν θέλουν το πιστεύουν γιατί δεν έχω αποδείξεις για αυτό) και με ρώτησε ο κύριος στο τηλέφωνο "Μα καλά τι κάνεις και χαλάνε;" και του είπα ότι μόνο τα μαλλιά μου ίσιωνα. Ήταν γενικά επικριτικό το ύφος του και μου είπε ότι δε τους έχει ξανασυμβεί αυτό. Θα τη στείλω πίσω φυσικά αλλά δεν έχω το κουτί, αλλά δε νομίζω να χρειαστεί γιατί δε σηκώνει επιδιόρθωση μιας και το καλώδιο έχει τρύπα και λογικά όλο το εργαλείο έχει καεί. Τι μπορώ να κάνω για να πάρω τα λεφτά μου πίσω; Αισθάνομαι ότι δε θα βγάλω άκρη. Το καλώδιο όπως προείπα έχει τρύπα και μπορούν να πουν κάλλιστα ότι το έκανα εγώ. Σας ευχαριστώ Επίσης, δεν έχεις κάποιο email, επιβεβαίωσης αγοράς ή κάτι τέτοιο όταν τα είχες πάρει? Αν σου είχαν στείλει, και δεν το έχεις διαγράψει κάπου θα υπάρχει,εφόσον τα αγόρασες από το ίντερνετ θα μπορούσε να ισχύσει σαν εγγύηση φαντάζομαι, αφού δεν έχεις τη πρώτη. Επεξ/σία 1 Ιουνίου 2018 από panossar95
Katherine Δημοσ. 1 Ιουνίου 2018 Μέλος Δημοσ. 1 Ιουνίου 2018 Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις! Δεν έχω το email δυστυχώς... Όσο για τα κινέζικα προιοντα δεν έχετε άδικο, όμως μια φίλη μου που είχε αγοράσει πρέσα μαλλιών από τα jumbo πριν από 4-5 χρόνια, την έχει ακόμα κι έχει αποδειχτεί σκυλί μαύρο. Τη χρησιμοποιεί σχεδόν κάθε μέρα,την έχω χρησιμοποιήσει κι εγώ και δεν έχει πάθει τίποτα. Αυτές που πήρα εγώ τις χρησιμοποίησα ελάχιστα και χάλασαν. Α... άμα δε σε θέλει όμως... Αφού κάηκε η πρέσα, αγόρασα μια άλλη Singer. Γράφει ότι η θερμοκρασία της είναι 220 βαθμοί. Χθες την άνοιξα που τη χρειάστηκα και πήγα να ισιώσω τα μαλλιά μου και κατάλαβα ότι δεν είναι 220 οι βαθμοί της μιας και δεν έκανε τίποτα στα μαλλιά μου και κατέληξα σαν τον Σίμπα από το lion king. Τίποτα, μηδέν απόδοση. Τους πήρα τηλέφωνο. Μου είπαν ότι είναι είδος προσωπικής χρήσης και δυστυχώς από τη στιγμή που το χρησιμοποίησα, δεν γίνεται να το επιστρέψω. Και της λέω της κυρίας ότι άμα δε το βάλω στα μαλλιά μου πως θα καταλάβω αν μου κάνει; Και μου λέει ότι δε μπορεί να γίνει κάτι, κι ότι αν δε καίει αρκετά μπορούμε να το στείλουμε στη Singer με δικά μου έξοδα αποστολής γιατί μπορεί να έχει κάποιο πρόβλημα. Είπα ευχαριστώ κι έκλεισα
AristidisZ Δημοσ. 1 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2018 Συμπέρασμα: δεν ισιώνεις μαλλί και ησυχάζεις 1
Katherine Δημοσ. 1 Ιουνίου 2018 Μέλος Δημοσ. 1 Ιουνίου 2018 Χαχαχαχα σωστός! Και να ξερες πόσο μου πάει το ίσιο
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα