Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μόλις χτες, έκανα μια παραγγελία από το ίντερνετ που είχε hardware για pc και η τιμή ήταν περίπου συνολικά 350€. Επειδή όμως έγινε κάτι απρόσμενο και απρόβλεπτο(προσωπικοί λόγοι) ήθελα να ρωτήσω αν υπήρχε τρόπος να "ακυρώσω" την παραγγελία ή αν δεν γίνεται αυτό, γίνεται να μην την παραλάβω από την μεταφορική;

Θα μου ήταν αρκετά χρήσιμη η άποψή σας.

Ευχαριστώ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κατ'αρχήν το ευκολότερο όλων, είναι ή να στείλεις ένα mail και αναφέροντας τον αριθμό παραγγελίας να ζητήσεις την ακύρωσή της, ή απλά να κάνεις το ίδιο μέσω τηλεφώνου. Έτσι θα είσαι εντάξει απέναντι στο κατάστημα που θα γλιτώσει τη φασαρία αλλά και τα έξοδα μεταφοράς. 

Επεξ/σία από kostasSTi
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, kostasSTi είπε

Κατ'αρχήν το ευκολότερο όλων, είναι ή να στείλεις ένα mail και αναφέροντας τον αριθμό παραγγελίας να ζητήσεις την ακύρωσή της, ή απλά να κάνεις το ίδιο μέσω τηλεφώνου. Έτσι θα είσαι εντάξει απέναντι στο κατάστημα που θα γλιτώσει τη φασαρία αλλά και τα έξοδα μεταφοράς. 

Ναι το ξέρω απλά πιστεύω πως δεν γίνεται γιατί την παραγγελία την έκανα χτες το μεσημέρι και νομίζω πως βάσει νόμου μετά από μία μέρα σχεδόν δεν είναι πιθανό να συμβεί αυτό. Ευχαριστώ για την απάντησή σου.

Δημοσ.

Ξεκινάμε από το γεγονός ότι είναι Σαββατοκύριακο. Λογικά δεν έχει προχωρήσει η παραγγελία σου. Σου ήρθε mail επιβεβαίωσης; Δε μπορείς μέσω αυτού να δεις την κατάσταση της παραγγελίας; Όπως και να'χει (αν και δεν έχω υπ'όψιν το νόμο στον οποίο αναφέρεσαι) δε σε υποχρεώνει κανείς να την πάρεις. Μπορείς απλώς να την ακυρώσεις και τελείωσε! Για μένα αύριο πρωί, κάνε ένα τηλέφωνο στο κατάστημα και ζήτα απλώς την ακύρωση. 

  • Thanks 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, kostasSTi είπε

Ξεκινάμε από το γεγονός ότι είναι Σαββατοκύριακο. Λογικά δεν έχει προχωρήσει η παραγγελία σου. Σου ήρθε mail επιβεβαίωσης; Δε μπορείς μέσω αυτού να δεις την κατάσταση της παραγγελίας; Όπως και να'χει (αν και δεν έχω υπ'όψιν το νόμο στον οποίο αναφέρεσαι) δε σε υποχρεώνει κανείς να την πάρεις. Μπορείς απλώς να την ακυρώσεις και τελείωσε! Για μένα αύριο πρωί, κάνε ένα τηλέφωνο στο κατάστημα και ζήτα απλώς την ακύρωση. 

Οκ αυτό θα κάνω. Σε ευχαριστώ πολύ πάντως για τη βοήθεια😀

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, AkisTheGreat13 είπε

Οκ αυτό θα κάνω. Σε ευχαριστώ πολύ πάντως για τη βοήθεια😀

Να΄σαι καλά 😉

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, kostasSTi είπε

Να΄σαι καλά 😉

Συγγνώμη και πάλι αλλά προέκυψε ενα θεματάκι... 

 

Screenshot_2018-06-03-10-39-56-1.png

Μόλις ξαναμπηκα στο Gmail μου εμφανισε αυτό😕

Επεξ/σία από AkisTheGreat13
Δημοσ.

Ακόμα καλύτερα! Δεν είναι διαθέσιμα τα προϊόντα, οπότε προλαβαίνεις άνετα αύριο να ακυρώσεις!

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

10 λεπτά πριν, kostasSTi είπε

Ακόμα καλύτερα! Δεν είναι διαθέσιμα τα προϊόντα, οπότε προλαβαίνεις άνετα αύριο να ακυρώσεις!

 

Ειμαι τόσο ανίκανος και παλι ΣΥΓΓΝΏΜΗ... Ξέχασα κάτι...

 

 

 

 

Επεξ/σία από AkisTheGreat13
Δημοσ.

Σβήσε το τελευταίο μήνυμα, δε χρειάζεται να φαίνονται τα στοιχεία σου. 

 

Δε χρειάζεται να κάνεις κάτι περισσότερο από αυτό που σου είπα πιο πάνω. Κάνε μια ακύρωση αύριο και όλα καλά.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Τα παραπάνω είναι και τα τελευταία. Δεν μου έχουνε στείλει τίποτα άλλο. Αυτή τη φορά το ελεγξα καλά.

Οκ σε ευχαριστώ υπερβολικά και πάλι... Για την ακρίβεια δεν περίμενα τόση βοήθεια απο κάποιον😀

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...