Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γειά σας παιδιά! Έχω ενεργοποιήσει εδώ και 8 μήνες περίπου την υπηρεσία WiFi calling της Cosmote. Ήταν όλα καλά μέχρι τώρα. Δεν έχανα ούτε κλήση ούτε sms ποτέ. Σήμερα όμως μου είπε μια φίλη ότι προχθές με κάλεσε 5 φορές στο τηλέφωνο και χτυπούσε κανονικά αλλά εγώ δεν είχα κλήση!!! Ούτε καν σε sms δεν μου ήρθαν οι κλήσεις!!!!! Και σκέφτομαι μήπως φταίει κάτι σε αυτή την υπηρεσία της Cosmote και χάνω κλήσεις. Εσείς χάνετε κλήσεις και μηνύματα;; 

Να σημειωθεί πως στο σπίτι δεν έχω καθόλου σήμα κινητής και όλα γίνονται μέσω WiFi calling μόνο. Δεν μου έχει ξανατυχει να μου πουν ότι με καλέσανε αλλά να μη μου έχει έρθει κάτι. 

  • 5 μήνες μετά...
Δημοσ.
Στις 12/6/2018 στις 4:33 ΜΜ, lek88 είπε

Γειά σας παιδιά! Έχω ενεργοποιήσει εδώ και 8 μήνες περίπου την υπηρεσία WiFi calling της Cosmote. Ήταν όλα καλά μέχρι τώρα. Δεν έχανα ούτε κλήση ούτε sms ποτέ. Σήμερα όμως μου είπε μια φίλη ότι προχθές με κάλεσε 5 φορές στο τηλέφωνο και χτυπούσε κανονικά αλλά εγώ δεν είχα κλήση!!! Ούτε καν σε sms δεν μου ήρθαν οι κλήσεις!!!!! Και σκέφτομαι μήπως φταίει κάτι σε αυτή την υπηρεσία της Cosmote και χάνω κλήσεις. Εσείς χάνετε κλήσεις και μηνύματα;; 

Να σημειωθεί πως στο σπίτι δεν έχω καθόλου σήμα κινητής και όλα γίνονται μέσω WiFi calling μόνο. Δεν μου έχει ξανατυχει να μου πουν ότι με καλέσανε αλλά να μη μου έχει έρθει κάτι. 

Είμαι κάτοχος s9 plus ενεργοποίησα την υπηρεσία αλλά δε βρίσκω τη ρύθμιση στο κινητό μου. Μήπως μπορείς να με βοηθήσεις; 

Δημοσ.
Στις 14/11/2018 στις 3:26 ΠΜ, SpiromaN είπε

Είμαι κάτοχος s9 plus ενεργοποίησα την υπηρεσία αλλά δε βρίσκω τη ρύθμιση στο κινητό μου. Μήπως μπορείς να με βοηθήσεις; 

Την ενεροποιησες μέσω SMS, έτσι; περιμένεις απάντηση ότι ενεργοποιηθηκε και μετά απλά κάνεις μια επανεκκίνηση στην συσκευή. Δεν ρυθμίζεις κάτι εσύ. 

Επίσης πρέπει να έχεις κάνει update στην τελευταία διαθέσιμη ενημέρωση λογισμικού. 

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, lek88 είπε

Την ενεροποιησες μέσω SMS, έτσι; περιμένεις απάντηση ότι ενεργοποιηθηκε και μετά απλά κάνεις μια επανεκκίνηση στην συσκευή. Δεν ρυθμίζεις κάτι εσύ. 

Επίσης πρέπει να έχεις κάνει update στην τελευταία διαθέσιμη ενημέρωση λογισμικού. 

Το είχα ενεργοποιήσει παλιά που είχα το s7edge. Τώρα που έστειλα sms μου λέει αυτή η υπηρεσία έχει ενεργοποιηθεί για αυτό τον αριθμό. Τσέκαρα τα updates και μου λέει τα έχω κάνει όλα. Παίζει ρόλο ότι είναι αγορασμένο από Vodafone;

Επεξ/σία από SpiromaN

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...