Da1Li5oS Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα. Αγόρασα ενα προϊόν απο visionstudio το οποίο παρουσίασε βλάβη μετα απο κάποιους μήνες. Όντας εντος εγγύησης το έστειλα πίσω και αυτοί με τη σειρα τους το απέστειλαν στην εταιρία για επισκευή. Σήμερα επικοινώνησαν μαζί μου και με ενημέρωσαν οτι η εταιρία μου δίνει το δικαίωμα να πάρω κάτι άλλο σε αυτά τα λεφτά. Συγκεκριμένα μου είπαν πως έχω πιστωτικό την αξία του προϊόντος να πάρω οτιδήποτε θέλω. Μήπως έχω το δικαίωμα επιστροφής χρημάτων; Γιατί δε βρίσκω κάτι αξιόλογο και σε καλη τιμή. Επεξ/σία 14 Ιουνίου 2018 από Da1Li5oS Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
overpower Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 Προφανως και μπορεις να ζητησεις τα χρηματα σου πισω. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Da1Li5oS Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 Μόλις τώρα, overpower είπε Προφανως και μπορεις να ζητησεις τα χρηματα σου πισω. Σίγουρα αδερφε; Γιατί ο υπάλληλος μου λέει εχεις πιστωτικό να πάρεις οτι θες σε αυτή την τιμη. Ενα ποντίκι της gskill είχα αγοράσει τοτε. Αμα μου που οτι δε γίνεται; Να επικοινώνησε με gskill; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vagos789 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 https://europa.eu/youreurope/promo-consumers/docs/flyers/flyer_el.pdf 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Da1Li5oS Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 7 λεπτά πριν, vagos789 είπε https://europa.eu/youreurope/promo-consumers/docs/flyers/flyer_el.pdf Οποτε αν με πει <<μα μου>> αύριο να τον πω οτι είναι στα δικαιώματα του καταναλωτή η επιστροφή των χρημάτων που πλήρωσε για την αγορά του προϊόντος; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
29gk Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 Δε χρειαζονται πολλα λογια κι εξηγησεις. Απο τη στιγμη που δεχονται την εγγυηση, τους λες - την αληθεια αλλωστε - οτι "κοιταξτε παιδια, σας ευχαριστω αλλα δεν εχετε κατι που να με καλυπτει και θα ηθελα επιστροφη χρηματων, ετσι ωστε να καλυφθω με αγορα απο αλλο καταστημα". Ουτε στεναχωρεις κανενα, δικαιωμα σου ειναι οπως επισης και το καταστημα θα κλεισει ανετα κι ευκολα τη καρτελλα του συγκεκριμενου προβληματος. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Da1Li5oS Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) 18 λεπτά πριν, 29gk είπε Δε χρειαζονται πολλα λογια κι εξηγησεις. Απο τη στιγμη που δεχονται την εγγυηση, τους λες - την αληθεια αλλωστε - οτι "κοιταξτε παιδια, σας ευχαριστω αλλα δεν εχετε κατι που να με καλυπτει και θα ηθελα επιστροφη χρηματων, ετσι ωστε να καλυφθω με αγορα απο αλλο καταστημα". Ουτε στεναχωρεις κανενα, δικαιωμα σου ειναι οπως επισης και το καταστημα θα κλεισει ανετα κι ευκολα τη καρτελλα του συγκεκριμενου προβληματος. Κοιτά επικοινωνησα μαζί τους πριν κάνα μισαωρο και τους είπα αυτό ακριβώς που λες και όντως δε βρήκα κάτι που να με καλύπτει, αλλά με είπε να πάρω αύριο για να μιλήσω με το service να με πουν αν είναι εφικτή η επιστροφή. Γι αυτό είμαι λίγο διστακτικός στον τροπο που θα με αντιμετωπίσουν. Σας ευχαριστώ ολους για τη βοήθεια. Επεξ/σία 14 Ιουνίου 2018 από Da1Li5oS Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
29gk Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 Φυσιολογικο ειναι, σε κανενα δεν αρεσει δηλαδη, να επιστρεφει χρηματα. Επισης αυτες οι αποφασεις συνηθιζεται να τις παιρνει ενας και μαλιστα οχι απλος υπαλληλος. Εσενα φυσικα δεν σε αφορα και επαναλαμβανεις το ιδιο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sraros Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 Πριν κάποια χρόνια είχε βγει το mediamarkt και διαφήμιζε ως αποκλειστικότητα ότι μπορείς να επιστρέψεις ένα προϊόν εντός 15 ημερών ακόμα και να μη σου κάνει όταν αυτό ήταν έτσι κι αλλιώς στα δικαιώματα του καταναλωτή! Είναι δυστυχώς ακόμη τακτική των περισσότερων εμπορικών καταστημάτων να αποφεύγουν αλλαγές και επιστροφές χρημάτων. Εφόσον δε σου πρότειναν επισκευή ή να στο αντικαταστήσουν, είτε για την κατασκευάστρια εταιρία ήταν ασύμφορη η επισκευή μαζί με τα μεταφορικά ή μπορεί να μην έχουν άλλο προϊόν σε απόθεμα στη visionstudio, είναι δικαίωμά σου και υποχρέωσή τους να σου επιστρέψουν τα λεφτά σου πίσω. Αν δε σου κάνει τπτ από αυτά που έχουν για να χρησιμοποιήσεις το πιστωτικό, χωρίς δεύτερη κουβέντα τα λεφτά πίσω! https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm Εδώ αναλυτικά τι ισχύει και έχει και υποστήριξη για μικροδιαφορές Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
txcellas Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 Ψάξε και κανα σχετικό νόμο, προεδρικό διάταγμα κλπ σε περίπτωση προβλήματος. Δεν νομίζω αν τους πεις ότι : μου το είπαν στο insomnia να πιάσει λ. Πήρα και 10 like.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
1988panos2171 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 Μίλα και με την gskill, δώσε το σειριακό σου και ρώτα τους τι παίζει. Παλαιότερα είχα θέμα με ένα ποντίκι της logitech, ήταν οριακά στο τέλος της εγγύησης και είχαν σταματήσει την παραγωγή του, μου δώσαν τον αντικαταστάτη του το οποίο μάλιστα σαν πιο καινούργιο ήταν και ανώτερο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fotia Δημοσ. 29 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 29 Ιουνίου 2018 H visionstudio θα γράφει κάπου τι γίνεται με αλλαγές και επιστροφές .Οροι συναλλαγών μαζί τους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα