Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα,

Δεν απαντάνε ουτε σε 2 εργάσιμες όπως αναγράφεται στο τυποποιημένο μήνυμα μετα την αποστολή αιτήματος.

Ειχα στείλει 3 αιτήματα μεσo της φόρμας επικοινωνίας. Στο 1 απάντησαν μετα απο 5 ημέρες και τους απάντησα άμεσα αλλά δεν έλαβα καμία απάντηση.

Τώρα περιμένω απάντηση για την υποτιθέμενη εγγύηση καλύτερης τιμής που διαφημίζουν αλλά εχουν ήδη περάσει 5 ημέρες και καμία απάντηση..

Πραγματικά μου φαίνεται απαράδεκτο μια εταιρεία σαν το public να μην μπορεί να ανταπεξέλθει αν όχι άμεσα τουλάχιστον εντός 2 εργάσιμων ημερών όπως υπόσχεται στα email της.

Επειδή αυτό δυστυχώς δείχνει εικόνα διάλυσης μήπως δεν πάνε καλά τα public ; Ρωτάω γιατι θα είναι ειλίκρινά πολύ κρίμα για τους εργαζόμενους

Επεξ/σία από Prof_Chaos
Δημοσ.
36 λεπτά πριν, Prof_Chaos είπε

Καλησπερα,

Δεν απαντάνε ουτε σε 2 εργάσιμες όπως αναγράφεται στο τυποποιημένο μήνυμα μετα την αποστολή αιτήματος.

Ειχα στείλει 3 αιτήματα μεσω της φόρμας επικοινωνίας. Στο 1 απάντησαν μετα απο 5 ημέρες και τους απάντησα άμεσα αλλά δεν έλαβα καμία απάντηση.

Τώρα περιμένω απάντηση για την υποτιθέμενη εγγύηση καλύτερης τιμής που διαφημίζουν αλλά εχουν ήδη περάσει 5 ημέρες και καμία απάντηση..

Πραγματικά μου φαίνεται απαράδεκτο μια εταιρεία σαν το public να μην μπορεί να ανταπεξέλθει αν όχι άμεσα τουλάχιστον εντός 2 εργάσιμων ημερών όπως υπόσχεται στα email της.

Επειδή αυτό δυστυχώς δείχνει εικόνα διάλυσης μήπως δεν πάνε καλά τα public ; Ρωτάω γιατι θα είναι ειλίκρινά πολύ κρίμα για τους εργαζόμενους

Μπα αν δεν πηγαιναν καλα εκει ειναι που θα απαντουσαν αστραπιαια προκειμενου να κρατησουν τις θεσεις τους......Μαλλον το αντιθετο λοιπον......

Δημοσ.

Κοιταξε για να μην απαντάνε είτε δεν τους ενδιαφέρει - δεν εχουν σωστή εκπαίδευση προσωπικό κτλ είτε είναι 1 άτομο που απανταει στα email πανελλαδικά. Δηλαδή η διοίκηση δεν προσλαμβάνει άτομα..

οπως και να χεί είτε πανε καλά είτε οχι η εικόνα διάλυσης παραμένει. 

Για να δουμε ακόμη περιμένω απο την Δευτέρα απάντηση για την εγγύηση καλύτερης τιμής ..

Δημοσ.

Επειδή δουλεύει η γυναίκα μου , καλά πάνε τα public , αλλά έχουν απολύσει σχεδόν το μισό προσωπικό και οι κακομοίρηδες που έχουν μείνει τρέχουν και δεν φτάνουν

Προφανώς και δεν σε απασχολεί ώς πελάτη (και καλά κάνεις) απλά είπα να σου λύσω την απορία

Δημοσ.

Εγώ θα έλεγα το αντίθετο...

Αν υπάρχει πραγματικό ενδιαφέρον για κάποια υπηρεσία ή προϊόν απλά παίρνω τηλέφωνο (αν δεν έχω χρόνο να περάσω από κατάστημα) και δεν αναμένω καμμία ηλεκτρονική απάντηση (γιατί δεν μπαίνω στον κόπο να γράφω εμαιλ κλπ). 

Το θεωρώ Ποιο λογικό. :)

 

Δημοσ.

Μάλλον τους έβαλες δύσκολα γι αυτό αργούν.

Εγώ έστειλα μέσω της φόρμας τους την Δευτέρα για να ρωτήσω αν γίνεται να φτιάξουν μία τιμή για ένα μεταχειρισμένο παιχνίδι που καινούριο έκανε πιο φθηνά, και μου απάντησαν μετά από σχεδόν 48 ώρες όπως έλεγε και στην αυτοματοποιημένη απάντηση.

Δημοσ.

Τι ασχολείστε με αυτούς μωρέ; Εφόσον δεν δίνουν στον πελάτη σημασία,προχωρήστε παρακάτω.

 

Αυτοί θα χάσουν τα ωραία €€€ σας. ;)

  • Like 1
Δημοσ.
17 ώρες πριν, kormos είπε

Εγώ θα έλεγα το αντίθετο...

Αν υπάρχει πραγματικό ενδιαφέρον για κάποια υπηρεσία ή προϊόν απλά παίρνω τηλέφωνο (αν δεν έχω χρόνο να περάσω από κατάστημα) και δεν αναμένω καμμία ηλεκτρονική απάντηση (γιατί δεν μπαίνω στον κόπο να γράφω εμαιλ κλπ). 

Το θεωρώ Ποιο λογικό. :)

Ναι αλλα οι απαντήσεις σε email ειναι αμεσα διαθέσιμες ανα πάσα στιγμή  και υπογράφονται. Πρεπει να τηρηθούν αλλιώς εκτίθενται αμεσα. Υπαρχει και η ηχογράφηση συνομιλιών αλλα ειναι μανίκι η πρόσβαση σε αυτές. 

  • Moderators
Δημοσ.

Επειδή έχω ένα σοβαρό θέμα με συσκευή που την έχω στείλει στο σέρβις και επικοινωνώ μαζί τους τόσο τηλεφωνικά όσο και με e-mail, παρατηρώ μία δυστοκία από μέρους τους να αφήσουν γραπτές απαντήσεις, ενώ τηλεφωνικά εξυπηρετούν αμέσως.

Παλαιότερα πάντως, σε εγγύηση χαμηλότερης τιμής μου είχαν απαντήσει κι εμένα μετά από 5 μέρες, οριακά πρόλαβα την προσφορά από το άλλο κατάστημα. 😕

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Μακιαβέλλι είπε

Ναι αλλα οι απαντήσεις σε email ειναι αμεσα διαθέσιμες ανα πάσα στιγμή  και υπογράφονται. Πρεπει να τηρηθούν αλλιώς εκτίθενται αμεσα. Υπαρχει και η ηχογράφηση συνομιλιών αλλα ειναι μανίκι η πρόσβαση σε αυτές. 

Είναι ποιό χρονοβόρο όμως να κάθεται κάποιος υπάλληλος να γράφει, από το να απαντάει σε τηλεφωνικές κλήσεις που πρακτικά είναι ποιό εύκολο.

Το αν ένα προιόν καλυφθεί ή όχι από εγγύηση (για να το έχεις γραπτώς, την αιτιολογία εννοώ) μπορείς να ζητάς αντίγραφο το οποίο μπορούν να σου δώσουν, μιας και η γνωμάτευση δίνεται από επίσημο σερβις και όχι απο τον μεταπωλητή :) 

Επιστρέφοντας στο θέμα δε θα διαφωνήσω στο γεγονός ότι όντως υπάρχει αυτή η καθυστέρηση ή "απαξίωση" σε σχέση με την τηλεφωνική κάλυψη που είναι ποιό άμεση...

*μην ξεχνάμε πως και τηλεφωνικά να μιλήσεις, αν "πάρεις" το όνομα του υπαλλήλου που μιλάς πάλι μπορείς να αποδείξεις το ανάποδο αν προκύψει κάτι στραβό...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 λεπτά πριν, kormos είπε

Είναι ποιό χρονοβόρο όμως να κάθεται κάποιος υπάλληλος να γράφει, από το να απαντάει σε τηλεφωνικές κλήσεις που πρακτικά είναι ποιό εύκολο.

Το αν ένα προιόν καλυφθεί ή όχι από εγγύηση (για να το έχεις γραπτώς, την αιτιολογία εννοώ) μπορείς να ζητάς αντίγραφο το οποίο μπορούν να σου δώσουν, μιας και η γνωμάτευση δίνεται από επίσημο σερβις και όχι απο τον μεταπωλητή :) 

Επιστρέφοντας στο θέμα δε θα διαφωνήσω στο γεγονός ότι όντως υπάρχει αυτή η καθυστέρηση ή "απαξίωση" σε σχέση με την τηλεφωνική κάλυψη που είναι ποιό άμεση...

*μην ξεχνάμε πως και τηλεφωνικά να μιλήσεις, αν "πάρεις" το όνομα του υπαλλήλου που μιλάς πάλι μπορείς να αποδείξεις το ανάποδο αν προκύψει κάτι στραβό...

Το e-shop ειχε βγαλει σε προσφορά στα 110+ την mp2368 κάπως ετσι της LG. Ωστόσο η e-shop προμηθεύεται lg οθόνες απο τα Βαλκάνια και η αντιπροσωπεία δεν τα αναλαμβάνει εδω. 

Συνεπώς ολοι οι συμμετέχοντες του φορουμ στείλανε e-mail για το αν ισχυει το zero pixels warranty και σε ολους απάντησαν θετικά. Σε άλλους το αρνηθηκαν, ενω σε αλλους το κάνανε λογω mail. 

Αν μπορείτε να μιλήσετε με email, προτίμηστε το.  

Επεξ/σία από Μακιαβέλλι
Δημοσ.
Στις 16/6/2018 στις 2:48 ΜΜ, Μακιαβέλλι είπε

Το e-shop ειχε βγαλει σε προσφορά στα 110+ την mp2368 κάπως ετσι της LG. Ωστόσο η e-shop προμηθεύεται lg οθόνες απο τα Βαλκάνια και η αντιπροσωπεία δεν τα αναλαμβάνει εδω. 

Συνεπώς ολοι οι συμμετέχοντες του φορουμ στείλανε e-mail για το αν ισχυει το zero pixels warranty και σε ολους απάντησαν θετικά. Σε άλλους το αρνηθηκαν, ενω σε αλλους το κάνανε λογω mail. 

Αν μπορείτε να μιλήσετε με email, προτίμηστε το.  

Αν και αναφέρεσαι για άλλη επιχείρηση, πως γίνεται να απάντησαν επιλεκτικά σε ένα ποσοστό Ναι και σε ένα Όχι όταν όπως λες ο προμηθευτής είναι ο ίδιος;

Δεν μπορώ να καταλάβω το παράδειγμα που δίνεις που αποσκοπεί και τι εννοεί...

Δημοσ.
1 ώρα πριν, kormos είπε

Αν και αναφέρεσαι για άλλη επιχείρηση, πως γίνεται να απάντησαν επιλεκτικά σε ένα ποσοστό Ναι και σε ένα Όχι όταν όπως λες ο προμηθευτής είναι ο ίδιος;

Δεν μπορώ να καταλάβω το παράδειγμα που δίνεις που αποσκοπεί και τι εννοεί...

Αρνηθηκαν την τηρηση του zero pixel warranty παλαιοτερα σε αγορες οθονων LG. Αργοτερα οταν πηγαν να ξαναρνηθουν οσοι ειχαν ειχαν στειλει e-mail δεν γινοταν να μην καλυφθουν, αφου ειχαν ηδη επικοινωνησει με το εμπορικο τμημα της εταιριας. 

Αποσκοπει στο να προτρεψει στον κοσμο να παρει επισημες γραπτες απαντησεις, ωστε να ειναι καλυμμενος.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...