Leuteris.V.2 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 Καλησπέρα στο φόρουμ. Στις 4/6 είχα ανοίξει dispute γιατί έπεσα θύμα απάτης ως αγοραστής, το οποίο έγινε escalated to a claim στις 6/6. Αρχικά έλεγε ότι είναι υπό αναθεώρηση από την paypal και ότι αν ο πωλητής δεν απαντήσει μέσα σε 10 μέρες δηλαδη μέχρι 16/6 θα κλείσει υπέρ μου. Σήμερα έληξε η προθεσμία και ξαφνικά βλέπω αυτό "A claims specialist is reviewing your case" και "We will contact you with any developments or if we require additional information from you by Jul 1, 2018 Γιατί το συνεχίζουν αφού δεν απάντησε? Δεν κατάλαβαν ότι με εξαπάτησε?
moutsa Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 Ποιος ήταν ο λόγος του dispute? Προφανώς το PayPal χρειάζεται επιπλέων χροιά για να κλείσει η υπόθεση ίσως να ;απάντησε και ο πωλητής. Μπες στην σελίδα του PayPal και δες τι σου γράφει.
Leuteris.V.2 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 Μέλος Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Ο λόγος είναι οτι δεν μου έστειλε το αντικείμενο (Item Not Received). Ο πωλητής και να θέλει δεν μπορεί να απαντήσει γιατί έτσι οπως τα έκανε παγιδεψε τον εαυτό του. Στο dispute έλεγε ότι πήγα και πήρα το αντικείμενο από το σπίτι του και τον πλήρωσα με paypal μέσα στο σπίτι του (Εδώ γέλασα πάρα πολύ)😂 Δηλαδη πήγα εγώ σπίτι του μεσα στη νύχτα το οποίο απέχει 5 ώρες από εδώ που μένω και δεν πλήρωσα με μετρητά αλλά με paypal. Οπότε ότι και να πει είναι κατά του. Δεν καταλαβαίνω γιατί θέλουν και άλλο χρόνο. Επεξ/σία 16 Ιουνίου 2018 από Leuteris.V.2
moutsa Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 Δεν θέλω να σε στεναχωρήσω αλλά αυτό που μόλις ανέφερες υπαρχει ως τρόπος αγοράς στο ebay. Δηλαδή αγοράζεις το προϊόν και πληρώνεις με paypal η μετρητά την ώρα που παραλαμβάνεις από την έδρα του πωλητή.
Leuteris.V.2 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 Μέλος Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Η αγορά από εδώ μέσα εγινε. Έχω την συνομιλία που στην αρχή έλεγε ότι τάχα θα το έστελνε, και μετά ειπε στην paypal ότι το πήρα από το σπίτι του. Επεξ/σία 16 Ιουνίου 2018 από Leuteris.V.2
ankarage Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Ειμαι περίεργος να δώ αν βρεις άκρη.Εγώ σε παρόμοια περίπτωση δεν βρήκα άκρη. Θα τους γράφεις τώρα συνέχεια και αυτοί θα σου απαντούν ότι στο είδος αυτό δεν γινεται dispute ή κάτι άλλο και καταλήγουν να σου στέλνουν ασχετες τυπικές απαντήσεις.Δυστυχώς το Paypal σε περιπτώσεις αμφισβήτησης δεν βοηθεί όπως άλλες εταιρίες (ebay κλπ). Τους παρακάλεσα να μου στειλει ο πωλητής το email που επιβεβαίωνε την πώληση που εγώ αμφισβητούσα και ακόμη το περιμένω! O χαρακτήρας του Paypal και ο ενδιάμεσος ρόλος του ειναι προς την πλευρά των πωλητών περισσότερο παρά των αγοραστών. Επεξ/σία 17 Ιουνίου 2018 από ankarage
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα