Fulgore Δημοσ. 22 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2018 Στις 19/6/2018 στις 9:28 ΜΜ, Πανος999 είπε Ρε παιδια, ειναι τοσες πολλες οι αρνητικες κριτικες για τα public.. Γιατι πατε κ την πατατε κ εσεις? Κ ειδικα με τοσο μεγαλα ποσα.. Γιατι δυστηχως οι αλυσιδες στις ελαχιστες φορες που βαζουν καποιες ψιλο αξιολογες προσφορες βολευουν αρκετο κοσμο και στον τροπο πληρωμης,και στα πολλα καταστηματα που εχουν σε ολη την Ελλαδα,και στα μεταφορικα(απο ενα ποσο και πανω δωρεαν)και σε επεκταση εγγυησης(και ας μην χρησιμοποιηθει ποτε καλυτερα)και σε εξαργυρωση των ποντων και παει λεγοντας. Ειναι αυτο που λεμε αναγκαιο κακο. Στις 19/6/2018 στις 5:45 ΜΜ, 29gk είπε Οι "αγορες του εξωτερικου" εχουν τα ιδια προβληματα ρευστοτητας με τα μαγαζακια στην Ελλαδα; Μηπως εχουν και το ιδιο μεγεθος πελατολογιου; Οικονομικων δεδομενων των πελατων τους; Καλα τα αναθεματα και οι γενικευσεις, αλλα να γνωριζουμε λιγο και το που βρισκομαστε. Και φυσικα, ο καθενας απο εμας, εχει πλεον την δυνατοτητα να αγοραζει απο οπου θελει. Με τα συν και τα κατα φυσικα. Το σχολιο το διαβασες καθολου ή οχι?Εστω λοιπον οτι ισχυει αυτο που λες για τις αργιες.Για ποιο λογο δεν ενημερωσαν τον πελατη την επομενη μερα(δηλαδη Δευτερα)για το θεμα της εγγυησης οτι εχει αλλαξει?Εχτες το μεσημερι του ηρθε επιβεβαιωση να παει να παρει μια τηλεοραση σε διαφορετικη τιμη απο αυτην που εριξε παραγγελια. Αυτο ειναι ή δεν ειναι παρανομο?Και ολα αυτα εν ετη μισα του 2018. Στις 19/6/2018 στις 3:52 ΜΜ, rudigarcia222 είπε Έκανα ονλαιν παραγγελία μια τηλεόραση Sony μεσημέρι Κυριακής. Κόστος 500 με δώρο 5τη εγγύηση. Όταν ήμουν στο καλάθι του σαιτ έδειχνε και την τβ και την επέκταση στην τιμή 500. Χθες μεσημέρι μου ήρθε επιβεβαίωση να περάσω να τη πάρω. Η εγγύηση χρεωθηκε επιπλεον. Επικοινώνησα μαζί τους και μου είπαν για λάθος κοστολόγηση και καθυστερημένη ανανέωση σελίδας. 1
rudigarcia222 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2018 Μέλος Δημοσ. 22 Ιουνίου 2018 αποσο το ψαξα σε διαφορα φορουμ αυτη η καραμελα με λαθος τιμολογηση ελειψη αποθεματος και αλλα τετοια εχει γινει πολλες φορες υποθετω γιαυτο τους μπαναρανε απο σκρουτζ
29gk Δημοσ. 23 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2018 Στις 22/6/2018 στις 3:39 ΜΜ, Fulgore είπε Το σχολιο το διαβασες καθολου ή οχι?Εστω λοιπον οτι ισχυει αυτο που λες για τις αργιες.Για ποιο λογο δεν ενημερωσαν τον πελατη την επομενη μερα(δηλαδη Δευτερα)για το θεμα της εγγυησης οτι εχει αλλαξει?Εχτες το μεσημερι του ηρθε επιβεβαιωση να παει να παρει μια τηλεοραση σε διαφορετικη τιμη απο αυτην που εριξε παραγγελια. Αυτο ειναι ή δεν ειναι παρανομο?Και ολα αυτα εν ετη μισα του 2018. Κανε τους μηνυση για να ξεχαρμανιασεις.....
k_w_t Δημοσ. 23 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2018 Στις 22/6/2018 στις 4:02 ΜΜ, rudigarcia222 είπε αποσο το ψαξα σε διαφορα φορουμ αυτη η καραμελα με λαθος τιμολογηση ελειψη αποθεματος και αλλα τετοια εχει γινει πολλες φορες υποθετω γιαυτο τους μπαναρανε απο σκρουτζ Οι μεγαλες εταιριες πχ Public,Πλαισιο κτλ φυγανε μονες τους απο το skroutz. Το skroutz για καθε κλικ επαιρνε καποιο ποσο ελαχιστο βεβαια αλλα βαση τον αριθμο των κλικ εβγαινε τεραστιο για αυτες...
Dwros85 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2018 Τα public δεν τα κρίνεις ούτε θετικά, ούτε αρνητικά. Εμπόρειο κάνουν. Δηλαδή τι περιμένεις με την κάθε αγορά να σου δίνουν και δώρα; Πρέπει μεν, αν δεν υπάρχει όμως συν δώρο ΔΕΝ πέρνεις. Ο υπάλληλος δεν μπορεί απο μόνος του να δώσει. Επίσης ότι πληρώνεις πέρνεις. Όσον αφορά το θέμα της εγγύησης που σε πιέζουν να πληρώσεις επιπλέον για πλήρη κάλυψη, μη κοιτάς τη μέση της όμορφης πωλήτριας ( να μη πούμε άλλα ) και πέσεις. Όχι βέβαια οτί είναι άχρηστη η επιπλέον εγγύηση. Μπορεί να μη χρειαστεί, αλλά καλό είναι να την έχεις. Επίσης υπάρχουν όροι μέσα που πρέπει να διαβάζονται. Δε γίνεται να πηγαίνεις κάθε μέρα και να απαιτείς καθαρισμό, αναβάθμιση κλπ... Λόγο εγγύησης. Η εγγύηση σημαίνει συγκεκριμένα πράγματα, όχι δέσμευση προσωπικού σου υπαλλήλου
djcat Δημοσ. 7 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2018 1 ώρα πριν, Dwros85 είπε Τα public δεν τα κρίνεις ούτε θετικά, ούτε αρνητικά. Εμπόρειο κάνουν. Δηλαδή τι περιμένεις με την κάθε αγορά να σου δίνουν και δώρα; Πρέπει μεν, αν δεν υπάρχει όμως συν δώρο ΔΕΝ πέρνεις. Ο υπάλληλος δεν μπορεί απο μόνος του να δώσει. Επίσης ότι πληρώνεις πέρνεις. Όσον αφορά το θέμα της εγγύησης που σε πιέζουν να πληρώσεις επιπλέον για πλήρη κάλυψη, μη κοιτάς τη μέση της όμορφης πωλήτριας ( να μη πούμε άλλα ) και πέσεις. Όχι βέβαια οτί είναι άχρηστη η επιπλέον εγγύηση. Μπορεί να μη χρειαστεί, αλλά καλό είναι να την έχεις. Επίσης υπάρχουν όροι μέσα που πρέπει να διαβάζονται. Δε γίνεται να πηγαίνεις κάθε μέρα και να απαιτείς καθαρισμό, αναβάθμιση κλπ... Λόγο εγγύησης. Η εγγύηση σημαίνει συγκεκριμένα πράγματα, όχι δέσμευση προσωπικού σου υπαλλήλου Οι εγγυήσεις είναι όπως και οι ασφάλειες. Τσάμπα λεφτά, μέχρι να τις χρειαστείς...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα