BIAGI Δημοσ. 21 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2018 Καλησπέρα σε όλους, Εδώ και κάποια χρόνια έχω μετακομίσει σε μια μονοκατοικία και χρειάζομαι απαραίτητα Ιντερνετ. Όταν είχα κάνει αίτηση για ίντερνετ και ήρθαν οι τεχνικοί του ΟΤΕ επειδή βρίσκομαι ψηλά μου είπαν πως θα χρειαζόταν να βάλω κολώνες εγώ. Αποφάσισα να δώσω κάποια χρήματα προκειμένου να καταφέρω να έχω ίντερνετ και τηλέφωνο οπότε μου είπαν να απευθυνθώ σε κάποιο τμήμα που κάνει μελέτες.Μετά απο πάρα πολύ καιρό τους ενόχλησα και πάλι δεν πήρα απάντηση. Τι μπορώ να κάνω σχετικά με αυτό? Επιπλέον αυτο που μου κάνει εντύπωση είναι οτι τα διπλανά σπίτια έχουν κανονικά ίντερνετ χωρίς να βάλουν επιπλέον στύλους. Έχουμε διαφορά περίπου 50 μέτρα. Αν γνωρίζει κάποιος να μου απαντήσει γιατί έχω φτάσει σε απόγνωση. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
jkoukos Δημοσ. 21 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Επειδή δεν τα γράφεις κατανοητά, καταλαβαίνω ότι στο δικό σου σπίτι δεν φθάνει το τηλεφωνικό δίκτυο αλλά σταματά πριν από σένα. Θα πρέπει να αποτανθείς στις τεχνικές υπηρεσίες του αστικού κέντρου που ανήκεις και να κάνεις αίτημα σύνδεσης στο δίκτυο. Και όχι δεν γίνεται μέσω τηλεφώνου. Θα έρθει κάποιος τεχνικός που θα μετρήσει τα μέτρα και θα δει τι άλλο χρειάζεται και λίγο αργότερα θα σου στείλουν επιστολή με το κόστος εργασιών για την σύνδεση. Δες πληροφορίες. Επεξ/σία 21 Ιουνίου 2018 από jkoukos
BIAGI Δημοσ. 21 Ιουνίου 2018 Μέλος Δημοσ. 21 Ιουνίου 2018 @jkoukos Είχε έρθει τεχνικός και δυστυχώς δεν μου είχαν στείλει καμία επιστολή με κόστος εργασιών. Θα μπορούσα με κάποιον τρόπο να πω στους τεχνικούς του οτε να τραβήξουν καλώδιο απο το διπλανό σπίτι που έχει ίντερνετ να το φέρουν στο δικό μου? Είναι εφικτό αυτό?
jkoukos Δημοσ. 21 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2018 Ανά 50 μέτρα θέλει κολόνα. Γιατί δεν πας πάλι στις τεχνικές υπηρεσίες να δεις που έχει κολλήσει το θέμα; Είχες κάνει τότε αίτηση για σύνδεση νέας γραμμής μέσω επέκτασης ακραίου δικτύου ή απλά μετά από επικοινωνία ήρθε κάποιος τεχνικός;
BIAGI Δημοσ. 21 Ιουνίου 2018 Μέλος Δημοσ. 21 Ιουνίου 2018 Αίτηση είχα κάνει και είχε έρθει εδώ κάποιος τεχνικός του οτε. Γενικά είμαι άσχετος με αυτά τα θέματα γιαυτό ρωτάω διότι πέρασε αρκετός καιρός κάποια απάντηση δεν πήρα και δεν ξέρω τι να κάνω.
jkoukos Δημοσ. 21 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2018 Όπως έγραψα, πας πάλι στις τεχνικές υπηρεσίες να δεις που έχει κολλήσει το θέμα.
NikosKallithea Δημοσ. 21 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2018 Εφόσον ηρθε τεχνικός αποκλείεται να μην πήρες απάντηση, κάτι έχεις χάσει. Πήγαινε στον ΟΤΕ να σου πουν ακριβώς τι έχει γίνει
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα