Προς το περιεχόμενο

Corsair: RMA διαδικασία και γνώμες


.Animus.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα στο αγαπητό forum, 

Θα "μπω κατευθείαν στο ψητό" με την ιστορία να ξεκινάει ως εξής. Πριν κανα μήνα περίπου ο υπολογιστής στα καλά του καθουμένου χωρίς ιδιαίτερη χρήση (browsing, Youtube, κτλπ) κάνει reboot και επανακινεί με μήνυμα από την Motherboard (Asus ROG VII Ranger z97: "Asus anti-surge was triggered to protect system from unstable power supply". Λέω εντάξει κάποια αυξομείωση τάσης θα έγινε όλα καλά. Κανω hard reset από το κουμπί του case επανέρχεται κανονικά στα Windows και μετά πάλι από λιγο πάλι τα ίδια. Με τα πολλά με τα λίγα αρχίζω να βγάζω καλώδια, checkάρω αν φταίνε τα sleeved extensions, βγάζω το τροφοτικό από το μπρίζα και όλα τα καλώδια από την μητρική και τα ξανατοποθετώ ένα-ένα. Ανοίγω ξανά το τροφοτικό, αφού τα έχω συνδέσει όλα και έχω checkarei ότι έχουν κουμπώσει σωστά και το PC ανοίγει μια χαρά και δουλεύει όπως πριν (σχεδον) για όλη την υπόλοιπη μέρα.

 Όλα καλά όλα ωραία για μερικές μέρες και επειδή ήταν και περίοδος εξεταστικής και δεν πολύ ασχολήθηκα με τίποτα βαριά παιχνίδια ή με το mini Hobby μου (3D Animation), το PC σε απλά πραγματάκια για διάβασμα και λίγο browsing δεν παρουσίαζε κάποια "αστάθεια" δεν έδωσα σημασία με παραιτέρω testing. Όμως, αρχίζοντας πριν μέρες να ζορίζω το PC με πιο βαριές εφαρμογές και λειτουργίες έγινε και πάλι το ίδιο φαινόμενο με το μήνυμα την Motherboard σχετικά με το Anti-Surge Support. Οπότε άρχισα πάλι τα γνωστά (βλ. παραπάνω), αλλά μιας και είχα περισσότερο χρόνο για testing παρατήρησα ότι οι τιμές των voltages που παρείχε το PSU στην Motherboard ήταν σχεδόν στα επιτρεπτά "όρια". Οι τιμές που "έλαβα"  από το monitoring με HWMonitor καθώς και από το ίδιο το BIOS Menu της μητρικής ήταν οι εξης:

3.3V Connection:  2.902 Volt (Idle) 

5V Connection:   4.800 Volt (Idle)

12V Connection: 11.880 Volt (Idle)

Τιμές που είναι στα όρια του επιτρεπτού από την Corsair (+/- 10%) από τις εικονιζόμενες.

Όταν άρχισα να τραίχω Cinebench, Heaven και τα γνωστά apps για stressing των parts του κουτιού, οι τιμές έπεσαν σε όλες τις συνδέσεις με την 5V να πέφτει και στα 4.5 Volt, η 12V Connection να φτάνει και εφτεί σε τιμές κοντά στα 11.5 Volt. Τιμές οι οποίες είναι κάτω από τα επιτρεπτά κατά των κατασκευαστή όρια και επειδή φοβούμενος μην προκαλέσω κάποια ζημιά στον υπολογιστή σταμάτησα αμεσως τα περαιτέρω testing, "επιλέγοντας" το τροφοδοτικό ως τον "κύριο απαίτιο" για τις συγκεκριμένες αστάθειες στην τροφοδοσία. 

Με τα πολλά και με τα λίγα άρχισε να προβαίνω, προ 3 ημερών σε επικοινωνία με το κατάστημα που είχα προμηθευτεί το τροφοτικό για να προβώ στην αντικαταστασή του, μιας και είναι εντός εγγύησης (5 χρόνια από την Corsair.) Για κακή μου τύχη το κατάστημα που είχα αγοράσει το τροφοδοτικό έχει κλείσε (EasyBuyWorld.gr), το οποίο μετά από μερικά τηλέφωνα έμαθα ότι έχει αλλάξει επωνυμία σε Overshop.gr

. Οπότε και ήρθα σε επικοινωνία μαζί τους άμεσα, η οποία μπορώ να πω γίνεται με βήματα χελώνας από την μεριά τους σχετικά με την απάντηση στο πρόβλημά μου και στην αντικατάσταση του προιόντος - περιμένω τελική απάντηση από το τμήμα επιστροφών (μετά από δεκάδες τηλέφωνα) με καταλητική ημερομηνία αύριο. Παράλληλα, επειδή δεν μπορούσα να μείνω με τα χέρια σταυρομένα καθώς χρειάζομαι τον σταθερό υπολογιστή όχι μόνο για απλή χρήση αλλά και για πιο βαριές εφαρμογές, κάτι που φοβάμαι να πω την αλήθεια, να δοκιμάσω να "τρέξω" μην προκαλέσω κάποια ζημιά σε άλλο part του Η/Υ.

 Έτσι, πριν 3 μέρες επικοινώνησα με το τμήμα Support της Corsair μέσo ticket, όπου τους ενημέρωσα για όλη την κατάσταση καθώς και τις ενέργειες που είχα προβεί όταν αντιμετώπισα αστάθειες με το Η/Υ μου. Η απάντηση που πήρα σήμερα το πρωί ήταν ο έχει γίνει δεκτή φόρμα RMA μου για αντικατάσταση του PSU μου (RM 850 Watt) με το αντίστοιχο που έχει η εταιρία διαθέσιμο την παρούσα χρονική στιγμή, δηλ. το RMx 800 Watt. (παρακάτω παραθέτω συνημένο αρχείο με την επίσημη απάντηση). 

Ολοκληρώνοντας, σήμερα μπόρεσα και πραγματοποίησα και επικοινωνία με εκπρόσωπο του τμήματος Support της Corsair μέσο live chat όπου είδε και ο ίδιος το προβλημά μου, κρίνοντας το τροφοτικό προβληματικό και ότι έχει γίνει η αποδεκτή η αντικατάστασή του με τον προκατοχό του. Η εταιρία μου ζητά τώρα να προβώ είτε σε αποστολή του δικού μου "προβληματικού" τροφοδοτικού στα κεντρικά τους στην Ολλανδία είτε να μου αποστείλλουν πρώτα τον "αντικαταστάτη" του τροφοδοτικού, αλλά με προ-χρέωση του λογαριασμό τραπέζης μου, πρωτού γίνει η αποστολή από μέρους τους, του ποσό που στοιχίζει το τροφοδοτικό. Και στις δύο περιπτώσεις τα έξοδα αποστολής του ελλατωματικού τροφοδοτικού μου χρεώνονται σε εμένα με το κόστος να είναι αρκετά υψηλό (> 30€ με ΕΛΤΑ)για αποστολή αντικειμένου περίπου 2 και κάτι κιλών μαζί με την συσκευασία και τα παρελκόμενα (Καλώδια, κτλπ). Όπως τους εξήγησα το να μείνω χωρίς υπολογιστή μέχρι να λάβουν το ελλατωματικό τροφοδοτικό, να το ξανα-τεστάρουν και έπειτα να αποστείλλουν την αντικατάστασή του θα πάρει περίπου 10 εργάσιμες το λιγότερο, απ'οσο μπορώ να υπολογίσω. 

Συγνώμη, για το παραπάνω σεντόνι αλλά άνοιξα το παρών θέμα για πάρω γνώμες και προηγούμενες "εμπειρίες" άλλων χρηστών του Insomnia σχετικά με την πολιτική επιστροφών της Corsair καθώς και ποια εκ των 2 επιλογών να προβώ εν τέλη. Φοβάμαι να πω την αλήθεια την προ-χρέωση του τραπεζικού μου λογαριασμού με το ποσό του "νέου" τροφοδοτικού, καθώς η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει από την εταιρεία μόλις παραλάβουν τα ελλατωματικό τροφοδοτικό στην έδρα τους και το κρίνουν άξιο αντικατάστασης. Τέλος, περιμένω και απάντηση από το Overshop σχετικά με τι μπορούν να κάνουν αυτοί για την αντικατάσταση του προιόντος. 

Συμφορουμιτές ζητώ πραγματικά τα "φώτα" σας στο παρών πρόβλημά μου καθώς ναι από την μία γνωρίζω ότι η Corsair αποτελεί παράδειγμα εταιρίας σε παρόμοια θέματα εξυπηρέτησης αλλά έχω βρει και μερικά παράπονα ακόμη και από χρήστες του Insomnia, με σχετικά ζητήματα αντικατάστασης ατνικειμένων από την Corsair. Με την ίδια να κρίνει αρχικά αιτήσεις RMA ως "Approved" (όπως στην περιπτωσή μου), με τους χρήστες να αποστέλλουν το ελλατωματικό αντικειμενό τους πρώτα στην εταιρεία (έχοντας χρεωθεί κόστος μεταφορικών) και εν τέλει η Corsair να μην κάνει δεκτή την αντικαταστάση τους όταν έχουν παραλλάβει το προιόν με λόγους ακύρωσης του τύπου: "To 1 εκ των 2 warranty stickers ήταν λίγο σκισμένο", κτλπ.

Παρακαλώ πείτε μου σε ποιες ενέργειες να προβώ για το προβλημά μου. Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

Corsair_RMA_Approved_Message.pdf

Corsair_RMA_Form_Approved.pdf

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα σου πω την δική μου "ιστορία" RMA με την corsair.

Cx430 πρόβλημα με noise fan,ανοίγω ticket και συνομιλώ με έναν εκπρόσωπο(usa αν δεν κάνω λάθος) μου αναφέρει ότι υπάρχουν 2 "τρόποι" το στέλνεις με δικα σου έξοδα ολλανδία(το ελένχουν) και σου στέλνουν άλλο με courier.Ο 2ος τρόπος είναι σου "παγώνουν" κάποιο χρηματικό ποσό (στην δική μου περίπτωση είχαν κρατήσει 50ε)..σου στέλνουν άλλο ΑΛΛΑ δεν το δίνεις επίτοπου το χαλασμένο πίσω,στην δική μου περίπτωση επειδή δεν ήθελα να πληρώσω μεταφορικά "άνοιξε ο εκπρόσωπος απο την corsair" στην DHL.. label επιστροφής αντικειμένου προπληρωμένο(μου το έστειλαν στο εμαιλ μου)πήγα  το εκτύπωσα.. το κόλλησα μπροστά/πάνω στο πακέτο στην υπεύθυνη της DHL(έγινε έλενχος περί τίνος πρόκειτε) και την επόμενη μέρα "ελευθέρωσαν"  τα χρήματα.

ΆΨΟΓΗ εκεί στην corsair,αυτό έγινε πριν περίπου 2 χρόνια..δεν γνωρίζω ΑΝ έχει αλλάξει κάτι τώρα.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ πολύ για την άμεση και κατατοπιστική απαντησή σου. Η εμπειρία αντικατάστασης που είχες φαντάζει εξαιρετική, αλλά με λίγο ψάξιμο στο net και ιδιαίτερα στο Reddit παρατήρησα ότι από την αλλαγή του Customer Support της Corsair το τελευταίο 8μηνο ότι πάνω από το 80% των περιπτώσεων RMA μένουν είτε αναπάντητα για αρκετό καιρό είτε η όλη διαδικασία αντικατάστασης "αναβάλλεται" για διαφόρους λόγους από την εταιρεία κάθε φορά. Πραγματικά δεν ξέρω τι να κάνω αλλά από την άλλη δεν μπορώ να μείνω και με τα χέρια σταυρωμένα σε ένα αντικείμενο το οποίο έχω πληρώσει αρκετά χρήματα και το οποίο σύμφωνα με την εταιρεία είναι ακόμη σε εγγύηση. Ευχαριστώ και πάλι για την απάντησή σου και θα προσπαθήσω να εκτελέσω την παραπάνω διαδικασία RMA που ακολούθησες εσύ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, .Animus. είπε

Ευχαριστώ πολύ για την άμεση και κατατοπιστική απαντησή σου. Η εμπειρία αντικατάστασης που είχες φαντάζει εξαιρετική, αλλά με λίγο ψάξιμο στο net και ιδιαίτερα στο Reddit παρατήρησα ότι από την αλλαγή του Customer Support της Corsair το τελευταίο 8μηνο ότι πάνω από το 80% των περιπτώσεων RMA μένουν είτε αναπάντητα για αρκετό καιρό είτε η όλη διαδικασία αντικατάστασης "αναβάλλεται" για διαφόρους λόγους από την εταιρεία κάθε φορά. Πραγματικά δεν ξέρω τι να κάνω αλλά από την άλλη δεν μπορώ να μείνω και με τα χέρια σταυρωμένα σε ένα αντικείμενο το οποίο έχω πληρώσει αρκετά χρήματα και το οποίο σύμφωνα με την εταιρεία είναι ακόμη σε εγγύηση. Ευχαριστώ και πάλι για την απάντησή σου και θα προσπαθήσω να εκτελέσω την παραπάνω διαδικασία RMA που ακολούθησες εσύ.

Mίλησε καλύτερα Live με κάποιον εκπρόσωπο(corsair)AN θυμάμαι καλά είχα μιλήσει μεσω Skype να "δεί" και να τρέξει το προβλημά σου..με μνμ στο ticket δεν θα βγάλεις άκρη & εμένα το ίδιο μου είχαν πεί,αλλά τους είχα αναφέρει ότι δεν έχω χρήματα για να το στείλω πίσω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ και πάλι για την άμεση απάντησή σου. Θα επικοινωνήσω μέσω live chat ξανά με κάποιο εκπρόσωπο εντός της μέρας. Ευχαριστώ και πάλι να' σαι καλά.

 

Υ.Γ.: Μόλις έχω νέα ενημερώνω το σχετικό thread.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Update: Μίλησε ξανά και ξανά με το Overshop.gr (το οποίο και έχει ίδιο ΑΜΦ με το EasybuyWorld.gr), οι οποίοι μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι στην περίπτωσή μου με το θέμα της εγγύησης καθώς νομικά ισχύει 2 χρόνια εγγύηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση και αν η εγγύηση του κατασκευαστή ξεπερνά το διάστημα αυτό τότε καλύπτεται εξ'ολοκλήρου από τον κατασκευαστή (Corsair). Οπότε και επικοινώνησα ξανά με το τμήμα εξυπηρέτησης μέσο live chat καθώς το Tech Support τμήμα στο τηλέφωνο που παρέχει για την επικοινωνία του, (δεν αντιστοιχεί σε συνδρομητή??), τουλάχιστον εγώ δεν μπόρεσα να έρθω σε τηλεφωνική επαφή. 

 Για να μην μακρυγορώ, ο εκπρόσωπος του Support στο live chat μου πρότεινε πάλι τις 2 παραπάνω μεθόδους RMA και ότι θα πρέπει να βιαστώ να κάνω κάποια ενέργεια καθώς "τρέχουν" σε χαμηλά αποθέματα στα τροφοδοτικά. (Κάτι το οποίο παρατηρώ ότι συμβαίνει σε πολλά άτομα στο Reddit και στο Forum της Corsair, που έχουν υλοποιήσει RMA διαδικασία με την μία είτε την άλλη επιλογή.) Δεν ξέρω πραγματικά "μένω με δεμένα τα πόδια" αυτή την στιγμή καθώς οι τιμές του τροφοδοτικού ειδικά στην 5V σύνδεση "ανεβοκατεβαίνουν" με την παραμικρή χρήση της CPU ενώ όταν γίνεται χρήση της πάνω απο 50%+ εκεί οι τιμές αγγίζουν πολύ κάτω από τα επιτρεπτά για τον κατασκευαστή νούμερα (+/-5%), όπως φαίνεται και παρακάτω σε τεστ που έτρεξα σήμερα το πρωί στο Aida 64 Extreme.

 

5V_Power_Loss_(Under_Stress).png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μετρήσεις θα βλέπεις στο Bios,ΑΝ υπάρχει άλλο psu(100% λειτουργικό) θα βγάλεις συμπέρασμα.ΙΣΩΣ και να μην έχει πρόβλημα το psu,ίσως να υπάρχει αλλού πρόβλημα(motherboard π.χ)

Επεξ/σία από coolerman
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...