Προς το περιεχόμενο

Ψυγείο Samsung πιάνει παγο


greekparot

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σε ψυγείο καταψύκτη αγορασμένο τον Ιανουάριο 2018 στο συρτάρι που βάζουμε τα φρούτα λαχανικά ο πάτος προς το μέρος που ακουμπά στην πλάτη του ψυγείου πιάνει πάγο με αποτέλεσμα να χαλάει τα φρούτα & λαχανικά. Μας το είχαν ρυθμίσει στο 1C θερμοκρασία.. δεν δώσαμε κ πολύ σημασία γιατί χειμώνα τα περισσότερα φρούτα λαχανικά τα είχαμε έξω όμως τώρα τον Ιούνιο λόγω ζέστης το καταλάβαμε. Ο πωλητής μας είπε να το βάλουμε στους 7C. Δεν λύθηκε το θέμα κ έστειλα email στην Samsung και σε λιγότερο από 24 ώρες απάντησαν. 1) να έχω τα τρόφιμα απευθείας μέσα στο συρτάρι χωρίς πλαστικές σακούλες κλπ, 2) ρύθμιση θερμοκρασίας στους 3C, 3) να βγάλω από την πρίζα την συσκευή για 12-24 ώρες να λιώσει ο πάγος παντού, 4) αν δεν λυθεί να τους ενημερώσω να στείλουν τεχνικό να το ελέγξει. Το 3. δεν το έκανα διότι που θα βάλουμε τα τρόφιμα τόσες ώρες. Άσε που στην κατάψυξη δεν έχει ίχνος παγου ούτε κ στα τοιχώματα της συντήρησης. Έβγαλα μόνο το συρτάρι έριξα νερό βρύσης για να φύγει το στρώμα πάγου κ το ξανά τοποθέτησα στεγνό μέσα. Αλλά σήμερα πάλι τα ίδια. Είναι το 2ο ψυγείο της Samsung που έχουμε στην οικογένεια διαφορετικό μοντέλο βέβαια γιαυτο κ το επέλεξα γιατί είμαστε ευχαριστημένοι αλλά τι φταίει δεν μπορώ να καταλάβω. Θα ενημερώσω την εταιρεία ότι δεν αποκαταστάθηκε η βλάβη να στείλουν ένα τεχνικό τουλάχιστον. Αν κάποιος έχει ξανά συναντήσει κάτι αντίστοιχο με το ψυγείο του ας μου πει.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, greekparot είπε

Σε ψυγείο καταψύκτη αγορασμένο τον Ιανουάριο 2018 στο συρτάρι που βάζουμε τα φρούτα λαχανικά ο πάτος προς το μέρος που ακουμπά στην πλάτη του ψυγείου πιάνει πάγο με αποτέλεσμα να χαλάει τα φρούτα & λαχανικά. Μας το είχαν ρυθμίσει στο 1C θερμοκρασία.. δεν δώσαμε κ πολύ σημασία γιατί χειμώνα τα περισσότερα φρούτα λαχανικά τα είχαμε έξω όμως τώρα τον Ιούνιο λόγω ζέστης το καταλάβαμε. Ο πωλητής μας είπε να το βάλουμε στους 7C. Δεν λύθηκε το θέμα κ έστειλα email στην Samsung και σε λιγότερο από 24 ώρες απάντησαν. 1) να έχω τα τρόφιμα απευθείας μέσα στο συρτάρι χωρίς πλαστικές σακούλες κλπ, 2) ρύθμιση θερμοκρασίας στους 3C, 3) να βγάλω από την πρίζα την συσκευή για 12-24 ώρες να λιώσει ο πάγος παντού, 4) αν δεν λυθεί να τους ενημερώσω να στείλουν τεχνικό να το ελέγξει. Το 3. δεν το έκανα διότι που θα βάλουμε τα τρόφιμα τόσες ώρες. Άσε που στην κατάψυξη δεν έχει ίχνος παγου ούτε κ στα τοιχώματα της συντήρησης. Έβγαλα μόνο το συρτάρι έριξα νερό βρύσης για να φύγει το στρώμα πάγου κ το ξανά τοποθέτησα στεγνό μέσα. Αλλά σήμερα πάλι τα ίδια. Είναι το 2ο ψυγείο της Samsung που έχουμε στην οικογένεια διαφορετικό μοντέλο βέβαια γιαυτο κ το επέλεξα γιατί είμαστε ευχαριστημένοι αλλά τι φταίει δεν μπορώ να καταλάβω. Θα ενημερώσω την εταιρεία ότι δεν αποκαταστάθηκε η βλάβη να στείλουν ένα τεχνικό τουλάχιστον. Αν κάποιος έχει ξανά συναντήσει κάτι αντίστοιχο με το ψυγείο του ας μου πει.. 

Καλό θα ήταν να κανεις αυτο που σου ειπαν πριν καλεσεις τεχνικο γτ αν ειναι ασκοπη η επισκεψη, μπορει να στην χρεωσουν. Το να ριξεις νερο, δεν εχει καμια μα καμια σχεση με το να κανεισ 24ωρη αποψυξη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...