Προς το περιεχόμενο
  • 0

πως να προσεγγισω τον μισθό μου..


eirini en

Ερώτηση

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δουλέυω σε μια εταιρία με ρούχα και έχω αναλάβει το fb και το instagram profil, κοινοποιήσεις.. μηνύματα,, προωθητικές ενέργειες κλπ.

Επίσης υποτίθεται ειμαι διαχειρίστρια του e-shop, καταχωρώ προϊόντα και γενικά ασχολούμαι με το περιεχόμενο του eshop(sliders) θα αναλάβω και το mail marketing και θα στέλνω 1-2 την εβδομάδα.

κάνω και πολλά άλλα στην εταιρία αλλά θα ήθελα μια γνώμη από κάποιον που τα κάνει αυτά και σαν εξωτερικός συνεργάτης.

Ευχαριστώ πολύ :)

Επεξ/σία από eirini en
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 απαντήσεις σε αυτή την ερώτηση

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 0
Επισκέπτης

Show them the data. Καταγράφεις αποτελεσματικότητα των ενεργειών που κάνεις κι αν μπορείς να αποδείξεις ότι έχεις συμβάλει να αυξηθούν οι πωλήσεις ζητάς αύξηση του μισθού, ή ακόμα και επαναδιαπραγμάτευση (δηλαδή πάνω από 30% αύξηση).

Από την στιγμή όμως που δουλεύεις σε μια επιχείρηση που χρησιμοποιούν ένα άτομο (δηλαδή εσένα) για εργασίες που λογικά ανήκουν σε διαφορετικά γνωστικά αντικείμενα, στην θέση σου δεν θα είχα και πολύ μεγάλες προσδοκίες.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 0

Ενας νωστός μου έπερνε 0,50€ ανα ποστ που έκανε (2-3 ποστ την μέρα). Ένας άλλος που είχε αναλάβει ενα πιο ολοκληρωμένο πόστο (έκανε πόστ, απαντούσε σε μηνύματα κτλ) έπερνε γύρω στα 300€ τον μήνα.

 

Γενικά δες πόση ώρα καταναλώνεις κάθε μέρα για αυτές τις εργασίες; Αν τρώς γυρω στις 2-3 ώρες την μέρα, 5 μέρες την βδομάδα, σε παίρνει να ζητήσεις τα χρήματα του part time (260€ -300€).

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 0
20 ώρες πριν, eirini en είπε

Δουλέυω σε μια εταιρία με ρούχα και έχω αναλάβει ....

Δουλευεις ως τι σε αυτη την εταιρια; φουλ ωραριο - μισθο - ασφαλεια ;

γιατι και αυτα παιζουν ρολο, και αν εισαι με αλλη ιδιοτητα- θεση εκει πως σε βαλαν και για αυτα;

απο εκει και περα πρεπει να ορισεις το κοστος της δουλειας σου πχ ευρω / ωρα

για να εχεις ενα μπουσουλα

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 0

Δε μπορούμε να δώσουμε μια ξεκάθαρη απάντηση σε μια γενική ερώτηση. Σε περίπτωση που ήδη δουλεύεις στην εταιρία σε άλλο πόστο απο αυτο που προσλήφθηκες αρχικά τότε:

Δαπανάς προσωπικό χρόνο; Μαθαίνεις απο την ενασχόληση σου με αυτο που κάνεις; Πιστεύεις οτι στο μέλλον οι γνώσεις  θα σε βοηθήσουν σε μια αντίστοιχη θέση; Πόσο καιρό το κάνεις;

Γενικά οι εξωτερικοί (per bussiness model)  ειτε χρεώνουν εργατοώρες είτε αν project/εργασία. Εκει παιζει σημαντικό βαθμό τι προσφέρεις. Για παράδειγμα ο @elorant εδωσε ενα σημαντικό aspect που αφορά τι πρόσθετη αξία τους προσφέρει η εργασία που κάνεις.

Αλλο θα ήταν οτι τους εξοικονομείς χρήματα γιατι δεν πάνε σε εξωτερικό συνεργάτη ή εταιρία marketing. Μάζεψε τα strong points σου και σε καλό και χαρούμενο κλίμα ζήτα οτι παραπάνω πιστεύεις οτι χρειάζεσαι ή αξίζεις.

 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 0

Δεν ξεκαθαρίζεις τι είδους γνώμη θέλεις. Σχετικά με την αμοιβή που θα έπρεπε να ζητήσεις; Έχεις ήδη κάποιο μισθό και θα ήθελες να ζητήσεις extra χρήματα; 

Ένα είναι σίγουρο πάντως. Το βασικό σε αυτή τη θέση για να έχεις απαιτήσεις από τον εργοδότη σου είναι να μπορείς να αποδείξεις τις το κέρδος φέρνεις στην εταιρεία μέσα από τις ενέργειες που κάνεις. Πωλήσεις; Brand awareness; Στοχευμένη διαφήμιση; List builiding; Engagement;

Φαντάζομαι ότι ήδη χρησιμοποιείς google analytics και fb pixel στο e-shop που διαχειρίζεσαι. 

Αν φτιάχνεις από το μηδέν και γραφιστικό υλικό για τις διαφημίσεις και τα προϊόντα ακόμα καλύτερα (banners, videos, εξώφυλλα, καταλόγους κλπ). Αυτός ο χρόνος εργασίας είναι άσχετος με τις πωλήσεις (κανονικά).

Δώσε μας λίγες λεπτομέρειες παραπάνω αν θες συγκεκριμένες κατευθύνσεις.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 0
2 λεπτά πριν, elorant είπε

Τι είναι το fb pixel;

Eίναι εργαλείο στατιστικών στοιχείων για να μετράς την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεών που κάνεις στο fb. Kατανοείς τις ενέργειες που κάνουν οι επισκέπτες στο site σου για να προσεγγίσεις το κατάλληλο κοινό (σε επόμενες διαφημίσεις προφανώς).

Στην ουσία είναι είναι ένα κομμάτι κώδικα javascript που βάζεις στον κώδικα του site σου (σε όλες τις σελίδες μέσω header.php) για να παρακολουθείς κατά πόσο και πως αποδίδει μια διαφήμιση σου στο fb.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 0
3 λεπτά πριν, elorant είπε

Tracking δηλαδή για όσους δεν μπορούν να αναπτύξουν δικό τους κώδικα.

Ναι, αν και δεν έχω ιδέα πως θα μπορούσα -και αν γίνεται- να αναπτύξω δικό μου κώδικα για tracking σε fb ads. Δεν είμαι προγραμματιστής, απλά χρησιμοποιώ το εργαλείο.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.