Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Istros είπε
  Απόκρυψη περιεχομένων

 

Ένα απίστευτο παιχνιδι!Η συνέχεια του maniac mansion.δεν είναι τυχαίο ότι το συγκεκριμένο έχει αρκετούς θαυμαστές ανά τον κόσμο και κατέχει την πρώτη θέση στον κατάλογο των είκοσι καλύτερων παιχνιδιών περιπέτειας του Adventure Gamers.φυσικο και επόμενο να υπαρξει sequel.Οπως και πολλα sequel της σειρας kings quest της sierra.Τυχεροι εμείς που είχαμε τη χαρά να μεγαλώσουμε με αυτά τα παιχνίδια που δημιούργησε η μεγάλη τότε Lucas films.Ποιος μπορεί να ξεχάσειτο loom που έπαιζες με νοτες,τη σειρά the secret of the monkey island,Indiana Jones,grim fantango?Ωραια εποχή για gamers τώρα που δεν μας ένοιαζε τα FPS αλλά η πλοκη του παιχνιδιου.,εποχή που για να αλλάξεις οθόνη στο monkey island έπρεπε να αλλάξεις 2 δισκέτες 3.5 σε amiga 500 και να περιμενεις κάνα δυο λεπτά για να φορτωσει αλλά ποιον εννοιαζε?

δεν μας ένοιαζαν τα fps επειδή δεν υπήρχαν επιλογές. βλέπει με το ρομαντικό μάτι και ξεχνάς > τα καντήλια τα άπειρα άμα χάλαγε μια δισκέττα από το σετ, το τι τρομερή εντύπωση και μπαμ είχε κάνει το wolfenstein 3d και το quake (που ήταν το αντίστοιχο "με νοιάζουν τα γραφικά και τα fps).

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, yokki είπε

δεν μας ένοιαζαν τα fps επειδή δεν υπήρχαν επιλογές. βλέπει με το ρομαντικό μάτι και ξεχνάς > τα καντήλια τα άπειρα άμα χάλαγε μια δισκέττα από το σετ, το τι τρομερή εντύπωση και μπαμ είχε κάνει το wolfenstein 3d και το quake (που ήταν το αντίστοιχο "με νοιάζουν τα γραφικά και τα fps).

Σίγουρα κανένας δεν θα έλεγε όχι σε περισσότερα FPS ή καλύτερα γραφικά η ταχύτητα.ο πρώτος μου υπολογιστής δουλεύετε με μια κάρτα γραφικών CGA με κάποιες αποχρώσεις του κόκκινου.αν θυμάμαι καλά 16,μετα βγήκε η EGA με 36 χρώματα μετα πήγα σε Amiga 500 η απόλυτη παιχνιδομηχανή της εποχής.τα παρατράγουδα που αναφέρεις με τις δισκέτες υπήρχαν όπως υπάρχουν και τώρα με τα cd και τα διαφορα κλειδώματα και τα προβλήματα που έχουν δημιουργήσει κατά καιρούς.σιγουρα πάντως δεν μπορείς να συγκρίνεις έναν 8088 με TV tuner και κάρτα cga με τα σημερινά θηρία και την τεχνολογία που υπάρχει.θυμαμαι ένα amstrad 6128 έβαζα δισκέτα να φορτώσει το παιχνίδι και φορτωνε μετα από 5 λεπτά.τι να συγκρίνουμε?εγώ αναφέρομαι αποκλειστικά στο gameplay.τα παιχνίδια που υπήρχαν τότε δεν πρόκειται να ξαναβγουν στον τομέα του gameplay.Τι να πρωτοαναερω τη σειρά kings quest,space quest,Larry,monkey island,zork,loom,gods,double dragon,eye of the beholder,south n north,lemmings,rainbow island,prince of Persia,Bubble Bobble,turican,shinoby,1942,shadow of the beast,golden axe,super wonder boy, battle chess,ikari warriors?και χιλιάδες άλλα.οποιος έζησε αυτήν την εποχή σίγουρα δεν την αλλάζει για τη σημερινή.εγω προσωπικά ειμαι ευτυχής που έπαιξα αυτά τα παιχνίδια με τα ελεεινά γραφικά και δεν τ αλλάζω με τίποτα για τα σημερινα παιχνίδια.εαν έχεις παίξει loom,lemmings θα καταλάβεις ότι σ' ένα παιχνίδι δεν είναι μόνο τα γραφικά ,τα FPS,τα Hz στην οθόνη.

Το doom 3d όπως και το Wolfenstein 3D ήταν από τα πρώτα first person shooter και λογικό είναι τόσο η αποδοχή όσο και η εντύπωση που είχαν δημιουργήσει εκείνη την εποχή με το ψευδο 3d περιβάλλον.Δεν μπορείς συγκρίνεις τα γραφικά της εποχής με τα σημερινά δεδομένα ούτε το gameplay.Εκεινη την εποχή υπήρχαν τίτλοι και παιχνίδια που σε καθηλώναν με το gameplay τους για ώρες μπροστά στον υπολογιστή.Σημερα δυστυχώς εχουν μείνει κάποιες μεγάλες εταιρείες οι οποίες ακολουθούν την περπατημενη ώστε να βγάλουν κερδος.Μην παρεξηγήθω και σήμερα βγαίνουν φοβερά παιχνίδια με απίστευτα γραφικά αλλά προσωπικά θεωρώ ότι υστερούν στον τομέα της φαντασίας,χιούμορ,καινοτομίας,gameplay.Μακαρι στο μέλλον να δούμε καλύτερα παιχνιδια και δεν αναφέρομαι στα γραφικά που σίγουρα θα είναι καλύτερα.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Day of the Tentacle ιερό τέρας! Απο τα κορυφαία μαζι με Sam and Max hit the road, Indiana Jones and the fate of Atlantis, Full Throtle, Monkey Island, Grim Fandango, Siberia, Broken Sword κτλ.

Το Day of the Tentacle και το Full Throttle έχουν γίνει remastered σε HD από τους original makers, τα βρίσκεις το steam και αξίζουν κάθε σέντ.

Θυμάμαι όταν είμουνα πιτσιρίκος είχα κολλήσει στο Day of the Tentacle στο σημείο που πρέπει να μετακινήσεις το στρώμα του κρεβατιού για να τρομάξεις την γάτα...τότε δεν υπήρχαν walkthroughs (το ίντερνετ ακόμα δεν έιχε διαδοθεί) και μου πήρε πραγματικά ένα ολόκληρο μήνα μέχρι να το πετύχω...

Νοσταλγία δεν λές τίποτα

 

  • Like 4
Δημοσ.
9 ώρες πριν, Istros είπε

Σίγουρα κανένας δεν θα έλεγε όχι σε περισσότερα FPS ή καλύτερα γραφικά η ταχύτητα.ο πρώτος μου υπολογιστής δουλεύετε με μια κάρτα γραφικών CGA με κάποιες αποχρώσεις του κόκκινου.αν θυμάμαι καλά 16,μετα βγήκε η EGA με 36 χρώματα μετα πήγα σε Amiga 500 η απόλυτη παιχνιδομηχανή της εποχής.τα παρατράγουδα που αναφέρεις με τις δισκέτες υπήρχαν όπως υπάρχουν και τώρα με τα cd και τα διαφορα κλειδώματα και τα προβλήματα που έχουν δημιουργήσει κατά καιρούς.σιγουρα πάντως δεν μπορείς να συγκρίνεις έναν 8088 με TV tuner και κάρτα cga με τα σημερινά θηρία και την τεχνολογία που υπάρχει.θυμαμαι ένα amstrad 6128 έβαζα δισκέτα να φορτώσει το παιχνίδι και φορτωνε μετα από 5 λεπτά.τι να συγκρίνουμε?εγώ αναφέρομαι αποκλειστικά στο gameplay.τα παιχνίδια που υπήρχαν τότε δεν πρόκειται να ξαναβγουν στον τομέα του gameplay.Τι να πρωτοαναερω τη σειρά kings quest,space quest,Larry,monkey island,zork,loom,gods,double dragon,eye of the beholder,south n north,lemmings,rainbow island,prince of Persia,Bubble Bobble,turican,shinoby,1942,shadow of the beast,golden axe,super wonder boy, battle chess,ikari warriors?και χιλιάδες άλλα.οποιος έζησε αυτήν την εποχή σίγουρα δεν την αλλάζει για τη σημερινή.εγω προσωπικά ειμαι ευτυχής που έπαιξα αυτά τα παιχνίδια με τα ελεεινά γραφικά και δεν τ αλλάζω με τίποτα για τα σημερινα παιχνίδια.εαν έχεις παίξει loom,lemmings θα καταλάβεις ότι σ' ένα παιχνίδι δεν είναι μόνο τα γραφικά ,τα FPS,τα Hz στην οθόνη.

Το doom 3d όπως και το Wolfenstein 3D ήταν από τα πρώτα first person shooter και λογικό είναι τόσο η αποδοχή όσο και η εντύπωση που είχαν δημιουργήσει εκείνη την εποχή με το ψευδο 3d περιβάλλον.Δεν μπορείς συγκρίνεις τα γραφικά της εποχής με τα σημερινά δεδομένα ούτε το gameplay.Εκεινη την εποχή υπήρχαν τίτλοι και παιχνίδια που σε καθηλώναν με το gameplay τους για ώρες μπροστά στον υπολογιστή.Σημερα δυστυχώς εχουν μείνει κάποιες μεγάλες εταιρείες οι οποίες ακολουθούν την περπατημενη ώστε να βγάλουν κερδος.Μην παρεξηγήθω και σήμερα βγαίνουν φοβερά παιχνίδια με απίστευτα γραφικά αλλά προσωπικά θεωρώ ότι υστερούν στον τομέα της φαντασίας,χιούμορ,καινοτομίας,gameplay.Μακαρι στο μέλλον να δούμε καλύτερα παιχνιδια και δεν αναφέρομαι στα γραφικά που σίγουρα θα είναι καλύτερα.

Λες ένα αριθμό χ από παιχνίδια σε μια περίοδο χρόνου ψ. Αν κάνεις το ανάλογο και με τις πρόσφατες κυκλοφορίες σε χρονική περίοδο ψ θα δεις ότι και πάλι υπάρχουν χ παιχνίδια τα οποία έχουν τρομερό gameplay και κατατάσσονται στις παιχνιδάρες. Η διαφορά είναι ότι πλέον τα σκουπίδια games βγαίνουν με το τσουβάλι αφού είναι απείρως πιο εύκολη η διανομή και προώθηση τους σε σχέση με τότε (και τότε υπήρχαν σκουπίδια games *γκουχ* ΕΤ *γκουχ* απλώς θυμάσαι μόνο τα καλά).

Κάτι ανάλογο θα λένε και τα σημερινά παιδιά στο μέλλον για την παρούσα γενιά από παιχνίδια.
Το μάτι της νοσταλγίας διαστρεβλώνει αρκετά επειδή κυρίως συνδέεται με ανέμελες εποχές και αναμνήσεις. Και μην το πάρεις στραβά και εγώ παλιότερα τα είχα παίξει όλα μα όλα τα adventures (ιδίως της Lucasarts την οποία και συμπαθούσα πιο πολύ) αλλά τα remasters με το ζόρι πλέον.

Δημοσ.

Εάν θεωρείς ότι τα σημερινά παιχνίδια έχουν gameplay,φαντασία και πρωτοτυπία θα διαφωνήσω μαζί σου.Αντιγραφη του ενός από το άλλο και κακή μάλιστα σε ορισμένες φορες η αναβίωση παλιών παιχνιδιών με καινούργια γραφικά.τα σημερινά παιχνίδια τα παιζεις,τα τερματίσεις και τα ξεχνάς.που είναι ο εθισμός?μόνο τα FPS σου μένουν.εγω προσωπικά δύσκολα θα καθήσω να ξαναπαίξω το ίδιο παιχνίδι σήμερα.φανταζομαι και οι περισσότεροι.καμια σχέση με νοσταλγία.πες μου ένα παιχνίδι που έπαιξες πέρυσι και που θα το ξαναπαίζες φέτος.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Istros είπε

Εάν θεωρείς ότι τα σημερινά παιχνίδια έχουν gameplay,φαντασία και πρωτοτυπία θα διαφωνήσω μαζί σου.Αντιγραφη του ενός από το άλλο και κακή μάλιστα σε ορισμένες φορες η αναβίωση παλιών παιχνιδιών με καινούργια γραφικά.τα σημερινά παιχνίδια τα παιζεις,τα τερματίσεις και τα ξεχνάς.που είναι ο εθισμός?μόνο τα FPS σου μένουν.εγω προσωπικά δύσκολα θα καθήσω να ξαναπαίξω το ίδιο παιχνίδι σήμερα.φανταζομαι και οι περισσότεροι.καμια σχέση με νοσταλγία.πες μου ένα παιχνίδι που έπαιξες πέρυσι και που θα το ξαναπαίζες φέτος.

Witcher 3, GTA V (και άλλα, απλά αυτά είναι τα top για μένα)

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, chrisde είπε

Witcher 3, GTA V (και άλλα, απλά αυτά είναι τα top για μένα)

Και για μένα είναι φοβερά παιχνίδια και αν θες μπορώ να σου αναφέρω και άλλα,απλά αναφερομαι στο gameplay που υπήρχε τότε στα παιχνίδια και στη φαντασία και στο χιούμορ.Δεν υπήρχε τότε κάποια περπατημενη απλά έβγαιναν παιχνίδια τα οποίο δημιουργούσαν κατηγορία από μόνα τους.

Δημοσ.

Φυσικά και δεν υπήρχε πεπατημένη αφού τότε ξεκίνησε το videogaming. Φυσικά και σήμερα 30 χρόνια μετά θα έχουμε αναπόφευκτα επαναλήψεις και αντιγραφές. Παντού έτσι γίνεται, (κινηματογράφος, μουσική, λογοτεχνία κ.τ.λ.) είναι αυτονόητα αυτά. Δεν μπορείς να λες όμως ότι "τα σημερινά παιχνίδια τα παιζεις,τα τερματίσεις και τα ξεχνάς" ή ότι "δύσκολα θα καθήσω να ξαναπαίξω το ίδιο παιχνίδι σήμερα.φανταζομαι και οι περισσότεροι". Εγώ δεν έχω ξεχάσει τα δυο προηγούμενα που σου ανέφερα, όπως και πολλά άλλα και φυσικά τα ξαναπαίζω χαλαρά.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η αλήθεια με το θέμα της νοσταλγίας μάλλον είναι κάπου στη μέση.

Φυσικά και υπάρχουν εξαιρετικά games σήμερα (όπως άλλωστε σε κάθε εποχή).

Οι λόγοι όμως που οι παλαιότεροι εξ ημών, θεωρούμε πως τα games των δεκαετιών του '80 και του '90 υπερέχουν στο σύνολο, είναι κατά την κρίση μου δύο:

1) Η εμπορευματοποίηση της βιομηχανίας του gaming ήταν περιορισμένη εκείνη τη μακρινή εποχή. Οι developers ήταν (συνήθως) και κύριοι μέτοχοι των εταιριών που είχαν υπό την ευθύνη τους την ανάπτυξη των games. Αυτό έδινε μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων - αλλά και ελευθερία ρίσκου για ιδιαίτερα ρηξικέλευθες επιλογές (καινούριες genres, έλλειψη πίεσης για πολιτική ορθότητα) που σήμερα δε θα εγκρινονταν ποτέ από το διευθυντικό board . Το αποτελεσμα ήταν κάθε game εκτός από "προιόν προς κατανάλωση" να είναι, ίσως ακόμη περισσότερο από απλό προιόν, ένα έργο τέχνης, ένα δημιούργημα του developer. Οχι ένα μαζικό προϊόν. Η σημερινή εποχή εκτόξευσε τα κέρδη, αλλά σκότωσε τους developers αυτούς. Οι περισσότεροι εντάχθηκαν στο δυναμικό μεγαθήριων ως απλοί υπάλληλοι.

2) Ως συνέπεια του παραπάνω δεν υπήρχε σημαντική πίεση για την βιαστική ολοκλήρωση ενός game με πασαλείμματα. Επικρατούσε - όχι σε όλα τα game houses, αλλά στα περισσότερα - η λογική "when it's done". Σήμερα στην πολυεθνική η οποία έχει την ιδιοκτησία του software house, ο μέτοχος (κι ως εκ τούτου και ο CEO) ουρλιάζει για αυξημένα κέρδη...χθες! Πολύ λογικό να έχουμε λιγότερο ολοκληρωμένα games, day 0 patches, συνεχή updates - βοηθά και η ευκολία της τεχνολογίας σήμερα.

Επεξ/σία από DrFreeman
damn typos
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συμφωνώ με το πιο πάνω post του DrFreeman,καθώς και με κάποια απο αυτά που αναφέρθηκαν πιο πρίν,σίγουρα και τώρα βγαίνουν κάποια πολύ καλά παιχνίδια όμως πραγματικά "συγκριτικά" είναι πολύ λίγα αυτά που θα μας μείνουν,όπως Witcher και κάποια που αναφέρθηκαν,οι Διαφορές είναι μεγάλες σχετικά με τα παλιά διαμαντάκια κυρίως σε 2 τομείς: Πρώτα απο όλα στην καινοτομία και το οτι έβγαζαν παιχνίδια για να τα χαρείς και οχι για να προλάβουν Dead lines η να πιάσουν κάποια όρια που τους έβαλαν κάποιοι χαρτογιακάδες,κάποια παιχνίδια δεν είχαν πάει καλά εμπορικά όταν βγήκαν,όμως παρέμειναν δεκαετίες μετά ως αγαπημένα και κλασικά,γιατί φάνηκε η αξία τους στήν διάρκεια του χρόνου.

Επίσης για να είμαστε δίκαιοι θα πρέπει να συγκρίνουμε τα πράγματα με τα μέσα και τις δυνατότητες τις εποχής,δεν λέω για την ομάδα developers που και αυτό παίζει ρόλο μιάς και είναι σήμερα κάτι εκατοντάδες άτομα,ενώ τότε ήταν πολύ λίγοι και σε κάποιες περιπτώσεις μια χούφτα και λιγότεροι άνθρωποι,(δεν λέω για ακόμα παλιότερα σε εποχές Arcades που 2-3 άτομα έβγαζαν ολόκληρα παιχνίδια )! Τα παιχνίδια απο κάποιο σημείο και μετά (απο εποχές PS2) και έπειτα έβγαιναν κατά δεκάδες εως εκατοντάδες και υπήρχε τεράστιο shovel ware,με πολύ λίγα να ξεχωρίζουν σαν ποσοστό,κάτι ανάλογο συμβαίνει και τώρα σε κάποιο βαθμό,ενώ πιο παλιά έβγαιναν πολύ λίγα παιχνίδια,αλλά παρόλα αυτά ήταν πολύ καλά,σε ιδιαίτερα μεγάλο ποσοστό,ίσως βέβαια επειδή δεν είχαμε πολλές επιλογές τα αγαπήσαμε περισσότερο γιατί έπρεπε να ασχοληθούμε μαζί τους πολύ.

Θυμάμαι πως περιμέναμε Lucas Arts,Psygnosis, η Sierra κλπ να βγάλει νέο παιχνίδι :wub: αν λάβει κανείς όλα αυτά και ακόμα περισσότερα υπόψιν,που θέλει ώρα να το αναλύσουμε, θα δει οτι μάλλον δεν είναι απλά οι "ωραίες μας αναμνήσεις" που σίγουρα παίζουν σημαντικό ρόλο,αλλά πολλά παιχνίδια ήταν όντος διαμαντάκια,και ιδιαίτερα για την εποχή τους οπότε και πιστεύω,οτι άξια έχουν μείνει στήν μνήμη μας αλλά και στήν ιστορία του Gaming,είτε για την ιστορία τους,το χιούμορ,τα γραφικά,η τον τρόπο παιχνιδιου τούς,για πρωτοτυπίες που πρόσφεραν κλπ απο κάποια εποχή και μετά ένα τεράστιο ποσοστό παιχνιδιών έγιναν κλώνοι πιο παλιών Νο2,3,4,5 κλπ και καθαρά Remakes των παλαιότερων παιχνιδιών,πάλι καλά που υπάρχει και η ανεξάρτητη σκηνή που έδωσε κάποια ιδιαίτερα νέα παιχνίδια.

 

 

Επεξ/σία από ELMastas
  • Like 1
Δημοσ.

παιχνιδαρα το original. οπως και ο προκατοχος του το Maniac Mansion.

οποιος ειναι φανς των adventures και δεν τα εχει παιξει ακομη, να το κανει ασαπ.

Αναφορά σε κείμενο

Θυμάμαι όταν είμουνα πιτσιρίκος είχα κολλήσει στο Day of the Tentacle στο σημείο που πρέπει να μετακινήσεις το στρώμα του κρεβατιού για να τρομάξεις την γάτα...τότε δεν υπήρχαν walkthroughs (το ίντερνετ ακόμα δεν έιχε διαδοθεί) και μου πήρε πραγματικά ένα ολόκληρο μήνα μέχρι να το πετύχω...

διαολε, και εγω εκει ειχα κολησει. νομιζω την λυση την βρηκα στο cd του Τσουρινακη που ειχε δωσει καποτε το PCMaster , το οποιο μεσα ειχε σε txt αρχεια ολες τις λυσεις των adventures/rpgs της τοτε εποχης, οταν το ιντερνετ ηταν ακομη στα σπαργανα του. 

21 ώρες πριν, yokki είπε

δεν μας ένοιαζαν τα fps επειδή δεν υπήρχαν επιλογές. βλέπει με το ρομαντικό μάτι και ξεχνάς > τα καντήλια τα άπειρα άμα χάλαγε μια δισκέττα από το σετ, το τι τρομερή εντύπωση και μπαμ είχε κάνει το wolfenstein 3d και το quake (που ήταν το αντίστοιχο "με νοιάζουν τα γραφικά και τα fps).

θυμαμαι κατεβαινα τοτε την Στουρναρα, και σε μια βιτρινα απο τα μαγαζια που ηταν εκει,  υπηρχε μια οθονη που διαφημιζε τον 486 να τρεχει το Doom 2 σε high graphics. τι εποχες και εκεινες.

Στις 25/7/2018 στις 4:25 ΜΜ, Narayan είπε

Ετοιμαστείτε για μυνήσεις από την Disney σε 3, 2, 1....

νομιζω το χαρτοφυλακιο των LucasArts παιχνιδιων ειχε πουληθει σε τριτους, αρκετο καιρο πριν γινει η εξαγορα της Lucasfilm απο την Disney.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...