Προς το περιεχόμενο

Αναβάθμιση PC 12 ετών


LeoTheAkuma

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σας, έχω ένα PC που δεν το χρησιμοποιώ κάτι πέρα από Football Manager 2012, κατέβασμα ταινιων, YouTube και Facebook. 

 

Τα specs είναι αυτά στην εικόνα. 

 

38862626_222254261796847_120581802547163

 

Τι μπορώ να αναβαθμίσω ώστε να τρέχει λίγο πιο γρήγορα σε αυτό το pc και τι μπορεί να κουμπώσει επάνω; 

 

Είμαι άσχετος γιαυτό θέλω την συμβουλή σας. Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η μητρική σου δέχεται όλους τους 4πύρηνους.

Πας σε :

 

https://www.ebay.com/itm/Intel-Core-2-Quad-CPU-Q9400-2-66GHZ-6M-FSB1333-LGA775-SLB6B/173155012229?epid=74065771&hash=item2850d7ce85%3Ag%3Ab0EAAOSwooRajkZ1&_sacat=0&_nkw=q9400&_from=R40&rt=nc&_trksid=m570.l1313

 

+

https://www.ebay.com/itm/NEW-2GB-Kingston-Intel-Kits-PC2-6400-DIMM-Memory-RAM-Desktop-DDR2-800Mhz-240-Pin/323336523551?hash=item4b485bcf1f%3Ag%3AgpQAAOSwgetbQPub&_sop=12&_sacat=0&_nkw=ddr2+dimm&rt=nc&_dcat=170083

( η μητρική δέχεται μεχρι 8GB ram). Πάρε τουλαχιστον 2 χ 2 και βαλε τις εξτρά που περισσευουν επανω (λογικά θα φτασεις τα 6GB)

 

ή 

παίρνεις απλά έναν SSD και τελειωνεις.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια ακόμα επιλογή είναι να το πουλήσεις και να φτιάξεις ένα νέο μηχάνημά με Ryzen 2200g για να είσαι καλύτερα μελλοντικά γιατί τώρα με μια 10ετια ζωής το μηχάνημα σου είναι θέμα χρόνου να σου χαλάσει κάτι και να ψάχνεσαι πάλι...... βέβαια όλα αυτά αν διαθέτεις η αν θες να διαθέσεις το κόστος για νέο μηχάνημα.....  

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, pita_kontosouvli είπε

Η μητρική σου δέχεται όλους τους 4πύρηνους.

Πας σε :

https://www.ebay.com/itm/Intel-Core-2-Quad-CPU-Q9400-2-66GHZ-6M-FSB1333-LGA775-SLB6B/173155012229?epid=74065771&hash=item2850d7ce85%3Ag%3Ab0EAAOSwooRajkZ1&_sacat=0&_nkw=q9400&_from=R40&rt=nc&_trksid=m570.l1313

+