Προς το περιεχόμενο
AliasAndrew

Καμένα πίξελ-εγγύηση?

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Hello! Ξερει κανεις αν τα καμενα πιξελ σε οθονη καλυπτονται απο την εγγυηση και τι γινεται σε τετοιες περιπτωσεις? Εχω αυτην :https://www.e-shop.gr/othoni-lg-24mb35py-b-238-ips-led-full-hd-black-p-PER.157547

3-4 ειναι και διασπαρτα, οχι τιποτα φοβερο αλλα δεν ξερω πως θα ειναι σε κανα χρονο που θα ειμαι εκτος εγγυησης. Ειναι αγορασμενη απο eshop. Γενικα τι καλυπτει μια εγγυηση οθονης εκτος απο το να μην δουλευει καθολου? Ευχαριστω εκ των προτερων για τις απαντησεις.

Επεξ/σία από AliasAndrew

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
11 λεπτά πριν, bilythekid είπε

Περιμένω απάντηση από γνωστό μαγαζί για μια Dell με ένα καμμένο pixel. 

δεν έχουν την ίδια πολίτικη dell και lg

https://www.dell.com/support/article/gr/el/grbsdt1/sln130145/dell-lcd-display-pixel-guidelines?lang=en

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο πρωτος πινακας μιλαει για ως 6 πιξελ και το λινκ πιο κατω λεει για 0. Τι απο τα 2 ισχυει?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To θεμα για της lg ειναι οτι για να ισχυει το 0 pixel πρεπει να ειναι απο ελληνικη αντιπροσωποια αλλιως θα τρεχεις με το eshop επειδη το 90% απο της οθονες που φερνει ειναι παραεισαγωγη

Επεξ/σία από Inuyasha
  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, AliasAndrew είπε

Ο πρωτος πινακας μιλαει για ως 6 πιξελ και το λινκ πιο κατω λεει για 0. Τι απο τα 2 ισχυει?

LG είναι 0 pixel εγγύηση.

28 λεπτά πριν, Inuyasha είπε

To θεμα για της lg ειναι οτι για να ισχυει το 0 pixel πρεπει να ειναι απο ελληνικη αντιπροσωποια αλλιως θα τρεχεις με το eshop επειδη το 90% απο της οθονες που φερνει ειναι παραεισαγωγη

πρώτη φορά ακούω για το εshop ότι φέρνει εισαγωγής κομμάτια

edit : διάβασα ότι όντως μπορει να φέρνει κομμάτια εισαγωγής άλλα φταίει η εταιρία lg αν δεν τον καλύψει.

κάνει καταγγελία και τελειώνει το θέμα.

 

Επεξ/σία από alexakos89
  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, alexakos89 είπε

 

πρώτη φορά ακούω για το εshop ότι φέρνει εισαγωγής κομμάτια

edit : διάβασα ότι όντως μπορει να φέρνει κομμάτια εισαγωγής άλλα φταίει η εταιρία lg αν δεν τον καλύψει.

κάνει καταγγελία και τελειώνει το θέμα.

Χρόνια τώρα τα περισσότερα μαγαζιά ψωνιζουν απο αλλες χώρες και λόγω ΕΕ, αυτό δεν ειναι παράνομο. Επισης πολλά μαγαζιά, άλλοτε ψωνιζουν απο την lg Ελλαδος και αλλοτε απο αλλες χώρες. Το ιδιο ισχύει για ολες σχεδόν τις μάρκες ηλεκτρονικών. 

Η καταγγελία που προτείνεις δεν εφαρμόζεται γιατί το 0 pixel είναι extra παροχή (δηλαδη δεν υφίσταται νομοθετικα) και επιπλεον το τριτο μαγαζι δεν το αναφερει σαν feature (γιατί αν το ανεφερε θα μπορουσε να γινει καταγγελια). Επισης το 0 pixel σαν παροχή της lg ΔΕΝ ισχύει για ´ολες τις χώρες/αγορες. Είναι ειδικές συμφωνιες της μαμας εταιρείας με τους εκάστοτε διανομείς και παραρτήματα. Οποτε και να απευθυνει στη μαμα lg (οχι την ελληνική), με βαση το serial number θα του απαντησουν οτι το 0 pixel δεν παρεχεται στη χώρα που αρχικά πωλήθηκε (και μετα μεταπωληθηκε) η οθονη. 

Αντιστοιχο παραδειγμα για να το κατανοήσεις ειναι η εγγύηση των κινητών xiaomi. Αν το αγοράσεις απο το δίκτυο της infoquest εχεις 2 χρονια εγγυησης εντός Ελλάδας, αλλα αν το αγορασεις απο κίνα, θα φας πορτα αν πας στην infoquest για εγγυηση. 

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, isay είπε

Χρόνια τώρα τα περισσότερα μαγαζιά ψωνιζουν απο αλλες χώρες και λόγω ΕΕ, αυτό δεν ειναι παράνομο. Επισης πολλά μαγαζιά, άλλοτε ψωνιζουν απο την lg Ελλαδος και αλλοτε απο αλλες χώρες. Το ιδιο ισχύει για ολες σχεδόν τις μάρκες ηλεκτρονικών. 

Η καταγγελία που προτείνεις δεν εφαρμόζεται γιατί το 0 pixel είναι extra παροχή (δηλαδη δεν υφίσταται νομοθετικα) και επιπλεον το τριτο μαγαζι δεν το αναφερει σαν feature (γιατί αν το ανεφερε θα μπορουσε να γινει καταγγελια). Επισης το 0 pixel σαν παροχή της lg ΔΕΝ ισχύει για ´ολες τις χώρες/αγορες. Είναι ειδικές συμφωνιες της μαμας εταιρείας με τους εκάστοτε διανομείς και παραρτήματα. Οποτε και να απευθυνει στη μαμα lg (οχι την ελληνική), με βαση το serial number θα του απαντησουν οτι το 0 pixel δεν παρεχεται στη χώρα που αρχικά πωλήθηκε (και μετα μεταπωληθηκε) η οθονη. 

Αντιστοιχο παραδειγμα για να το κατανοήσεις ειναι η εγγύηση των κινητών xiaomi. Αν το αγοράσεις απο το δίκτυο της infoquest εχεις 2 χρονια εγγυησης εντός Ελλάδας, αλλα αν το αγορασεις απο κίνα, θα φας πορτα αν πας στην infoquest για εγγυηση. 

ναι άλλα από το που το εισάγει κάποιος δεν θα έπρεπε να υπήρχε θέμα εφόσον είναι αγορά εντός ευρωπαϊκής ένωσης και έχει αγοραστεί από τον αγοραστή από κατάστημα στην ελληνική επικράτεια.

Το ίδιο υπήρχε και με τα iphone. αν τα έπαιρνες από ελληνικό κατάστημα που έκανε εισαγωγή δεν είχες 2ο χρόνο. 

αν το έπαιρνες από κατάστημα π έκανε εισαγωγή ελληνική είχες και 2ο χρόνο.

τώρα αυτό το φαινόμενο νομίζω έχει σταματήσει,

Επεξ/σία από alexakos89
  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, alexakos89 είπε

ναι άλλα από το που το εισάγει κάποιος δεν θα έπρεπε να υπήρχε θέμα εφόσον είναι αγορά εντός ευρωπαϊκής ένωσης και έχει αγοραστεί από κατάστημα στην ελληνική επικράτεια.

Μα δεν υπάρχει κανενα θεμα, ουτε με βαση την ελληνική, ουτε την ευρωπαική νομοθεσία. Το προϊόν εχει εγγύηση και παραδίδεται με βάση τη κείμενη νομοθεσία εμπορίου. Το 0 pixel ειναι τοπική επιπροσθετη παροχή, αυτό δεν κατανοείς. Αν ήμουν στη ρουμανία (τυχαία) και αγοραζα από εκει ΕΛΛΗΝΙΚΗ οθονη, θα αξίωνα 0 pixel από τη μαμα εταιρεία, επειδή το παρέχει στην ελληνική αγορα. Αυτό όμως δε σημαίνει οτι επειδή το παρεχει σε κάποιες περιοχές, αυτοματα το παρέχει παντου.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, isay είπε

Μα δεν υπάρχει κανενα θεμα, ουτε με βαση την ελληνική, ουτε την ευρωπαική νομοθεσία. Το προϊόν εχει εγγύηση και παραδίδεται με βάση τη κείμενη νομοθεσία εμπορίου. Το 0 pixel ειναι τοπική επιπροσθετη παροχή, αυτό δεν κατανοείς. Αν ήμουν στη ρουμανία (τυχαία) και αγοραζα από εκει ΕΛΛΗΝΙΚΗ οθονη, θα αξίωνα 0 pixel από τη μαμα εταιρεία, επειδή το παρέχει στην ελληνική αγορα. Αυτό όμως δε σημαίνει οτι επειδή το παρεχει σε κάποιες περιοχές, αυτοματα το παρέχει παντου.

ναι άλλα εφόσον αγοράστηκε από ελληνικό κατάστημα και η lg Ελλάδας έχε αυτή την παροχή η εγγύηση πρέπει να ισχύει. ο καταλαναλωτης την αγόρασε από ελληνικό κατάστημα και πάει για εγγύηση  στην Ελλάδα. τι τον ενδιαφέρει από που την πήρε το κατάστημα?

είναι δυνατόν ο κάθε καταναλωτης να ψάχνει το λογιστήριο του καταστήματος?μην τρελαθούμε

Επεξ/σία από alexakos89
  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε alex μην επιμένεις ή ενημερώσου πως δουλευει η αγορα και σταμάτα να παραβλέπεις τι ειναι νομοθετημένη εγγυηση και τι ειναι επιπροσθετη παροχή. Σου γραφει πουθενα το eshop οτι εχει 0 pixel policy; ΟΧΙ. Σου λεει πουθενά η μαμα lg (ελληνικο ή ευρωπαικό site) οτι εχει 0 pixel policy για ολη την Ευρώπη; Οχι.

Δουλειά του καταναλωτή ειναι να ενημερώνεται και να κάνει ερευνα αγορας. Πολλές φορές εχω καλέσει καταστήματα (δε χρειάζεται να μιλάς με λογιστήριο) και κάνω διευκρινιστικές ερωτήσεις. Πολλές φορές τα στελνω γραπτά. Δε βαριέμαι, γιατί ειναι για το δικο μου οφελος.

Να σου πω ένα αλλο αναλογο, που ίσως να σου διαφευγει; Αγοράζω dell οθόνη που έχει (να πω την αληθεια δεν είμαι απολυτα σιγουρος οτι το εχει ακομα, αλλα πριν 2 χρονια που ρωτησα το ειχε) αντικατάσταση απο την ιδια την dell για περιπτώσεις doa, χωρίς να μπλεκεις με το καταστημα. Αν όμως εχει αγοραστει αρχικά απο χώρα που δεν συμμετείχε στην παροχή της dell, στην αντικαθιστουν με εργοστασιακά ανακατασκευασμένο μοντέλο και οχι ολοκαινουργια του κουτιου. Πηρα λοιπον την dell, μου ειπανε αυτη τη λεπτομέρια,, μετα μιλησα με το Α καταστημα (που ειχε πολύ καλή τιμή) και ρώτησα αν η οθονη ήταν απο dell hellas ή απο αλλη εισαγωγή. Μου απαντησανε απο ευρωπαική dell, χωρίς να θελουν να μου πουν απο που. Αγορασα λοιπον απο καταστημα Β.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστω για τις απαντησεις, εμαθα αρκετα πραγματα και εγινε ενδιαφερουσα συζητηση. Τελικα στην περιπτωση μου κατα πασα πιθανοτητα δεν προκειται για καμενα πιξελ αλλα για σωματιδια σκονης πισω απο το γυαλι, το λεω γιατι προσεξα οτι υπο γωνια δεν φαινονται. Θα ψαξω να βρω πατεντα να τα βγαλω

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.