txcellas Δημοσ. 21 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 21 Αυγούστου 2018 Καλησπέρα. Το 2017 αγόρασα ένα λαπτοπ από κατάστημα στην Αθήνα. Ένα Asus. Με την χρήση μου μου έβγαλε διαφορά προβλήματα όπως μεντεσεδες καπακιου, πρόβλημα στο hdd, πλακέτα κλπ και κάθε φορά χρησιμοποιώντας την εγγυηση ενημέρωνα την asus και το έστελνα για επισκευή χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα πλην της ταλαιπωρίας μου. Λογο των πολλών φόρων που το έστειλα και της ταλαιπωρίας μου ζήτησα να πιστωθω το υπόλοιπο και συμφώνησαν από την asus. Το θέμα είναι το εξής. Πρέπει χρησιμοποιώντας το πιστωτικό υπόλοιπο να αγοράσω κάτι από το κατάστημα αναγκαστικά η μπορούν τα χρήματα να μου πιστωθούν στο λογαριασμό; Edit: Εάν προϊόντα που αγοράσατε οπουδήποτε στην ΕΕαποδειχτούν ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά, ο πωλητής οφείλει να τα επισκευάσει ή να τα αντικαταστήσει δωρεάν ή να σας μειώσει την τιμή ή να σας επιστρέψει όλα τα χρήματα που πληρώσατε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
flienky Δημοσ. 22 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 22 Αυγούστου 2018 Να σου τα γυρίσει με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο πλήρωσες. Πχ κάρτα, τράπεζα κλπ. Αυτό νομίζω πρέπει να γίνει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
txcellas Δημοσ. 22 Αυγούστου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 22 Αυγούστου 2018 Ας μου τα δώσουν και σε επιταγή, απλά να ξέρω ότι θα τα πάρω. Κυρίως τι συνηθίζεται θα ήθελα να μάθω αν έχει τύχει σε κάποιον κάτι αντίστοιχο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα