Προς το περιεχόμενο

Η Apple αναγνωρίζει πρόβλημα με το «logic board» του iPhone 8, το οποίο θα επισκευάσει δωρεάν


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

9 λεπτά πριν, Istros είπε

Εγώ πρώτος αναφέρω ότι όλες οι εταιρείες βγάζουν προβληματικές συσκευές είναι κάτι αυτονόητο,απλά να υπάρχει και μέτρο με τα προβληματα,όταν είναι πολλά δείχνει ότι δεν υπάρχει σωστός έλεγχος, η προφανώς δεν την ενδιαφέρει γιατί οι πελάτες είναι σταθεροί και ότι πατάτα και να κάνει θα συνεχίσουν να αγοράζουν τις πατάτες της.Εσεις που μιλάτε για ποιότητα σε τι ακριβώς αναφέρεστε?στο πλαστικό της συσκευής?

Αυτό που λες δεν έχει λογική. Πρώτα απ' όλα εφόσον υπάρχει ελλατωματική παρτίδα, αναγκάζεται να την αντικαταστήσει. Άρα αυτό δεν συμφέρει ούτε την ίδια την Apple εφόσον θα έχει μειωμένα κέρδη από αυτές τις πωλήσεις.

Τώρα η ποιότητα που λες πως καθορίζεται? Προσωπικά είχα μέχρι στιγμής 6 συσκευές της Apple και δεν μου παρουσίασαν ποτέ κανένα πρόβλημα. Αυτό σημαίνει ότι οι συσκευές ήταν ποιοτικές ή όχι? Από την άλλη είχα 3 συσκευές της Samsung από τις οποίες οι 2 παρουσίασαν προβλημα. Είναι ποιοτική η Samsung ή όχι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 191
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

16 λεπτά πριν, Istros είπε

Το 33% ήταν προφανώς για να δώσει έμφαση στην αστοχία.Το ένα μοντέλο στα 3 που κατασκευάζει έχει πρόβλημα στην πλακέτα.Αλλες εταιρείες βγάζουν 30 μοντέλα και τετοιο πρόβλημα μέχρι τώρα δεν έχει αναφερθεί και δεν τα κατασκευάζουν στην foxconn αλλά στις δικές τους γραμμές παραγωγής,γεγονός που καταδεικνύει και τον έλεγχο που γίνεται.Κανενας δεν είπε μπράβο στην samsung για τη μπαταρία στο note 7,μεγάλη πατάτα από τη βιασύνη της να κυκλοφορήσει το note 7 για να προλάβει τις αγορές χωρίς να γίνουν οι απαραίτητοι έλεγχοι ποιοτητας και το πλήρωσε ακριβα,ακόμα υπάρχουν καταναλωτές που αποφεύγουν να αγοράσουν προϊόντα τους.Πιστευω ότι από τα λάθη αυτά βγαίνουν καλύτερα προϊόντα με περισσότερους ελεγχους,και η apple μετά από το iphone 6 plus που στραβωνε κατασκεύασε καλύτερες αυσκευες,σήμερα τα iphone δεν στράβωνουν με τιποτα πρεπει να είναι από τα πιο ανθεκτικά κινητά.

Εγώ πρώτος αναφέρω ότι όλες οι εταιρείες βγάζουν προβληματικές συσκευές είναι κάτι αυτονόητο,απλά να υπάρχει και μέτρο με τα προβληματα,όταν είναι πολλά δείχνει ότι δεν υπάρχει σωστός έλεγχος, η προφανώς δεν την ενδιαφέρει γιατί οι πελάτες είναι σταθεροί και ότι πατάτα και να κάνει θα συνεχίσουν να αγοράζουν τις πατάτες της.Εσεις που μιλάτε για ποιότητα σε τι ακριβώς αναφέρεστε?στο πλαστικό της συσκευής?

Δεν βγάζεις άκρη όντως.Βγαζει μια συσκευή iphone 6.1 με χαρακτηριστικά 100€ και σου λένε value for money,βγάζει ένα macbook pro που ανεβάζει θερμοκρασία  σαν τοστιερα και ριχνει τις επιδόσεις και σου λένε ότι έβγαλε update.Βγαζει πρόβλημα με την πλακέτα στη μια από τις 3 συσκευές που κατασκευαζει και σου λένε ότι μπράβο που αναγνώρισε το προβλημα,λες και αν μπορούσε να το κρύψει δεν θα το έκανε!!!?άβυσσος η ψυχή των καταναλωτών της apple

Είχα πάει πριν 3 χρόνια σε ένα Apple Store στο Μόναχο και ήταν γεμάτο κόσμο μάλιστα καθόντουσαν έξω από το μαγαζί επειδή είχε ανοιχτό WiFi και καθόντουσαν με τις ώρες στο πεζοδρόμιο ή μέσα στο κατάστημα και έβγαζαν Selfies με υπόβαθρό το λογότυπο της εταιρίας. Άμα τώρα εσύ με τέτοιους καταναλωτές περιμένεις να κάνεις σοβαρή συζήτηση, έχασες.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Plapoutas είπε

Είχα πάει πριν 3 χρόνια σε ένα Apple Store στο Μόναχο και ήταν γεμάτο κόσμο μάλιστα καθόντουσαν έξω από το μαγαζί επειδή είχε ανοιχτό WiFi και καθόντουσαν με τις ώρες στο πεζοδρόμιο ή μέσα στο κατάστημα και έβγαζαν Selfies με υπόβαθρό το λογότυπο της εταιρίας. Άμα τώρα εσύ με τέτοιους καταναλωτές περιμένεις να κάνεις σοβαρή συζήτηση, έχασες.

Δηλαδή Πλαπούτας εσύ υπαινίσσεσαι ότι εγώ προσωπικά είμαι από αυτούς τους καταναλωτές που περιγράφεις? Γιατί κάνω συζήτηση αυτή τη στιγμή με τον Istros. Σε ποιους αναφέρεσαι προσωπικά εδώ μέσα? Να ξέρουμε ποιοι είμαστε οι σοβαροί και ποιοι οι ηλίθιοι... 

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, D.Luffy είπε

Δηλαδή Πλαπούτας εσύ υπαινίσσεσαι ότι εγώ προσωπικά είμαι από αυτούς τους καταναλωτές που περιγράφεις? Γιατί κάνω συζήτηση αυτή τη στιγμή με τον Istros. Σε ποιους αναφέρεσαι προσωπικά εδώ μέσα? Να ξέρουμε ποιοι είμαστε οι σοβαροί και ποιοι οι ηλίθιοι..

Μην μπαινεις στον κοπο. Ο Istros και ο Πλαπουτας κατεχουν τη μια και μοναδικη αληθεια και ολοι οι υπολοιποι ειμαστε αμυαλες πορνες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, DaemonLord92 είπε

Μην μπαινεις στον κοπο. Ο Istros και ο Πλαπουτας κατεχουν τη μια και μοναδικη αληθεια και ολοι οι υπολοιποι ειμαστε αμυαλες πορνες.

Αστα να πάνε. 6 σελίδες και οι 4 είναι αυτοί. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, Plapoutas είπε

Είχα πάει πριν 3 χρόνια σε ένα Apple Store στο Μόναχο και ήταν γεμάτο κόσμο μάλιστα καθόντουσαν έξω από το μαγαζί επειδή είχε ανοιχτό WiFi και καθόντουσαν με τις ώρες στο πεζοδρόμιο ή μέσα στο κατάστημα και έβγαζαν Selfies με υπόβαθρό το λογότυπο της εταιρίας.

Αυτό που περιγράφεις, είναι το "ιερό δισκοπότηρο" του marketing. Είναι κάτι για το οποίο πασχίζει κάθε εταιρία να υλοποιήσει.

Το να πουλάς image και status διαμέσου των προιόντων σου, δίνει στην εταιριά σου το "προωθητικό καύσιμο" για σίγουρες πωλήσεις και πιστούς πελάτες.

Δε λέω πως η apple είναι κακιά, άχρηστη κλπ. iphone έχω και εγώ. Και αυτό δεν πρόκειται να το δεις έξω από κανένα samsung, huawei ή xiaomi center.

Επεξ/σία από stafaf
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως φένεται ποιοι έχουν τα ψυχολογικά εδώ μέσα. Ο ένας ενοχλείται που η Apple έχει σταθερούς πελάτες (λες και του κλέβει μερίδιο από την αγορά), ο άλλος τσουβαλιάζει όποιον δει ως fanboy που την περνάει στα πεζοδρόμια...

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
4 minutes ago, D.Luffy said:

Πάντως φένεται ποιοι έχουν τα ψυχολογικά εδώ μέσα. Ο ένας ενοχλείται που η Apple έχει σταθερούς πελάτες (λες και του κλέβει μερίδιο από την αγορά), ο άλλος τσουβαλιάζει όποιον δει ως fanboy που την περνάει στα πεζοδρόμια...

Σε λίγο θα τρέχουν σαν τη Λουκά έξω απο Starbucks και Apple stores προσπαθώντας να βάλουν τους πελάτες στον "ίσιο δρόμο"! 😛 

  • Like 3
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, billdanos είπε

Σε λίγο θα τρέχουν σαν τη Λουκά έξω απο Starbucks και Apple stores προσπαθώντας να βάλουν τους πελάτες στον "ίσιο δρόμο"! 😛 

Μα αυτά τα κάνει η Samsung άρα η Λουκά είναι κρυφός πράκτοράς της.  🤯

tenor.gif

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@Istros τελικά θα μου απαντήσεις? Είχα 6 συσκευές της Apple χωρίς κανένα πρόβλημα και 3 συσκευές Samsung εκ των οποίων οι 2 προβληματικές. Αυτό σημαίνει ότι η Apple είναι ποιοτική ενώ η Samsung όχι? Μήπως το αντίθετο? Ποιο είναι το δικό σου συμπέρασμα?

Disclaimer: Δεν ξενύχτησα στο πεζοδρόμιο έξω από το Apple Store. Οι παραγγελίες έγιναν online.

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Αυτό που λες δεν έχει λογική. Πρώτα απ' όλα εφόσον υπάρχει ελλατωματική παρτίδα, αναγκάζεται να την αντικαταστήσει. Άρα αυτό δεν συμφέρει ούτε την ίδια την Apple εφόσον θα έχει μειωμένα κέρδη από αυτές τις πωλήσεις.

Τώρα η ποιότητα που λες πως καθορίζεται? Προσωπικά είχα μέχρι στιγμής 6 συσκευές της Apple και δεν μου παρουσίασαν ποτέ κανένα πρόβλημα. Αυτό σημαίνει ότι οι συσκευές ήταν ποιοτικές ή όχι? Από την άλλη είχα 3 συσκευές της Samsung από τις οποίες οι 2 παρουσίασαν προβλημα. Είναι ποιοτική η Samsung ή όχι?

Εννοείται πως δεν τη συμφέρει και σίγουρα δεν το επεδίωξε.Απο κει και πέρα δείχνει ότι όλες αυτές οι αστοχίες οφείλονται σε απουσία ελέγχου.Πως διαφορετικά εξηγηται το γεγονός?Η ποιότητα πάει με το πόσες συσκευές αγόρασες και πόσες έβγαλαν πρόβλημα?τι λογική είναι αυτή?και γω αγόρασα 2 Lg G4 και δεν μου έβγαλαν πρόβλημα πλακέτας,τι σημαίνει αυτό ότι το πρόβλημα με τις πλακέτες είναι μύθος?Χρόνια τωρα μας παραμυθιαζετε ότι πληρωνετε apple γιατι αγοράζετε ποιοτητα,και αναρωτιέμαι πώς εννοείται την ποιότητα!Στο πλαστικό?όταν λέτε ότι τα προϊόντα της apple αποτελούν ειδική κατηγορία τι ακριβώς εννοείτε?ότι 1 στα 3 βγάζει πρόβλημα ,ότι δουλεύουν σαν τοστιέρες?η ότι με ένα update λύνονται όλα τα προβληματα?ακόμα και της μπαταρίας?

43 λεπτά πριν, Plapoutas είπε

Είχα πάει πριν 3 χρόνια σε ένα Apple Store στο Μόναχο και ήταν γεμάτο κόσμο μάλιστα καθόντουσαν έξω από το μαγαζί επειδή είχε ανοιχτό WiFi και καθόντουσαν με τις ώρες στο πεζοδρόμιο ή μέσα στο κατάστημα και έβγαζαν Selfies με υπόβαθρό το λογότυπο της εταιρίας. Άμα τώρα εσύ με τέτοιους καταναλωτές περιμένεις να κάνεις σοβαρή συζήτηση, έχασες.

Αγόρασαν apple και δεν τους έμειναν λεφτά για MB!!!γι'αυτό καθοντουσαν για δωρεάν wifi.Ενα μεγάλο ποσοστό αγοράζει iphone για να πουλάει μούρη στην καφετέρια και στη γκόμενα.Χωρις αυτό να χαρακτηρίζει όλους τους χρήστες.Αλλωστε δεν είναι τυχαίο ότι πολλοί από αυτούς έχουν εικονίδιο με το μήλο και αυτοκόλλητο στο τζάμι  στο αυτοκινητο.Τι άλλο να πούμε?δεν έχω δει κανέναν άλλο με αντίστοιχο της samsung,lg,xiaomi κατά τα άλλα εμείς είμαστε οι κολλημένοι και hater.

8 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

@Istros τελικά θα μου απαντήσεις? Είχα 6 συσκευές της Apple χωρίς κανένα πρόβλημα και 3 συσκευές Samsung εκ των οποίων οι 2 προβληματικές. Αυτό σημαίνει ότι η Apple είναι ποιοτική ενώ η Samsung όχι? Μήπως το αντίθετο? Ποιο είναι το δικό σου συμπέρασμα?

Disclaimer: Δεν ξενύχτησα στο πεζοδρόμιο έξω από το Apple Store. Οι παραγγελίες έγιναν online.

Και γω είχα 2 Lg g4 χωρίς πρόβλημα στην πλακέτα άρα είναι μύθος ότι τα LG G4 είχαν προβληματικές πλακέτες?τι λογική είναι αυτή?μ αυτά τα επιχειρήματα θα αποδείξετε την ποιότητα της apple?

Πώς εννοείτε την ποιότητα και το ότι αποτελεί ειδική κατηγορία?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, Istros είπε

Εννοείται πως δεν τη συμφέρει και σίγουρα δεν το επεδίωξε.Απο κει και πέρα δείχνει ότι όλες αυτές οι αστοχίες οφείλονται σε απουσία ελέγχου.Πως διαφορετικά εξηγηται το γεγονός?Η ποιότητα πάει με το πόσες συσκευές αγόρασες και πόσες έβγαλαν πρόβλημα?τι λογική είναι αυτή?και γω αγόρασα 2 Lg G4 και δεν μου έβγαλαν πρόβλημα πλακέτας,τι σημαίνει αυτό ότι το πρόβλημα με τις πλακέτες είναι μύθος?Χρόνια τωρα μας παραμυθιαζετε ότι πληρωνετε apple γιατι αγοράζετε ποιοτητα,και αναρωτιέμαι πώς εννοείται την ποιότητα!Στο πλαστικό?όταν λέτε ότι τα προϊόντα της apple αποτελούν ειδική κατηγορία τι ακριβώς εννοείτε?ότι 1 στα 3 βγάζει πρόβλημα ,ότι δουλεύουν σαν τοστιέρες?η ότι με ένα update λύνονται όλα τα προβληματα?ακόμα και της μπαταρίας?

Προσωπικά αποφεύγω να χρησιμοποιώ τον όρο "ποιότητα" και κυρίως, δεν θυμάμαι ποτέ να "παραμύθιασα" κανέναν εδώ μέσα σχετικά με τα προιόντα της Apple.

Εσύ πως προσδιορίζεις τον όρο ποιότητα? Αν έχει σχέση με το ποσοστό ελλατωματικών συσκευών, αν έχει κάποιος επίσημα στοιχεία με νούμερα (και όχι νούμερα που τα έβγαλε από τον κώλο του) ας μας τα παραθέσει να το σχολιάσουμε. 

Επεξ/σία από D.Luffy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, D.Luffy είπε

Προσωπικά αποφεύγω να χρησιμοποιώ τον όρο "ποιότητα" και κυρίως, δεν θυμάμαι ποτέ να "παραμύθιασα" κανέναν εδώ μέσα σχετικά με τα προιόντα της Apple.

Εσύ πως προσδιορίζεις τον όρο ποιότητα? Αν έχει σχέση με το ποσοστό ελλατωματικών συσκευών, αν έχει κάποιος επίσημα στοιχεία με νούμερα (και όχι νούμερα του κώλου) ας μας τα παραθέσει να το σχολιάσουμε. 

Εννοείται ότι η ποιότητα έχει σχέση με τα προβληματικά προϊόντα αλλιώς δεν θα αγοράζαμε τηλεόραση sony αλλά hotsiming με τα μισά λεφτά.Εσεις μας παραμυθιαζετε χρόνια τώρα ότι αγοράζετε ποιοτητα και οι υπόλοιποι κοινοί θνητοί παίρνουν xiaomi,huawei,lg 

MythBusted.Web_-350x200.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, georgepppo είπε

και όταν το πληρώνεις 700-1000 ευρώ έχεις την απαίτηση το ρημάδι να περάσει απο τα χίλια quality tests και το top engineering και να μην του ρίχνει στα αυτιά ο κινέζος με συσκευές των 200 ευρώ σε failure rates.

Αντιλαμβάνεσαι φαντάζομαι ότι δεν περνάει quality test ΚΑΘΕ τεμάχιο έτσι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Istros είπε

Εννοείται ότι η ποιότητα έχει σχέση με τα προβληματικά προϊόντα αλλιώς δεν θα αγοράζαμε τηλεόραση sony αλλά hotsiming με τα μισά λεφτά.Εσεις μας παραμυθιαζετε χρόνια τώρα ότι αγοράζετε ποιοτητα και οι υπόλοιποι κοινοί θνητοί παίρνουν xiaomi,huawei,lg 

Αδυνατώ να καταλάβω ποιοι είμαστε οι "εμείς". Με εμένα μιλάς τώρα. Και δεν εκπροσωπώ ούτε το φόρουμ ούτε τον μέσο πελάτη καμιάς εταιρίας.

Εφόσον λοιπόν έχει σχέση με τα προβληματικά προιόντα, έχεις κάποια επίσημα στοιχεία με τις αστοχίες υλικού για να τα συγκρίνουμε με άλλες εταιρίες?

Εγώ θα σου πω πολύ απλά ότι δεν ξέρω πόσο "ποιοτική" είναι η Apple σε σχέση με τους υπόλοιπους. Βοήθησε με εσύ που απ'ότι φένεται έχεις επίσημα στοιχεία για να στηρίξεις αυτή την άποψη. Δεν έχω κανένα πρόβλημα να παραδεχτώ ότι δεν είναι ποιοτική εταιρία, εφόσον αποδυκνείεται ότι το ποσοστό ελλατωματικών συσκευών της είναι μεγαλύτερο του ανταγωνισμού.

Περιμένω λοιπόν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...