alexakos89 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 20 λεπτά πριν, Istros είπε Για να δούμε τι θα ισχύσει με τη apple και το iphone.Η ποιότητα που πήγε?όταν βγάζει 3 συσκευές και η μία έχει πρόβλημα μόνο 33% αστοχία εχει Η xiaomi που κράζετε βγάζει 30 συσκευές και τετοιο πρόβλημα δεν έχει παρουσιασει Αυτό να πληρώνεις 700€ και να παίρνεις μια συσκευή που να έχει πρόβλημα στην πλακέτα φανερώνει την ποιότητα της apple.Το να πληρώνεις 700€ για συσκευη,να έχει πρόβλημα η πλακέτα και να λες μπράβο φανερώνει την ανωμαλία σας ως καταναλωτές.Τι θα έκανε αραγε η apple χωρίς εσάς? Δεν θύμαμαι κανένα να κράζει την Xiaomi. Όλοι λένε καλά λόγια. Επισης υπάρχουν θέματα και σε αυτά τα κινητά.ολων των ειδών. Έβγαλε σε κάποιες χώρες πρόβλημα. Όποτε είναι θέμα εργοστασίου των logic boards. Όποτε άτοπο το ποσοστό σου. Και εν μέρη δεν φταίει η εταιρία. Φταίει το εργοστάσιο. Επισης καθένας κάνει τις επιλογές του. Το να προσπάθεις σε κάθε ποστ της Apple να βγάλεις χολή κάποιον κομπλεξισμό δείχνει. Είμαι σίγουρος ποτέ δεν είχες κάποιο Apple προϊόν όποτε δεν μπορείς να έχεις και άποψη. Εμεις που είμαστε χαζοί άσε μας να Δίνουμε λεφτά σε κάτι που δεν αξίζει.ποιο είναι το πρόβλημα σου ; Θες να μας προστατέψεις ; Έχεις γίνει γραφικός. καλη συνέχεια! 1 1
Super Moderators billdanos Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 33 minutes ago, Istros said: Για να δούμε τι θα ισχύσει με τη apple και το iphone.Η ποιότητα που πήγε?όταν βγάζει 3 συσκευές και η μία έχει πρόβλημα μόνο 33% αστοχία εχει Ποσοστά από τα lidl? 😛 1
Istros Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 2 λεπτά πριν, alexakos89 είπε Δεν θύμαμαι κανένα να κράζει την Xiaomi. Όλοι λένε καλά λόγια. Επισης υπάρχουν θέματα και σε αυτά τα κινητά.ολων των ειδών. Έβγαλε σε κάποιες χώρες πρόβλημα. Όποτε είναι θέμα εργοστασίου των logic boards. Όποτε άτοπο το ποσοστό σου. Και εν μέρη δεν φταίει η εταιρία. Φταίει το εργοστάσιο. Επισης καθένας κάνει τις επιλογές του. Το να προσπάθεις σε κάθε ποστ της Apple να βγάλεις χολή κάποιον κομπλεξισμό δείχνει. Είμαι σίγουρος ποτέ δεν είχες κάποιο Apple προϊόν όποτε δεν μπορείς να έχεις και άποψη. Εμεις που είμαστε χαζοί άσε μας να Δίνουμε λεφτά σε κάτι που δεν αξίζει.ποιο είναι το πρόβλημα σου ; Θες να μας προστατέψεις ; Έχεις γίνει γραφικός. καλη συνέχεια! Όποιος σχολιάζει την apple κλασικά βγαζει, χολή,είναι hater,είναι κομπλεξικος τις υπόλοιπες εταιρίες τις σχολιάζουμε ελεύθερα.Οπως το είπες όλες οι εταιρείες βγάζουν προβλήματα είναι κάτι λογικό όταν κατασκευάζεις κάτι,απλά μ αρέσει η λογική σας :μπραβο στην apple που αναγνώρισε το πρόβλημα ενώ την lg την κράζουμε 4 χρονια για το ίδιο πρόβλημα και δεν ξαναπαιρνουμε συσκευή της,και:το πρόβλημα δεν είναι της apple αλλά φταίει το εργοστάσιο!!!!? 4
Plapoutas Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Χρειάστηκε να πάω το 6S για αντικατάσταση μπαταρίας, μιας και υπάρχει το πρόγραμμα με τα 29€. Επικοινώνησα με την Apple και γυρίζουν και μου λένε αν έχει όμως κάποιο άλλο πρόβλημα η συσκευή θα στο επισκευάσουν και θα επιβαρυνθείς με επιπλέον κόστη, θα σου το πουν βέβαια πρώτα. Αν όμως δεν δεχτείς την επισκευή, την μπαταρία δεν στην αλλάζουν. Πολύ καλή εταιρία τι να σου πω. Ευτυχώς μου έκλεισαν ραντεβού σε επίσημο Service αλλά όχι σε Apple Store και αγνόησαν ότι το ηχείο της συσκευής που είναι προβληματικό και πλήρωσα τα 29€ + 10€ το κόστος Service γιατί δεν ήταν σε Apple Store. Αν είχα πάει σε Apple Store και όχι σε Premium Service Provider θα είχα φάει καπέλο 351€ για να αλλάξουν το ηχείο + 29€ η μπαταρία το σύνολο 380€ ! Λεφτά με τα οποία παίρνεις καινούργια ναυαρχίδα και όσοι έρθετε τώρα να μου πείτε δικαιολογίες είστε πραγματικά για κλάματα αν βρίσκετε την παραπάνω τακτική νορμάλ. Τα οικονομάει και με το παραπάνω η Apple εκμεταλλεύοντας τις καταστάσεις. 2 1
AtiX Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Η συζήτηση, όπως πάντα, είναι κάπως έτσι... Κοινώς ο καθένας τον πόνο του... Επεξ/σία 3 Σεπτεμβρίου 2018 από AtiX 2 1
D.Luffy Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 34 λεπτά πριν, Istros είπε Αυτό να πληρώνεις 700€ και να παίρνεις μια συσκευή που να έχει πρόβλημα στην πλακέτα φανερώνει την ποιότητα της apple.Το να πληρώνεις 700€ για συσκευη,να έχει πρόβλημα η πλακέτα και να λες μπράβο φανερώνει την ανωμαλία σας ως καταναλωτές.Τι θα έκανε αραγε η apple χωρίς εσάς? Όλα τα προιόντα έχουν πιθανότητες να βγάλουν πρόβλημα. Γραμμές παραγωγής είναι (και μάλιστα όχι της Apple) όχι χειροποίητες συσκευές... Αν πιστεύεις ότι όσο μεγαλύτερη είναι η τιμή ενός προιόντος, τόσο μικρότερη θα έπρεπε να ήταν η αστοχία υλικού, απλώς κοροιδεύεις τον εαυτό σου. Προσωπικά δεν λέω μπράβο στην Apple, αυτό που κάνει με την δωρεάν επισκευή θα έπρεπε να θεωρείται αυτονόητο. Δεν θα την κράξω όμως επειδή έτυχε μια ελλατωματική παρτίδα από κάποιο εργοστάσιο. 1
Istros Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 3 λεπτά πριν, billdanos είπε Ποσοστά από τα lidl? 😛 Ποσοστά apple.οταν βγάζεις 3 συσκευές και η μία έχει πρόβλημα με την πλακέτα,όταν βγάζεις ένα iphone 6 που στραβωνει,όταν βγάζεις ένα mac book pro που ρίχνει τις επιδόσεις γιατί ανεβάζει θερμοκρασια.,όταν βγάζεις update και κόβει τις επιδόσεις για να κραταεί η μπαταρία,πρόβλημα οθόνης στα MacBook Air,την τρύπα στα MacOS High Sierra,κηλίδες στην οθόνη Retina των macbook του 2015,οταν τα αρχεία σου τα βρίσκεις στο internet εμείς μιλάμε για ποιότητα,εάν ήταν άλλη εταιρεία θα την κραζαμε όλη μέρα. 1
Super Moderators billdanos Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 3 minutes ago, Istros said: Ποσοστά apple.οταν βγάζεις 3 συσκευές και η μία έχει πρόβλημα με την πλακέτα,όταν βγάζεις ένα iphone 6 που στραβωνει,όταν βγάζεις ένα mac book pro που ρίχνει τις επιδόσεις γιατί ανεβάζει θερμοκρασια.,όταν βγάζεις update και κόβει τις επιδόσεις για να κραταεί η μπαταρία,πρόβλημα οθόνης στα MacBook Air,την τρύπα στα MacOS High Sierra,κηλίδες στην οθόνη Retina των macbook του 2015,οταν τα αρχεία σου τα βρίσκεις στο internet εμείς μιλάμε για ποιότητα,εάν ήταν άλλη εταιρεία θα την κραζαμε όλη μέρα. Το 33% περιμένω να το αναλύσεις με νούμερα κλπ 😛 Προφανώς μετράς σαν 1% κάθε αναφορά χρήστη στην αναζήτηση του google... Εκτός αν εννοούσες 0,33% οπότε και θα είναι πιο λογικό! Αλλά και πάλι σου ξαναλέω: φαντάσου να έπαιρναν και φωτιά! 😎 2 1
Istros Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 14 λεπτά πριν, D.Luffy είπε Όλα τα προιόντα έχουν πιθανότητες να βγάλουν πρόβλημα. Γραμμές παραγωγής είναι (και μάλιστα όχι της Apple) όχι χειροποίητες συσκευές... Αν πιστεύεις ότι όσο μεγαλύτερη είναι η τιμή ενός προιόντος, τόσο μικρότερη θα έπρεπε να ήταν η αστοχία υλικού, απλώς κοροιδεύεις τον εαυτό σου. Προσωπικά δεν λέω μπράβο στην Apple, αυτό που κάνει με την δωρεάν επισκευή θα έπρεπε να θεωρείται αυτονόητο. Δεν θα την κράξω όμως επειδή έτυχε μια ελλατωματική παρτίδα από κάποιο εργοστάσιο. Ολες οι εταιρείες βγάζουν προβλήματα είναι λογικό δεν λέει κανένας το αντιθετο,απλά μαζεύονται πολλά και δεν πρέπει να μιλάτε για ποιοτητα.Που πήγε η ποιοτητα?το apple care?προσοχή μην έχει καμία γρατζουνιά η συσκευή και πληρώσετε την πλακέτα απο τη τσέπη σας.
Arkin Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 9 ώρες πριν, Hacker?pcs είπε Ναι αλλά οι υπόλοιποι εκτός Apple δεν θεωρούν αγία τριάδα τους αντίστοιχους των υπόλοιπων εταιρειών jobs - cook και άγιο πνεύμα και τα αντίστοιχα Apple Stores καθεδρικούς ναούς Εγώ έχω το LG G3 και δεν δίστασα να κράξω την LG και να προτείνω σε όσους με ρωτάνε να μην πάνε στα επόμενα της τότε μοντέλα, εσείς άμα κάνει μία βλακεία η Apple το πρώτο που σας έρχεται στο μυαλό είναι δικαιολογίες και προφάσεις Όταν δίνουν χιλιάρικα δύσκολα θα παραδεχτούν ότι το προϊόν που πήραν βγήκε σκαρτο. Είναι στο dna των ανθρώπων το κάνουν για προφύλαξη ώστε να μην νιώθουν κορόιδα. 1
Razor333 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Κλασικα νεο iphone στον οριζοντα, 3-4 ειδησεις περι apple την μερα, λογικα σε μερικες μερες, θα διαβασουμε και τι μωρομαντιλα χρησιμοποιει ο tim cook, που προσωπικα βρισκω πιο ενδιαφερον και περισσοτερο ''νεο'' απο τα προγραμματα επεκτασης εγγυησης της apple, που ειναι και η πρακτικη της τα τελευταια 10 χρονια, οταν χαλαει ''μια μικρη μεριδα'' και πεφτουν μαζικες μυνησεις απο ''μερικους'' χιλιαδες περιεργους χρηστες apple. Επεξ/σία 3 Σεπτεμβρίου 2018 από Razor333 1
D.Luffy Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, Istros είπε Ποσοστά apple.οταν βγάζεις 3 συσκευές και η μία έχει πρόβλημα με την πλακέτα,όταν βγάζεις ένα iphone 6 που στραβωνει,όταν βγάζεις ένα mac book pro που ρίχνει τις επιδόσεις γιατί ανεβάζει θερμοκρασια.,όταν βγάζεις update και κόβει τις επιδόσεις για να κραταεί η μπαταρία,πρόβλημα οθόνης στα MacBook Air,την τρύπα στα MacOS High Sierra,κηλίδες στην οθόνη Retina των macbook του 2015,οταν τα αρχεία σου τα βρίσκεις στο internet εμείς μιλάμε για ποιότητα,εάν ήταν άλλη εταιρεία θα την κραζαμε όλη μέρα. Είσαι σοβαρός τώρα? Θες να κάνουμε λίστα με προβλήματα που παρουσίασαν άλλες συσκευές διαφορετικών εταιριών? Και τι συμπέρασμα θα βγάλουμε? Ότι τελικά αστοχίες και λάθη γίνονται απ'όλους? Εν τέλει το νόημα που θες να περάσεις ποιο είναι? Ότι δεν θα έπρεπε να βγάζουν προβλήματα επειδή είναι ακριβά??? 7 λεπτά πριν, Istros είπε Ολες οι εταιρείες βγάζουν προβλήματα είναι λογικό δεν λέει κανένας το αντιθετο,απλά μαζεύονται πολλά και δεν πρέπει να μιλάτε για ποιοτητα.Που πήγε η ποιοτητα?το apple care?προσοχή μην έχει καμία γρατζουνιά η συσκευή και πληρώσετε την πλακέτα απο τη τσέπη σας. Ε ωραία με τη δική σου λογική, κανένας δεν βγάζει ποιοτικά προιόντα τότε. Όλοι είναι gtp εφόσον προφανώς όλοι κάποια στιγμή θα βγάλουν ή έχουν βγάλει ελλατωματική συσκευή. Επεξ/σία 3 Σεπτεμβρίου 2018 από D.Luffy 1 1
Istros Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 53 minutes ago, billdanos said: Το 33% περιμένω να το αναλύσεις με νούμερα κλπ 😛 Προφανώς μετράς σαν 1% κάθε αναφορά χρήστη στην αναζήτηση του google... Εκτός αν εννοούσες 0,33% οπότε και θα είναι πιο λογικό! Αλλά και πάλι σου ξαναλέω: φαντάσου να έπαιρναν και φωτιά! 😎 Το 33% ήταν προφανώς για να δώσει έμφαση στην αστοχία.Το ένα μοντέλο στα 3 που κατασκευάζει έχει πρόβλημα στην πλακέτα.Αλλες εταιρείες βγάζουν 30 μοντέλα και τετοιο πρόβλημα μέχρι τώρα δεν έχει αναφερθεί και δεν τα κατασκευάζουν στην foxconn αλλά στις δικές τους γραμμές παραγωγής,γεγονός που καταδεικνύει και τον έλεγχο που γίνεται.Κανενας δεν είπε μπράβο στην samsung για τη μπαταρία στο note 7,μεγάλη πατάτα από τη βιασύνη της να κυκλοφορήσει το note 7 για να προλάβει τις αγορές χωρίς να γίνουν οι απαραίτητοι έλεγχοι ποιοτητας και το πλήρωσε ακριβα,ακόμα υπάρχουν καταναλωτές που αποφεύγουν να αγοράσουν προϊόντα τους.Πιστευω ότι από τα λάθη αυτά βγαίνουν καλύτερα προϊόντα με περισσότερους ελεγχους,και η apple μετά από το iphone 6 plus που στραβωνε κατασκεύασε καλύτερες αυσκευες,σήμερα τα iphone δεν στράβωνουν με τιποτα πρεπει να είναι από τα πιο ανθεκτικά κινητά. 45 minutes ago, D.Luffy said: Είσαι σοβαρός τώρα? Θες να κάνουμε λίστα με προβλήματα που παρουσίασαν άλλες συσκευές διαφορετικών εταιριών? Και τι συμπέρασμα θα βγάλουμε? Ότι τελικά αστοχίες και λάθη γίνονται απ'όλους? Εν τέλει το νόημα που θες να περάσεις ποιο είναι? Ότι δεν θα έπρεπε να βγάζουν προβλήματα επειδή είναι ακριβά??? Ε ωραία με τη δική σου λογική, κανένας δεν βγάζει ποιοτικά προιόντα τότε. Όλοι είναι gtp εφόσον προφανώς όλοι κάποια στιγμή θα βγάλουν ή έχουν βγάλει ελλατωματική συσκευή. Εγώ πρώτος αναφέρω ότι όλες οι εταιρείες βγάζουν προβληματικές συσκευές είναι κάτι αυτονόητο,απλά να υπάρχει και μέτρο με τα προβληματα,όταν είναι πολλά δείχνει ότι δεν υπάρχει σωστός έλεγχος, η προφανώς δεν την ενδιαφέρει γιατί οι πελάτες είναι σταθεροί και ότι πατάτα και να κάνει θα συνεχίσουν να αγοράζουν τις πατάτες της.Εσεις που μιλάτε για ποιότητα σε τι ακριβώς αναφέρεστε?στο πλαστικό της συσκευής? 43 minutes ago, Plapoutas said: Δεν βγάζεις άκρη όντως.Βγαζει μια συσκευή iphone 6.1 με χαρακτηριστικά 100€ και σου λένε value for money,βγάζει ένα macbook pro που ανεβάζει θερμοκρασία σαν τοστιερα και ριχνει τις επιδόσεις και σου λένε ότι έβγαλε update.Βγαζει πρόβλημα με την πλακέτα στη μια από τις 3 συσκευές που κατασκευαζει και σου λένε ότι μπράβο που αναγνώρισε το προβλημα,λες και αν μπορούσε να το κρύψει δεν θα το έκανε!!!?άβυσσος η ψυχή των καταναλωτών της apple 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα