Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα,

συγγενικό μου πρόσωπο αγόρασε πρόσφατα παπούτσια από μαγαζί στο skroutz, τα οποία θέλει να επιστρέψει για κάποιο λόγο και να πάρει τα χρήματά του πίσω. Διάβασα στην πολιτική επιστροφών του συγκεκριμένου καταστήματος πως επιβαρύνεσαι με 5,00 ευρώ τα έξοδα αποστολής πίσω σε αυτούς και άλλα 5 ευρώ "για την ακύρωση της παραγγελίας". Τι είναι τούτο ; Πρώτη φορά βλέπω κατάστημα να σε χρεώνει για επιστροφή προϊόντος πέρα των μεταφορικών. Γνωρίζει κανείς αν είναι νόμιμο; Ευχαριστώ

 

Screenshot_2.png

Επεξ/σία από TzortzisJosh
  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καταχραστικος ορος, δεν ισχυει. Ενημερωση στο καταστημα προς δεν κανει οτι θελει, αλλα ακολουθει τους νομους και τις διαταξεις, και αν δεν συμορφωθουν, προχωραει σε καταγγελια στη γενικη γραμματεια καταναλωτη. Θα ελεγα και για αρνητικη στη συγκεκριμενη επιχειρηση, αλλα το σκρουτζ τις σβηνει μετα απο λιγο καιρο.

Επεξ/σία από Getta Robo
  • Like 1
Δημοσ.
7 minutes ago, Seldon68 said:

Καταχρηστικός όρος;

Φυσικά πρέπει να πληρώσει τα μεταφορικά both ways ,τι φταίει το μαγαζί αν ο πελάτης αλλάξει γνώμη;

Δεν υφισταται τελος 5€ για ακυρωση της παραγγελιας. Καταχρηστικος ορος λοιπον.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο νόμος 2251/1994 και η κωδικοποίησή του στο 5338/17-01-2018 είναι πολύ σαφής: Ο πελάτης έχει δικαίωμα να δηλώσει ότι επιθυμεί να επιστρέψει τα προϊόντα εντός 14 ημερών, πληρώνει μόνο τα ταχυδρομικά έξοδα επιστροφής, κανένα άλλο έξοδο (π.χ. έξοδα ακύρωσης παραγγελίας) και το κατάστημα είναι υποχρεωμένο να του επιστρέψει όλο το ποσό που πλήρωσε στην αρχή, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων της αρχικής αποστολής.

Επίσης αν δεν κάνω λάθος ο ίδιος νόμος λέει πως αν ο πωλητής δεν ενημερώσει τον καταναλωτή για τα δικαιώματά του, τότε το δικαίωμα υπαναχώρησης μετατρέπεται σε 12 μήνες + 14 ημέρες.

Επεξ/σία από cb_papi
  • Thanks 2
Δημοσ.

Αν λέει κάτι τέτοιο ο νόμος απλά είναι κακός νόμος (καθόλου περίεργο στο ελλαντα) ,ουσιαστικά σκοτώνει τις μικρότερες επιχειρήσεις που δεν μπορούν να απορροφήσουν το κόστος της επιστροφής και αποτρέπουν όλες τις επιχειρήσεις να κάνουν σημαντικές προσφορές γιατί πρέπει να προβλέψουν και το κόστος αυτών των επιστροφών με την χασουρα που περιέχουν.

Ο κακος καταναλωτης σκοτώνει τον καλό καταναλωτή.

  • Like 1
Δημοσ.

Προφανώς ανοίγοντας ένα ηλεκτρονικό κατάστημα έχεις άλλα οφέλη και άλλες υποχρεώσεις από ένα φυσικό κατάστημα. Τα ζυγίζεις και διαλέγεις.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
16 ώρες πριν, Seldon68 είπε

Αν λέει κάτι τέτοιο ο νόμος απλά είναι κακός νόμος (καθόλου περίεργο στο ελλαντα) ,ουσιαστικά σκοτώνει τις μικρότερες επιχειρήσεις που δεν μπορούν να απορροφήσουν το κόστος της επιστροφής και αποτρέπουν όλες τις επιχειρήσεις να κάνουν σημαντικές προσφορές γιατί πρέπει να προβλέψουν και το κόστος αυτών των επιστροφών με την χασουρα που περιέχουν.

Ο κακος καταναλωτης σκοτώνει τον καλό καταναλωτή.

Αν και ως καταναλωτές μας βολεύει συμφωνώ με αυτό που γράφεις. Για μένα το λογικό θα ήταν να μπορείς να επιστρέψεις μόνο σφραγισμένα προϊόντα πληρώνοντας τα μεταφορικά.

Δημοσ.
16 hours ago, Seldon68 said:

Αν λέει κάτι τέτοιο ο νόμος απλά είναι κακός νόμος (καθόλου περίεργο στο ελλαντα) ,ουσιαστικά σκοτώνει τις μικρότερες επιχειρήσεις που δεν μπορούν να απορροφήσουν το κόστος της επιστροφής και αποτρέπουν όλες τις επιχειρήσεις να κάνουν σημαντικές προσφορές γιατί πρέπει να προβλέψουν και το κόστος αυτών των επιστροφών με την χασουρα που περιέχουν.

Ο κακος καταναλωτης σκοτώνει τον καλό καταναλωτή.

Αν στο παραδειγμα του ts ο λογος επιστροφης ειναι οτι απλως δεν κανουν τα παπουτσια ως μεγεθος, ειναι κακος ο καταναλωτης που επιθυμει να τα επιστρεψει;

  • Thanks 1
  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 hours ago, Getta Robo said:

αλλα το σκρουτζ τις σβηνει μετα απο λιγο καιρο.

Σοβαρά;

Επεξ/σία από Malthador
Δημοσ.
1 hour ago, Malthador said:

Σοβαρά;

Ναι και γινεται συστηματικα εδω και πολλα χρονια. Γιαυτο και σταματησα επισης χρονια να το χρησιμοποιω. Αφου πιστευουν πως το να προστατευουν τους συνεργατες-πελατες τους, εναντι του κοινου και επισκεπτων τους ειναι προτιμοτερο,  εμενα με εχασαν παντως. Δεν βρισκω το αντιστοιχο θεμα που μιλουσαμε γιαυτο να το παραθεσω ομως.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, YourTrueLegend είπε

Αν στο παραδειγμα του ts ο λογος επιστροφης ειναι οτι απλως δεν κανουν τα παπουτσια ως μεγεθος, ειναι κακος ο καταναλωτης που επιθυμει να τα επιστρεψει;

Κακός όχι.

Ηλίθιος πιθανόν, γιατί δε θα έπρεπε να επιλέξει αυτο το τρόπο αγοράς.

Δημοσ.
3 minutes ago, DrLo said:

Κακός όχι.

Ηλίθιος πιθανόν, γιατί δε θα έπρεπε να επιλέξει αυτο το τρόπο αγοράς.

Υπο αυτην την εννοια ηλιθιος ειναι και ο καταστηματαρχης που δινει option λιανικης αγορας σε πραγματα που χρειαζονται δοκιμη.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, YourTrueLegend είπε

Υπο αυτην την εννοια ηλιθιος ειναι και ο καταστηματαρχης που δινει option λιανικης αγορας σε πραγματα που χρειαζονται δοκιμη.

Αν η χασούρα του από αυτό είναι μεγαλύτερη από τη πελατία που του φέρνει το κανάλι αυτό, ναι είναι.

Επεξ/σία από DrLo

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...