ManFromEarth Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 8 λεπτά πριν, DrLo είπε Κακός όχι. Ηλίθιος πιθανόν, γιατί δε θα έπρεπε να επιλέξει αυτο το τρόπο αγοράς. Τεχνολογικο φορουμ , σωτηριο ετος 2018. Γνωμη χρηστη: "Ηλιθιος οποιος επιλεγει online αγορες για ειδη ενδυσης" Μνημονια μεχρι να γινουν Ανωτατες σχολες τα ΤΕΙ
YourTrueLegend Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Just now, DrLo said: Αν η χασούρα του από αυτό είναι μεγαλύτερη από τη πελατία που του φέρνει το κανάλι αυτό, ναι είναι. Αν ομως δεν ειναι μεγαλυτερη απο την πελατεια , τοτε συνεπαγεται οτι πρεπει να επωμιστει και τα αρνητικα του καναλιου αυτου, δηλαδη του online εμποριου. Επανερχομενος λοιπον στα λεγομενα του Seldon68, θελω να καταληξω ακριβως σε αυτο. Καθε καναλι εχει τα θετικα του και τα αρνητικα του, ετσι λοιπον και οι online αγορες εχουν μειονεκτηματα που απαιτουν συμβιβασμο αναμεσα στις 2 πλευρες. Και καπου εκει ερχεται ο νομος που συμφωνα με τον Seldon68 ειναι κακος, ενω πρακτικα δεν ειναι τιποτα περισσοτερο απο μερος του συμβιβασμου που πρεπει να υπαρξει αναμεσα στις 2 πλευρες για τα ρισκα των online αγορων. Το online εμποριο ειναι win-win για τα καταστηματα και ο νομος αυτος για τον οποιο ανοιξε η συζητηση υπαρχει για να προστατευει και τον καταναλωτη. 2 1
Seldon68 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Εγώ είμαι το μαγαζί Α με φυσικά καταστήματα (άνοιξα και ηλεκτρονικό κατάστημα τώρα πια) ,αναγνωρισιμότητα λόγω πολυετής παρουσίας και δυνατότητα να διαπραγματευτω τις τιμές λόγω όγκου πωλήσεων. Ο άλλος άνοιξε ένα ηλεκτρονικό μαγαζι Χ με μικρά λειτουργικά έξοδα και κυνηγάει τους πελάτες με χαμηλές τιμές και μικρό περιθώριο κέρδους ,φτάνει να υπολογίζει μόνο 1€ κέρδος για κάθε προϊόν που πουλάει. Εγώ με το μαγαζί Α βάζω φίλους ,γνωστούς , συγγενείς ,υπαλλήλους να κάνουν παραγγελίες στο μαγαζί Χ και μετά του τα επιστρέφουν με την πολιτική των 14 ημερών ,με αυτό τον τρόπο παίρνω ένα κόστος 2.5€ για κάθε παραγγελία ας πούμε έβαλα 100 παραγγελίες και πήρα χασουρα 250€ που είναι πινατς για το μαγαζί μου. Το μαγαζί Χ περνει μια χασουρα 250€ και αυτό ,δηλαδή πρέπει να κάνει 250 επιτυχημένες συναλλαγές μόνο και μόνο για να αντισταθμίσει την ζημιά που του έκανα ,επιπλέον επειδή δεν έχει αποθήκη πρέπει να τα επιστρέψει στον χονδρεμπορο (άλλο έξοδο αυτό) και να απασχολήσει τον μοναδικο υπάλληλο που έχει μέχρι να πέσει αναίσθητος. Το μαγαζί Χ ύστερα από μερικους μήνες είτε σταματάει να πουλάει σε χαμηλές τιμές και παύει να είναι ανταγωνιστής σοβαρός ειτε το κλείνει το ρημαδι και μας αφήνει ήσυχους. Και ζήσαν αυτοί καλά και εμείς χειρότερα.
Moderators Malthador Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Moderators Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 17 minutes ago, Seldon68 said: Ο άλλος άνοιξε ένα ηλεκτρονικό μαγαζι Χ με μικρά λειτουργικά έξοδα και κυνηγάει τους πελάτες με χαμηλές τιμές και μικρό περιθώριο κέρδους ,φτάνει να υπολογίζει μόνο 1€ κέρδος για κάθε προϊόν που πουλάει. Αυτό που περιγράφεις δεν είναι «μαγαζί», τσίρκο είναι. 1
defacer Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 20 hours ago, Seldon68 said: Αν λέει κάτι τέτοιο ο νόμος απλά είναι κακός νόμος (καθόλου περίεργο στο ελλαντα) ,ουσιαστικά σκοτώνει τις μικρότερες επιχειρήσεις που δεν μπορούν να απορροφήσουν το κόστος της επιστροφής Αυτό προκύπτει από κάπου ή λέμε γενικά ότι του έρθει του καθενός; Ακόμα κι αν προκύπτει, τι πάει να πει οι μικρές επιχειρήσεις δε μπορούν να καλύψουν; Να κάνουμε τα δικαιώματα του καταναλωτή προαιρετικά; Σε ένα μικρό καφέ της γωνίας να έχουμε διαφορετικά υγειονομικά στάνταρ από ότι σε ένα μεγάλο franchise? Ξεχνάμε καμιά φορά ότι ο ρόλος του κράτους είναι να προστατέψει τον πολίτη, όχι να σιγουρευτεί πως το business model που θα κατεβάσει το κεφάλι του καθενός θα αποφέρει κέρδος. ΥΓ στο Ελλάντα αυτά ισχύουν επειδή είμαστε μέλη της ΕΕ. Ισχύουν επίσης και σε όλη την υπόλοιπη ΕΕ εκτός από το Ελλάντα. 4 hours ago, zio10 said: Αν και ως καταναλωτές μας βολεύει συμφωνώ με αυτό που γράφεις. Για μένα το λογικό θα ήταν να μπορείς να επιστρέψεις μόνο σφραγισμένα προϊόντα πληρώνοντας τα μεταφορικά. Ξέρεις γιατί υπάρχει αυτή η κάλυψη για τον καταναλωτή; Ποια ήταν η λογική με την οποία θεσπίστηκε; Αν πω ότι χωρίς αυτή την κάλυψη οι επιχειρήσεις θα πλήττονταν παρόλο που εκ πρώτης όψεως "τους βγαίνει φτηνότερα"; 24 minutes ago, Seldon68 said: Και ζήσαν αυτοί καλά και εμείς χειρότερα. Πώς το βλέπεις από εκεί που είσαι, αυτό το σενάριο που περιέγραψες περιέχει καμία παράνομη πράξη για την οποία θα καταδικαστείς συνοπτικά αν πας δικαστήριο; Επεξ/σία 21 Σεπτεμβρίου 2018 από defacer 1 1
zio10 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 18 λεπτά πριν, defacer είπε Αυτό προκύπτει από κάπου ή λέμε γενικά ότι του έρθει του καθενός; Ακόμα κι αν προκύπτει, τι πάει να πει οι μικρές επιχειρήσεις δε μπορούν να καλύψουν; Να κάνουμε τα δικαιώματα του καταναλωτή προαιρετικά; Σε ένα μικρό καφέ της γωνίας να έχουμε διαφορετικά υγειονομικά στάνταρ από ότι σε ένα μεγάλο franchise? Ξεχνάμε καμιά φορά ότι ο ρόλος του κράτους είναι να προστατέψει τον πολίτη, όχι να σιγουρευτεί πως το business model που θα κατεβάσει το κεφάλι του καθενός θα αποφέρει κέρδος. ΥΓ στο Ελλάντα αυτά ισχύουν επειδή είμαστε μέλη της ΕΕ. Ισχύουν επίσης και σε όλη την υπόλοιπη ΕΕ εκτός από το Ελλάντα. Ξέρεις γιατί υπάρχει αυτή η κάλυψη για τον καταναλωτή; Ποια ήταν η λογική με την οποία θεσπίστηκε; Αν πω ότι χωρίς αυτή την κάλυψη οι επιχειρήσεις θα πλήττονταν παρόλο που εκ πρώτης όψεως "τους βγαίνει φτηνότερα"; Πώς το βλέπεις από εκεί που είσαι, αυτό το σενάριο που περιέγραψες περιέχει καμία παράνομη πράξη για την οποία θα καταδικαστείς συνοπτικά αν πας δικαστήριο; Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω. Απλά έγραψα τι θα μου φαινόταν πιο λογικό παρόλο που δεν με συμφέρει. Edit, λογικά επειδή δεν μπορεί να το δοκιμάσει; Και πάλι η δοκιμή στο σπίτι δεν είναι ελεγχόμενη όπως σε ένα μαγαζί... Επεξ/σία 21 Σεπτεμβρίου 2018 από zio10
Seldon68 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Αν είναι και ευρωπαϊκός νόμος τότε πρόκειται για έναν κακό ευρωπαϊκό νόμο ,συμβαίνει και στας ευρωπας να βγάζουν κακούς έως και ηλίθιους νόμους. Το βασικό δικαίωμα του καταναλωτή είναι το δικαίωμα του στον ελεύθερο ανταγωνισμό που ρίχνει τις τιμές και κάνει καλύτερες τις υπηρεσίες ,το να κραυγαζουμε ΔΙΚΑΙΏΜΑΤΑ ΔΙΚΑΙΏΜΑΤΑ δεν ρίχνει τις τιμές. Υπάρχει μια τάση συγχωνεύσεων στην αγορά για να μειώσουν τον ανταγωνισμό και να αυξήσουν τα περιθώρια κέρδους ,το δικό μας συμφέρον είναι το αντίθετο ,πολλά μαγαζιά που να χτυπιουνται μεταξύ τους για μερίδιο αγοράς και κερδος. Χωρίς τα σκρουτζομαγαζα οι τιμές θα ήταν στον Θεό ,όποιος έχει ψαχτει για αγορές το ξέρει. 1
christakos07 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, Seldon68 είπε Αν είναι και ευρωπαϊκός νόμος τότε πρόκειται για έναν κακό ευρωπαϊκό νόμο ,συμβαίνει και στας ευρωπας να βγάζουν κακούς έως και ηλίθιους νόμους. Το βασικό δικαίωμα του καταναλωτή είναι το δικαίωμα του στον ελεύθερο ανταγωνισμό που ρίχνει τις τιμές και κάνει καλύτερες τις υπηρεσίες ,το να κραυγαζουμε ΔΙΚΑΙΏΜΑΤΑ ΔΙΚΑΙΏΜΑΤΑ δεν ρίχνει τις τιμές. Υπάρχει μια τάση συγχωνεύσεων στην αγορά για να μειώσουν τον ανταγωνισμό και να αυξήσουν τα περιθώρια κέρδους ,το δικό μας συμφέρον είναι το αντίθετο ,πολλά μαγαζιά που να χτυπιουνται μεταξύ τους για μερίδιο αγοράς και κερδος. Χωρίς τα σκρουτζομαγαζα οι τιμές θα ήταν στον Θεό ,όποιος έχει ψαχτει για αγορές το ξέρει. Δώσε link από το σκρουτζομάγαζο σου 1
defacer Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 2 hours ago, zio10 said: Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω. Απλά έγραψα τι θα μου φαινόταν πιο λογικό παρόλο που δεν με συμφέρει. Edit, λογικά επειδή δεν μπορεί να το δοκιμάσει; Και πάλι η δοκιμή στο σπίτι δεν είναι ελεγχόμενη όπως σε ένα μαγαζί... Επειδή αν δεν υπήρχε η δυνατότητα να επιστρέψεις ένα προϊόν που δε σου κάνει, α) τελείως πρακτικά θα ήταν πολύ δύσκολο να γίνει πώληση σε κάποια είδη προϊόντων (ρούχα!), και β) θα υπήρχε πολύ μεγαλύτερο ποσοστό δυσαρεστημένων αγοραστών, άρα και αριθμός μελλοντικών αγοραστών. Αν καταλαβαίνω αυτό που λες για δοκιμή στο σπίτι, είναι η πολύ light εκδοχή της ανησυχίας που ο seldon παραπάνω κάνει ιστορίες για αγριους; Πώς θα ελέγξουμε τον κακό δήθεν αγοραστή; 1 hour ago, Seldon68 said: Αν είναι και ευρωπαϊκός νόμος τότε πρόκειται για έναν κακό ευρωπαϊκό νόμο ,συμβαίνει και στας ευρωπας να βγάζουν κακούς έως και ηλίθιους νόμους. Το βασικό δικαίωμα του καταναλωτή είναι το δικαίωμα του στον ελεύθερο ανταγωνισμό που ρίχνει τις τιμές και κάνει καλύτερες τις υπηρεσίες ,το να κραυγαζουμε ΔΙΚΑΙΏΜΑΤΑ ΔΙΚΑΙΏΜΑΤΑ δεν ρίχνει τις τιμές. Υπάρχει μια τάση συγχωνεύσεων στην αγορά για να μειώσουν τον ανταγωνισμό και να αυξήσουν τα περιθώρια κέρδους ,το δικό μας συμφέρον είναι το αντίθετο ,πολλά μαγαζιά που να χτυπιουνται μεταξύ τους για μερίδιο αγοράς και κερδος. Χωρίς τα σκρουτζομαγαζα οι τιμές θα ήταν στον Θεό ,όποιος έχει ψαχτει για αγορές το ξέρει. Έχεις μπερδευτεί λιγάκι, εκεί που έχω bold ας πούμε αν μη τι άλλο. Κουνα λίγο το κεφάλι δεξιά αριστερά να ξεπήξει, και όταν μιλάς για "βασικά δικαιώματα" φρόντισε να έχεις υπόψη τι (και επίσης για ποιο λόγο) ισχύει στην πραγματικότητα και όχι τι ισχύει στο μυαλό σου. Αλλιώς υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να πεις βλακεία. Επεξ/σία 21 Σεπτεμβρίου 2018 από defacer 1
zio10 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, defacer είπε Επειδή αν δεν υπήρχε η δυνατότητα να επιστρέψεις ένα προϊόν που δε σου κάνει, α) τελείως πρακτικά θα ήταν πολύ δύσκολο να γίνει πώληση σε κάποια είδη προϊόντων (ρούχα!), και β) θα υπήρχε πολύ μεγαλύτερο ποσοστό δυσαρεστημένων αγοραστών, άρα και αριθμός μελλοντικών αγοραστών. Αν καταλαβαίνω αυτό που λες για δοκιμή στο σπίτι, είναι η πολύ light εκδοχή της ανησυχίας που ο seldon παραπάνω κάνει ιστορίες για αγριους; Πώς θα ελέγξουμε τον κακό δήθεν αγοραστή; Έχεις μπερδευτεί λιγάκι, εκεί που έχω bold ας πούμε αν μη τι άλλο. Κουνα λίγο το κεφάλι δεξιά αριστερά να ξεπήξει, και όταν μιλάς για "βασικά δικαιώματα" φρόντισε να έχεις υπόψη τι (και επίσης για ποιο λόγο) ισχύει στην πραγματικότητα και όχι τι ισχύει στο μυαλό σου. Αλλιώς υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να πεις βλακεία. Ρούχα και παπούτσια και γενικά πράγματα που ελέγχεται εύκολα αν είναι όντως αχρησιμοποίητα είναι διαφορετική περίπτωση. Πιο πολύ η ένστασή μου είναι για προϊόντα τεχνολογίας. Το να δοκιμάσεις 14 μέρες ένα προϊόν δηλαδή και να το επιστρέψεις δεν το βλέπω τόσο απλό...
Seldon68 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2018 2 ώρες πριν, defacer είπε Έχεις μπερδευτεί λιγάκι, εκεί που έχω bold ας πούμε αν μη τι άλλο. Κουνα λίγο το κεφάλι δεξιά αριστερά να ξεπήξει, και όταν μιλάς για "βασικά δικαιώματα" φρόντισε να έχεις υπόψη τι (και επίσης για ποιο λόγο) ισχύει στην πραγματικότητα και όχι τι ισχύει στο μυαλό σου. Αλλιώς υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να πεις βλακεία. Μπραβο τωρα με εθιξες βαρια και θα κουνησω το κεφαλι μου για να ξεμπλοκαρει.Ποσο χρονων εισαι ,μηπως μιλαω με κανενα ανηλικο?
Moderators Malthador Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2018 Moderators Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2018 6 hours ago, Seldon68 said: Το βασικό δικαίωμα του καταναλωτή είναι το δικαίωμα του στον ελεύθερο ανταγωνισμό που ρίχνει τις τιμές και κάνει καλύτερες τις υπηρεσίες ,το να κραυγαζουμε ΔΙΚΑΙΏΜΑΤΑ ΔΙΚΑΙΏΜΑΤΑ δεν ρίχνει τις τιμές. Θα γίνει μια μικρή έκρηξη στο μυαλό σου τώρα, αλλά η επιστροφή προϊόντος, το DOA warranty, το after sales support κλπ είναι είδη υπηρεσιών ξέρεις. Και όλα αυτά φυσικά και δεν μπορείς να τα κάνεις από το πατάρι του σπιτιού σου που νομίζεις ότι έχεις στήσει ένα «μαγαζάκι». 1
Seldon68 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2018 Κανεις λαθος σε οτι λες. 1)Το θεμα μας δεν ειναι το DOA ,η επιστροφη προιοντος και το after sales.Αν διαβασεις απο την αρχη το νημα θα δεις οτι μιλαμε για το κατα ποσο ειναι σωστο το καταστημα να τραβαει το κοστος της αρχικης αποστολης του προιοντος οταν αυτο επιστρεφεται καθαρα απο υπαναχωρηση του πελατη. Ειναι λαθος γιατι το καταστημα δεν εχει καμια ευθύνη για την επιστροφη ,το κοστος μεταφερεται στην τιμη του προιοντος αρα αγοραζουμε ακριβοτερα και τελος εχουμε λιγοτερα μαγαζια αρα μικροτερο ανταγωνισμο αρα υψηλοτερες τιμες. 2)Δεν εχω σκρουτζομαγαζο (δεν ξερω πως σας ηρθε) και δεν ψωνιζω απο σκρουτζομαγαζα γιατι τα φοβαμαι μια και την μια μερα υπαρχουν και την επομενη εξαφανιζονται αλλα ΑΥΤΟΙ ειναι που ριχνουν τις τιμες και αναγκαζουν τους παντες να "παιζουν" χαμηλοτερα. Δεν ειναι περιπλοκο ,απλα να βαλεις τις σκεψεις σε σειρα ,ποιος στο διαολο πληρωνει στο τελος το κοστος της αρχικης αποστολης του προιοντος? Εγω λεω οτι στο τελος το πληρωνουμε εμεις αντι να το πληρωνει αυτος που στο κατω κατω της γραφης πηρε την αποφαση να υπαναχωρησει.
Moderators Malthador Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2018 Moderators Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 4 hours ago, Seldon68 said: 1)Το θεμα μας δεν ειναι το DOA ,η επιστροφη προιοντος και το after sales.Αν διαβασεις απο την αρχη το νημα θα δεις οτι μιλαμε για το κατα ποσο ειναι σωστο το καταστημα να τραβαει το κοστος της αρχικης αποστολης του προιοντος οταν αυτο επιστρεφεται καθαρα απο υπαναχωρηση του πελατη. Ειναι λαθος γιατι το καταστημα δεν εχει καμια ευθύνη για την επιστροφη ,το κοστος μεταφερεται στην τιμη του προιοντος αρα αγοραζουμε ακριβοτερα και τελος εχουμε λιγοτερα μαγαζια αρα μικροτερο ανταγωνισμο αρα υψηλοτερες τιμες. Αν αυτό είναι το θέμα συζήτησης, τότε υπάρχει ευρωπαϊκή οδηγία από την οποία έχει προκύψει και νόμος του κράτους, η οποία είναι σαφέστατη: «Πώς να ακυρώσετε μια αγορά Πρέπει να ενημερώσετε τον έμπορο ότι θέλετε να ακυρώσετε την αγορά. Δεν αρκεί να επιστρέψετε απλώς τα προϊόντα. Ο έμπορος οφείλει να σας προμηθεύσει ένα υπόδειγμα δελτίου υπαναχώρησης με το οποίο μπορείτε να τον ενημερώσετε για την απόφασή σας, χωρίς ωστόσο να υποχρεούστε να το χρησιμοποιήσετε. Μπορείτε να ενημερώσετε τον έμπορο συγχρόνως με την επιστροφή των προϊόντων, π.χ., με την προσθήκη μιας γραπτής δήλωσης στα προϊόντα που επιστρέφετε ταχυδρομικώς, ή με αποστολή φαξ ή ηλεκτρονικού μηνύματος. Πρέπει να επιστρέψετε τα αχρησιμοποίητα προϊόντα εντός 14 ημερώναφότου ενημερώσετε σχετικά τον έμπορο. Ορισμένοι έμποροι μπορεί να μην σας χρεώσουν για την επιστροφή των προϊόντων. Ωστόσο, ο έμπορος οφείλει να σας έχει ενημερώσει προηγουμένως ότι θα επιβαρυνθείτε με τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων. Διαφορετικά, θα πρέπει να καλύψει αυτός το κόστος επιστροφής. Δεν υποχρεούστε να πληρώσετε κανένα ποσό για το οποίο δεν είχατε προηγουμένως ενημερωθεί. Για ογκώδη προϊόντα (όπως οι μεγάλες οικιακές συσκευές), ο έμπορος οφείλει να σας δώσει τουλάχιστον μια εκτίμηση του κόστους επιστροφής τους. Ωστόσο, τα ογκώδη προϊόντα που αγοράσατε από κατ' οίκον πωλητή και σας παραδόθηκαν αμέσως πρέπει να παραλαμβάνονται από τον έμπορο με δικά του έξοδα.» Αν ο TS είχε ενημερωθεί για το κόστος επιστροφής των προϊόντων τότε οφείλει να τα επιστρέψει με δική του χρέωση. Εάν δεν είχε ενημερωθεί δεν οφείλει να πληρώσει τίποτα. Εκ των υστέρων δεν μπορούν να του λένε να πληρώσει. Εάν το σάιτ κατά την αγορά είχε box για tickάρισμα παρέα με Όρους Χρήσης (που μέσα ανέφεραν τις χρεώσεις επιστροφής) και ο φίλος συμφώνησε με αυτούς πριν αγοράσει το προϊόν, τότε οφείλει να πληρώσει αυτός τα μεταφορικά της επιστροφής. Διαφορετικά οφείλει να τα πληρώσει το κατάστημα. Είναι πραγματικά απλούστατο. Είναι αυτονόητο ότι ο πελάτης πληρώνει αυστηρά και μόνο τα μεταφορικά σε περίπτωση επιστροφής, όχι «τέλη ακύρωσης παραγγελίας» ή άλλα τέτοια τραγελαφικά. Αυτά τα βγάζουν από το κεφάλι τους οι «μαγαζάτορες». 4 hours ago, Seldon68 said: Ειναι λαθος γιατι το καταστημα δεν εχει καμια ευθύνη για την επιστροφη ,το κοστος μεταφερεται στην τιμη του προιοντος αρα αγοραζουμε ακριβοτερα και τελος εχουμε λιγοτερα μαγαζια αρα μικροτερο ανταγωνισμο αρα υψηλοτερες τιμες. Δεν είπα ότι έχεις μαγαζί, γενικότερη τοποθέτηση ήταν. Επεξ/σία 22 Σεπτεμβρίου 2018 από Malthador 1
defacer Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2018 14 hours ago, Seldon68 said: Μπραβο τωρα με εθιξες βαρια και θα κουνησω το κεφαλι μου για να ξεμπλοκαρει.Ποσο χρονων εισαι ,μηπως μιλαω με κανενα ανηλικο? Βαριά δε σε έθιξα εγώ, αλλά τα ίδια σου τα λόγια που δείχνουν ότι είσαι άσχετος με το νομικό πλαίσιο (κακός νόμος στο Ελλάντα), άσχετος με το τι συμβαίνει στον κόσμο γενικά και για ποιο λόγο (ομοίως) και επιπλέον πιστεύεις ότι είναι... "δικαίωμα του καταναλωτή" οι τιμές χώμα και το race to the bottom στην τιμή. Αναρωτιέμαι αν έχεις την παραμικρή ιδέα πώς προκύπτουν οι προστασίες των δικαιωμάτων του καταναλωτή, ή αν χρησιμοποιείς κατά τα άλλα τη λέξη δικαίωμα με έννοια που δεν είναι ψεκασμένη. Αγνοείς τελείως, ή η κοσμοθεωρία σου δε σου επιτρέπει να αντιληφθείς, την αξία χιλίων δύο διατάξεων προστασίας του καταναλωτή που υπάρχουν παγκοσμίως (παρόλο που αυξάνουν τις τιμές, όντας προορισμοί για τον έμπορο), και φυσικά αγνοείς επίσης τη λογική και το ιστορικό προηγούμενο που οδήγησαν στη θέσπιση τους. Αν σε ρωτήσει κανείς την άποψή σου πχ για τις υγειονομικές και πληροφοριακές διατάξεις (πχ ημερομηνία λήξης, συστατικά, διατροφικές πληροφορίες) θα πέσει πολύ γέλιο να σε βλέπουμε να προσπαθείς να τις βάλεις σε άλλη κατηγορία, γιατί αυτές είναι "καλές" -- ή πιο πιθανό, υπήρχαν από πάντα για σένα. Οι φάροι της σκέψης το κάνουν συχνά αυτό για να μας αποδείξουν πόσο βαθειά σκέπτονται, τα πράγματα που ήδη υπήρχαν όταν γεννήθηκαν είναι καλά ενώ τα επόμενα είναι κακοί νόμοι όταν διαφωνώ μαζί τους. Είμαι 39. Μήπως τελικά μιλάω εγώ με κανένα ανήλικο;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα