Todoras Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Πρόσφατα άλλαξα πάροχο και από COSMOTE πήγα σε WIND. Τα κινητά άλλαξαν εντός 2 ημερών. Το σταθερό/ίντερνετ εξακολουθεί να είναι σε cosmote. Έχω λάβει είδη λογαριασμό από την wind στον οποίο έχει μόνο τις χρεώσεις για τα κινητά. Και λογαριασμό απο την cosmote για στθερο/internet. Έχουν περάσει 2 εβδομάδες. Δεν έχω δεχτεί καμία αντιπρόταση από την cosmote. Δεν έχω λάβει καν το ρούτερ από την wind (υποτίθεται θα το είχα εντός εβδομάδας). Στο κατάστημα που έκανα το συμβόλαιο με την wind και που πέρασα να ρωτήσω ματά το 10ήμερο τους φαίνεται "παράξενο" και λένε ότι θα με ενημερώσουν.... Ακόμα τίποτα... Έχει κανείς ανάλογη εμπειρία??? Επεξ/σία 21 Σεπτεμβρίου 2018 από Todoras
ikaruga24 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Επειδή η όλη διαδικασία έχει αλλάξει το γεγονός ότι δεν έχεις καμία ενημέρωση για κάποια εκτιμώμενη συγκεκριμένη ημερομηνία σημαίνει ότι ούτε καν στάλθηκε η αίτηση στην cosmote για την παραχώρηση της γραμμής. Το θέμα αντιπροσφοράς από cosmote είναι άσχετο, ίσως σε καλέσουν ίσως και όχι, δεν είναι ντε φάκτο αυτό ειδικά αν δεν έχεις ενεργό συμβόλαιο οι πιθανότητες να σε πάρουν είναι πολύ μικρότερες. Από εκεί και πέρα εξαρτάται το πως έκανες την αρχική αίτηση και ότι δεδομένου ότι όλα είναι εντάξει και δεν υπάρχουν θέματα τεχνικά ή στοιχείων μέσα σε περίπου 20 μέρες γίνεται η μεταφορά εκτός και αν δηλώσεις ρητά ότι θέλεις να γίνει η μεταφορά με τη διαδικασία της ταχείας όπου εκεί χάνεις και εντελώς το δικαίωμα υπαναχώρησης σου. Εφόσον έχουν περάσει 2 εβδομάδες κάπου εδώ θα στείλουν το αίτημα σου στην cosmote οπότε στις επόμενες μέρες θα λάβεις ενημέρωση για την πιθανή ημερομηνία ενεργοποίησης. Υπομονή λοιπόν. 1
NikosKallithea Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Μόνο πρόσεχε με τις καθυστερήσεις μην ανανεωθεί αυτόματα το συμβόλαιο σου στον οτε και μετά έχεις τίποτα τρεχαματα. 1
Todoras Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, NikosKallithea είπε Μόνο πρόσεχε με τις καθυστερήσεις μην ανανεωθεί αυτόματα το συμβόλαιο σου στον οτε και μετά έχεις τίποτα τρεχαματα. Με αγχώνεις... για αναλυσε το λίγο Από όσο έχω διαβάσει μετά απο 60 ημέρες εάν δεν εχει ολοκληρωθεί η φορητότητα ο προηγούμενος πάροχος έχει το δικαίωμα "αυτοδίκαια" να την ακυρώσει. Αυτόματη ανανέωση όμως πώς ακριβώς γίνεται? Υποθέτω πως είναι όπως και τώρα που έχει λήξει το συμβόλαιο μου με την cosmote και συνεχίζω να έχω τηλ/ιντερνετ στη τιμή καταλόγου. Σε αυτή την περίπτωση όμως έστω και εάν γίνει το χειρότερο τουλάχιστον με cosmote δεν έχεις κανένα θέμα και όποτε θες ξαναλλάζεις πάροχο χωρίς κυρώσεις. Σωστά? Επεξ/σία 22 Σεπτεμβρίου 2018 από Todoras
Επισκέπτης Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2018 Εγώ είμαι πλήρως απογοητευμένος από την Wind σε όλα ταχύτητα σύνδεσης απάτη με 5ψήφια νούμερα που οι ίδιοι έχουν γνώση για αυτό καθώς αν ψάξεις στο ίντερνετ για καταγγελίες ακριβώς ιδίων περιπτώσεων όπως μου συνέβη και σε εμένα αλλά αντε να βρεις το δίκιο σου με την ΕΕΤΤ η οποία έχει διακοσμητικό ρόλο πολλοί ελάχιστοι βγήκαν κερδισμένοι από αγωγές ψάξε το και θα δεις με στοιχεία στο λέω ούτε είναι η άποψη μου είναι η αλήθεια. Όπως επίσης έχω από το 2011 καρτοκινητό wind και όλοι οι υπόλοιποι στην οικογένεια ο πατέρας μου σύνδεση στην ίδια εταιρεία όπου και δεν έχει ιδέα να μπει στο Internet από το κινητό του του οποίου το είχα ρυθμίσει εγώ όταν το αγόρασε να μην μπαίνει στο Internet και του στέλνανε SMS που χρεώνουν μπράβο στους κλέφτες (θυγατρική εταιρεία) της wind εγώ τι μπορώ να κάνω τίποτα απέναντι τους αυτοί είναι κολοσσοί. Καλά να μας κάνουν!
Todoras Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 Στις 21/9/2018 στις 4:49 ΜΜ, ikaruga24 είπε Εφόσον έχουν περάσει 2 εβδομάδες κάπου εδώ θα στείλουν το αίτημα σου στην cosmote οπότε στις επόμενες μέρες θα λάβεις ενημέρωση για την πιθανή ημερομηνία ενεργοποίησης. Υπομονή λοιπόν. Ήρθε μήνυμα χτες στο κινητό για μεταφορά στις 26/9. Πάντως χτες πήρα τηλεφωνώ την wind και τους είπα πως εφόσον έχει περάσει το διάστημα των 15 ημερών και δεν έχουν τηρήσει τους συμφωνημένους όρους θα σκεφτώ να καταγγείλω την σύμβαση. Έπειτα πήρα τηλέφωνο τον ΟΤΕ και ρώτησα εάν υπάρχει λόγος καθυστέρησης από πλευράς ΟΤΕ. Εφόσον μου είπαν ότι δεν υπάρχει τους ενημέρωσα ότι αν δεν προχωρήσει η φορητότητα άμεσα θα προχωρήσω σε καταγγελία στον ΕΕΤΤ. Δεν ξέρω εάν ήταν τυχαίο πάντως μια ωρίτσα μετά τα τηλέφωνα μου ήρθε μήνυμα για την ενεργοποίηση στην wind. Router πάντως από την wind ακόμα δεν έχω δει.... Λογικά σήμερα θα πρέπει να έρθει.
Todoras Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2018 Όλα σετ. Το ρούτερ ήρθε χτεσ 27/9 Η σύνδεση έγινε σήμερα 28/9 4,5 up, 46 down, 65ms. Παίζω με το ρουτεράκι για την ώρα.... το TG788v3. Το interface του ίναι πιο αργό και από την καθυστέρηση...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα