Προς το περιεχόμενο

Η Toyota αναμένεται να προσθέσει υποστήριξη Android Auto στα αυτοκίνητα της


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Βάλτε τα ριμαδια τα κινητά με Bluetooth και μιλάτε από κει. Δεν αντέχω άλλο στον δρόμο να βλέπω οδηγούς με ένα κινητό στο χέρι ή μια influencer Instagram brand ambassador να βγάζει selfie και αηδιες.

Δεν μπορώ άλλο. Ισχύει και για αυτούς που σηκώνουν το τηλέφωνο στα γρήγορα, το πλακώνουν στον ώμο με το κεφάλι και αλλάζουν ταχύτητα Mε το δεξί...

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 97
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

36 λεπτά πριν, DjTvenz είπε

Ουτως η άλλως το Android Auto δεν υποστηρίζεται επίσημα ακομα στην Ελλάδα δεν υπάρχει στο Playstore. Όταν πας να αγοράσεςι αυτοκινητο κάνενας έμπορος δεν το αναφέρει αυτό. Η Google μας εχει για τον Π.....

Μπορεις βεβαια να το κάνεις sideload που παιζει κανονικά σχεδον μες όλες τις λειτουργίες. 

Γενικά στην Ευρώπη δεν υπάρχει, όχι μόνο στην Ελλάδα.
Είναι θέμα δικαιωμάτων και προβλημάτων με την Ε.Ε.

Κι εδώ στην Ολλανδία δεν υποστηρίζεται επίσημα αλλά και στη αντιπροσωπία σου προτείνουν store να το κατεβάσεις (κλασσικά το apk mirror).
Δουλεύουν όλες οι λειτουργίες άψογα και ειλικρινά δε μπορεί να συγκριθεί η εμπειρία με οτιδήποτε είχα πριν.

Εξαιρετικά χρήσιμο, μπαίνω στο αμάξι και μου έχει έτοιμο το επόμενο ραντεβού, την μουσική που θέλω, τα μηνύματα κτλ ηχητικά με την αναγνώριση φωνής να είναι εξαιρετική κτλ κτλ. Όταν το έχω off παρόλο που θεωρητικά έχω ένα πολύ καλό infotaintment από τον κατεσκευαστή είναι λες και γυρνάω 10 χρόνια πίσω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, billdanos είπε

Όχι! Και βασικά είναι και επικίνδυνο γιατί θα μπεις στη διαδικασία να ψάξεις το κινητό σου για να δεις κάτι και ...όποιον πάρει ο χάρος.  ΔΕΝ μιλησα εγω για χρηση του κινητου εν οσω οδηγουμε. μην βαζετε λογια που δεν ειπα. 

Το Android auto όπως και το Apple Car Play, είναι η πλατφόρμα ώστε το περιεχόμενο και οι λειτουργίες του κινητού σου να ενσωματωθούν με τα υπόλοιπα συστήματα του αυτοκινήτου (οθόνη, ηχεία, κλπ) για να μπορείς να τα χρησιμοποιείς με ασφάλεια και χωρίς να αποσπούν την προσοχή σου... 

Προσωπικά μόνο πλεονεκτήματα βλέπω:

Οι χάρτες στο smartphone είναι πάντα πιο ενημερωμένοι από τα ενσωματωμένα GPS των αυτοκινήτων και έχουν και real time info.   Σωστα, αρα αφου εχεις το Smartphone  μαζι σου εχεις και τους χαρτες.

Η μουσική σου είναι στο smartphone σου, οπότε γιατί να μη σε ακολουθεί και στο αυτοκίνητο?   = και με το Bluetooth μια χαρα συνδεεται στο ηχοσυστημα.

Οι κλήσεις δρομολογούνται από το κινητό στο ηχοσύστημα του αυτοκινήτου.  = και με το Bluetooth μια χαρα συνδεεται στο ηχοσυστημα

Τα SMS αντί να τα διαβάζεις στο κινητό ενώ οδηγείς, εκφωνούνται από το andoid auto/car play  τα μηνυματα δεν επειγουν. μπορεις να τα διαβασεις και οταν σταματησεις το αυτοκινητο...!! 

Το car play δίνει τη δυνατότητα όσο οδηγείς και δεν θέλεις να σε ενοχλούν να ενημερώνει όσους σε καλούν.  ..........!!!!

Αξιοποιείς το internet που έχεις στο smartphone σου και έχεις πρόσβαση στο αυτοκίνητο σε επιπλέον υπηρεσίες (music streaming, etc).   Σοβαρα τωρα?  δλδ αυτο μας λειπει απο το αυτοκινητο? το ιντερνετ για Music streaming?  απο το κινητο δεν μπορεις να κανεις Streaming στο ηχοσυστημα?   παντα το ειχα απορια...! 

και ειδικα με τα νεοτερα κινητα που ειναι 6"  -7"....  δεν χρειαζεται κανεις κι αλλο ταμπλετ στο αυτοκινητο. απλα μια βαση και εισαι ετοιμος για ταξιδια.......!   κι εχεις και πληρες  Android....!!!! 

 

 

ΥΓ το "κατ επιλογη", που εχω αναφερει εξ' αρχης, απο ο,τι καταλαβα, μαλλον δεν λεει τιποτα,  σε κανεναν.....!! πρεπει υποχρεωτικα να παμε σε ANDROID Auto....!!!   ΟΚ ......    σταματω εδω. δεν εχει κανενα νοημα, να λεμε τις "Αλλες" αποψεις...........

Επεξ/σία από cabdik
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, DjTvenz είπε

Ουτως η άλλως το Android Auto δεν υποστηρίζεται επίσημα ακομα στην Ελλάδα δεν υπάρχει στο Playstore. Όταν πας να αγοράσεςι αυτοκινητο κάνενας έμπορος δεν το αναφέρει αυτό. Η Google μας εχει για τον Π.....

Μπορεις βεβαια να το κάνεις sideload που παιζει κανονικά σχεδον μες όλες τις λειτουργίες. 

 

Εδώ έχεις λάθος. Πολλοί έμποροι μου το αναφέρουν από μόνοι τους κιόλας σαν πλεονέκτημα από τις τόσες αντιπροσωπείες που γύρισα, εφόσον ακόμα και αν δεν υποστηρίζεται επίσημα όπως λες, είναι πολύ απλό ακόμα και από έναν αρχάριο χρήστη να κατεβάσει το .apk και να το εγκαταστήσει στο κινητό του και λειτουργεί 100% ακόμα και εδώ στην Ελλάδα που υποτίθεται οτι δεν υποστηρίζεται. Το γνωρίζουν ακόμα και οι έμποροι αυτό. 

Επεξ/σία από Heartl3ss
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, cabdik είπε

πρεπει να καταλαβετε ορισμενοι οτι υπαρχει και η διαφορετικοτητα.  δεν ειναι υποχρεωτικο να ειναι ολοι ιδιοι, με ιδιες προτιμησεις και γουστα. 

 

το οτι δεν γουσταρω να εχω Android-Windows-Ios στο αυτοκινητο μου, δεν ειναι θεμα τεχνοφοβιας, αλλα προσωπικη επιλογη και γουστο. μπορει στο σπιτι μου να εχω ο,τι παπαρια τεχνολογικη υπαρχει, και γουσταρω να "παιζω" με ολα αυτα. αλλα το οτι θελω να μπαινω στο αυτοκινητο μου και να μην εχει τοοοση τεχνολογια. δες το και σαν............ "αποτοξινωση"....!!!    

ετσι κι αλλιως κουβαλαμε τα Smartphones μαζι μας.... .δεν ειναι αρκετο?  

 

 

επισης, ας φτιαξουν πρωτα αξιοπιστα αυτοκινητα -οχι ποιοτικα μονο- αλλα και μηχανικα, και μετα ας βαλουν τα "μπλιμπλικινια και κοκοψοψαρα"...!!!  οι καινουριες γενιες αυτοκινητων παντως, πολυ θα ζηλευαν την μακροζωια και αξιοπιστια του "ελληνικου" nissan sunny.....!!!!! 

Σου εξηγούμε ότι δεν είναι υποχρεωτικό και συνεχίζεις να λες τα δικά σου για διαφορετικότητα και ότι άλλο να'ναι. Όσο για το sunny, το είχα, ήταν σκύλος αλλά μέχρι εκεί, συγγνώμη αλλα θα γίνω σκλάβος των μοντέρνων καιρών και θέλω το αμάξι μου να έχει air condition, υδραυλικό (τουλάχιστον) τιμόνι και περισσότερη ασφαλεια για εμένα, τους πεζούς και τους άλλους οδηγούς. Τώρα αν εσύ θέλεις να μείνεις στο 1988 οκ πάσο!

Επεξ/σία από madtheo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

βγάλτε κανένα τουρμπάκι κανα γρήγορο όπως τα παλιά starlet και corola έτσι μικρό να γουστάρουμε και αφήστε τα carplay και τα φιουτουριστικά μπιχλιμπίδια.

59 λεπτά πριν, madtheo είπε

Σου εξηγούμε ότι δεν είναι υποχρεωτικό και συνεχίζεις να λες τα δικά σου για διαφορετικότητα και ότι άλλο να'ναι. Όσο για το sunny, το είχα, ήταν σκύλος αλλά μέχρι εκεί, συγγνώμη αλλα θα γίνω σκλάβος των μοντέρνων καιρών και θέλω το αμάξι μου να έχει air condition, υδραυλικό (τουλάχιστον) τιμόνι και περισσότερη ασφαλεια για εμένα, τους πεζούς και τους άλλους οδηγούς. Τώρα αν εσύ θέλεις να μείνεις στο 1988 οκ πάσο!

σου απαντώ για τα καινούρια και μόνο, φίλε μου είχα toyota starlet πραγματικά αν δεν μου το τρακάρανε να το βγάλουν ολική θα έμενα μια ζωή με αυτό, βενζίνη ελάχιστη μιας και ήταν 800 κιλά 1.3 ,γρήγορο , ανθεκτικό όσο δεν πάει και το καιμένο στα 7 χρόνια του έκανα ένα σέρβις 200 ευρώ και άλλαξα μια βίδα στον επιλογέα που έσπασε απο τις καρφωτές και τα βιάσματα που στοίχισε 10 ευρώ και έφαγα λίγο τον δίσκο πλατό που δεν πρόλαβα να αλλάξω λόγο τρακαρίσματος.

nissan cherry (sunny 3d) του 89 καλά αυτό ποτέ βλάβη τίποτα λαδάκι του βάζαμε κάθε χρόνο και βενζίνα που το είχε η μάνα μου παλιά και τίποτα δεν χάλαγε δεν ψόφαγε.

τα σημερινά τα κοιτάς και με το μάτι μόνο χαλάνε, έχω ένα passat του 2000 που δεν είναι σαν το σημερινό χάλι αλλά ούτε και σαν τα παλιά , ήταν του πατέρα μου και μου πήγε ένα χιλιάρικο για γενικό σέρβις στο μοτέρ με κάτι φούσκες απο ιμιαξόνια , κάτι ακρόμπαρα , σετ χρονισμού , αντλία νερού και άλλα αμέτρητα και όλα ιμιτασιόν ούτε καν λόγος για γνήσια μόνο μια φλάτζα ψευτοκάπακου που δεν υπήρχε ιμιτασιόν , έχει και ένα θέμα με τα φλας απο βλάβη σε ένα εγκεφαλάκι άνεσης που κάνει 400 ευρώ! δηλαδή με το καλημέρα που το πήρα θέλει ένα σκασμό λεφτά!

να μου πεις ήταν παραμελημένο χρόνια και έβγαλε τις ζημιές του αλλά το κόστος είναι τεράστιο αν βγάλει όμως πλεον πάει μια χαρά αλλά ρε φίλε τα έχουν κάνει τα αμάξια πολύ εύθραυστα για να πουλάνε ανταλλακτικά , έλεος δηλαδή παίρνεις ένα αμάξι και μετά απο 5 χρόνια πληρώνεις ένα σκασμό λεφτά γιατι ο κατασκευαστής το έχει φτιάξει μετά απο τάδε χιλιόμετρα να χαλάσει να σου πουλήσει νέο.

όσο αφορά την άνεση , την ασφάλεια και όλα αυτά που λες , η ανθεκτικότητα δεν τα αναιρεί για κανένα λόγο ίσα ίσα ένα αμάξι ανθεκτικό δεν θα κινδυνεύει να δημιουργήσει περίεργες καταστάσεις στον δρόμο.

 

Επεξ/σία από georgepppo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, aris1986 είπε

Βάλτε τα ριμαδια τα κινητά με Bluetooth και μιλάτε από κει. Δεν αντέχω άλλο στον δρόμο να βλέπω οδηγούς με ένα κινητό στο χέρι ή μια influencer Instagram brand ambassador να βγάζει selfie και αηδιες.

Δεν μπορώ άλλο. Ισχύει και για αυτούς που σηκώνουν το τηλέφωνο στα γρήγορα, το πλακώνουν στον ώμο με το κεφάλι και αλλάζουν ταχύτητα Mε το δεξί...

Να ξερεις,  αυτο που επηρεαζει την συγκεντρωση στην οδηγηση δεν ειναι να μιλας με το κινητο στο χερι, αλλα να μιλας γενικα στο τηλεφωνο.Ακομα και μεσω κεντρικης κονσολας να μιλας, σε αποσυντονιζει η συζητηση, ποσο μαλλον εαν τσακωνεσαι η γινονται σπαραλια τα νευρα σου με αυτον που μιλας.Η προσπαθεις να λυσεις καταστασεις μεσω τηλεφωνου εν κινησει.

Να βλεπεις τον αλλο να χτυπαει το τιμονι απο τα νευρα.Να βραχυκυκλωνει.Να βγαζει δεξι φλας και να παει ευθεια.Να κουναει τα χερια και αλλα κωμικα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, georgepppo είπε

βγάλτε κανένα τουρμπάκι κανα γρήγορο όπως τα παλιά starlet και corola έτσι μικρό να γουστάρουμε και αφήστε τα carplay και τα φιουτουριστικά μπιχλιμπίδια.

σου απαντώ για τα καινούρια και μόνο, φίλε μου είχα toyota starlet πραγματικά αν δεν μου το τρακάρανε να το βγάλουν ολική θα έμενα μια ζωή με αυτό, βενζίνη ελάχιστη μιας και ήταν 800 κιλά 1.3 ,γρήγορο , ανθεκτικό όσο δεν πάει και το καιμένο στα 7 χρόνια του έκανα ένα σέρβις 200 ευρώ και άλλαξα μια βίδα στον επιλογέα που έσπασε απο τις καρφωτές και τα βιάσματα που στοίχισε 10 ευρώ και έφαγα λίγο τον δίσκο πλατό που δεν πρόλαβα να αλλάξω λόγο τρακαρίσματος.

nissan cherry (sunny 3d) του 89 καλά αυτό ποτέ βλάβη τίποτα λαδάκι του βάζαμε κάθε χρόνο και βενζίνα που το είχε η μάνα μου παλιά και τίποτα δεν χάλαγε δεν ψόφαγε.

τα σημερινά τα κοιτάς και με το μάτι μόνο χαλάνε, έχω ένα passat του 2000 που δεν είναι σαν το σημερινό χάλι αλλά ούτε και σαν τα παλιά , ήταν του πατέρα μου και μου πήγε ένα χιλιάρικο για γενικό σέρβις στο μοτέρ με κάτι φούσκες απο ιμιαξόνια , κάτι ακρόμπαρα , σετ χρονισμού , αντλία νερού και άλλα αμέτρητα και όλα ιμιτασιόν ούτε καν λόγος για γνήσια μόνο μια φλάτζα ψευτοκάπακου που δεν υπήρχε ιμιτασιόν , έχει και ένα θέμα με τα φλας απο βλάβη σε ένα εγκεφαλάκι άνεσης που κάνει 400 ευρώ! δηλαδή με το καλημέρα που το πήρα θέλει ένα σκασμό λεφτά!

να μου πεις ήταν παραμελημένο χρόνια και έβγαλε τις ζημιές του αλλά το κόστος είναι τεράστιο αν βγάλει όμως πλεον πάει μια χαρά αλλά ρε φίλε τα έχουν κάνει τα αμάξια πολύ εύθραυστα για να πουλάνε ανταλλακτικά , έλεος δηλαδή παίρνεις ένα αμάξι και μετά απο 5 χρόνια πληρώνεις ένα σκασμό λεφτά γιατι ο κατασκευαστής το έχει φτιάξει μετά απο τάδε χιλιόμετρα να χαλάσει να σου πουλήσει νέο.

όσο αφορά την άνεση , την ασφάλεια και όλα αυτά που λες , η ανθεκτικότητα δεν τα αναιρεί για κανένα λόγο ίσα ίσα ένα αμάξι ανθεκτικό δεν θα κινδυνεύει να δημιουργήσει περίεργες καταστάσεις στον δρόμο.

 Δεν θα διαφωνήσω από άποψη αξιοπίστιας αλλά κάνεις λάθος στο θέμα της ασφάλειας. Ξέρω πολύ καλά τα επίπεδα αντοχής των αυτοκινήτων αυτων. Στην οικογένεια υπάρχει ακόμα hilux μοντέλο του 94, κάθε μέρα μέσα στα χωράφια, στην λάσπη και καθημερινό φόρτωμα λόγω αγροτικής δουλειάς και όπως ανέφερα και το sunny. Αλλά τα μοντέλα που ανέφερες ήταν σκέτη λαμαρίνα. Τα καινούρα αυτοκίνητα δεν κατασκευαζονται με τέτοιο τρόπο γιατί έχουν πιο φτηνά υλικά. Σκοπός από μία σύγκρουση είναι να αποσβέσει τη δύναμη το σασί και να μην μεταφερθεί όλο το φορτίο στους επιβάτες για αυτό και τα βλέπεις να διαλυονται στις συγκροούσεις. Μπορείς βρεις άπειρα crash test και να συγκρίνεις. Ακόμη και αμάξι πχ του 2008 αν το συγκρίνεις με αμάξι του 2018 η διαφορά είναι πολύ μεγάλη στο θέμα της ασφάλειας χωρίς να μιλάμε για συστήματα αναγνώρισης πεζών, προπορευόμενου οχήματος κλπ.

Επεξ/σία από madtheo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, newlynx είπε

Το ότι σε τεχνολογικό φόρουμ υπάρχει τόση ψηφιακή φοβία απλά με ξεπερνά. Εκτός και αν κάποιοι δημοσιεύουν για να τρολάρουν τους άλλους και να γελιοποιείται το θέμα.

Φίλοι, πετάξτε το κινητό και πάτε στο βουνό (και ρίμα έδωσα για να το πάρετε ήπια)

Άρα οι άνθρωποι χωρίζονται σε 2 κατηγορίες:

Α) σε αυτούς που φοβούνται οτιδήποτε πιο πολύπλοκο από ηλεκτρικό μπρίκι (τεχνοφοβικοί) και πρέπει να τραβήξουν για το βουνό, αφού δεν έχουν καμία θέση σε τεχνολογικό φόρουμ και

Β) αυτοί που αγοράζουν ότι μ@λ@κί@ σκεφτεί η κάθε εταιρεία στο όνομα της τεχνολογικής προόδου (τεχνολάτρες-θύματα του marketing) και τους ανήκουν οι μπροστινές θέσεις σε κάθε τεχνολογικό φόρουμ...

Το οτι υπάρχουν κάποιοι, πραγματικοί γνώστες της τεχνολογίας, που (ακριβώς επειδή ΕΙΝΑΙ γνώστες της τεχνολογίας και όχι θύματα ή τεχνοφοβικοί) αγοράζουν αυτό που τους χρειάζεται και ξέρουν να αναγνωρίζουν τους κινδύνους από την κακή χρήση της τεχνολογίας σου διαφεύγουν σαν μέρος του καταναλωτικού συνόλου... Δε μπορεί να το χωρέσει η λογική σου... Έτσι;...

Θέλω το αυτοκίνητό μου να κάνει τα πάντα ΑΛΛΑ να μην συγκεντρώνει ανώνυμα, επώνυμα ή με οποιοδήποτε τρόπο και οποιοδήποτε είδος δεδομένων από το αυτοκίνητό μου. Είμαι τεχνοφοβικός; Δηλαδή όποιος εναντιώνεται στη Google πρέπει να πάει στο βουνό; Αυτό και μόνο σαν σκέψη ακούγεται ανησυχητικό για το μέλλον της ανθρωπότητας, λαμβάνοντας υπόχη ότι μιλάμε για μια ιδιωτική εταιρεία που βγάζει δισεκατομμύρια και όχι κάποιο κοινοφελές ίδρυμα...

https://www.xda-developers.com/toyota-android-auto-privacy-concerns/

η Google δεν αρνήθηκε ποτέ ότι μαζεύει δεδομένα με το Android auto, απλά είπε ότι σέβεται τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών της... Πίπες δηλαδή...

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, toyo73 είπε

Να ξερεις,  αυτο που επηρεαζει την συγκεντρωση στην οδηγηση δεν ειναι να μιλας με το κινητο στο χερι, αλλα να μιλας γενικα στο τηλεφωνο.Ακομα και μεσω κεντρικης κονσολας να μιλας, σε αποσυντονιζει η συζητηση, ποσο μαλλον εαν τσακωνεσαι η γινονται σπαραλια τα νευρα σου με αυτον που μιλας.Η προσπαθεις να λυσεις καταστασεις μεσω τηλεφωνου εν κινησει.

Να βλεπεις τον αλλο να χτυπαει το τιμονι απο τα νευρα.Να βραχυκυκλωνει.Να βγαζει δεξι φλας και να παει ευθεια.Να κουναει τα χερια και αλλα κωμικα.

Nαι φιλε μου το καταλαβαινω, ολοι εχουμε ερθει σε τετοιες περιπτωσεις, απλα σταματας δεξια και μιλας σαν ανθρωπος αν παραστει τοσο αναγκη. Ειναι και η συζητηση αλλα ειναι για μενα και τα extradakia που εχουν τα smartphones εξισου επικινδυνα. Στην τελικη μιλαμε και με τον συνοδηγο μας και αυτο σου αποσπαει την προσοχη ενα 15% σε λογικα πλαισια, οσο ανεβαινει η φωνη και η γκρινια τοτε ανεβαινει και το ποσοστο. Ενα τηλεφωνο μπορεις να το σηκωσεις με bluetooth στο αμαξι ή hands free και να μιλησεις ανθρωπινα και ωραια. Δεν ειναι καθε μερα η καταστροφη και το δραμα που πρεπει να φωναζεις σαν γότθος. 

Παντως με το χερι και τον ωμο απασχολημενα ειναι 3 φορες χειροτερα... Ειδικα selfies και βλακειες αλλες, πορεια σε ευθεια και κοιταω τα like του Instagram κτλπ. Κωλοβαρεμα σε φαναρι των 9 δευτερολεπτων, αλλαγη λωριδας βιαστικα γιατι ξεχαστηκα με το fb και ηθελα να στριψω κτλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, madtheo είπε

 Δεν θα διαφωνήσω από άποψη αξιοπίστιας αλλά κάνεις λάθος στο θέμα της ασφάλειας. Ξέρω πολύ καλά τα επίπεδα αντοχής των αυτοκινήτων αυτων. Στην οικογένεια υπάρχει ακόμα hilux μοντέλο του 94, κάθε μέρα μέσα στα χωράφια, στην λάσπη και καθημερινό φόρτωμα λόγω αγροτικής δουλειάς και όπως ανέφερα και το sunny. Αλλά τα μοντέλα που ανέφερες ήταν σκέτη λαμαρίνα. Τα καινούρα αυτοκίνητα δεν κατασκευαζονται με τέτοιο τρόπο γιατί έχουν πιο φτηνά υλικά. Σκοπός από μία σύγκρουση είναι να αποσβέσει τη δύναμη το σασί και να μην μεταφερθεί όλο το φορτίο στους επιβάτες για αυτό και τα βλέπεις να διαλυονται στις συγκροούσεις. Μπορείς βρεις άπειρα crash test και να συγκρίνεις. Ακόμη και αμάξι πχ του 2008 αν το συγκρίνεις με αμάξι του 2018 η διαφορά είναι πολύ μεγάλη στο θέμα της ασφάλειας χωρίς να μιλάμε για συστήματα αναγνώρισης πεζών, προπορευόμενου οχήματος κλπ.

Μην μπερδεύεσαι φίλε μου φαρνατζής δούλευα και είμαι και μηχανικός άλλο το σασι που προστατεύει τους επιβάτες και άλλο τα μηχανικά μέρη του κινητήρα, εγώ αναφέρομαι στους κινητήρες και την αξιοπιστία τους , οι κατασκευαστές κάνουν έτσι τους κινητήρες πχ ευαίσθητα maf(αισθητήρας ροής), ευαίσθητα ηλεκτρονικά εξαρτήματα,ευαίσθητα σημεία σε ανταλλακτικά να χαλάνε επίτηδες για να τα αντικαταστήσεις και να πληρώνεις στο μέλλον, απο άποψη σασί έχουν προοδεψει τρομερά και η ασφάλεια δεν συγκρίνεται , αν εγώ ήμουν μέσα στο σταρλετ οταν το τρακάρανε, γιατί το είχα παρκαρισμένο και έγινε καραμπόλα 5 αμάξια και άλλα δυο που φύγανε και τους ψάχνουν , τώρα θα είχα σκοτωθεί αν δεις πως είναι το αμάξι, στο passat που είμαι τώρα είναι φρούριο στην κυριολεξία.

Αλλά ο κινητήρας είναι κινητήρας ότι και να λέμε τα έχουν κάνει επίτηδες να χαλάνε 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, lokaki είπε

Mην το λες και συγουρο.......    😂😂😂😂😂😂😂😂http://www.zougla.gr/automoto/moto/nea/article/i-bmw-parousiazi-tin-proti-aftonomi-motosikleta-tis

H honda είχε βγάλει πιο νωρίς παρόμοιο project.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, aris1986 είπε

Nαι φιλε μου το καταλαβαινω, ολοι εχουμε ερθει σε τετοιες περιπτωσεις, απλα σταματας δεξια και μιλας σαν ανθρωπος αν παραστει τοσο αναγκη. Ειναι και η συζητηση αλλα ειναι για μενα και τα extradakia που εχουν τα smartphones εξισου επικινδυνα. Στην τελικη μιλαμε και με τον συνοδηγο μας και αυτο σου αποσπαει την προσοχη ενα 15% σε λογικα πλαισια, οσο ανεβαινει η φωνη και η γκρινια τοτε ανεβαινει και το ποσοστο. Ενα τηλεφωνο μπορεις να το σηκωσεις με bluetooth στο αμαξι ή hands free και να μιλησεις ανθρωπινα και ωραια. Δεν ειναι καθε μερα η καταστροφη και το δραμα που πρεπει να φωναζεις σαν γότθος. 

Παντως με το χερι και τον ωμο απασχολημενα ειναι 3 φορες χειροτερα... Ειδικα selfies και βλακειες αλλες, πορεια σε ευθεια και κοιταω τα like του Instagram κτλπ. Κωλοβαρεμα σε φαναρι των 9 δευτερολεπτων, αλλαγη λωριδας βιαστικα γιατι ξεχαστηκα με το fb και ηθελα να στριψω κτλπ.

Ποια η διαφορα, αντι να κοιτας το facebook στο κινητο   να το κοιτας στην οθονη τις κεντρικης κονσολας.Θυμαμαι οταν ειχα αλλαξει πριν χρονια radio-cd με πολλα πλιμπλικια, λαμπακια-εφε γραφηματα και αλλα τρελα, ειχα παθει τρελα για μερικους μηνες.Ασχολιομουνα συνεχεια με αυτο και το χαζευα, το πειραζα κ.α. Εκανα πισωκωλητο με εναν, ευτυχως με λιγοτερο απο 5 χαω και ουτε, σε μποτιλιαρισμα.Ειναι μεγαλη αποσπαση προσοχης ολα τα καινουργια συστηματα διαστημοπλοιου στα καινουργια αυτοκινητα.

Επεξ/σία από toyo73
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, toyo73 είπε

Ποια η διαφορα, αντι να κοιτας το facebook στο κινητο   να το κοιτας στην οθονη τις κεντρικης κονσολας.Θυμαμαι οταν ειχα αλλαξει πριν χρονια radio-cd με πολλα πλιμπλικια, λαμπακια-εφε γραφηματα και αλλα τρελα, ειχα παθει τρελα για μερικους μηνες.Ασχολιομουνα συνεχεια με αυτο και το χαζευα, το πειραζα κ.α. Εκανα πισωκωλητο με εναν, ευτυχως με λιγοτερο απο 5 χαω και ουτε, σε μποτιλιαρισμα.Ειναι μεγαλη αποσπαση προσοχης ολα τα καινουργια συστηματα διαστημοπλοιου στα καινουργια αυτοκινητα.

Ρε παιδιά ειλικρινά έχετε δει ποτέ από κοντά android auto? Δεν έχει ούτε fb ούτε Instgram Ούτε κομπιουτεράκι ούτε τίποτα! Σιγά μην παίζει και fortnite! Τους χάρτες έχει και 2-3 widgets!

 

@georgepppo Συμφωνούμε οπότε! Κακή αξιοπιστία μεγαλύτερη ασφάλεια για τα σημερίνα μοντέλα! ;)

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...