Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα. Έβγαλα καινούργια κάρτα της εθνικής και δεν μου έδωσαν κωδικό ταυτοποίησης και τώρα είμαι στο εξωτερικό. Τ μπορώ να κάνω σε αυτήν την περίπτωση για να μάθω το pin της κάρτας? Ευχαριστώ πολύ.

Δημοσ.

Έρχεται ξεχωριστά φάκελος και γίνεται μέσω τηλεφώνου η διαδικασία για το πιν, αν δεν έχει αλλάξει κάτι.  

Δημοσ.

Το πιν θα παει με συστημένο σπιτι σου, οπότε θελεις εξουσιοδότηση να το παραλάβει κάποιος απο το ταχυδρομείο και να στο πει

Δημοσ.

Έκανα πριν 2 μέρες τη διαδικασία και είναι τεράστιο μπλέξιμο, αν και εμένα μου έστειλαν απλώς καινούρια για αντικατάσταση, δεν την έβγαλα από την αρχή. Μπορεί να είναι διαφορετικά.

Λοιπόν, αρχικά παρέλαβα το φάκελο με την κάρτα και τις οδηγίες για το pin. Υποτίθεται ότι στέλνουν sms με ένα κωδικό τον οποίο εφαρμόζεις στις αρχικές οδηγίες ώστε να αποκρυπτογραφήσεις το pin. SMS δε μου ήρθε ποτέ, οπότε πάω από το κατάστημα. Εκεί σε εξυπηρετούν πρακτικάριοι και μάλιστα έπεσα σε αλλαγή φρουράς, όπου οι παλαίουρες ήταν λελέ και δε βοηθούσαν καθόλου τους νέοπες, που ήταν αρκετά φιλότιμοι πάρ' αυτα. Εκεί είδαν ότι ήταν ήδη καταχωρημένος ο αριθμός μου, αλλά παρ' όλα αυτά με έστειλαν να πάρω βεβαίωση από την εταιρία κινητής για τον αριθμό μου, ώστε να προχωρήσουν. Ύστερα, αφού γύρισα με το χαρτί, υπέγραψα ένα πάκο χαρτιά χωρίς να με ενημερώσουν τι ήταν, γιατί αλλιώς δεν τους άφηνε να προχωρήσουν, φαντάζομαι για το GDPR. Στο τέλος μου έδωσαν ένα χαρτί με κωδικούς, να πάρω σε ένα τηλέφωνο, να πω τους κωδικούς και τον αριθμό της κάρτας, ώστε να μου στείλουν τον κωδικό, που θα εφαρμώσω στις αρχικές οδηγίες ώστε να αποκρυπτογραφήσω το pin. Έτσι απλά.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...