Προς το περιεχόμενο

Τόσο χάλια σειρές φτιάχνουμε;


aris1986

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με αφορμή το "Όσο έχω εσενα" που έπεσα απάνω πάνω σε ζαπινγκ, σκέφτηκα να καλά τόσο πίσω σε σειρές είμαστε;

Όλο η ίδια περπάτημεμη συνταγή ενώ οι σειρές που ξεχώρισαν είναι μετρημένες στα δάκτυλα του ενός χεριού.

Για μενα:

1) Εγκλήματα (1997), Νο1 για τα μαύρη κωμωδία ίδια δεν έχει υπάρξει ποτέ ξανά. Αγγλικό χιούμορ με τέλεια μεταφορά σε ελληνική πραγματικότητα.

2) Πάλι από την αρχή (2005)

Μ'αρεσε πόλη που ήταν διαφορετική βέβαια δεν τα πήγε καλά σε νούμερα και ύστερα από αλλαγές στις μέρες του προγράμματος, την τελείωσαν βιαστικά.

3) Εισαι το ταίρι μου (2001), μεγάλη παραγωγή με πολλούς ηθοποιούς. Είχε πολύ γέλιο και ανατροπές.

Τώρα πια δεν βλέπω καμιά αλλαγή έρωτες, βλακείες, χαζό χιούμορ και δεν σου μένει και τίποτα να πεις ύστερα από χρόνια θυμάσαι αυτή την σειρά που έκανε ο τύπος αυτό ή είπε εκείνο.

Εν αντιθέσει μόνο από παλιές το βλέπεις (ατάκες) και σε meme ή πως αλλιώς λέγονται... Θα μου πεις έχουν οριμασει πια οι ατάκες αλλά δεν πρόκειται να δεις πάλι τέτοια από σειρές του 2010 και μετά και ούτε θα δεις...

Ποιος δεν θυμάται τον Αλέκο στα Εγκλήματα ή τον Μιχαλάκη που ήταν bi ή την Σωσω.

Είπαμε δεν έχουνε λεφτά για παραγωγές τύπου breaking bad αλλά κάτι άλλο ρε παιδιά. Μια sitcom κάτι. Όχι όλα καρμπον. Σκέψεις;

Επεξ/σία από aris1986
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν απομονωσεις κάποιες ελληνικές σειρές που ήταν μπροστά από την εποχή τους για τα δεδομένα της Ελλάδας τότε θα πω ότι άξιζαν οι απαραδεκτοι και αντε μια δυο ακόμα ανάλογα τα γούστα. 

Γενικά όμως αναλογικά με το τι έχουν βγαλει άλλες χώρες, οι ελληνικές είναι γτπκ. Δεν βλέπονται ούτε αν είσαι 18 χρόνων ισοβίτης και έχεις μπροστά σου όλο το χρόνο του κόσμου. 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν δεις πως γυρνάνε τις μεγάλες αμερικάνικες σειρές είναι ολόκληρα επιτελεία όπου κάνουν αδιάκοπα brainstorming ατάκες, αστεία, αλλαγές κατά τα γυρίσματα, εκτός από τα εφέ κουστούμια και υλικά, που πες τα παραβλέπεις. Δεν είναι ένας μοναχικός φουκαράς σεναριογράφος που ζει δεν ζει από αυτό, άσε που συνήθως έχουν κολλήματα μην τον πουν ξεπουλημένο στο σύστημα αν φτιάξει κάτι πολύ δημοφιλές και δεν περνάει σώνει και καλά αντισυμβατικές ιδέες μέσα. Η μόνη ελπίδα στην Ελλάδα θα ήταν να γύριζαν μεγάλα λογοτεχνικά έργα, του παρελθόντος, αρχαίες τραγωδίες, και σύγχρονα πχ Καζαντζάκης κ.ά. Πολύ σπάνια περίπτωση να βγει κάποιος με την τρομερή νέα ιδέα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γνωρίζω ότι έχουν 9 σεναριογράφους ή ανθρώπους που γράφουν για συγκεκριμένο χαρακτήρα κάθε φορά. Αυτό έλειπε όχι όπως εδώ που άντρας γραφει ατάκες άντρα, γυναίκας, μικρού παιδιού κτλπ.

Ήρθε η ώρα να ξυπνήσουν γιατί δεν κάνουν τα σήριαλ τους ούτε.για αμοιβάδες πια. Παίρνει καινην μπάλα τους ηθοποιούς που πεινανε και αναγκάζονται και παίζουν σε ότι βρούν πχ. Ο Κοχλας τώρα στο ρόλο του μανάβη.

Δεν μπορούν να αναδειχθούν άμα έχουν μια ευκαιρία και καταφεύγουν στα θέατρα που δεν είναι κακό αλλά ψάχνουν κόσμο με το τουφέκι και με διαγωνισμούς δωρεάν εισητηρια κτλπ.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

''Θα σας δείξω εγώ, θα δείτε τι θα πάθετε''...

'Της Ελλάδος τα παιδιά '. .....Τι κορυφαία σειρά! Από τα ελάχιστα διαμαντάκια της Ελληνικής τηλεόρασης. Οι πιο πολλές σειρές ήταν/είναι για χαρακίρι με μαχαίρι από τα Lidl.

lol.jpg

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ρε παίδες, τι σχέση έχουν τώρα τα 50-50, της Ελλάδος Παιδιά, Ντόλτσε Βίτα κοκ που αναφέρετε τώρα; Αυτές οι σειρές ανήκουν στην εποχή τους και δεν αναφέρεται σε τέτοιες περιπτώσεις ο Άρης. Λέμε για το τώρα, γιατί δεν υπάρχουν πια ελληνικές τηλεοπτικές παραγωγές που να συμβαδίζουν με την εποχή μας. Σκεφτείτε μόνο τον παγκόσμιο χαμό με το La  casa de papel, μια σειρά που δεν είχε στόχο να κάνει διεθνή καριέρα μέχρι που την πήρε το Netflix και την απογείωσε. Αυτό λέει και αυτό συζητάμε εδώ. Σιγά μην ξαναγυρίσουμε το Ρετιρέ, εδώ νεκαρανασταίνουν το παντελώς βλακώδες πια Καφέ της Χαράς ενώ διεθνώς η τηλεόραση διάγει την καλύτερη δημιουργικότητά της.

Επεξ/σία από Vangelis_D9
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Νησί ήταν μια πολύ σοβαρή παραγωγή με σωστό κάστινγκ που δεν γινόταν να αποτύχει αλλιώς διότι λόγω γοήτρου βασιζόταν στο διεθνές μπεστ σέλερ της Χίσλοπ. ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ "ΚΡΊΣΗ" ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΚΡΙΣΗ. Ο άλλος φέρνει παράδειγμα πχ το της Ελλάδος τα παιδιά, καλά έιμαστε σοβαροί για το τι σημαίνει το 2018 νέα παραγωγή στην ελληνική τηλεόραση; Ναι, λεφτά δεν υπάρχουν αλλά αυτό που δεν υπήρχε ανέκαθεν ήταν ένα μεγαλεπίβολο όραμα παρά μόνο αρπαχτές για σαχλαμαρίτσες γυμνασιακού επιπέδου. Και να που νεκρανασταίνοται σαν μεγκάλη είδηση σειρούλες του Ρώμα. Αυτή είναι η τηλεόραση μας; Θα μεγαλώσουμε καμιά φορά στη νοημοσύνη και στο συναίσθημα; Αλλιώς κορυφαίοι θα παραμένουν οι σεφερλήδες και οι τουρκικές σειρές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλα τα είχε η Ελλάδα οι σειρές επιπέδου της έλειπαν/λείπουν. Λολ. Είμαστε τυχεροί που είδαμε 'Της Ελλάδος τα παιδιά',   'Ντόλτσε Βίτα' πχ και μερικές άλλες. Γιατί  οι πιο πολλές ήταν trash. Και θα συνεχίσουν να είναι. Δεν υπάρχει ιδανικό υπόβαθρο καταρχάς. Ούτε λεφτά αλλά ούτε και τραγικά ταλέντα. (Είναι ελάχιστοι οι καλλιτέχνες οι οποίοι έχουν πραγματικό ταλέντο και range υποκριτικής. Οι υπόλοιποι είναι cringe.)  Ούτε μια σωστή αντιγραφή δεν μπορούμε να κάνουμε. Βλέπε π.χ.  Αρναούτογλου, ο Jimmy Kimmel από τα Lidl. Anyway , έχω πάψει να βλέπω τηλεόραση χρόνια τώρα. Αν να δω καμιά σειρά της προκοπής να΄ναι καλά οι Αμερικάνοι - Βρετανοί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...