Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χαίρετε

Έκλεισα μέσω ενός ταξιδιωτικού πρακτορείου εισιτήρια για Λάρνακα- Γιάννενα με επιστροφή.

Μετά από 5-6 μέρες η αεροπορική εταιρεία ακυρώνει όλες τις πτήσεις προς τα Γιάννενα και εννοείται άρχισα τα τηλέφωνα στο πρακτορείο για την επιστροφή του ποσού που πλήρωσα (2 εισιτήρια- 300€)

Στην αρχή οι απαντήσεις τους ήταν δεν γνωρίζουμε ότι έχει ακυρωθεί η πτήση σας ξανά επικοινωνήστε μετά από λίγες μέρες κτλπ

Μέτα από λίγες μέρες ξανά επικοινώνησα και οι απαντήσεις τους είναι ναι όντως ακυρώθηκε η πτήση μου και δικαιούμαι επιστροφή του ποσού και ότι ασχολείται ένας agency με την υπόθεση μου και αυτή η διαδικασία μπορεί να πάρει έως και 30 εργάσιμες μέρες μέχρι να μου επιστρέψουν τα χρήματα και όταν τους ρώτησα γιατί αργούν τόσο μου είπαν ότι έχουν να λύσουν κάτι διαδικαστικά με την αεροπορική εταιρεία.

Όντως αργούν τόσο  η με κοροϊδεύουν γιατί ξέρουν ότι για αυτό το πόσο δεν με συμφέρει να κινηθώ νομικά και προσπαθούν να μου φάνε τα χρήματα?

 

Επεξ/σία από solidsnake222
Δημοσ.

Κάνε καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή.

Ρίξε πρωτα και μια τηλεφωνική απειλή μήπως τσιμπήσουν και τα βάλουν άμεσα.

Δημοσ.

Κ εγω περιμενω επιστροφη απο εισιτηρια πλοιου τωρα που εγινε χαμος με τν καιρο.. 

2 βδομαδες θα περιμενω τηλ τους κ μετα θ αρχισω τα τηλ! Αν κ δε νομιζω να εχω θεμα.. Θα ενημερωσω αν ειναι.. 

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, solidsnake222 είπε

Χαίρετε

Έκλεισα μέσω ενός ταξιδιωτικού πρακτορείου εισιτήρια για Λάρνακα- Γιάννενα με επιστροφή.

Μετά από 5-6 μέρες η αεροπορική εταιρεία ακυρώνει όλες τις πτήσεις προς τα Γιάννενα και εννοείται άρχισα τα τηλέφωνα στο πρακτορείο για την επιστροφή του ποσού που πλήρωσα (2 εισιτήρια- 300€)

Στην αρχή οι απαντήσεις τους ήταν δεν γνωρίζουμε ότι έχει ακυρωθεί η πτήση σας ξανά επικοινωνήστε μετά από λίγες μέρες κτλπ

Μέτα από λίγες μέρες ξανά επικοινώνησα και οι απαντήσεις τους είναι ναι όντως ακυρώθηκε η πτήση μου και δικαιούμαι επιστροφή του ποσού και ότι ασχολείται ένας agency με την υπόθεση μου και αυτή η διαδικασία μπορεί να πάρει έως και 30 εργάσιμες μέρες μέχρι να μου επιστρέψουν τα χρήματα και όταν τους ρώτησα γιατί αργούν τόσο μου είπαν ότι έχουν να λύσουν κάτι διαδικαστικά με την αεροπορική εταιρεία.

Όντως αργούν τόσο  η με κοροϊδεύουν γιατί ξέρουν ότι για αυτό το πόσο δεν με συμφέρει να κινηθώ νομικά και προσπαθούν να μου φάνε τα χρήματα?

Πώς πλήρωσες τα εισιτήρια?

Αν πλήρωσες με κάρτα κρατάς ό,τι στοιχεία έχεις που αποδεικνύουν ότι η αεροπορική εταιρία ακύρωσε τις πτήσεις και δεν είναι δική σου ευθύνη και πες στο πρακτορείο ότι θα κάνεις καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή και στην τράπεζα που έχει εκδώσει την κάρτα σου.

Εγώ για παραγγελία που είχα κάνει στο ίντερνετ και δεν την έλαβα ποτέ, αφού επί ένα μήνα μου έλεγαν ότι θα τα επιστρέψουν και μετά δεν απαντούσαν στο τηλέφωνο, πήγα στην τράπεζα και έκανα αίτηση αμφισβήτησης της συναλλαγής και πήρα τα λεφτά μου πίσω.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Πανος999 είπε

Κ εγω περιμενω επιστροφη απο εισιτηρια πλοιου τωρα που εγινε χαμος με τν καιρο.. 

2 βδομαδες θα περιμενω τηλ τους κ μετα θ αρχισω τα τηλ! Αν κ δε νομιζω να εχω θεμα.. Θα ενημερωσω αν ειναι.. 

Αν είναι λόγω καιρού μπορεί να σου κόψουν και ανοιχτά εισιτήρια και όχι επιστροφή χρημάτων.

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, fotodv7 είπε

Χωρίς να θέλω να το παίξω έξυπνος... Για ποιο λόγο κλείνετε αεροπορικά εισιτήρια μέσω πρακτορείων; 

Κάποιες φορές είναι φτηνότερα, άλλες είναι ευκολία.

  • Thanks 2
  • Sad 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, DZ-Photographer είπε

Αν είναι λόγω καιρού μπορεί να σου κόψουν και ανοιχτά εισιτήρια και όχι επιστροφή χρημάτων.

Λογω καιρου ηταν, αλλα εγω αγορασα αλλα εισιτηρια.. Κ μου ειπαν θα μου δώσουν πισω τα λεφτα.. 

Δημοσ.

Την πατησα και εγω με την airtickets σε ακτοπλοικα.Δυο μηνες με ειχαν απο εβδομαδα σε εβδομαδα με διαφορες δικαιολογιες.Εβαλα ενα φιλο μου δικηγορο τους πηρε τηλ σε μιση ωρα ειχα τα χρηματα.

ΥΓ Εβαλα μυαλο,απλως ειχα χρησιμοποιησει αρκετες φορες την airtickets και δεν ειχα προβλημα

Δημοσ.
20 ώρες πριν, SB_1957 είπε

Πώς πλήρωσες τα εισιτήρια?

Αν πλήρωσες με κάρτα κρατάς ό,τι στοιχεία έχεις που αποδεικνύουν ότι η αεροπορική εταιρία ακύρωσε τις πτήσεις και δεν είναι δική σου ευθύνη και πες στο πρακτορείο ότι θα κάνεις καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή και στην τράπεζα που έχει εκδώσει την κάρτα σου.

Εγώ για παραγγελία που είχα κάνει στο ίντερνετ και δεν την έλαβα ποτέ, αφού επί ένα μήνα μου έλεγαν ότι θα τα επιστρέψουν και μετά δεν απαντούσαν στο τηλέφωνο, πήγα στην τράπεζα και έκανα αίτηση αμφισβήτησης της συναλλαγής και πήρα τα λεφτά μου πίσω.

Με κάρτα πλήρωσα και έχω όλα τα αποδεικτικά ότι ακυρώθηκε η πτήση.

Θα περιμένω λίγο ακόμα να περάσουν ακόμα μερικές μέρες και αν δεν γίνει κάτι θα αρχίσω να τους πιέζω όσο μπορώ.

Έλεος για μια επιστροφή χρημάτων να χρειάζεται τόσο καιρός.

 

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, solidsnake222 είπε

Με κάρτα πλήρωσα και έχω όλα τα αποδεικτικά ότι ακυρώθηκε η πτήση.

Θα περιμένω λίγο ακόμα να περάσουν ακόμα μερικές μέρες και αν δεν γίνει κάτι θα αρχίσω να τους πιέζω όσο μπορώ.

Έλεος για μια επιστροφή χρημάτων να χρειάζεται τόσο καιρός.

Δεν χρειάζεται να πιέσεις καθόλου πάντως, εγώ προσωπικά μια φορά έχω κάνει αμφισβήτηση συναλλαγής στην alpha και τα χρήματα επέστρεψαν στον λογαριασμό μου πριν περάσει 1 βδομάδα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...