Προς το περιεχόμενο

Αδύνατες ορισμένες επισκευές iMac Pro και MacBook Pro 2018 από τρίτους


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, margaritagr είπε

Τόσα τοπικ και ακόμα να μάθεις...

Fun Είναι η πλάκα στα αγγλικά. 

Fan είναι ο θαυμαστής και ο ανεμιστήρας. 

Κατάλαβες αποτυχημένο τρολάκι;;;

Μάθε στοιχειώδη αγγλικά πρώτα και ΜΕΤΑ γράψε.

Εγώ ξέρω πολύ καλά Αγγλικά δεν περιμένω από σένα να μου κάνεις μαθήματα.Apple fun είστε( για γέλια μ αυτά που γραφετε) να στο εξηγήσω να το καταλάβεις

Και δεν αναφέρομαι σε όλους όσους αγόρασαν ένα προϊόν γιατί δεν είναι σωστό να τσουβαλιαζουμε,αλλά στην αυτούς που γράφουν αστειοτητες.

Επεξ/σία από Istros
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 276
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μόλις τώρα, Istros είπε

Εγώ ξέρω πολύ καλά Αγγλικά δεν περιμένω από σένα να μου κάνεις μαθήματα.Apple fun είστε( για γέλια μ αυτά που γραφετε) να στο εξηγήσω να το καταλάβεις

Δε σώζεται.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άντεξα 4 σελίδες σχόλια και κανείς δεν επισήμανε κάτι αυτονόητο. Ότι βασικό κριτήριο υποψήφιας αγοράς είναι και το κόστος υποστήριξης σε ενδεχόμενο σέρβις και ανταλλακτικών, κάτι που το ακολουθώ πολύ πιστά στις αγορές μου για όποια συσκευή επιθυμώ. Γι αυτό και ποτέ δεν αγοράζω τέτοιου είδους πανάκριβες ετικέτες. Αν έχεις τα φράγκα για κάτι εξαιρετικά ακριβό, επωμίσου το ανάλογο κόστος χωρίς εκπτώσεις στην ποιότητα. Γιατί τη συσκευή την αγοράζεις με αυτή την ποιότητα. Απλά πράματα, δεν θα κάτσω να περιμένω την κάθε Apple μη τύχει και μου κάνει λαδιά, πολύ απλά δεν αγοράζω απ' αυτήν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
34 minutes ago, Lezantas26 said:

μα τυχαιοι ειναι και στα εξουσιοδοτημενα..

Είπε κανείς πως στα επίσημα service είναι όλοι ικανοί; Σε αυτά όμως θα βρεις το σωστό εξοπλισμό με τον οποίο θα γίνουν οι εργασίες στο μηχάνημα σου και θα έχεις και τη σωστή εγγύηση ως προς τη δουλειά που έγινε  

Που θα βρεις συσκευή που να επικοινωνεί με το Τ2 chip σε μη εξουσιοδοτημένο κέντρο της apple? 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν έχεις να δώσεις 5000€ για μηχάνημα και τσιγγουνεύσεσαι να το πας σε εξουσιοδοτημένο κατάστημα επισκευής... υπάρχει πρόβλημα. Αλλά...

Νάμπερ ουάν: Αν δώσω 5000€ θέλω να πιστεύω ότι δεν χαλάει. Και πιστεύω ότι δεν χαλάει. Εκτός και να το βιάζεις παρα φύσιν... ε τότε κάτι θα ανοίξει παραπάνω.

Νάμπερ του: Ποιος είναι επίσημος-εξουσιοδοτημένος στο Ελλάδα μας;  Οι περισσότεροι δεν ξέρουν τι τους γίνεται (εντάξει όχι όλοι- αλλά συνήθως windowσάκηδες που δεν γουστάραν τα macos και είχαν βρει δουλειά εκέι, είχαν ένα θέμα) . Και μονο αυτό με ανάγκασε σε οποιοδήποτε iMac, macbook η MacPro είχα να βάζω μόνος μου το χεράκι μου και μετά από 2-3 καταστροφές και εκρήξεις να τα καταφέρνω.  iPhone δεν έχω ακουμπήσει ακόμα... δεν έχει χρειαστεί.

Νάμπερ θρι: Αν πάρεις Μερτσέντα... θα το πας για τσέρβις στο Μπάμπη που τα τουρμπάκια που βάζει στα Ζάσταβα ξεχειλώνουν την πέτσα απ την άσφαλτο. Δε νομίζω.

 

Νάμπερ φορ: Για τους χέητερς. Οκ είμαστε βλάμμένοι φαν του μήλου... Κάθε καφρίλα που λέτε είναι για ενα ελάχιστο ποσοστό κατόχων συσκευών MacOS. Ειναι προφανές ότι τα πισιά με windows είναι κατά πολύ περισσότερα απ τα apple. Δλδ ενα ολόκληρος όχλος μισεί ένα μικρό ποσοστό. ΝΑ ΧΑΡΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑΛΟΝΙΑ ΣΑΣ. Σαν να κάνετε μπούλιν στο μικρό της παρεάς. ( και αυτό γιατί είναι πιο ωραίος και έξυπνος από εσάς) ΟΥ ρε. Αλλά αυτός δεν ασχολείται με εσάς γιατι πολύ απλά δεν το ενδιαφέρει.

 

Νάμπερ φάιβ: Αν έχεις  iMac Pro δικαίωμά σου να γκρινιάξεις ( που δεν νομίζω όμως να το κάνεις γιατί ξέρεις τι έχεις) Αν δεν έχεις μην ασχολείσαι. Τόσο απλά.

Νάμπερ σιξ: Πείνασα... πάω να πάρω ένα σουβλάκι και μια κόα κόλα ζίρο.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, KostasMulti είπε

Αν έχεις να δώσεις 5000€ για μηχάνημα και τσιγγουνεύσεσαι να το πας σε εξουσιοδοτημένο κατάστημα επισκευής... υπάρχει πρόβλημα. Αλλά...

Νάμπερ ουάν: Αν δώσω 5000€ θέλω να πιστεύω ότι δεν χαλάει. Και πιστεύω ότι δεν χαλάει. Εκτός και να το βιάζεις παρα φύσιν... ε τότε κάτι θα ανοίξει παραπάνω.

Νάμπερ του: Ποιος είναι επίσημος-εξουσιοδοτημένος στο Ελλάδα μας;  Οι περισσότεροι δεν ξέρουν τι τους γίνεται (εντάξει όχι όλοι- αλλά συνήθως windowσάκηδες που δεν γουστάραν τα macos και είχαν βρει δουλειά εκέι, είχαν ένα θέμα) . Και μονο αυτό με ανάγκασε σε οποιοδήποτε iMac, macbook η MacPro είχα να βάζω μόνος μου το χεράκι μου και μετά από 2-3 καταστροφές και εκρήξεις να τα καταφέρνω.  iPhone δεν έχω ακουμπήσει ακόμα... δεν έχει χρειαστεί.

Νάμπερ θρι: Αν πάρεις Μερτσέντα... θα το πας για τσέρβις στο Μπάμπη που τα τουρμπάκια που βάζει στα Ζάσταβα ξεχειλώνουν την πέτσα απ την άσφαλτο. Δε νομίζω.

Νάμπερ φορ: Για τους χέητερς. Οκ είμαστε βλάμμένοι φαν του μήλου... Κάθε καφρίλα που λέτε είναι για ενα ελάχιστο ποσοστό κατόχων συσκευών MacOS. Ειναι προφανές ότι τα πισιά με windows είναι κατά πολύ περισσότερα απ τα apple. Δλδ ενα ολόκληρος όχλος μισεί ένα μικρό ποσοστό. ΝΑ ΧΑΡΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑΛΟΝΙΑ ΣΑΣ. Σαν να κάνετε μπούλιν στο μικρό της παρεάς. ( και αυτό γιατί είναι πιο ωραίος και έξυπνος από εσάς) ΟΥ ρε. Αλλά αυτός δεν ασχολείται με εσάς γιατι πολύ απλά δεν το ενδιαφέρει.

Νάμπερ φάιβ: Αν έχεις  iMac Pro δικαίωμά σου να γκρινιάξεις ( που δεν νομίζω όμως να το κάνεις γιατί ξέρεις τι έχεις) Αν δεν έχεις μην ασχολείσαι. Τόσο απλά.

Νάμπερ σιξ: Πείνασα... πάω να πάρω ένα σουβλάκι και μια κόα κόλα ζίρο.

Φίλε τα είπες πολύ καλά αλλά ποιο είναι το εξουσιοδοτημένο service στην Ελλάδα ; Γιατί για μερσεντές έχουμε .  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, panosveto12 είπε

Φίλε τα είπες πολύ καλά αλλά ποιο είναι το εξουσιοδοτημένο service στην Ελλάδα ; Γιατί για μερσεντές έχουμε .  

Αυτό είναι ένα θέμα... δυστυχώς!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, panosveto12 είπε

Φίλε τα είπες πολύ καλά αλλά ποιο είναι το εξουσιοδοτημένο service στην Ελλάδα ; Γιατί για μερσεντές έχουμε .  

Δεν υπάρχει επίσημο/εξουσιοδοτημένο σέρβις; Το σκέφτεσαι πάρα πολύ από πριν να δώσεις τόσα πολλά χρήματα. Εκτός αν τα φράγκα σου είναι για σένα στραγάλια και απλά παίρνεις καινούριο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
1 minute ago, KostasMulti said:

Αυτό είναι ένα θέμα... δυστυχώς!

Έχουμε 2-3 (ο Θεός να τα κάνει). Παλιά η document είχε καλό τμήμα αλλά δεν ξέρω αν συνεχίζει ακόμη. Ευτυχώς τόσα χρόνια δεν χρειάστηκα ποτέ το service της apple για mac. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

"Along with the high price tag and any dongles you may need to purchase to get your old USB-A devices up and running, you might be in for a rude awakening if you try to fix your new MacBook Pro. As reported by Motherboard, Apple has introduced new software locks with its new laptops that “will render the computer ‘inoperative’ unless a proprietary Apple ‘system configuration’ software is run after parts of the system are replaced.”

''Apple has introduced software locks that will effectively prevent independent and third-party repair on 2018 MacBook Pro computers, according to internal Apple documents obtained by Motherboard. The new system will render the computer “inoperative” unless a proprietary Apple “system configuration” software is run after parts of the system are replaced.

According to the document, which was distributed to Apple’s Authorized Service Providers late last month, this policy will apply to all Apple computers with the “T2” security chip, which is present in 2018 MacBook Pros as well as the iMac Pro.

The software lock will kick in for any repair which involves replacing a MacBook Pro’s display assembly, logic board, top case (the keyboard, touchpad, and internal housing), and Touch ID board. On iMac Pros, it will kick in if the Logic Board or flash storage are replaced. The computer will only begin functioning again after Apple or a member of one of Apple’s Authorized Service Provider repair program runs diagnostic software called Apple Service Toolkit 2.''

 

Γνωριζει κάποιος να μας πει εάν έχει το δικαίωμα να κλειδώνει μια συσκευή που πληρώσαμε 2999€ επειδη πήγαμε σε τρίτο για service?Ακομα και αν έχει λήξει η εγγύηση?η θα υπογραφεί ο καταναλωτής κάποιο συμβόλαιο ότι αποδέχεται το κλείδωμα στην περίπτωση αυτή?

Επεξ/σία από Istros
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, panosveto12 είπε

Όποτε αγοράζουμε και αν χαλάσει την ήπιαμε . 

ΜΗ ΦΟΒΟΥ... δε χαλάνε. Σου γράφω από iMac 2009 που έχει λιώσει στο Final Cut. Αν το αγάπας... θα σε έχει Πασά στα Γιάννενα. 

3 λεπτά πριν, billdanos είπε

Έχουμε 2-3 (ο Θεός να τα κάνει). Παλιά η document είχε καλό τμήμα αλλά δεν ξέρω αν συνεχίζει ακόμη. Ευτυχώς τόσα χρόνια δεν χρειάστηκα ποτέ το service της apple για mac. 

Document....τι είπες τωρα . Τώρα δεν ξέρω αν μπορείς να αναφέρεις τους άλλους 2-3, αλλά μια πληροφόρηση είναι πάντα καλοδεχούμενη. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, billdanos είπε

Είπε κανείς πως στα επίσημα service είναι όλοι ικανοί; Σε αυτά όμως θα βρεις το σωστό εξοπλισμό με τον οποίο θα γίνουν οι εργασίες στο μηχάνημα σου και θα έχεις και τη σωστή εγγύηση ως προς τη δουλειά που έγινε  

Που θα βρεις συσκευή που να επικοινωνεί με το Τ2 chip σε μη εξουσιοδοτημένο κέντρο της apple? 

γιατι εισαι σιγουρος θα βρεις εξουσιοδοτημενο? δεν εχεις παρει χαμπαρι τι πολεμο κανει το μηλο οχι μονο σ οσους θελουν να επισκευαζουν προϊοντα της γενικα, αλλα ακομα και στα ιδια τα εξουσιοδοτημενα. γενικα το μηλο θελει να χει μονο τα μαγαζια του, για τους υπολοιπους δεν νοιαζεται. αμα καταφερει να επιζησει κανα εξουσιοδοτημενο εχει καλως, αλλιως δεν θα κλαψουν κι ολας.

σε ποιον θα πεσεις δεν το ξερεις, οποτε καλο ειναι να υπαρχουν επιλογες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, billdanos είπε

Είπε κανείς πως στα επίσημα service είναι όλοι ικανοί; Σε αυτά όμως θα βρεις το σωστό εξοπλισμό με τον οποίο θα γίνουν οι εργασίες στο μηχάνημα σου και θα έχεις και τη σωστή εγγύηση ως προς τη δουλειά που έγινε 

Ναι καλα...

Για προβληματικό pmic σε μητρική macbook pro σε χρεώνουν καινούργια μητρική 800-1000 ευρώ. Αντί να γίνει επιδιόρθωση της μητρικης δηλαδη. Κατά τα άλλα η Apple είναι green και τα service center έχουν σωστό εξοπλισμό. Όσον αφορά εγγύηση σου δίνουν μια αστεία 3μηνη εγγύηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...