Προς το περιεχόμενο

H VW κατασκευάζει το πρώτο, μεγάλης κλίμακας εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων στη Σανγκάη, στην Κίνα


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η VW ξεκίνησε να βάζει τις βάσεις για την υλοποίηση των μεγαλόπνοων σχεδίων της στην κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Η μεγάλη Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία ξεκίνησε την κατασκευή του πρώτου της εργοστασίου παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων (EVs) μεγάλης κλίμακας στην πόλη Anting, στην επαρχία Jiading, περίπου 19 μίλια δυτικά της Shanghai.

Όταν ξεκινήσει η λειτουργία του το 2020, το εργοστάσιο θα παράγει οτιδήποτε σχετίζεται με τα ηλεκτροκίνητα οχήματα, από τα ίδια τα οχήματα χρησιμοποιώντας ως βάση την πλατφόρμα MEB (Modular Electric Drive Kit) μέχρι τις μπαταρίες που είναι απαραίτητες για την τροφοδοσία αυτών των οχημάτων. Το πρώτο EV που θα βγει από τη γραμμή παραγωγής θα φέρει το λογότυπο της VW και θα είναι ένα SUV (όχι απαραίτητα το I.D. Crozz).

Το εργοστάσιο θα πληροί τα "υψηλότερα σύγχρονα στάνταρντ" στον τομέα του αυτοματισμού με την εταιρεία να κάνει λόγο για την λειτουργία 1400 ρομπότ σε διάφορα στάδια της γραμμής παραγωγής. Η VW επίσης, υπόσχεται το ελάχιστο περιβαλλοντικό αντίκτυπο στην περιοχή, χρησιμοποιώντας τεχνολογία για τη μείωση των εκπομπών αερίων, καθώς και τη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας και νερού.

Το συγκεκριμένο πάντως δεν θα είναι το πρώτο εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων που κατασκευάζει ο όμιλος VW. Η παραγωγή θα ξεκινήσει πρώτα στο Zwickau, στη Γερμανία, καθώς και σε ένα εργοστάσιο που άνοιξε πρόσφατα κοντά στη Κινεζική πόλη Foshan. Το νέο πάντως εργοστάσιο στην πόλη Anting θα αναλάβει το μεγαλύτερο βάρος της παραγωγής, με σχεδόν 300 χιλιάδες οχήματα το χρόνο.

Η τόσο μεγάλη παραγωγή, θα καλύψει τις ανάγκες της Κινέζικης αγοράς, και ενδεχομένως θα βοηθήσει στο να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις και οι κατάλληλα «συνθήκες» για να μειωθούν οι τιμές και να γίνουν περισσότερο προσιτά τα ηλεκτρικά οχήματα γενικότερα. Με τα παραπάνω επίσης νέα, υπονοείται κατά κάποιο τρόπο ότι η Shanghai θα αποτελέσει κέντρο δραστηριότητας για την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων. Και η Tesla επίσης μάθαμε πριν από λίγες μέρες ότι επένδυσε στην αγορά γης για να οικοδομήσει ένα νέο Gigafactory στην περιοχή. Συνδυάστε τώρα τα παραπάνω με την υπάρχουσα (αν και συμβατική) βιομηχανική δραστηριότητα στην περιοχή και η Shanghai μπορεί να αποτελέσει μία βιομηχανική εστία για την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων, ειδικά τώρα που η Κίνα έχει χαλαρώσει τους κανόνες για την παραγωγή EVs από ξένες εταιρείες.  

Engadget


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, Agony είπε

Γιατι οχι Ελλαδα ? Δεν εχουμ φτάσει πάτο ο μισθος ?

Πάτο φτασαμε.γιατι νομίζεις στην Κίνα θα πληρώνουν μισθό?όλο ρομπότ θα είναι.απλα πάνε για τις φτηνες πρώτες ύλες.

21 λεπτά πριν, Cyber_Spartacus είπε

Δωστε τα ολα Κινα αλλα μετα ζητατε 30 και 40 χιλιάρικα το αυτοκίνητο στην Ευρώπη

Cyber Spartacus και εικονίδιο Barbie?είσαι φοβερος

Επεξ/σία από JDredd
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Agony είπε

Γιατι οχι Ελλαδα ? Δεν εχει φτάσει πάτο ο μισθος ?

μια nissan και λαστοιχα ειχαμε που φτιαχναμε και τα κλεισανε θα φτιαξουμε και vw 

  • Like 2
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μακριά απο εμάς και όπου θέλουν ας πάνε,λες και έχουμε εμείς ανάγκη απο επενδύσεις που θα φέρουν δουλειές στην χώρα ώστε να δώσουμε γή και ύδωρ μπάς και τσιμπήσει καμια αυτοκινητοβιομηχανία.

Επεξ/σία από ratpack3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, ratpack3 είπε

Μακριά απο εμάς και όπου θέλουν ας πάνε,λες και έχουμε εμείς ανάγκη απο επενδύσεις που θα φέρουν δουλειές στην χώρα ώστε να δώσουμε γή και ύδωρ μπάς και τσιμπήσει καμια αυτοκινητοβιομηχανία.

τι αλλο εχει να δωσεις... τα ξεπουλησαν ολα!!!

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, johnk78 είπε

τι αλλο εχει να δωσεις... τα ξεπουλησαν ολα!!!

Mηδέν φόρους για μια δεκαετία και απο εκεί και πέρα όσο περισσότερα επενδύει η εταιρία τόσο χαμηλότερο φόρο να έχει,έτσι ενδεικτικά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, ratpack3 είπε

Mηδέν φόρους για μια δεκαετία και απο εκεί και πέρα όσο περισσότερα επενδύει η εταιρία τόσο χαμηλότερο φόρο να έχει,έτσι ενδεικτικά.

Ναι να τους δώσω και το σπίτι μου για να μην πληρώνουν και ενοίκιο... 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το καινούργιο e-golf  έχει 300km αυτονομία-σύμφωνα με την εταιρία, καμιά 250αριά λέω'γω αν οδηγάει κανείς σαν άνθρωπος- και σχετικά λογική τιμή απόκτησης! Θα πρέπει οι δήμοι να αρχίσουν να βλέπουν σοβαρά το θέμα των σταθμών φόρτισης τουλάχιστον στα δημοτικά πάρκινγκ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, JcD είπε

Το καινούργιο e-golf  έχει 300km αυτονομία-σύμφωνα με την εταιρία, καμιά 250αριά λέω'γω αν οδηγάει κανείς σαν άνθρωπος- και σχετικά λογική τιμή απόκτησης! Θα πρέπει οι δήμοι να αρχίσουν να βλέπουν σοβαρά το θέμα των σταθμών φόρτισης τουλάχιστον στα δημοτικά πάρκινγκ!

Εδώ οι δρόμοι που έχουμε είναι για τρακτέρ και θες να φτιάξουν και δημοσιους σταθμούς φόρτισης?καλό!!!

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...