Η VW ξεκίνησε να βάζει τις βάσεις για την υλοποίηση των μεγαλόπνοων σχεδίων της στην κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Η μεγάλη Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία ξεκίνησε την κατασκευή του πρώτου της εργοστασίου παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων (EVs) μεγάλης κλίμακας στην πόλη Anting, στην επαρχία Jiading, περίπου 19 μίλια δυτικά της Shanghai.

Όταν ξεκινήσει η λειτουργία του το 2020, το εργοστάσιο θα παράγει οτιδήποτε σχετίζεται με τα ηλεκτροκίνητα οχήματα, από τα ίδια τα οχήματα χρησιμοποιώντας ως βάση την πλατφόρμα MEB (Modular Electric Drive Kit) μέχρι τις μπαταρίες που είναι απαραίτητες για την τροφοδοσία αυτών των οχημάτων. Το πρώτο EV που θα βγει από τη γραμμή παραγωγής θα φέρει το λογότυπο της VW και θα είναι ένα SUV (όχι απαραίτητα το I.D. Crozz).

Το εργοστάσιο θα πληροί τα "υψηλότερα σύγχρονα στάνταρντ" στον τομέα του αυτοματισμού με την εταιρεία να κάνει λόγο για την λειτουργία 1400 ρομπότ σε διάφορα στάδια της γραμμής παραγωγής. Η VW επίσης, υπόσχεται το ελάχιστο περιβαλλοντικό αντίκτυπο στην περιοχή, χρησιμοποιώντας τεχνολογία για τη μείωση των εκπομπών αερίων, καθώς και τη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας και νερού.

Το συγκεκριμένο πάντως δεν θα είναι το πρώτο εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων που κατασκευάζει ο όμιλος VW. Η παραγωγή θα ξεκινήσει πρώτα στο Zwickau, στη Γερμανία, καθώς και σε ένα εργοστάσιο που άνοιξε πρόσφατα κοντά στη Κινεζική πόλη Foshan. Το νέο πάντως εργοστάσιο στην πόλη Anting θα αναλάβει το μεγαλύτερο βάρος της παραγωγής, με σχεδόν 300 χιλιάδες οχήματα το χρόνο.

Η τόσο μεγάλη παραγωγή, θα καλύψει τις ανάγκες της Κινέζικης αγοράς, και ενδεχομένως θα βοηθήσει στο να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις και οι κατάλληλα «συνθήκες» για να μειωθούν οι τιμές και να γίνουν περισσότερο προσιτά τα ηλεκτρικά οχήματα γενικότερα. Με τα παραπάνω επίσης νέα, υπονοείται κατά κάποιο τρόπο ότι η Shanghai θα αποτελέσει κέντρο δραστηριότητας για την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων. Και η Tesla επίσης μάθαμε πριν από λίγες μέρες ότι επένδυσε στην αγορά γης για να οικοδομήσει ένα νέο Gigafactory στην περιοχή. Συνδυάστε τώρα τα παραπάνω με την υπάρχουσα (αν και συμβατική) βιομηχανική δραστηριότητα στην περιοχή και η Shanghai μπορεί να αποτελέσει μία βιομηχανική εστία για την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων, ειδικά τώρα που η Κίνα έχει χαλαρώσει τους κανόνες για την παραγωγή EVs από ξένες εταιρείες.  

Engadget

  • Like 1