Bourdoulas Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Ωραια, μάθαμε ότι και οι τρεις εταιρείες για να μεγαλώσουν τα κέρδη τους και να πάρουν πολλά λεφτά χρεώνουν επίτηδες ανυποψίαστους πελάτες τους. Γιατί είναι κλέφτες και οι τρεις και προτιμούν να φάνε λεφτά πλαγίως χάνοντας έτσι σε αξιοπιστία γιατί θα σωθούν με αυτό τον τρόπο. Ταυτόχρονα οι χρήστες των υπηρεσιών τους δεν κάνουν κανένα λάθος. Seems legit. Είτε πρόκειται για λάθος στο software τους, είτε για λάθος από την πλευρά του πελάτη. Πάντως οι πιθανότητες να κάνουν κάτι τέτοιο επίτηδες τείνουν στο μηδέν. Το πρόβλημα αυτό υπάρχει σε όλο τον κόσμο (aka πλανήτη Γη). Καλό είναι να απενεργοποιήσετε το 4g. Μπορείτε να αφήσετε στην άκρη τις θεωρίες συνωμοσίας. Επεξ/σία 30 Οκτωβρίου 2018 από Bourdoulas 3 2
cxmgp Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Στις 29/10/2018 στις 8:47 ΠΜ, poulinos είπε πρεπει να ειναι η δεκατη φορα πoυ βλεπω αυτο το θεμα. α.κλεινουμε 4g b.κλεινουμε data c.αλλαζουμε το apn Δεν ισχύει, το χω κάνει χωρίς αποτέλεσμα... άπειρες οι χρεώσεις από wind τουλάχιστον Επεξ/σία 30 Οκτωβρίου 2018 από cxmgp
Επισκέπτης Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Bourdoulas είπε Ωραια, μάθαμε ότι και οι τρεις εταιρείες για να μεγαλώσουν τα κέρδη τους και να πάρουν πολλά λεφτά χρεώνουν επίτηδες ανυποψίαστους πελάτες τους. Γιατί είναι κλέφτες και οι τρεις και προτιμούν να φάνε λεφτά πλαγίως χάνοντας έτσι σε αξιοπιστία γιατί θα σωθούν με αυτό τον τρόπο. Ταυτόχρονα οι χρήστες των υπηρεσιών τους δεν κάνουν κανένα λάθος. Seems legit. Είτε πρόκειται για λάθος στο software τους, είτε για λάθος από την πλευρά του πελάτη. Πάντως οι πιθανότητες να κάνουν κάτι τέτοιο επίτηδες τείνουν στο μηδέν. Το πρόβλημα αυτό υπάρχει σε όλο τον κόσμο (aka πλανήτη Γη). Καλό είναι να απενεργοποιήσετε το 4g. Μπορείτε να αφήσετε στην άκρη τις θεωρίες συνωμοσίας. Ναι οντως τεινουν προς το μηδεν... να σε ρωτησω εχεις δουλεψει ποτε σε τετοια εταιρεια? Αν ειχες δε θα επαιρνες το μερος τους. Και σου μιλαει ενας ο οποιος δουλευε για αυτους 6μιση χρονια. Ασε λοιπον τα seems legit και ασε οτι το κινητο εχει θεμα με το software και αλλες τετοιες μαλ.... Στην αγγλια που ημουν 2 χρονια και τον ενα απο αυτο ειχα το κινητο που εχω τωρα (δικτυο three) ποτε δεν μου πηραν ουτε μιση λιρα απο περιεργη χρεωση και το 4g μαντεψε το ειχα παντα ανοικτο. Εσυ στο τελος θα μας πεις οτι πρεπει να το γυρισουμε στο gprs. Παρε το αποφαση κατι κανουν. Η ιστορια αυτη συμβαινει ΜΟΝΟ εδω στο ελλαδισταν. Αγγλια , Γερμανια , Πολωνια που ημουν ΔΕΝ εχει γινει ΠΟΤΕ. Αυτα Στις 29/10/2018 στις 8:47 ΠΜ, poulinos είπε πρεπει να ειναι η δεκατη φορα πoυ βλεπω αυτο το θεμα. α.κλεινουμε 4g b.κλεινουμε data c.αλλαζουμε το apn Βαζουμε το κινητο μεσα σε ενα κουτι δενουμε μια πετρα και το πεταμε στη θαλασσα. Μα τι ειναι αυτα ημαρτον. Επεξ/σία 30 Οκτωβρίου 2018 από Επισκέπτης
oldnew Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Οι εταιρείες είναι για τα πανηγύρια και ολη αυτή τη διαδικασία την κανουν ξεκάθαρα για να φανε χρήματα, αν θελαν θα το φτιαχναν διαφορετικα. Ομως: Στο 99.99% για να σε χρεωσει μια εταιρεία, οντως εχει γινει κατανάλωση δεδομένων. Δεκαετιες τωρα με πολυ χρηση ίντερνετ που το φτανω στο οριο, μια φορα μου ειχε γίνει κατι τετοιο οπότε το εψαξα, πολυ (το 99.9999%) δεν έχει καν τις γνωσεις να ψαξει ουτε το 1/1000 απο οσο περιγράφω, και εφταιγε μια εφαρμογή ειδήσεων που με το ετσι γουστάρω στο background κατέβαζε τις ειδησεις απο 200 εφημεριδες καθημερινα. Δεν το εγραφε πουθενά η εφαρμογή οτι κανει κατι τετοιο ουτε ειχε κάποια ρύθμιση, ο developer ηταν για τον φουτσο. Το 99% θα έμπαινε εδω μετα και θα εγραφε, αλήτες εταιριες μου φαγαν ίντερνετ ενω κοιμόμουν. Οντως μπορεί να κοιμάσαι να τα έχεις ολα κλειστα, η χρεωση να εγινε νωρίτερα και το μυνημα ενημέρωσης να σου ηρθε πολυ αργότερα, το περίεργο που ειναι? Και σε μενα αυτο συνεβει και εφταιγε η συγκεκριμένη εφαρμογή. Uninstall και ως δια μαγειας το πρόβλημά λύθηκε αλλιως θα εβριζα και εγω τις εταιρίες ολη μερα. Αλλα οποίος εχει τέτοια θέματα : -Σοβαρο κινητο που σου δινει επιλογή για καθε εφαρμογή αν θα έχει προσβαση στο ίντερνετ και απο τι, δυκτιο ή wifi. -Δίνουμε προσβαση σε ολες στο ίντερνετ απο wifi, και κόβουμε απο ολες Internet απο δυκτιο πλην 2, 3 που θέλουμε πχ messenger, Facebook, καποιο mobile banking, ή εφημερίδα, τι θελει ο καθένας. -Αν ακομα εχεις θεμα κοβεις και τον αυτόματο συνχρονισμο. -Και ελενχουμε που καταναλωθηκε το. Mobile Internet στη σχετικη λιστα που καταγραφεί. Οποτε ξέρεις ποια εφαρμογή κατανάλωσε τι και δεν βριζεις κανεναν. Θα διαπιστώσετε πλην των αλλων πως βγαζεις ανετα το μηνα για τα βασικα με 200mb οταν πρωτα δεν σε εφτανε το 1 γιγα μολις καιροί, συνχρονισμοι κλπ εφαρμογές σταματήσουν να τραβανε οπότε γουστάρουν χωρις να το ξερεις. Ενα κινητό πχ που τα κανει αυτα ειναι το νοτε 8, σίγουρα υπάρχουν πολυ φθηνότερα απλα αυτο εχω τωρα και ξερω. Αν δεν εχεις γνωσεις για τα παραπάνω απλα πράγματα ή δε θελεις να ασχοληθεις κοψε το ίντερνετ ή συνεχισε να βριζεις. Επεξ/σία 30 Οκτωβρίου 2018 από oldnew
Speculoos Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Στις 29/10/2018 στις 9:08 ΠΜ, billdanos είπε Βέβαια το θέμα είναι πως δεν σας ανοίγουν οι εταιρίες κινητής τα δεδομένα αλλά οι ίδιες οι συσκευές σας. Οι εταιρίες ακολουθούν απλά την πολιτική: "με το που μου ζητήσει data η συσκευή σου, αρχίζω και σε χρεώνω". Επίσης φαντάζομαι πως αν "τραβούσατε" 1Gb data χωρίς κάποιο προπληρωμένο πακέτο, η χρέωση στο λογαριασμό σας θα ήταν πολύ περισσότερη από τα 2 ευρώ... Αν θέλετε να είστε 100% σίγουροι πως δεν θα χρεώνεστε απο mobile data, ζητήστε απλά από το πάροχό σας να σας απενεργοποιήσει γενικότερα τα mobile data στη σύνδεσή σας. Απ' ότι φαίνεται η καχυποψία απέναντι στους παρόχους είναι πολύ μεγαλύτερη από τη γνώση του τι κάνει κάθε στιγμή το τηλέφωνό μας. Τόσο σε android όσο και σε ios από το 11 και μετά, οι επιλογές συνδεσιμότητας της συσκευής (wifi, bt, data) όταν απενεργοποιούνται από το tray απλά μπαίνουν σε stand by mode μέχρι να ξυπνήσει πάλι η συσκευή ή να ζητηθεί από κάποιο application. Δεν είναι τυχαίο ότι τέτοια παράπονα για χρεώσεις γίνονται από άτομα που τρέχουν τις τελευταίες εκδόσεις των λογισμικών ή έχουν αγοράσει πρόσφατα κινητό. Απαγόρευση των updates των εφαρμογών μέσω δεδομένων και χειροκίνητο κλείσιμο των δεδομένων/wifi μέσω των ρυθμίσεων και όχι του tray ή στην τελική ενεργοποίηση airplane mode μπλοκάρει οποιαδήποτε χρήση του δικτύου. 1
poulinos Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 On 29/10/2018 at 08:50, xaratsi said: Το γνωρίζω αλλά επίτηδες άνοιξα θέμα - άλλαξα και τον τίτλο για να μην επικεντρωθεί σε έναν συγκεκριμένο παροχο - Τα data μου ήταν κλειστά βλ. ώρα SMS 04.25 χαράματα.. Το θέμα αγαπητέ είναι να μην μπλέκει στην διαδικασία αυτή ο απλός χρήστης ώσπου να τελειώσει η κάρτα του ΧΩΡΙΣ να έχει κάνει ΤΙΠΟΤΑ.. ξερουμε ομως οτι γενικα υπαρχουν διαφορα τετοια θεματα και επισης ξερουμε οτι ο παροχος δεν θα αλλαξει ευκολα την πολιτικη του οποτε καλο ειναι να κοιταμε να κανουμε και εμεις ενεργειες. αλλο τοσο οταν κανεις δεν απανταει ευθεως τι ακριβως φταιει.ολοι λενε οτι τραβηξε data.αλλοι λενε οτι αυτο εγινε με κλειστα τα data .αλλοι λενε οτι φταιει το 4g γιατι ζηταει Data ακομα και με κλειστα τα Data και οτι πρεπει να το βαλουμε σε 3g. δεν πιστευω οτι οι εταιρειες λενε ψεματα με την εννοια οτι χρεωνουν ενα ευρω χωρις να υπαρξει κινηση.πιστευω οτι βλεπουν κινηση εστω και λιγο αλλα το βασικο ειναι απο που προερχεται. On 29/10/2018 at 09:55, tarantules said: Δεν είναι και λύση όμως το να αλλάζουμε κάθε λίγο και λιγάκι τις ρυθμίσεις apn επειδή οι εταιρίες κάνουν ουσιαστικά ότι τους καπνίσει. Βλέπω όλο και περισσότερους να έχουν θέμα με τις χρεώσεις data και λύση στην αυθαιρεσία των εταιριών δεν έχει βρεθεί. Παλαιότερα κι εγώ είχα αγοράσει μια νέα κάρτα της cosmote και είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα.Χωρίς καν να έχω ενεργοποιήσει τέτοιο πακέτο , χωρίς να έχω ανοιχτά τα data και χωρίς να έχω κάποια εφαρμογή που να παίρνει από μόνη της τον έλεγχο των data της συσκευής , χρεώθηκα αυτό το 1€.Μάλιστα στο support που είχα πάρει τηλέφωνο για να βγάλω άκρη , με είχαν σε αναμονή με χρονοχρέωση παρακαλώ και μετά από 15 λεπτά σπάσιμο νεύρων που δεν το σήκωνε κανένας και εγώ συνέχιζα να χρεωνόμουν , το έκλεισα και πήγα την ίδια μέρα και κατάργησα το νούμερο. Ήθελα να ήξερα αυτή η ΕΕΤΤ τι διάλο κάνει; Κανονικά η οποιαδήποτε υπηρεσία που χρεώνεται, θα έπρεπε να είναι απενεργοποιημένη ως default και πριν καν σε χρεώσει να έχεις κάποια ειδοποίηση οτι θα υπάρξει χρέωση.Απότι εγώ καταλαβαίνω είναι οτι προφανώς οι εταιρίες έχουν βρει ένα πολύ πονηρό τρόπο να μαζεύουν εύκολο χρήμα μιας και με το 1€ και τα 2€ που χρεώνεται κάποιος , δεν πρόκειται να καθήσει να ασχοληθεί να του το πιστώσουν. ενα μεγαλο ποσοστο χρηστων που γίνεται αυτο είναι ατομα που δεν θελουν καθολου το internet για αυτο ειπα αλλαγη του apn ,αν και αμα αλλαξεις ενα γραμμα δεν ειναι κατι να το ξαναλλαξεις. απο την αλλη για το τελευταιο που λες ειναι so and so. γιατι ο ενας θα θελει αμα του τελειωσουν τα data να εχει αυτοματη ανανεωση και απο την αλλη ,ο αλλος χρηστης που δεν θελει.οποτε ποια θα ειναι η default συμπεριφορα ειναι σχετικo. Η εταιρεια βεβαια εννοειται οτι θα κοιταξει να ειναι ολα αυτοματα και με χρεωση αμα τα χρειαστει καποιος.Επισης καλως ή κακώς πολλα πραγματα τα εχουμε υπογραψει οταν δεχτηκαμε τους ορους. 4 hours ago, ThodorisFel said: Εγω συμφωνω σε αυτα που λες αλλα αντε να εξηγησω κατι τετοιο στον θειο μου που ειναι 53 χρονών και να του πω πως να το κανει. Ειναι απατεώνες οι τυποι. εναλλακτικα ας καλεσει την εταιρεια να του απενεργοποιησει τα Data.αλλα μεχρι να γινει καποιος θα μπορει να κανει τις αλλαγες.δεν ειναι δυσκολες. 44 minutes ago, cxmgp said: Δεν ισχύει, το χω κάνει χωρίς αποτέλεσμα... άπειρες οι χρεώσεις από wind τουλάχιστον μου φαινεται πολυ παραξενο να αλλαξεις το apn και να μπορεις να συνδεθεις.το apn στην ουσια ειναι το gateway της συνδεσης ιντερνετ.οχι να την σβησει διοτι εκει δεν ξερω αν θα την παραμετροποιησει αυτοματα. 41 minutes ago, SkYwaLkGR said: Βαζουμε το κινητο μεσα σε ενα κουτι δενουμε μια πετρα και το πεταμε στη θαλασσα. Μα τι ειναι αυτα ημαρτον. οκ μπορεις οπως εκαναν και αλλοι μεχρι να βγαλεις ακρη να χρεωνεσαι και μετα να τους κυνηγας να παρεις τα λεφτα πισω.δεν ειπα οτι ειναι σωστο αλλα μεχρι να βγαλεις ακρη ειναι μια ευκολη λυση.
Bourdoulas Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, SkYwaLkGR είπε Ναι οντως τεινουν προς το μηδεν... να σε ρωτησω εχεις δουλεψει ποτε σε τετοια εταιρεια? Αν ειχες δε θα επαιρνες το μερος τους. Και σου μιλαει ενας ο οποιος δουλευε για αυτους 6μιση χρονια. Ασε λοιπον τα seems legit και ασε οτι το κινητο εχει θεμα με το software και αλλες τετοιες μαλ.... Στην αγγλια που ημουν 2 χρονια και τον ενα απο αυτο ειχα το κινητο που εχω τωρα (δικτυο three) ποτε δεν μου πηραν ουτε μιση λιρα απο περιεργη χρεωση και το 4g μαντεψε το ειχα παντα ανοικτο. Εσυ στο τελος θα μας πεις οτι πρεπει να το γυρισουμε στο gprs. Παρε το αποφαση κατι κανουν. Η ιστορια αυτη συμβαινει ΜΟΝΟ εδω στο ελλαδισταν. Αγγλια , Γερμανια , Πολωνια που ημουν ΔΕΝ εχει γινει ΠΟΤΕ. Αυτα Βαζουμε το κινητο μεσα σε ενα κουτι δενουμε μια πετρα και το πεταμε στη θαλασσα. Μα τι ειναι αυτα ημαρτον. Το τι κάνω δεν έχει σημασία. Το software το δικό τους έχει θέμα, όχι του κινητού. Το πρόβλημα αυτό συμβαίνει παντού. Οπότε άσε τις μαλ... Επεξ/σία 30 Οκτωβρίου 2018 από Bourdoulas
vanni Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 5 ώρες πριν, kifinas είπε Η εταιρεία θα έπρεπε να είχε ένα διακοπτάκι στο app της και να μπορούσε να κλείσει τα δεδομένα ο χρήστης από το δίκτυο όποτε το επιθυμούσε. Έστω να έχει την επιλογή ο πελάτης να πάει σε ένα κατάστημα και να απενεργοποιήσει το πακέτο internet όλη μέρα. Τα κάνει; Όχι. Ο λόγος είναι προφανής, έχουν φάει πρόστιμα για αυτό και συνεχίζουν. Προφανώς δεν κατανοείς την λειτουργία των κινητών τηλεφώνων οπότε θα σου πρότεινα προκειμένου να φυλαχτείς από τις κακές εταιρείες να πάρεις ένα που δεν μπορείς να εγκαταστήσεις εφαρμογές.
Lanike71 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Το επόμενο που θα διαβάσω, θα είναι ότι όταν φεύγω για διακοπές θα πρέπει να περνάω από τη ΔΕΗ για να μου κόβει το ρεύμα γιατί μόνο ο γενικός δε φτάνει.
vanni Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Επιτέλους σοβαρευτείτε ορισμένοι που περίμεναν οι εταιρείες να βγάλουν από το 2 ευρώ του κάθε ένα που δεν ξέρει να χρησιμοποιεί το κινητό του. 3 λεπτά πριν, Lanike71 είπε Το επόμενο που θα διαβάσω, θα είναι ότι όταν φεύγω για διακοπές θα πρέπει να περνάω από τη ΔΕΗ για να μου κόβει το ρεύμα γιατί μόνο ο γενικός δε φτάνει. ο γενικός αγαπητέ/ή κλείνει την παροχή ρεύματος τελείως στο σπίτι σου το αντίστοιχο λοιπόν θα ήταν να κλείσεις τελείως το κινητό σου άρα ατυχές το παράδειγμα σου.
cthulhucarbide Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Ένα από τα μεγαλύτερα διαχρονικά προβλήματα της Ελλάδας είναι ότι οι κλέφτες και τα λαμόγια βρίσκουν πάντα υποστηρικτές (βαλτούς ή μη δεν το γνωρίζουμε). Δυστυχώς δεν εκπλήσσομαι 1 1 1
Narayan Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Τώρα που λέτε για θεωρίες συννομωσίας θυμήθηκα τι είχα πάθει με την Vodafone πριν από καμμιά δεκαετία και βάλε. Μου ερχόντουσαν SMS από αριθμούς που δεν γνώριζα που έλεγαν "ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.". Καλούσα εγώ ο χαζός, το σηκώνει ο άλλος, - Ναι μου στείλατε μύνημα - Όχι κύριε δεν σας έστειλα λάθος κάνετε. - Καλώς γειά. Πρέπει να έγινε τρεις φορές με τρεις διαφορετικούς αριθμούς, μετά από αυτό δεν έδινα σημασία σε παρόμοια SMS που ερχόντουσαν. Μία φορά κάλεσε η φίλη μου έναν και από κακή μου τύχη βγήκε γυναίκα, τσουπ, της μπαίνει η ιδέα της δικής μου πως την κερατώνω κιόλας εν τω μεταξύ με καλούν και διάφοροι σε άσχετες ώρες πως τους έστειλα το ίδιο μύνημα, μερικοί με έβρισαν κιόλας όταν τους εξηγούσα πως το ίδιο μου συνέβαινε... Εν κατακλείδι μου μπήκε η ιδέα πως το κάνει επίτηδες η Vodafone για να καλούμε ο ένας τον άλλο και να χρεωνόμαστε, και το πέταξα το νούμερο (δεν έχω ξαναπάει σε κινητό Voda έκτοτε). Τώρα σκεπτόμενος πιο ψύχραιμα μάλλον κάποιο θέμα θα είχε το σύστημά τους και έστελνε ό,τι 'να'ναι μυνήματα.
torq Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 είτε σας αρέσει είτε όχι στην πλειοψηφία των περιπτώσεων το λάθος οφείλεται στο χρήστη. Η συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου δεν έχει ιδέα απο τεχνολογία. Δε λέω ότι δε γίνονται λάθη ή "λάθη" αλλά πρέπει να σταματήσει και αυτή η τακτική με το που πάει κάτι στραβά να το ρίχνουμε σε κάποιον άλλον. Να αναφέρω και μια ιστορία προσωπική. Ασχολούμαι αρκετά με την τεχνολογία και σίγουρα οι γνώσεις μου είναι άνω του μέσου όρου. Στο κινητό μου έχω αρκετά δεδομένα και δε τα υπολογίζω καν. Μπορεί να είμαι σε μέρος με wifi και συνδέομαι με τα δεδομένα (αρκεί να έχει καλό σήμα) έχω εγκαταστήσει στο κινητό το popcorntime. εκεί που κοιτούσα τις ταινίες είχα κατεβάσει 2 με wifi, τι οποίες μετά τις έσβησα. Κάποια στιγμή που ήμουν εκτός σπιτιού μου έρχεται μήνυμα ότι θα μειωθεί η ταχύτητα μου. Κοιτάω το μετρητή. είχαν κατέβει κοντά στα 2-3GB αν θυμάμαι καλά μέσα σε ελάχιστο χρόνο. Η ειρωνία, όταν θέλεις ταχύτητα συνδέεσαι αργά, όταν δε θέλεις η σύνδεση τερματίζει. Το ψάχνω και βλέπω οτι το popcorn τα έχει καταναλώσει. Κοιτάω τη μνήμη και βλέπω ότι είχε κατεβάσει τις 2 ταινίες που είχα κατεβάσει τότε... Απο τότε το έχω ξαναπάθει αυτό, με δεδομένα και με wifi. Πως το κατάλαβα, είδα τη μνήμη γεμάτη και έψαχνα τους φακέλους να δω πως γέμισε. Και μαντέψτε, Ο φακελος του popcorn είχε μέσα ταινιες που είχα κατεβάσει και μετά είχα σβήσει. Ήθελα να ανοίξω θέμα γι αυτό να ρωτήσω τι παίζει αν είναι κάποιο bug. 3 φορές μου έγινε και πάντα κατέβαζε ταινίες που είχα κατεβάσει και μετά τις είχα σβήσει. Αυτο να αναφέρω για να δείτε ότι παρόλο που ασχολούμαι την "πάτησα" χωρίς να το καταλάβω. δε κατηγόρησα όμως κάποια εταιρεία. Κάθισα το έψαξα, κοίταξα τα αρχεία και κατάλαβα τι έφταιγε. Φανταστείτε λοιπόν αυτό να γίνοταν σε κάποιον άλλον. Το σκ με πήρε τηλέφωνο γείτονας να πάω να του ρυθμίσω το νέο του κινητό. Και μερικοί μας λένε ότι ο κόσμος ξέρει από τεχνολογία. αν του συμβεί κάτι τέτοιο πιστέυετε θα βγάλει άκρη τι φταίει ή θα τα ρίξει στην κακια εταιρία που κοιτάει να τον κλέψει. 2
poulinos Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 3 hours ago, Lanike71 said: Το επόμενο που θα διαβάσω, θα είναι ότι όταν φεύγω για διακοπές θα πρέπει να περνάω από τη ΔΕΗ για να μου κόβει το ρεύμα γιατί μόνο ο γενικός δε φτάνει. υπάρχουν διαφορες λυσεις. υπαρχει αυτος που ξερει να χρησιμοποιει το κινητο και μπορει να μπλοκαρει τα app/updates να μην βγαινουν internet ωστε να μην υπαρχει προβλημα. υπαρχει αυτος που δεν τα ξερει, οποτε θα χρεωθει αν δεν κανει κατι να το αλλαξει, και θα συνεχισει να χρεωνεται οπως ειδα πριν ατομα να λενε οτι εχουν χρεωθει αρκετες φορες πριν επικοινωνησουν με τον παροχο. υπαρχει αυτος που δεν τα ξερει αλλα θα ασχοληθει οταν δει οτι κατι παει στραβα .για να γλυτωσει μελλοντικες χρεωσεις. ο καθενας διαλεγει που θελει να ανηκει. το θεμα της δεη δεν κολλαει γιατι στην δεη κλεινεις ενα διακοπτη και ολα οκ.στο κινητο ολα ειναι πολυ πιο παραξενα και πολυ πιο advanced για πολλους που δεν ξερουν αρκετα πραγματα. μου θυμιζει κατι παρομοιο με τα Ups.καποιος θα παει και θα βαλει Ups για να γλυτωσει tv,pc κτλ ενω ο αλλος θα καψει τα παντα και μετα θα τρεχει στην δεη ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ να βγαλει ακρη για να παρει στο τελος το 1/10 της αξιας. ναι δεν θα πρεπε να παιρνει το 1/10 αλλα με το να το συζηταμε δεν αλλαζει οποτε εκει ΠΡΟΛΗΨΗ εφοσον ξερουμε οτι καποια πραγματα δεν αλλαζουν ευκολα.
eliasjuve Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Εγώ δεν βάζω κάρτα και είμαι σίγουρος 😂😂 Επεξ/σία 30 Οκτωβρίου 2018 από eliasjuve
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα