xaratsi Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Κι ενώ λοιπόν έχεις απολαύσει έναν σχετικά σύντομο εναγκαλισμό με τον Μορφέα, ξυπνάς το πρωί και έχεις νεάκια(βλ.φωτο) ΥΓ1.Υπνοβάτης δεν υπήρξα ποτέ.Τα data ηταν κλειστα. ΥΓ2. Κάποιο παιδί θα αναγκαστεί να ακούσει τα ΚΟΣΜΙΑ παράπονά μου στις 10:00 που ανοίγει το support desk - μην προλαβαίνοντας να ρίξει την πρώτη δαγκωνιά στη σφολιάτα του- ΥΓ3 Μοιραστείτε και εσείς περιπτώσεις που ξυπνησατε με αυτό το όμορφο SMS Αυτόματη ενεργοποίηση δεδομένων δεν θα έπρεπε να γίνεται σε ΚΑΝΕΝΑΝ και ΠΟΤΕ. Σήμερα εγώ - Αύριο εσύ Ως πότε; Επεξ/σία 29 Οκτωβρίου 2018 από xaratsi 5 2
Γιάννης Platano Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 Μηπως ειχες ξεπερασει τα ΜΒ πριν κοιμηθείς ή μηπως ειχες ανοιχτα τα δεδομενα κινητης εστω και αν δεν εψαχνες κατι ενώ κοιμοσουν ? Προφανως η αυτοματη ενεργοποιηση είναι στο πακετο που εχεις .
xaratsi Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 Όχι όλα τα δεδομένα κλειστά, οι ρυθμίσεις επίσης, ακόμα και το ρουτερ, ως λάτρης του απόλυτου σκότους κατά την προσωπική μου αγρανάπαυση. Αυτόματη ενεργοποίηση δεν θα έπρεπε να γίνεται σε ΚΑΝΕΝΑΝ και ΠΟΤΕ Και για να το πάω και λίγο παραπέρα. Σκεφτείτε πως το άνωθεν μπορεί να συμβεί σε μεγαλύτερης ηλικίας συγγενείς μας και ανθρώπους που πολύ αλλά δεν γνωρίζουν/δεν θα το πάρουν χαμπάρι/δεν θα ασχοληθούν με το συγκεκριμένο και μέσα σε 3-4 μέρες κάρτα γιοκ.. Γιατί θα πρέπει να μπαίνει στην διαδικασία αυτή ο καθένας να βρει το δίκιο του;;; 5
JTRGamer Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 18 λεπτά πριν, xaratsi είπε Όχι όλα τα δεδομένα κλειστά, οι ρυθμίσεις επίσης, ακόμα και το ρουτερ, ως λάτρης του απόλυτου σκότους κατά την προσωπική μου αγρανάπαυση. Αυτόματη ενεργοποίηση δεν θα έπρεπε να γίνεται σε ΚΑΝΕΝΑΝ και ΠΟΤΕ Πόσα MB είχες χθες?
xaratsi Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 1 λεπτό πριν, JTRGamer είπε Πόσα MB είχες χθες? Τι σχέση έχει αυτό; 😕 Explain
poulinos Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 πρεπει να ειναι η δεκατη φορα πoυ βλεπω αυτο το θεμα. α.κλεινουμε 4g b.κλεινουμε data c.αλλαζουμε το apn 4
xaratsi Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, poulinos είπε πρεπει να ειναι η δεκατη φορα πoυ βλεπω αυτο το θεμα. α.κλεινουμε 4g b.κλεινουμε data c.αλλαζουμε το apn Το γνωρίζω αλλά επίτηδες άνοιξα θέμα - άλλαξα και τον τίτλο για να μην επικεντρωθεί σε έναν συγκεκριμένο παροχο - Τα data μου ήταν κλειστά βλ. ώρα SMS 04.25 χαράματα.. Το θέμα αγαπητέ είναι να μην μπλέκει στην διαδικασία αυτή ο απλός χρήστης ώσπου να τελειώσει η κάρτα του ΧΩΡΙΣ να έχει κάνει ΤΙΠΟΤΑ.. Επεξ/σία 29 Οκτωβρίου 2018 από xaratsi
MikeJ Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 Έχω την εντύπωση ότι υπάρχει τρόπος να το σταματήσεις από το να συμβαίνει πάντως. Νομίζω με ενα sms στέλνεις stop κάπου και μετά δε σου ξανατρωει ευρώ όταν τελειώσουν τα mb. Πάντως αν τους πεις τι έγινε κατά πάσα πιθανότητα θα σου πιστωσουν το ευρώ. 2
Zerg13 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 2 λεπτά πριν, MikeJ είπε Έχω την εντύπωση ότι υπάρχει τρόπος να το σταματήσεις από το να συμβαίνει πάντως. Νομίζω με ενα sms στέλνεις stop κάπου και μετά δε σου ξανατρωει ευρώ όταν τελειώσουν τα mb. Πάντως αν τους πεις τι έγινε κατά πάσα πιθανότητα θα σου πιστωσουν το ευρώ. Δυσκολο. Ειναι στους ορους παροχης υπηρεσιων. Αυτο με το sms το εκανα στην cosmote
accipio Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 Η δική μου εμπειρία σχετικά με αυτό το θέμα ήταν τραυματική. Θα την εκθέσω συνοπτικά στη συνέχεια. Τον περασμένο Αύγουστο έπεσε στα χέρια μου ένα smartphone που μου έκαναν δώρο. Μέχρι τότε χρησιμοποιούσα ένα απλό κινητό δωδεκαετίας και έκανα τη δουλειά μου (δεν είχα ούτε έχω ιδιαίτερες απαιτήσεις από το κινητό). Αποφάσισα όμως να χρησιμοποιήσω το smarthphone, έτσι για να "εκσυγχρονιστώ"· να μην με λένε και "παλαιολιθικό". Παρόλο που τους υπολογιστές μπορώ να πω ότι ότι τους ξέρω αρκετά καλά, από το Android είχα μεσάνυχτα, που λένε. Φρόντισα όμως να εξοικειωθώ με το περιβάλλον χρήσης και όλες τις λειτουργίες, πριν αρχίσω να χρησιμοποιώ το smarthphone μου. Να πω ότι δεν πρόκειται για κάποιο καινούριο μοντέλο, αλλά μια συσκευή πενταετίας με Android 5, νομίζω rooted. Επειδή το παλιό κινητό μου είχε τη μεγάλη sim που δεν ταίριαζε στο νέο κινητό, έπρεπε είτε να την κόψω είτε να βάλω καινούρια sim. Επέλεξα τελικά τη δεύτερη λύση. Πήγα λοιπόν σε ένα κατάστημα Vodafone (ο πάροχός μου, έχω καρτοκινητό) όπου μου έβαλαν και ενεργοποίησαν νέα sim απενεργοποιώντας την παλιά. Βγαίνοντας από το κατάστημα, ένα λεπτό αργότερα έρχεται sms: "Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ ΥΠΟΛΕΙΠΟΜΕΝΑ ΜΒ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΠΑΚΕΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ. ΕΧΕΙΣ 1 GB ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 4:00 ΠΜ ΜΕ ΧΡΕΩΣΗ 2€". Εκείνη τη στιγμή δεν πολυέδωσα σημασία, γιατί δεν το πολυκατάλαβα. Ίσως να είχα ανοιχτά τα δεδομένα κινητής, ίσως όχι· δεν θυμάμαι. Αυτό που θυμάμαι όμως, είναι ότι αργότερα, στο σπίτι, έψαξα πάλι τις ρυθμίσεις και σιγουρεύτηκα ότι τα δεδομένα κινητής ήταν κλειστά. Κοίταξα επίσης κάθε άλλη δυνατή ρύθμιση που θα μπορούσε να ενεργοποιεί τα δεδομένα κινητής αλλά δεν βρήκα κάτι. Όμως, από εκείνη την ημέρα και μέσα στις επόμενες τρεις εβδομάδες ήρθαν άλλα πέντε τέτοια μηνύματα, περί ενεργοποίησης της υπηρεσίας "Internet όλη μέρα", χωρίς να το επιδιώξω, σε ανύποπτες στιγμές. Να αναφέρω εδώ ότι όταν έρχονταν τα μηνύματα, δεν έκανα καν χρήση του κινητού, για να πεις ότι ενεργοποίησα κάτι κατά λάθος. Μάλιστα τις δύο τελευταίες φορές το κινητό ήταν συνδεμένο στο Internet μέσω wifi - παρόλ' αυτά η υπηρεσία "Internet όλη μέρα" ενεργοποιήθηκε! Τέλος πάντων, αφού είδα ότι αυτό το βιολί δεν επρόκειτο να σταματήσει, και έχοντας χρεωθεί έξι φορές παρά τη θέλησή μου, πήγα ξανά στο κατάστημα της περιοχής μου και έκανα παράπονα, εκθέτοντας το τι μου συνέβη, και τελικά μου επέστρεψαν όλο το ποσό που είχα χρεωθεἰ, προφανώς αναγνωρίζοντας ότι δεν ήταν δική μου υπαιτιότητα. Μου υπέδειξαν και μια άλλη ρύθμιση που αγνοούσα, δηλ. να απενεργοποιήσω το 4G και να χρησιμοποιώ μόνο το 3G. Από τότε δεν ξαναήρθε παρόμοιο μήνυμα και δεν ξαναενεργοποιήθηκε η εν λόγω υπηρεσία. Έμεινα με την απορία τι έφταιγε. Άραγε εγώ, που κάτι δεν έκανα σωστά; Μήπως αυτή η ρύθμιση περί 4G/3G; Ή ο πάροχός μου βρήκε έναν ωραίο τρόπο να κερδίζει από ανυποψίαστους πελάτες; 4 1
xaratsi Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 ^Σε αυτες ακριβώς τις ''εμπειρίες'' που σχολίασε ο accipio αναφέρομαι κι εγώ. Φανταστείτε πόσοι ακόμη κυκλοφορούν εκεί έξω με εξανεμισμένο το υπόλοιπο τους στο καρτοκινητο. 29 λεπτά πριν, MikeJ είπε Έχω την εντύπωση ότι υπάρχει τρόπος να το σταματήσεις από το να συμβαίνει πάντως. Νομίζω με ενα sms στέλνεις stop κάπου και μετά δε σου ξανατρωει ευρώ όταν τελειώσουν τα mb. Πάντως αν τους πεις τι έγινε κατά πάσα πιθανότητα θα σου πιστωσουν το ευρώ. Μωρε θα τα δωσουν.Το θεμα ειναι να μην μπαινουμε στην διαδικασια αυτη εξ αρχης..
tarantules Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 57 λεπτά πριν, poulinos είπε πρεπει να ειναι η δεκατη φορα πoυ βλεπω αυτο το θεμα. α.κλεινουμε 4g b.κλεινουμε data c.αλλαζουμε το apn Δεν είναι και λύση όμως το να αλλάζουμε κάθε λίγο και λιγάκι τις ρυθμίσεις apn επειδή οι εταιρίες κάνουν ουσιαστικά ότι τους καπνίσει. Βλέπω όλο και περισσότερους να έχουν θέμα με τις χρεώσεις data και λύση στην αυθαιρεσία των εταιριών δεν έχει βρεθεί. Παλαιότερα κι εγώ είχα αγοράσει μια νέα κάρτα της cosmote και είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα.Χωρίς καν να έχω ενεργοποιήσει τέτοιο πακέτο , χωρίς να έχω ανοιχτά τα data και χωρίς να έχω κάποια εφαρμογή που να παίρνει από μόνη της τον έλεγχο των data της συσκευής , χρεώθηκα αυτό το 1€.Μάλιστα στο support που είχα πάρει τηλέφωνο για να βγάλω άκρη , με είχαν σε αναμονή με χρονοχρέωση παρακαλώ και μετά από 15 λεπτά σπάσιμο νεύρων που δεν το σήκωνε κανένας και εγώ συνέχιζα να χρεωνόμουν , το έκλεισα και πήγα την ίδια μέρα και κατάργησα το νούμερο. Ήθελα να ήξερα αυτή η ΕΕΤΤ τι διάλο κάνει; Κανονικά η οποιαδήποτε υπηρεσία που χρεώνεται, θα έπρεπε να είναι απενεργοποιημένη ως default και πριν καν σε χρεώσει να έχεις κάποια ειδοποίηση οτι θα υπάρξει χρέωση.Απότι εγώ καταλαβαίνω είναι οτι προφανώς οι εταιρίες έχουν βρει ένα πολύ πονηρό τρόπο να μαζεύουν εύκολο χρήμα μιας και με το 1€ και τα 2€ που χρεώνεται κάποιος , δεν πρόκειται να καθήσει να ασχοληθεί να του το πιστώσουν. 6
gokuthelegend Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, poulinos είπε πρεπει να ειναι η δεκατη φορα πoυ βλεπω αυτο το θεμα. α.κλεινουμε 4g b.κλεινουμε data c.αλλαζουμε το apn Το Α και το Β δεν είναι το ίδιο και το αυτό; Data δεν θεωρείται και το 3G και το 4G; Εκτός αν οι εταιρίες ακολουθούν διαφορετική τιμολογιακή πολιτική για το καθένα και εννοείς να κλείνουμε το 4G για να πέφτει σε 3G. Από την στιγμή που λέμε όμως ότι "κλείνουμε data", εννοούμε εξολοκλήρου, σωστά; Εγώ τουλάχιστον έτσι κάνω και δεν έχω χρεωθεί ποτέ κάτι έξτρα εδώ και 8 χρόνια που έχω έξυπνο τηλέφωνο. Το apn γιατί; αν κάποιος θέλει να το χρησιμοποιείσει μελλοντικά; Εγώ πάντως έχω Cosmote What's Up και έχει επιλογή για απενεργοποιήσω την αυτόματη ανανέωση μέσα από το app για το android το οποίο έχει σχετική επιλογή. Επεξ/σία 29 Οκτωβρίου 2018 από gokuthelegend
Super Moderators billdanos Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 Βέβαια το θέμα είναι πως δεν σας ανοίγουν οι εταιρίες κινητής τα δεδομένα αλλά οι ίδιες οι συσκευές σας. Οι εταιρίες ακολουθούν απλά την πολιτική: "με το που μου ζητήσει data η συσκευή σου, αρχίζω και σε χρεώνω". Επίσης φαντάζομαι πως αν "τραβούσατε" 1Gb data χωρίς κάποιο προπληρωμένο πακέτο, η χρέωση στο λογαριασμό σας θα ήταν πολύ περισσότερη από τα 2 ευρώ... Αν θέλετε να είστε 100% σίγουροι πως δεν θα χρεώνεστε απο mobile data, ζητήστε απλά από το πάροχό σας να σας απενεργοποιήσει γενικότερα τα mobile data στη σύνδεσή σας. 2 2
bluesattack Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Ενας λογος που δεν θα παρω ποτε smartphone.Και επειδη δεν νιωθω την αναγκη να βγαλω selfie με τον φραπε και να το μοιραστω μετους ''φιλους'' μου 😃 Επεξ/σία 29 Οκτωβρίου 2018 από bluesattack 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα