Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα κ απο εμενα. 

Στις 2/10/17 αγορασα ενα σετ bluetooth ακουστικα για μουσικη κυριως απο μεγαλη αλυσιδα πληροφορικης.. 

Σημερα τα πηγα απο ενα υποκαταστημα τους για ελεγχο γιατι ακουγεται εντονος θορυβος στην μουσικη κ πραγματι διαπιστωθηκε απο το τεχνικο τους τμημα το προβλημα αυτο. 

Το θεμα ειναι οτι δεν με καλυπτουν για επισκευη/αντικατασταση γιατι λενε οτι η εγγυηση ειναι ενα ετος απο τον κατασκευαστη και οχι δυο που ισχυει στα προιοντα προς πωληση εντος ΕΕ  

Τους ενημερωσα περι ΕΕ κτλ κτλ αλλα αυτο αναφερουν ειναι οδηγια κ οχι νομοθεσια και δεν δεσμευονται απο την «οδηγια» αυτη  

(παρολο τι γραφει εδω:

https://www.google.gr/amp/s/europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/indexamp_el.htm )

Το ιδιο μου ειπε κ το σερβις, κ ο διευθυντης κ η τηλεφωνικη τεχνικη εξυπηρετηση κ μαλιστα με μια δοση ειρωνιας οταν τους ειπα οτι θα απευθυνθω στην Γεν Γραμ. Καταναλωτη μου ειπαν πως ειναι δικαιωμα μου κ το εκλεισαν. 

Εστειλα λοιπον ενα γραπτο ερωτημα στην εξυπηρετηση πελατων της εταιρειας περιμενοντας απαντηση. 

Δεν ειναι το κοστος (35€) αλλα η κοροιδια. 

Τα ακουστικα αυτα θα τα ειχα παρει απο σκρουτζ 35-40% φτηνοτερα αλλα ειπα να αγορασω απο μια εταιρεια με πολλα υποκαταστηματα λογω της αμεσης υποστηριξης που ειχε καποτε τουλαχιστον. 

Τελος παντων, περιμενω την επισημη απαντηση τους ωστε να την κοινοποιησω στην Γεν Γραμ Καταναλωτη αλλα για να να αξιολογω γενικοτερα τις αγορες μου απο την συγκεκριμενη εταιρεια πλεον.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, KOSTASGP είπε

....

Τους ενημερωσα περι ΕΕ κτλ κτλ αλλα αυτο αναφερουν ειναι οδηγια κ οχι νομοθεσια και δεν δεσμευονται απο την «οδηγια» αυτη  

(παρολο τι γραφει εδω:

https://www.google.gr/amp/s/europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/indexamp_el.htm )

...

Απο το λινκ που παρεθεσες:
https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

Αναφορά σε κείμενο
  • Μετά την πάροδο των 6 μηνών, στις περισσότερες χώρες της ΕΕ πρέπει να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε ήδη κατά την παραλαβή των προϊόντων, για παράδειγμα, δείχνοντας ότι το ελάττωμα οφείλεται στην κακή ποιότητα του υλικού που χρησιμοποιήθηκε.

 

Δεν υπαρχει υποχρεωτικη 2ετη εγγυηση στην ΕΕ οπως λανθασμενα πολλοι πιστευουν. Υπαρχει μια παρανοηση μεταξυ της εγγυησης και των δικαιωματων του καταναλωτη για 2 χρονια για ελαττωματα που υπηρχαν ΚΑΤΑ την παραδοση.

Εδω περισσοτερα για το θεμα:
https://www.insomnia.gr/forums/topic/690338-2-ετη-εγγυηση/?do=findComment&comment=56800533

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Δημοσ.

@KOSTASGP υπαρχουν διαφορες περιπτωσεις ατομων που πιεσαν για την εγγυηση μεσω φορεων οπως η γραμματεια του καταναλωτη, και δικαιώθηκαν. Δεν χανεις να προσπαθησεις και εσυ. Ενημερωσε και το θεμα οταν εχεις τυγχων εξελιξεις.

Δημοσ.

καλημερα σας.

Η απαντηση του πλαισιου : 

 

Αξιότιμε κύριε ........

Σε συνέχεια της τηλεφωνικής μας επικοινωνίας, όπως αναγράφεται και στην απόδειξη αγοράς, το Bluetooth ακουστικό Cellularσυνοδεύεται από 1 έτος εγγύηση αντιπροσωπείας, της εταιρίας TECH 4U.
Το τηλέφωνο που μπορείτε να επικοινωνήσετε με την το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρίας TECH 4U που είναι και η πλέον αρμόδια για να σας απαντήσει είναι το 2109831555.
Είμαστε πάντα στην διάθεση σας στο τηλέφωνο 800-11-12345 χωρίς χρέωση και από κινητό στο 210-2895000.


Με εκτίμηση,

 

Οποτε τωρα τι κανω ?

Τηλεφωνω στην αντιπροσωπεια ή προωθω τα emai σε ενα απο τα παρακατω ? 

 

εδω

https://www.eccgreece.gr/el/european-consumer-center-greece/  

΄η εδω ?

http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_contact.html 

 

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Από όσο ξέρω το θέμα των 2 ετών έχει τη βάση του σε μια ντιρεκτίβα της ΕΕ.

Οι ευρωπαϊκές ντιρεκτίβες από όσο ξέρω δεν αποτελούν αυτόματα νόμο και απαιτούν υθιθέτησή τους από το νόμο του κράτους μέλους.

Δε ξέρω βέβαια αν όντως έχει συμμορφωθεί η Ελλάδα.

 

Επεξ/σία από DrLo
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, KOSTASGP είπε

Oποτε τωρα τι κανω ?

Τηλεφωνω στην αντιπροσωπεια ή προωθω τα emai σε ενα απο τα παρακατω ? 

εδω

https://www.eccgreece.gr/el/european-consumer-center-greece/  

΄η εδω ?

http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_contact.html 

Nομικα δεν δικαιουσαι 2 ετη εγγυηση απο την στιγμη που ο κατασκευαστης δινει 1 χρονο. Αξιζει ομως να το κυνηγησεις, γιατι πολυ συχνα οι εταιρειες εξυπηρετουν τους πελατες για να μην τους βγει κακο ονομα.

Μην συγχεεις α) την εγγυηση κατασκευαστη με β) τα δικαιωματα των καταναλωτων για ελαττωματα που υπηρχαν κατα την παραδοση.
Ειναι διαφορετικα πραγματα και για το β) ειδες στο λινκ που εσυ παρεθεσες οτι πρεπει να αποδειξεις πως το ελαττωμα υπηρχε κατα την παραδοση.
https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

Αναφορά σε κείμενο
  • Μετά την πάροδο των 6 μηνών, στις περισσότερες χώρες της ΕΕ πρέπει να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε ήδη κατά την παραλαβή των προϊόντων, για παράδειγμα, δείχνοντας ότι το ελάττωμα οφείλεται στην κακή ποιότητα του υλικού που χρησιμοποιήθηκε.

 

Το ιδιο θα σου απαντησει και η γενικη γραμματεια καταναλωτη, οπως απαντησε και στον φιλο στο αλλο θεμα:

Η νόμιμη εγγύηση καλύπτει ελαττώματα που ενδεχομένως υπήρχαν κατά τη στιγμή της αγοράς και εμφανίστηκαν μέσα στην επόμενη διετία. Ωστόσο, η επίμαχη περίοδος στην περίπτωση αυτή είναι οι έξι μήνες μετά την αγορά: 
• Κάθε ελάττωμα που εμφανίζεται εντός εξαμήνου θεωρείται ότι υπήρχε κατά τη στιγμή της παράδοσης. Τότε ο πωλητής οφείλει να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει το τηλέφωνό σας δωρεάν (ή να σας επιστρέψει τα χρήματα, αν είναι αδύνατη η επισκευή ή αντικατάστασή του). 
• Έξι μήνες μετά, μπορείτε επίσης να θεωρήσετε υπεύθυνο τον πωλητή για κάθε ελάττωμα που θα εμφανιστεί μέσα στη διετή περίοδο της εγγύησης. Αν όμως ο πωλητής αμφισβητήσει τους ισχυρισμούς σας, πρέπει εσείς να μπορείτε να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε τη στιγμή της παράδοσης και δεν δημιουργήθηκαν μετά την παραλαβή του προϊόντος. Κάτι τέτοιο είναι συχνά δύσκολο και θα πρέπει μάλλον να απευθυνθείτε σε τεχνικό εμπειρογνώμονα. 
Γενικώς υπάρχουν δύο είδη εγγύησης προϊόντος που μπορείτε να επικαλεστείτε: τη νόμιμη ή την εμπορική εγγύηση; 
Η νόμιμη εγγύηση δεσμεύει τον πωλητή, ισχύει για δύο χρόνια και καλύπτει προϊόντα που έχουν αγοραστεί σε χώρα της ΕΕ. 

 

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.
29 λεπτά πριν, haHa είπε

Αξιζει ομως να το κυνηγησεις, γιατι πολυ συχνα οι εταιρειες εξυπηρετουν τους πελατες για να μην τους βγει κακο ονομα.

= Συμφέρει να συκοφαντεις μια εταιρεία μπας και κερδίσεις κάτι

Δημοσ.

ρε παιδια να κανω μια ερωτηση Γιατι συνεχιζετε και αγοραζετε απο το πλαισιο; .Οσα ποστ διαβαζω ειτε για ελλατωματικα προιοντα,ειτε για κακη εξυπηρετηση,ειτε για κακο service  που τα χαλαει περισσοτερο κλπ κλπ.  αφορα σε ενα ποσοστο 90% το πλαισιο.Με αυτα που εχω ακουσει,εχω διαβασει αλλα και που εχω δει εγω ο ιδιος ουτε απο εξω δεν θα περναγα πραγματικα.Δεν θελω να κανω δυσφημιση η διαφημιση σε αλλους αλλα οι αρνητικες κριτικες του κοσμου λενε πολλα.Αν θελετε αλυσιδες ντε και καλα υπαρχουν πιστευω και καλυτερες με καλυτερη πολιτικη.

Βεβαια ο καθε ενας κανει οτι θελει και ειναι επιλογη του να ψωνιζει απο οπου γουσταρει αλλα αν εγω πχ ακουγα τα χειροτερα για ενα μαγαζι και πηγαινα να ψωνισω απο εκει και μετα ειχα καποιο προβλημα με το μαγαζι οπως οι υπολοιποι δεν θα καθομουν να γραφω σε φορουμ για το ποσο κακη εμπειρια ειχα αλλα θα παραδεχομουν το λαθος που εκανα και θα προσπαθουσα να μην το ξανακανω και χασω λεφτα

Δημοσ.

μιλησα τελικα απευθειας με αντιπροσωπεια η οποια δεχεται σε πρωτη φαση να το ελεγξει κ ειναι θετικοι ως προς την αντικατασταση αν διαπιστωσουν κ αυτοι προβλημα.

το παρεδωσα λοιπον στο καταστημα που το αγορασα ωστε να προωθηθει στην αντιπροσωπεια οπως μου ζητηθηκε.

  • Like 2
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...