Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Μόλις τώρα, papoys1 είπε

΄Εχω ένα microsoft απλό πάνω από 10 χρόνια τι καφές τι γλυκό έχει πέσει πάνω του δε λέγεται.Έχω βγάλει άπειρες φορές τα πλήκτρα με μαχαιράκι και όχι κάποιο ειδικό εργαλείο για καθαρισμό γιατί κολλούσαν και δεν έχουν πάθει τίποτε.

Τι να πω.Ενδεχομένως το δικό σου να ήταν προβληματικό από τη μάνα του εάν έσπασε έτσι στα καλά καθούμενα οπότε κακώς η logitech δεν έδωσε εντολή στο πλαίσιο να το αλλάξει έστω με ένα email. Άρα η ευθύνη βαρύνει και τους δύο.

 

Διάβασε πιο προσεχτικά το αρχικό πόστ. Η Logitech έδωσε εντολή με e-mail αλλά το Πλαίσιο αρνήθηκε...

  • Απαντ. 173
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Δυστυχώς είναι κανόνας για το πλαίσιο αυτή η συμπεριφορά, την αντιμετώπισα και εγώ με τηλεόραση TurboX όπου με έβγαλαν εκτός εαυτού.

Από τότε ποτέ ξανά Πλαίσιο και βρήκα την υγειά μου.

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, papoys1 είπε

΄Εχω ένα microsoft απλό πάνω από 10 χρόνια τι καφές τι γλυκό έχει πέσει πάνω του δε λέγεται.Έχω βγάλει άπειρες φορές τα πλήκτρα με μαχαιράκι και όχι κάποιο ειδικό εργαλείο για καθαρισμό γιατί κολλούσαν και δεν έχουν πάθει τίποτε.

Τι να πω.Ενδεχομένως το δικό σου να ήταν προβληματικό από τη μάνα του εάν έσπασε έτσι στα καλά καθούμενα οπότε κακώς η logitech δεν έδωσε εντολή στο πλαίσιο να το αλλάξει έστω με ένα email.Άρα η ευθύνη βαρύνει και τους δύο.

δεν νομιζω να φταιει η logitech καπου, αμα τους το παει rma λογικα θα του το αλλαξουν. το ολο νοημα ηταν να τηρησει την εγγυηση του το πλαισιο για να γλυτωσει ο ΤΣ χρονο ή τουλαχιστο να μη το μαμησει εντελως ωστε να χε ενα πληκτρολογιο που λειτουργει οσο περιμενει το rma

τωρα θα μου πεις γιατι να πιστεψουμε το ΤΣ οτι γινανε ετσι? ελα μου ντε, γιατι να μη πιστεψω οτι κανει τετοιες ιστοριες μια ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ εταιρεια σα το πλαισιο..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
2 ώρες πριν, orck είπε


Απο την στιγμη που η κατασκευαστρια εταιρια ειπε να αλλαχθει τοτε ουτε εσυ ουτε εγω ουτε τα τσακαλια του Πλαισιου εχουν λογο. Τι φοβουνται μια επιπλεον διακινηση;

Απο Πλαισιο μονο συνδετηρες και μολυβια.

Μεγάλη συζήτηση και δεν ξέρουμε ακριβώς την άποψη και των δυο . Αν η Logitech στέλνει mail στους πελάτες να πάνε να τους το αλλάξουν στο κατάστημα και μετά δεν τους αποζημιώνει είναι λογικό να μην το αλλάζουν .

16 λεπτά πριν, _Theo_ είπε

Διάβασε πιο προσεχτικά το αρχικό πόστ. Η Logitech έδωσε εντολή με e-mail αλλά το Πλαίσιο αρνήθηκε...

Πριν αρκετά χρόνια ήμουνα διευθυντής καταστήματος σε μεγάλη αλυσίδα . Πολλές εταιρίες έκαναν τον καλο στον πελάτη και το έστελναν να του αλλάξουμε προϊόν και τους κυνηγούσαμε 2 χρόνια για τα πιστωτικά . Είναι μεγάλη συζήτηση το ¨ έστειλαν mail “ 

 

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, fredd0 είπε

αν η κατασκευαστρια εταιρεια πει 'πρεπει να αλλαχθει' σημαινει οτι αποδεχεται το rma. Οποτε κανενα Πλαισιο δεν εχει κατι να κερδισει με το να μη κανει το προιον rma. Τωρα εγω δε ξερω καμια κατασκευαστρια εταιρεια που να δινει rma χωρις να εχει δει το προιον. Οποτε κατι εχει χαθει καπου στη μεταφραση.

Ναι υπαρχουν εταιριες που εχουν ζυγισει τα υπερ και τα κατα και εχουν αποφασισει οτι προτιμουν να εχουν μια μιρκη χασουρα απο ανωριμους πελατες που θα χαλασουν ενα προιον (δεν λεω ουτε υπονοω οτι ο φιλος που ανοιξε το θεμα ειναι τετοιος) αλλα να δημιουργησουν καλο ονομα στην αγορα.
Παραδειγμα η ΙΒΜ, Logitech και το ΙΚΕΑ (μου εχει συμβει να επιστρεψω προιον ΙΚΕΑ που το ειχα ανοιξει, συναρμολογησει, ειχα πεταξει την συσκευασια επειδη απλα δεν ταιριαζει οπως το ηθελα στον χωρο και ομως το πηραν πισω και μου εδωσαν πιστωτικο, εχασαν; Εχασαν 50ευρω επειδη το πουλησαν στο τμημα ευκαιριων σε τιμη πανω του κοστους αλλα κερδισαν πελατη που οπου σταθει και οπου βρεθει τους διαφημιζει αναφεροντας απλα την καλυ εξυπηρετηση, η διαφημιση στομα με στομα ειναι η καλυτερη που υπαρχει).

2 ώρες πριν, defacer είπε

Την παλεύεις;

Εγώ, ο κατασκευαστής του προϊόντος, μπορώ να υποχρεώσω εσένα, τον έμπορο, να δώσεις καινούριο τεμάχιο σε κάποιο πελάτη;

Εγω ναι, για εσενα δεν ξερω.

Απο την στιγμη που ο κατασκευαστης που ειναι και προμηθευτης, ειτε αμεσα ειτε εμμεσα, ειπε να το κανουν rma και επιστροφη σημαινει οτι θα καλυψουν το προβλημα, το Πλαισιο απλα πρεπει να κανει μια κινηση μεταφορας και τελος, καμια μεγαλη εταιρια δεν θα κατσει να ψαξει εαν τα κλιπακια στο πληκτρο χαλασαν απο φθορα η κακη χρηση, ο πιο χαμηλομισθος υπαλληλος να το κανει θα κοστισει παραπανω απο μια αλλαγη χωρις ερωτησεις.
Αυτη ειναι η διαφορα απο μια μεγαλη εταιρια και απο τα τοπικα κοτετσια.

  • Like 2
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, defacer είπε

Την παλεύεις;

Εγώ, ο κατασκευαστής του προϊόντος, μπορώ να υποχρεώσω εσένα, τον έμπορο, να δώσεις καινούριο τεμάχιο σε κάποιο πελάτη;

Μα την εγγυηση καλης λειτουργιας την παρεχει ο κατασκευαστης και οχι το Πλαισιο και το καθε Πλαισιο που ειναι απλα πωλητης.

Η σωστη διαδικασια του rma ειναι ο πελατης να δωσει το προιον στον ενδιαμεσο πωλητη(Πλαισιο)και αυτος να στειλει το προιον στην εταιρεια για επισκευη.

Το να αρνειται λοιπον το Πλαισιο να κανει το αυτονοητο οπως και να αρνειται την ιδια την εταιρεια ειναι παρανομο,ειδικα απο την στιγμη που χρεωνει 15ευρω(αληθεια απο που προηλθε το ποσο αυτο?)για κατι που η κατασκευαστρια εταιρεια δεχεται να επισκευασει δωρεαν.

Επεξ/σία από Fulgore
  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
Just now, Fulgore said:

Το να αρνειται λοιπον το Πλαισιο να κανει το αυτονοητο οπως και να αρνειται την ιδια την εταιρεια ειναι παρανομο

Δεν είναι καθόλου παράνομο αυτό που κάνουν, απλά είναι λάθος η θεώρησή σου για το τι λέει ο νόμος.

Δημοσ.
3 minutes ago, orck said:

Αυτη ειναι η διαφορα απο μια μεγαλη εταιρια και απο τα τοπικα κοτετσια.

Δε διαφωνώ σε τίποτα από αυτά που λες, εκτός του ότι με κάποιο μαγικό τρόπο είναι υποχρεωμένο το Πλαίσιο να συνεργαστεί για την επιστροφή/αντικατάσταση. Άμα δεν θέλουν, too bad.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, defacer είπε

Δεν είναι καθόλου παράνομο αυτό που κάνουν, απλά είναι λάθος η θεώρησή σου για το τι λέει ο νόμος.

Και λαθος ειναι και παρανομο και προφανώς εσυ εχεις λάθος ερμηνεια του νομου.Ειναι υποχρεωμένος να κανει το μεσαζοντα με την κατασκευάστρια εταιρία και να κανει οτι αυτη υποδειξει.

 

Αυτο που με παραξενεύει εμενα όμως ειναι γιατι η αποδειξη γραφει 2 χρονια εγγύηση πλαισιο και οχι του κατασκευαστη???Μηπως  αυτη ειναι η αιτία των βασανων του TS

Επεξ/σία από spyros007
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, defacer είπε

Δεν είναι καθόλου παράνομο αυτό που κάνουν, απλά είναι λάθος η θεώρησή σου για το τι λέει ο νόμος.

Εαν το Πλαισιο εστελνε το πληκτρολογιο στην logitech για επισκευη και εκεινη εκρινε οτι λογω φθορας του χρηστη το πληκτρολογιο δεν καλυπτεται απο την εγγυηση τοτε θα συμφωνουσα,αλλα δεν εγιναν ετσι τα πραγματα.

Επισης εχει ξαναγινει απειρες φορες να χαλασει καποιο πληκτρο απο μηχανικο πληκτρολογιο και να το καλυπτει η εταιρεια(οποιος ψαξει τα Logitech G710 θα βρει πολλα περιστατικα) ή απο ακουστικα που ξεφλουδιζαν τα γυρω μαξιλαρακια και φυσικα η εταιρεια τα αλλαζε.

Το πλαισιο ειναι εξουσιοδοτημενο service προιοντων Logitech?Απο που και ως που κρινει με το ετσι θελω ο πωλητης,τι καλυπτεται και τι οχι απο την εγγυηση και οχι ο κατασκευαστης?

Τα 15ευρω επισης απο που προεκυψαν?

Ας μιλησει ο συμφορουμιτης με την ΓΓΚ και τον συνηγορο να περιγραψει ολη την διαδικασια να δουμε τι τελικα ισχυει και τι οχι.

2 λεπτά πριν, spyros007 είπε

Και λαθος ειναι και παρανομο και προφανώς εσυ εχεις λάθος ερμηνεια του νομου.

Αυτο που με παραξενεύει εμενα όμως ειναι γιατι η αποδειξη γραφει 2 χρονια εγγύηση πλαισιο και οχι του κατασκευαστη???Μηπως  αυτη ειναι η αιτία των βασανων του TS

Υποτιθεται η εγγυηση Πλαισιου ειναι αυτη που το Πλαισιο αναλαμβανει αυτο σε συγκεκριμενα προιοντα το service επειδη εχει τεχνικο τμημα(αγνωστο αν ειναι εξουσιοδοτημενο ή οχι)σε σχεση με τα περισσοτερα σκρουτζομαγαζα και παρακαμπτει τον κατασκευαστη/αντιπροσωπεια και καλα για να ειναι πιο αμεση η διαδικασια του RMA με τον πελατη.

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Υποτιθεται η εγγυηση Πλαισιου ειναι αυτη που το Πλαισιο αναλαμβανει αυτο σε συγκεκριμενα προιοντα το service επειδη εχει τεχνικο τμημα(αγνωστο αν ειναι εξουσιοδοτημενο ή οχι)σε σχεση με τα περισσοτερα σκρουτζομαγαζα και παρακαμπτει τον κατασκευαστη/αντιπροσωπεια και καλα για να ειναι πιο αμεση η διαδικασια του RMA με τον πελατη.

8 λεπτά πριν, Fulgore είπε

 

ΚΑΜΙΑ εγγυηση δεν παρακάμπτει τον κατσκευαστη.Εγγυηση Πλαισιου σημαινει  οτι το καλυπτει αυτο εξου και το ζορι.Αυτο αναρωτιεμαι και εγω τι συμφωνια να εχουν κανει αραγε με τον κατσκευαστη?????

Επεξ/σία από spyros007
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Εαν το Πλαισιο εστελνε το πληκτρολογιο στην logitech για επισκευη και εκεινη εκρινε οτι λογω φθορας του χρηστη το πληκτρολογιο δεν καλυπτεται απο την εγγυηση τοτε θα συμφωνουσα,αλλα δεν εγιναν ετσι τα πραγματα.

Επισης εχει ξαναγινει απειρες φορες να χαλασει καποιο πληκτρο απο μηχανικο πληκτρολογιο και να το καλυπτει η εταιρεια(οποιος ψαξει τα Logitech G710 θα βρει πολλα περιστατικα) ή απο ακουστικα που ξεφλουδιζαν τα γυρω μαξιλαρακια και φυσικα η εταιρεια τα αλλαζε.

Το πλαισιο ειναι εξουσιοδοτημενο service προιοντων Logitech?Απο που και ως που κρινει με το ετσι θελω ο πωλητης,τι καλυπτεται και τι οχι απο την εγγυηση και οχι ο κατασκευαστης?

Τα 15ευρω επισης απο που προεκυψαν?

Ας μιλησει ο συμφορουμιτης με την ΓΓΚ και τον συνηγορο να περιγραψει ολη την διαδικασια να δουμε τι τελικα ισχυει και τι οχι.

Υποτιθεται η εγγυηση Πλαισιου ειναι αυτη που το Πλαισιο αναλαμβανει αυτο σε συγκεκριμενα προιοντα το service επειδη εχει τεχνικο τμημα(αγνωστο αν ειναι εξουσιοδοτημενο ή οχι)σε σχεση με τα περισσοτερα σκρουτζομαγαζα και παρακαμπτει τον κατασκευαστη/αντιπροσωπεια και καλα για να ειναι πιο αμεση η διαδικασια του RMA με τον πελατη.

Εχει εξουσιοδοτηση μεχρι το σημειο να φορμαρει δισκετες σε fat και πιθανος και αυτο λαθος το κανουν. Γελανε και τα μολυβια μεσα στα καταστηματα. Οχι για τους υπαλληλους αλλα για τις γραβατες που διοικουν

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Fulgore είπε

 

Το πλαισιο ειναι εξουσιοδοτημενο service προιοντων Logitech?Απο που και ως που κρινει με το ετσι θελω ο πωλητης,τι καλυπτεται και τι οχι απο την εγγυηση και οχι ο κατασκευαστης?

Τα 15ευρω επισης απο που προεκυψαν?

 

Νομιζω ο TS ειπε οτι έχει '2 χρονια εγγυηση πλαισιο' οποτε ... απο κει μαλλον κρινει το πλαισιο αν το καλυπτει η εγγυηση του

Δημοσ.

Είναι το Πλαίσιο για τα μπάζα! Αν σου κάτσει στραβή είσαι μόνος σου. Είχα πάρει πληκτρολόγιο Microsoft και στο σπίτι άνοιξα το κουτί και είδα πως το καλώδιο δεν είχε μονταρισμένο το βύσμα USB! Το πήγα πίσω, μιλάμε για δυο ώρες, και μου είπαν να το πάω στην MS. Νευρίασα τόσο που του έφερα το πληκτρολόγια στα μούτρα. Έκανε να κουνηθεί και ο σεκιουριτάκος, αλλά είδε πως δεν τον έπαιρνε. Δεν κέρδισα τίποτα, αλλά από εκεί ούτε τσίχλα ξανά, πόσο μάλλον κάτι ακριβό.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...