Todoras Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2018 Έχει αντιμετωπίσει κανένας το θέμα?? Προσπαθώ να αλλάξω τις ρυθμίσεις στο MyF2Go account της wind (MyF2G account--> account--> ρυθμίσεις επικοινωνίας) και το γυρίσω στο ότι δεν θέλω να λαμβάνω προσφορές ούτε από την wind ούτε από τρίτους. Έχω δοκιμάσει και από το κινητό και από υπολογιστή... Εδώ και ένα μήνα λαμβάνω συνέχεια το ίδιο μήνυμα... "Παρουσιάστηκε κάποιο σφάλμα κατά την αποστολή της φόρμας. Παρακαλώ δοκιμάστε αργότερα." Τραγικό????
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα