Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα,

σημερα κάλεσαστο 13888 για να κανω αιτηση διακοπής συνδεσης σταθερης τηλεφωνιας και ιντερνετ

γνωρίζει κανεις περιπου πόσες ημέρες κάνει για να διακοπεί τελείως η σύνδεση.

Ο εκπροσωπος που μιλησα μου ανεφερε θα σας καλεσει εντος τριων ημερων αλλος συναδελφος

για να σας ενημερωσει για τη διακοπή

Εχω ακούσει οτι συνολικα θέλει περιπου γύρω στις 10 ημέρες για να διακοπει η συνδεση απο τη

στιγμη που κανεις την αιτηση

ισχύει κατι τέτοιο?

η θελει λιγότερες ημερες

Ευχαριστω!

ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ADSL ΣΥΝΔΕΣΗ

Δημοσ.

Ο κανονισμός (και το συμβόλαιο που έχεις υπογράψει) αναφέρει ότι πρέπει να ενημερώσεις 30 μέρες πριν. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι θα πάρει και τόσο. Σίγουρα όμως δεν υπάρχει κάτι που να υποχρεώνει τον όποιο πάροχο σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Δημοσ.

Καλησπέρα,

σ ευχαριστω πολυ για την ενημερωση

ωστοσο τι εννοεις με τη φράση " Σίγουρα όμως δεν υπάρχει κάτι που να υποχρεώνει τον όποιο πάροχο σε σύντομο χρονικό διάστημα. "

θες να πεις οτι ειναι στην ευχέρια του εκαστοτε παροχου το ποτε θα σου κόψει τη σύνδεση?

αλλος παροχος μπορει να σου το κοψει σε μια εβδομαδα και αλλος σε 20 μερες για παραδειγμα?

Δημοσ.

O κανονισμός θέτει χρονικό όριο συγκεκριμένων ημερών στην σύνδεση. Για την κατάργηση αναφέρει (όπως και το συμβόλαιό σου) ότι ο χρήστης οφείλει να ενημερώσει 30 μέρες πριν. Άρα αν εσύ θέλεις σε 5 -10 μέρες και δεν το πράξει ο πάροχος, δεν είναι παράνομος. Ίσως να το κάνει, ίσως όχι. Μέχρι τις 30 μέρες είναι απόλυτα καλυμμένος εκ του νόμου.

Δημοσ.
On 20/11/2018 at 22:41, Thukididis said:

Οκ καλώς

Ευχαριστώ!!

αν ο λογος που σε νοιαζει να διακοπει ειναι οτι αφηνεις το σπιτι και φοβασε μην μπει αλλος μεσα και κανει κλησεις τοτε απλα βαλε φραγη

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.
On 26/11/2018 at 07:39, Thukididis said:

είναι και αυτός ένας λόγος....

Ευχαριστώ!!

το να μπει καποιος ιντερνετ μικρο το κακο εκτος αν παει σε τιποτα παραξενο περιεχομενο αλλα το κακο θα ειναι μην κανει τηλεφωνα απο την γραμμη σου και μετα τρεχεις να βγαλεις ακρη.οποτε μια φραγη βοηθαει παντα. εχει τυχει ατομα να εχουν παει σε σπιτια και μεχρι να ερθει ο παροχος να εχουν κουμπωσει το ρουτερ πανω και να παιζει στον αλλον παροχο.αλλο τοσο σε παροχους που δεν εχουν radius οποτε δεν θες Username/password για να συνδεθεις. αν μετακομισεις συνηθως μπλοκαρει το τηλεφωνο στο παλιο σπιτι εφοσον ενεργοποιηθει στο νεο (βεβαια και εκει μενει ενα διαστημα που το τηλεφωνο παιζει στην παλια γραμμη αφου οταν μετακομισεις περνανε καμποσες ημερες για να ερθει η γραμμη) αλλα αν ειναι καταργηση .... παιζει μεχρι να σε κοψουν.

  • 2 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

Έχει κανείς ιδέα αν μπορεί να γίνει σε σύνδεση σταθερού ΟΤΕ προσωρινή διακοπή? Να διακόψω τη σύνδεση για 6 μήνες ας πούμε, να μην πληρώνω πάγιο και να την ενεργοποιήσω όποτε θέλω πάλι

Δημοσ.

H σύντομη απάντηση είναι ότι δεν γίνεται. Αναλυτικότερα δεν προβλέπεται κάποια διακοπή αλλά κατάργηση της σύνδεσης, οπότε βλέπεις τι και αν σε βολεύει:

α. Αν είσαι σε δέσμευση, μπορείς να την καταργήσεις αλλά θα πληρώσεις πέναλτι πρόωρης διακοπής της σύμβασης. Αν δεν είσαι σε δέσμευση, την καταργείς χωρίς πρόβλημα.

β. Πάμε τώρα στην ενεργοποίηση.

  • Ο κανονισμός αναφέρει ότι σε περίπτωση καταργημένης γραμμής ο αριθμός παραμένει δεσμευμένος στον πάροχο που του ανήκει*, για χρονικό διάστημα 6 μηνών και απαγορεύεται να τον διαθέσει σε άλλον πελάτη του.
  • Ο προηγούμενος κάτοχος του αριθμού (π.χ. εσύ) μπορεί εντός αυτού του διαστήματος να ζητήσει πάλι την ενεργοποίησή του, αλλά θα πληρώσεις κανονικά τέλη ενεργοποίησης νέας τηλεφωνικής γραμμής (εκτός αν τα κάνει δώρο) και με την προϋπόθεση να υπάρχει ελεύθερο ζεύγος και να μην  αναφέρουν "έλλειψη ακραίου δικτύου".
  • Μετά το 6μηνο, ο πάροχος μπορεί να τον διαθέσει σε οποιονδήποτε πελάτη του, οπότε δεν θα μπορείς να τον πάρεις πάλι εσύ. Ωστόσο συνήθως το διάστημα αυτό είναι μεγαλύτερο, μόνο που δεν είσαι εξασφαλισμένος από κανέναν κανονισμό ή υποχρέωση.

Τα παραπάνω ισχύουν για απλή τηλεφωνική σύνδεση. Αν υπάρχουν επιπλέον υπηρεσίας (Internet, IPTV κλπ), καταλαβαίνεις ότι υπάρχουν επιπρόσθετα διαδικασίες και κόστη.

* Ο κάθε πάροχος έχει συγκεκριμένο αριθμοδοτικό φάσμα που έχει εξασφαλίσει από την ΕΕΤΤ. Ναι μεν υπάρχει η φορητότητα και μπορεί να χρησιμοποιηθεί ο αριθμός σε οποιονδήποτε άλλον πάροχο, αλλά η αρχική ενεργοποίηση υποχρεωτικά θα γίνει σε αυτόν που του ανήκει.

Για παράδειγμα το φάσμα 21069xxxxx ανήκει στον ΟΤΕ. Σε οποιονδήποτε πάροχο κι αν χρησιμοποιείται σήμερα ένας αριθμός αυτού του φάσματος (π.χ. 2106912345), αν καταργηθεί επιστρέφει στον ΟΤΕ και μπορεί μόνον σε αυτόν να ενεργοποιηθεί πάλι στο μέλλον.

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...