Προς το περιεχόμενο

μεταχειρισμένο παπί


christopher0016

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

σκέφτομαι να αγοράσω για πρώτη φορά μηχανάκι , ένα παπί με ταχύτητες , στο παρελθόν έχω οδηγήσει μόνο αυτόματα.  για  125 αρι σκέφτομαι να μην καεί πολύ.  το budget μου είναι περιορισμένο στα 600 ευρώ πάνω κάτω.  η  αλήθεια είναι ότι είμαι άσχετος απο μηχανάκια  τα μόνα που ξέρω οτι είναι καλά  είναι τα kazeR αλλά απο οτι βλέπω στο car.gr  τα πουλάνε ακριβά συγκριτικά με άλλα μοντέλα ίδιας χρονολογίας.  τι μάρκες - μοντέλα προτείνεται  τι θα πρέπει να προσέξω πρίν την αγορά?    

για αυτό εδώ τι λέτε? https://www.car.gr/18101654-daytona-sprinter-125

Επεξ/σία από christopher0016
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

βγαλμένοι καθρέπτες + carbon κομμάτια

μυρίζει λίγο καγκουριά

σε κάθε περίπτωση από φωτογραφίες δεν βγάζεις άκρη / μόνο με το οκ από δικό  σου μάστορα προχωράς σε αγορά

Επεξ/σία από xrhstosiak
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα 600 ευρώ το μόνο που έχει σημασία νομίζω είναι να μην είναι θεόστραβο το μηχανάκι, όλα τα άλλα είναι ήσσονος σημασίας... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, AristidisZ είπε

Στα 600 ευρώ το μόνο που έχει σημασία νομίζω είναι να μην είναι θεόστραβο το μηχανάκι, όλα τα άλλα είναι ήσσονος σημασίας... 

Πως στραβώνει ένα μηχανάκι; Από πέσιμο - τρακάρισμα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, zio10 είπε

Πως στραβώνει ένα μηχανάκι; Από πέσιμο - τρακάρισμα;

άμα είναι κάτω απο 1000 ευρώ  άξιας.  τα χτυπάνε πλάγιο μετωπικοί άνεμοι με αποτέλεσμα να μην βρίσκεις  σασί  ίσιο ούτε καν πιρούνια! 

 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, AristidisZ είπε

Στα 600 ευρώ το μόνο που έχει σημασία νομίζω είναι να μην είναι θεόστραβο το μηχανάκι, όλα τα άλλα είναι ήσσονος σημασίας...